כיכר השבת

המאבק הפנימי

בעקבות התביעה: אלפי חסידי גור הפגינו בבני ברק • תיעוד

אלפי חסידי גור השתתפו הערב (ראשון) בעצרת מחאה על פני רחוב חזון איש בבני ברק, בעקבות הקובלנה הפלילית שהובילה את בן האדמו"ר מגור ורבני החסידות לספסל הנאשמים בבית המשפט • סיקור ותיעוד (חסידים)

225
שימי שפר, חיים גולדברג | כיכר השבת | עודכן ב-י' בטבת תשפ"ב | 14.12.21
הכתבה פורסמה ב-ח' בטבת תשפ"ב | 12.12.21
עצרת המחאה בבני ברק (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

שעות ספורות לאחר הדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, בתביעה שהוגשה על-ידי אנשים המזוהים עם קהילת הגר"ש אלתר נגד בן האדמו"ר מגור ו-17 רבנים ובכירים בחסידות גור, אלפי חסידי גור התכנסו הערב (ראשון) על-פני רחוב חזון איש בבני ברק, לעצרת מחאה.

בזה אחר זה התייצבו הבוקר על ספסל הנאשמים בבית המשפט התל-אביב בן האדמו"ר מגור, ראשי ישיבות ורבנים בכירים בחסידות לדיון הראשון בקובלנה הפלילית שהוגשה כנגדם בגין "פרסום לשון הרע במטרה לפגוע". בעקבות כך, יצאו אלפי החסידים למחאה, נגד מה שהם מכנים "ההתערבות בחינוך הטהור", ורצונם של הנתבעים ללכת לדין תורה.

ההמונים מילאו את רחוב חזון איש בבני ברק ונשאו שלטי מחאה בהם נכתב: "רבנים ומחנכים על ספסל הנאשמים" ו"דעת השופטים לא תקבע את עמדת החינוך". במהלך העצרת הושמעו נאומים של ראשי הישיבות ורבנים.

ראשון הנואמים, הרה"ח רבי אריה זילברשטיין, רב חסידי גור בבני ברק, אמר בין היתר, כי "הערב אנו מוציאים את התורה הקדושה לרחובה של עיר. הערב אנו מוציאים את אלפי הבחורים והאברכים שמכילים בתוכם אלפי דפי גמרא במזומנים (בע"פ), והכול בהנהגתו של האדמו"ר שליט"א מגור".

"אל תגעו במשיחי. יש לנו דורי דורות של העדה הקדושה שלנו, שיש לה נוסחה של דבקות בתורה, דבקות ביראה, ודבקות בקדושה ובטהרה. אבותינו ואבות אבותינו, ירקו דם בשביל קדושה וטהרה".

הגאון רבי מאיר פלקסר, ראש ישיבת חידושי הרי"ם, אמר בדבריו כי "אנחנו לא זזים מהתורה הקדושה. מורי ורבותי מה עוד יכול להיות הפוך מנעשה ונשמע מללכת לערכאות, התורה אומרת 'ואלה המשפטים אשר תשים לפניהם', אומר המדרש 'ולא לפני ערכאות'. נצהיר בקול רם נעשה ונשמע בקול רבותינו הקדושים".

הגאון רבי דניאל ליברמן, ראש ישיבת נזר ישראל, אמר: "רוצים להכרית את הסמכות הרוחנית של מנהיגי ישראל. השורש של ערכאות הוא כדי לא להיות משועבדים לגדולי ישראל מנחילי התורה. אם לא יבינו את הסכנה - יש סיכון ליסודות היהדות".

במעמד הוקרא מכתבו של הדיין הגר"נ נוסבוים: "לקהל שהתכנס למחות על כבוד הצדיק. ברצוני לציין עדות אישית כי חברי הוועדה של חסידות גור התדיינו בבית דין בכל פעם וגם בפעם זה ביקשו להתדיין בבית דין וביקשו שיהיה רק על פי דעת תורה".

דברי נעילה נשא הגאון רבי אברהם מרדכי לנדאו, מראשי ישיבת שפתי צדיק: "קיימנו פה חובת מחאה על המעשה החמור שנעשה כאן. אנחנו שתקנו מעל שנתיים וכעת באנו לומר את האמת שלנו על פי דרכה של תורה.

"נפל דבר בישראל, אנשי הקבוצה העזו לתבוע תביעה פלילית נגד בן כ"ק מרן אדמו"ר שליט"א ונגד רבנים וראשי ישיבות ואנשי החינוך וזאת כדי שההנהגה הרוחנית תהיה ממושמעת לשופטי בית המשפט.

"מוחים אנו על הליכה לערכאות נגד דין תורה וכמו שכתב הרמב"ם כאילו חירף וגידף והרים יד בתורת משה. מצהירים אנו כי בכל תביעה שתהיה אנו נבוא להתדיין בבית דין על תורתנו הקדושה".

שעה קלה לאחר תחילת העצרת - היא הסתיימה, והמוני המשתתפים התבקשו לחזור לבתיהם בדרכים בהם הגיעו לעצרת, בדרך ארץ וללא הפרעה.

יצוין, כי ביהמ"ש קיבל את עמדת הפרקליט התובע בתיק, עו"ד שלמה אלבוים, ואמר לפרוטוקול, כי "כלל לא דובר על חינוך במוסדות גור", אך יחד עם זאת, בחסידות גור מסבירים, כי "מוטלת עלינו חובת המחאה בשל פנייה לערכאות, תביעת רבנים ואישי חינוך והתערבות בחינוך הטהור".

עו"ד ז'ק חן המייצג את הנתבעים, אמר לאחר הדיון: "התקיים היום דיון במהלכו הגשנו את התגובה החריפה שלנו לקובלנה המופרכת הזאת, צר לנו שנגררו אנשים טובים ויקרים, יראי שמים, לבית המשפט - אבל אין מה לעשות. אנחנו נתמודד עם הטענות האלה, אתם יכולים להתרשם כבר מהתגובה שלנו לכתב הקובלנה במה מדובר, נחכה ונראה".

עו"ד שלמה אלבוים, המייצג את התובע עקיבא גרינצייג, שניהם מקהילת הגר"ש אלתר, אמר לאחר הדיון, כי "ביהמ"ש הכחיש את מה שנכתב בהמודיע, שיש ניסיון להתערב בחינוך. ביהמ"ש הכתיב לפרוטוקול אין שום ניסיון להתערב בחינוך, יש רק דבר אחד, להפסיק את ההסתות, האלימות והטרור".

תוכן שאסור לפספס
225 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
96
גורנישט
ללא שם13.12.21
95
האמת אני לא סומך על צדק לא בבית המשפט ולא בדין תורה.
אאט17.12.21
94
אם באמת גור היו אלימים, אז כנראה שהפורשים היו מגישים תביעה פלילית על אלימות ולא תביעה מגוחכת על כאילו לשון הרע.
גבי13.12.21
חזק!!!!!
כ13.12.21

הצגת כל התגובות

93
לכל המפיצי השם רע על קהילה קדושה - אתם יודעים הרי שהתובע עקיבא גרינצייג מגדולי רודפי גור מגיע מידי יום ביומו להתפלל בבית הכנסת של גור בחיפה רק כדי להתגרות בגור, ומעולם לא נגעו בו לרעה!!!
משה13.12.21
92
נעשה הכל בשביל כבוד האדמו"ר, אפילו נחלל שבת בשבילו, כי אדמו"ר זה אדמו"ר ולא שואלים שאלות.
הכל בשביל האדמו"ר13.12.21
למה בדיוק מחנכים בגור? כולנו נשמח לשמוע...
????13.12.21
אתה מקבוצת הממורמרים ולכן אתה כותב ככה כי בגור מחנכים בדיוק הפוך. ולכן אפילו שגור יכלו להחזיר תביעות כפולות וקשות נגדכם הם לא עשו את זה.
משה13.12.21
...המשך כי זה אסור על פי תורה לתבוע בבית המשפט.
גבי13.12.21
חותם על כל מילה!
ש13.12.21
91
שלום לכל עדת ישראל, איני נמנה עם חסידי גור החשובים ואיני נמנה עם הקבוצה שיצאה מתוכם, אבל גם אני כמו כולם רואה את המחלוקת בינכם שצועקת עד לב השמיים ( בלי להיכנס למי צודק), כמו ילדים שמקללים ומאחלים מוות לזקנים מהצד השני, שנאה בלב בין שתי משפחות שכנים שהיו ביחסים מעולים לפני וכו' וכו'..אנא מכם אחים יק
חסידי13.12.21
90
הצגת הקוזק הנגזל מבית גור נדלן
הוונדליזם במיטבו13.12.21
נכון כל מה משעניין את השאוליסטים הפורשים זה רק נדל"ן השם הזה עולם אותם.
גבי13.12.21
89
יותר חמור להתנהג כמו חיות מאשר ללכת לערכאות
אלי13.12.21
88
חחחח
אם גור יצאו לרחובות אתם בבעיה13.12.21
87
מאפיונרים
ליטאי גאה13.12.21
ואתה מוציא שם רע על רבבות יהודים.
משה13.12.21
86
אני לא חסיד גור אבל אני מכיר אותם טוב וכמעט כולם אנשים ישרים ויש בהם הרבה בעלי מדרגה והרבי הוא שרף ומצוה לחזק את ידם
יוסי14.12.21
85
הוכרז כח לפי הרמב"ם ראש הם נקראים רשעים ואפיקורסים
הנמ13.12.21
84
דקטטורה
יענקי13.12.21
ככה החילונים טוענים על החרדים..
משה13.12.21
83
חסידי גור יקרים הפתרון מאוד מאוד פשוט, פשוט תפסיקו להציק לצד השני ואז פתאום אף אחד לא ירדוף אתכם.... דייייייייי, נמאס מהצביעות שלכם
חיים בער 13.12.21
בושה אין כמו גור
פלוני13.12.21
ומזל שאין....
לא גור13.12.21
איפה הם מציקים? אולי היה מקרים פה ושם, לא פחות ממה שהיה אצל דגל והפלג, אבל זה שקר שכאילו ששני שנים רצופות גור מציקים ורודפים לקהילת רבי שאול, ההיפך עקיבא גרינצייג הוא זה שבא דווקא לבית כנסת הגדול של גור כדי להציק ולהתגרות, כך שברור מי רודף ומתגרה במי. לשם השוואה האם בתשע"ב הרשו שסניקים להרב אמנו
חסמת פיות כרגיל13.12.21
הבעיה שהם לא תחילו להציק אז מה יש להם להפסיק, הם רק לא ורצים איתכם קשר וזהו.
גבי13.12.21
82
אני רואה שרוב התגובות הם נגד חסידי גור מה השנאה הזאת? אני מכיר את חסידות גור יהודים יראי שמים לא פחות ואולי יותר מכל קבוצה אחרת אם כן מה השנאת חינם הזאת? יש לי כמה תשובות 1.שנאת עמי הארץ לתלמידי חכמים וכידוע העמי הארץ של הדור הם אלו שמשתמשים באינטרנט ובשביל זה רוב התגובות באינטרנט הם נגד גור כי הם
יהודי פשוט13.12.21
חד משמעית נכון! הרי לא ייתכן שלקבוצה שמונה עשרות אלפי אנשים יהיו 10% תמיכה, ולקבוצה שמונה כמה מאות יהיו 90% תמיכה! אלא מאי - רוב התומכים בגור הגדולה אלו אנשים יראי שמיים שמנותקים מהאינטרנט, ולא יכולים להביע פה את דעתם, נ.ב. אני אישית מאמין שרוב האנשים פה פשוט רואים את ר' שאול אלתר מדבר בעשרות הסרטו
שמואל13.12.21
גערר טיפש. יש לי בני דודים ומשפחה מרובה בגור. ולידיעה תמיד בגור התגאו בגר"ש ורק עכשיו פתאום מקטינים אותו ורוב חסידי גור יודעים שהרבי והגר"ש שניהם שרפי קודש. ואף אחד לא סובל את המחלוקת הזו שעושים אותה עסקנים ובן הרבי והם רדפו את ברלינר שלא ע"פ דין והם אסרו על הגר"ש לדרוש ברבים הן בגור והן חוצה לה כדי
ליטאי14.12.21
81
מעוותים את העיקר, מטעים את הציבור, ומחרחרים ריבים במשפחות, עוול בלתי יכופר
פולנים יללנים עקשנים ואף טיפשים13.12.21
80
לעולם הוי מתפלל לשלומה של מלכות שאילמלא היא איש את רעהו חיים בלעו  לצערי הרב השיסוי הזה מוכר לי בעקבות חסידי גור שלומדים איתי בכולל ומספרים על הדברים הללו אצלם יש איסור חרם לדבר אחד אם הצד השני במו עיני ראיתי חברותא שלמדו יחד כמה שנים ועכשיו עוברים ליד השני ולא אומרים אפילו שלום
Yoni13.12.21
79
שייצאו להם להאנגר גדול ינאמו עד הבוקר, מה הקטע לחסום עיר לשעות ארוכות בגלל ויכוח פנימי בחסידות??? אין גבול לאנוכיות???
בושה לחסום עיר שלמה בגלל אינטרסים צרים ו13.12.21
78
גור של פעם
פעם גור חשבו כולם קוראים רק המודיע ואפשר13.12.21
77
כת לכל דבר! הצביעה כבר מספר חדשים, עכשיו הם נזכרים שהם רוצים דין תורה? ברור, כי הם רואים שהספידו.. חשבו שכולם יכנעו ללחצים ולטרור, ולא קרה אז עכשיו הם רוצים דין תורה.. שקרנים מכוערים
עדר בהמות גור 13.12.21
76
למגיב הגורי האידיוטי שהגיב לכה"פ 20 פעמים: אם אתה רוצה להגיב כ"כ הרבה פעמים כדי שאנשים יחשבו שיש הרבה מגיבים שמצדדים עם גור נדל"ן, לכה"פ תנסה לשנות את לשונך. אם כותבים בכל תגובה ה"אלתריסטים וה"ראביי" שלכם, יבינו כולם שכל התגובות הם של חסיד גור אחד, כאשר הוא באמת.
חסיד שפוי13.12.21
מענין למה אין לגור כ''כ הרבה מגיבים באינטרנט כנראה שהם פשוט לא משתמשים בכלי הזה!!!! ודוקא לכן ראוי לך להעריך את החסידות הנפלאה הזו!!!!!!
אברהם13.12.21
75
שאלה להגאון ר' נפתלי נוסבוים שליט"א: בפרשת "קעמפ גור", כאשר חתמתם על סירוב נגד ר' דוד ברלינר, זה גם היה אחרי שגור הלכו לבית דין מקובל לשמוע מה דעת תורה פוסקת? לא! חתמתם על חירום אך ורק על סמך מה ש"פסק" האדמו"ר שר' דוד ברלינר חייב לוותר על ממונו ולאבד מאה אלף דולר שהשקיע בקעמפ, וכאשר צפצף על חירום ש
חסיד שפוי13.12.21
ממה שדיברתי עם אחיינים של ברלינר, דווקא גור הציעו מיליוני שקלים לברלינר, והגר"ש אמר לו לדחות את ההצעה. חוזר שוב, שמעתי זאת מאחיינים של ברלינר כך שהסיפור של ברלינר הוא רק תירוץ למה לפרוש מגור מייצרים מריבה, תומכים במורד, ואז נפתחת קהילה
שמחה בונים13.12.21
מאיפה אחיינים יודעים בדיוק מה קורה אצל הדוד , גם אתה יודע מה קורה בחשבון הבנק של דוד שלך, סתם כך איפה האחיינים נמצאים בנדל"ן?
ליטואק ירושלמי13.12.21
כן. האחיינים נמצאים בגור. בני משפחת לב - אחיינים של ברלינר מצד אשתו. את הדברים שמעו בחתונה שהייתה בארץ מפי אשתו של ברלינר אבל אתה לא חייב לקבל את העובדות הללו. תוכל להישאר אובייקטיבי עם הפייק ניוז שאתה ניזון מהם. לגבי חשבון הבנק, את זה לא שיתפה אשתו של ברלינר
לליטוואק הירושלמי14.12.21
74
תודה הרב שלמה אלבוים שליט״א אני רוצה להפסיק את השנאה והסתה שאני מכיר ג״כ האמת אבל מה יעשה שיש לי אדון זקן
א.ב.זילברברג13.12.21
73
גור יש להם זיכרון קצר... עד לפני זמן לא רב הרבה הקדוש תמך בערכאות בשביל להוציא מברלינר את שלו. מפגן כח מיותר, לאנשים שמבינים רק כח. וחושבים שכולם כמותם. אז אנחנו לא מעריכים כמות, מצטערים. מעריכים איכות, ובכן חסידי גור, זכיתם ויש לכם את הרב אלתר (ר' שאול, כמובן) רוצו אליו!!
ליטאי13.12.21
72
כשגפני ופרוש רואים את הציבור העצום הם מבינים שאין להם סיכוי ויכולת וזו לדעתי המטרה הנסתרת של הכינוס הקדוש
נטלי13.12.21
כמה מנטדים היו שם ????????????????
E13.12.21
כתבתי את זה כדי להטריל...... ההפגנה הוכיחה את ההיפך בליל שישי סטנדרטי אפשר למצוא כינוס גדול יותר סביב סיר הצ'ולנט המהביל
נטלי13.12.21
מצחיק אין שם אפילו לא רבע מגור שמונים כ20 אלף קול. ובוודאי שאפי' לא פרומיל ממצביעי דגל בירושלים שבזכות הרבי מגור הגיעו לתוצאה 6-3
צאלמר13.12.21
71
איזה כיף להיות שאוליסט בסתר!!!!!!! גם לרקוד אתכם וגם לקלל אותכם.
ישראל13.12.21
70
רבותי! הגיעו ימים שכל הציבורים החרדיים השונים יצטרכו לצאת לרחובות, כל אחד על מה שבאמת חשוב לו. אשרי מי שיוצא על דברי תורה, ואוי למי שיוצא עבוד דברים בטלים....
ליטאי13.12.21
69
מדוע הפגנה בבני ברק צריכה לפגוע בתושבי העיר השכנה רמת גן, שאוטובוסים של המפגינים חנו ליד ביתם והפריעו לתנועה תוך שיתוף פעולה של המשטרה ועיריית בני ברק? האם תושבי בני ברק היו מסכימים לפגיעה בהם עקב הפגנה ברמת גן? דעלך סני, לחברך לא תעביד.
דעלך סני, לחברך לא תעביד12.12.21
מוכנים להתחלף
הפגנה ברמת גן ואוטובוסים בבני ברק13.12.21
68
חוש התאטרון בגור מאד מפותח ובהחלט הם הראשונים להעלות על במת התיאטרון משחק משעשע כזה לראות איך נראה קלגס מגושם שמהלך אימים וזורע הרס וחורבן בדמות פאות וזקן פולניים בהברה ידישאית ובטרמינולוגיה תורנית תלמודית תמהני אם אין שם איש אחד שהשכיל להתבייש במחזה מביש וצבוע כזה ועד כמה יטוחו עיניהם מלראות חרפתם
ש12.12.21
67
לא עשה עלי שום רושם ההפגנה. רואים שנעבעך העדר כמו עדר רץ כשוטה וכלבים מלפניו ומאחריו נותן הוראות.
בני ברק12.12.21
66
צדק האדמו"ר מגור לפני השואה, שאסר על חסידיו לרדת לארץ ישראל, כי ידע שהיא ארץ אוכלת אדמו"ריה, ואיו רוח המקום נוחה שעזבו המולדת גור, ארץ אשר עיני אדמוריה בה, מראשית השנה, עד אחרית השנה.
נביא אמת12.12.21
טעית בגדול הוא היה כמעט היחיד מהאדמורי"ם לפני השואה שזירז את חסידיו לעלות לארץ ישראל
תמים12.12.21
ידוע שהאמרי אמת הורה לחסידיו לנסוע לארץ ישראל. והאלפים מהם אכן עשו זאת. התבלבלת עם סטמאר.
התבלבלת12.12.21
לא אלפים אלא כמה מאות, צריך לזכור שהיה מאוד קשה להסתדר בארץ, ורבים עלו וחזרו לפולין.
סליחה מכבודו13.12.21
גם אתה התבלבלת עם בעלזא רבי ישכר דוב, שהיה נגד עלייה לארץ על ידי הציונים, ובעלזא רבי אהרון בבודפשט הונגריה, מה שאמר רבי מרדכי מבילגורייא בשם אחיו ליהודים שם.
אתה מבולבל חחח12.12.21
65
כשאני רואה ההפגנה הזאת שדופקת לנו את בני ברק אני חושב בעצם למה גור מקבלת קבוע מ"מ/ ראש עיר בבני ברק? סך הכל יש בבני ברק 2000 משפחות חסידי גור. לויזניץ ובעלזא יש יותר. שימנו ביניהם מ"מ ברוטציה. איך גור בתמונה?
בני ברק12.12.21
אסביר לך. את העיר ייסד והקים לפני כ100 שנים הרב יצחק גרשטנקורן ז"ל והוא היה חסיד גור. הבנת?? אתה בכלל אורח כאן!
דוד13.12.21
קצת מודעות לא הזיקה לאיש גור בבני ברק גדולה יותר מויז'ניץ ובוודאי מבעלזא
אני12.12.21
בדיחה יפה, מתאימה לפורים
חושב12.12.21
64
מפגרים
mendy rosenfeld12.12.21
גם אם כן (והם לא..), אתה הרבה יותר מהם, זה בטוח.
יענקי לוין12.12.21
63
אני מקווה שיש מישהו בקהל שמבין על מה ההפגנה, גור הפכה לקומדיה טראגית
לייבל12.12.21
פחחחחח שמענו עליך!! עוד אלתריסט בזוי מצוי.. נתראה במשפט הבא, כשנתבע אתכם על פרשייה מזעזעת ודרמטית. ה''רבנים'' שלכם ישבו הרבה..
צודק12.12.21
62
הייתי בגור וברחתי משם בזכות הכפייה שיש שם תודה לה' שאני הולך בדרך התורה בדרך של הקב"ה ולא בדרך הקיצונית של גור
ללא שם12.12.21
61
כל הגזירות של הממשלה ישיבות , כוללים, חד פעמי, הכותל, רפורמת הכשרות, גיורים, לא הצדיקו מחאה, אז על מה כן על זה שמנסים ח''ו להפסיק את הטרור שיש על חסידי ר' שאול
הפגנה לא חשוב על מה לא רוצים לישון רק ''12.12.21
בבקשה על תיהיה כזה תמים תעשה לי טובה
מנחם מנדל 13.12.21
אמן סלע ועד ממש מדוייק
אסתר שירה לוי 17.12.21
60
גור נדלן דוקא מפרנסים עו"ד...
ללא שם12.12.21
צריך לבקש היתר מרב לתבוע בערכאות לא כדי להתגונן..
שמחה בונים13.12.21
59
היום אפשר להבין למה גדולי הדור יצאו נגד החסידות כבר אז בזמנו, וגור זה כת זה לא חסידות בכלל, היהודים האימיתיים שנשארו היום הם: הדתיים, חלק מהליטאים, הספרדים, והיהודים הפשוטים ברחבי העולם... גור רחוק מהיהדות והאמונה הבסיסית...
משה12.12.21
לא הבנתי
גדולי הדור כבר אז יצאו נגד החסידות , כי 13.12.21
תנוח, מתוק. אתה רחוק מהיהדות הרבה יותר, אז תשב בשקט
אני12.12.21
חחח אוהב את הסרט שאתה חי בה...
באמת מצחיק12.12.21
58
למה לא הושיבו את ר' יענקל על ספסל הנאשמים. די לאליטות ולאלימות גדולי תורה הם העומדים לפני העידה ולא כל מי שכוחו בזרועו
חיים12.12.21
תסתום רשע
---12.12.21
57
לא להאמין את מי הם מרמים ??? את עצמם ?? שפכו את דמם של חסידי ר שאול וכשהם הלכו לבית המשפט להתלונן הם מעמידים פני תם כאלו הולכים להתערב בחינוך הטהור שלהם ..בקיצור הזויים
אפרים12.12.21
אלתריסט בזוי ומצוי. תתבייש.
---12.12.21
56
חחחחח. 1 גור אף פעם לא פונים לערכאות?!.
משה13.12.21
55
סוף לאלימות כן צריך ללכת לשררה לולא מוראה של מלכות איש את רעהו חיים יבלעו להפסעק את הלקחת בכח אין דבר כזה שלי שלי ושלך גם שלי נגמר כל אחד לדרכו גם יעקב ועשו היו אחים עישו בחר באלימות ויעקב ויתר לו יש כאן שני מחנות אחד מתנהג בדרך של עישו יש לו דרך ארץ לאבא ואמא מאד מכבד אבל אחרי שאבא ימות אנ
תושב בני ברק 12.12.21
54
חבר'ה בא נסכם שמעכשיו את כל המורדים והפורשים מגור מכנים: שאול-אלתרים הבזויים. סגור? רק ככה הם יבינו. וככה מגיע להם שיכנו אותם. בזויים שכמותם. בושה.
יענקל12.12.21
יענקל'ה אתה מחודד ברמות גבוהות, איזה ווארט אדיר. נכנה אותם.... תפסיקו להשליט טרור, תנו לאנשים שרוצים לפרוש מגור לעשות זאת ללא חרמות וללא מכות. די!!!!
צ'למער12.12.21
כמו בגן ילדים.
רפאל12.12.21
מעניין אם ראית פעם פורש שקיבל מכות ? ואם תאמר לי עקיבא, הרי הוא מצהיר שהוא חסיד גור, אז מניין המצאת שמרים פורשים ?
שמחה בונים13.12.21
53
אוי מסכנים, ממש לרחם עליהם. הם הרי רק מחלקים כלה יום מרק חם לעניים והנה פתאום איזה "מומר" וכמה :פריצים" נפלו עליהם... אז לא, האמת צריכה להיאמר, קבוצת בדלנים מחסידות גור מותקפים יום יום בצורה קשה ואלימה, והכל תחת חסות בני האדמו"ר. ולא שאכפת לי מאלו או מאלו, אבל סיקור חד מימדי לא נחשב לעיתונאות
טל12.12.21
52
מאיפה בדו את חובת המחאה על תביעה נגד רבנים ואנשי חינוך? במה הם שונים מכל אדם אחר?
רפאל12.12.21
51
מי מת???? נראה כהלוויה.....
אני12.12.21
50
וואי אני לא מאמין כמה ילדים קטנים עסוקים לכתוב פה!
שאול13.12.21
49
נתתם במה נרחבת להפגנה ביריונית ושקרית! אף אחד לא עשה להם שום דבר! כל מה שהם נדרשים זה להפסיק את האלימות וההסתה הפרועה שהם מנהלים, וכנראה שגם זה יותר מדי בשבילם!
יהודה12.12.21
עשו חילול השם נורא היום בבית משפט ! התלמידים של הגרש
צדיק 13.12.21
אתה מבקש לעצור את ההסתה תוך כדי שאתה מסית נגד מי שכלל לא פעל נגד באלימות! הרי אילו היו פועלים נגדכם באלימות כי אז כבר ממזמן לא הייתה חיי... חחחח
גבי13.12.21
48
זה טוב ויפה להפגין אבל זה יותר לא יפה לעכב 200.000 איש בלי תחבורה ציבורית במשך כמה שעות פשוט חוצפה שילכו מכאן
ציון12.12.21
47
אף פעם לא ראיתי אנשים מפגינים על שלא נותנים להם להמשיך לרדוף אנשים ולמצוץ להם את הדם אך זה אופייני לכת המבוסוסת בין השאר על נרקיסזם להיות בפאניקה כשהאובייקט שלך לא מרשה לך יותר לדרוס עליו
ללא שם12.12.21
46
הקוזק הנגזל מזיל דמעות תנין. וכשמנסים להתגונן מחרב הבריונים הם צווחים על חינוך טהור. איזה חינוך? לבריונות?
מוישה12.12.21
45
למה המלחמות שלכם צריכות לדפוק 200 אלף תושבים?
חסידות מאוסה 12.12.21
ההם גערערס ולהם מותר הכל
מה לא ברור13.12.21
כדי שהאלתריסטים המחוצפים ירתעו מן הסתם (ואת זה אני אומר לא בתור גערער, אלא בתור ליטאי מובהק)
---12.12.21
ליטאי עם ספודיק ופאות מתחת הכיפה
חושב12.12.21
אמין ביותר שאתה ליטאי...
אני13.12.21
44
נא להתפזר כדי שיראה קהל גדול.....
אני12.12.21
שמענו.. אלתריסט קנאי. אם הראביי שלכם יעשה הפגנה, גם אם כל הכת האלתריסטית תבוא, יהיו אולי 200 איש.. וזה במקרה הטוב. אז תרגיע. ומהר.
יענקי הגרער!!12.12.21
כשאתה כותב 'אלתריסט' אתה מבזה את הרבי שלך.
ללא שם12.12.21
43
הקוזאקים מפגינים. למה נקראים גור? על שם הקוזאקים שעשו גיור שרבים מהם כיום מכילים את חסידות גור. לדוגמא השם פוזננסקי לא היה שם יהודי עד שפולני אחד התגייר ונשאר עם אותו שם. ויש עוד שמות בחסידות גור שבאו מהשפה הפולנית ולא מיידיש.
יהודי מלפני 100 שנה12.12.21
42
תפסיקו להתבכיין, שנים סבלנו (ועדיין סובלים) מהטרור והאלימות שזרעתם בציבור החרדי, כשמישהו עם שכל סופסופ מצליח לעצור ולו במעט את מערכת הטרור שלכם, אתם מתחילים להתבכיין!!!?????????? דמעות הקוזק הנגזל יותר מדברות על ליבנו מאשר העצרת הצבועה שלכם!!!!
ירמיהו12.12.21
41
תם עידן הפשיעה הפושה בציבוריות החרדית והמעמד היום היה טקס הלויה של עולם התחתון החרדי זכרונו לסרחא
נצחו המצוקים את האראלים12.12.21
40
פינגוינים מחללי שם שמים
סאאמק12.12.21
39
לא הבנתי אף מילה רק אייני בייני גיייני דיייני הייני ויייני זיייני טייני ייייני כיייני ליייני לכו תלחמו על הכותל ועל השבת הקדושה
חיים קליין12.12.21
לא הבנתי את תוכן ההפגנה. הכי פשוט שיופסק הטרור והחרמות. ויקוים תלמידי חכמים מרבים שלום בעולם. וממילא לא יצטרכו להתדיין לא בבית דין ולא בבית המשפט. מה לא ברור פה?
יהודי שומר תורה12.12.21
הרגת אותי מצחוק
נהנתי12.12.21
חחחח תכלסס
בננה12.12.21
38
אולי תעשו חשבון נפש איך הגעתם למצב הזה שכוווווווווווווווווווללל כל הליטאים ושאר החסידויות חוץ ממכם מחזיקים לאלבוים אצבעות ומייחלים למפלתכם, עוד לא שמענו על ישיבה ליטאית אחת שמביאה את הרבה שלכם למסור שיעור (האמת, מעניין איך זה היה נשמע) בעוד שר' שאול שליט"א מחוזק ונערץ ע"י כל עולם התורה אולי את
חברונר.12.12.21
הכל מקנאה
גור בנשמה12.12.21
איזה קנאה? קנאה להשם ולתורה, שאתם כל הגורים כולל רבי שאול וחסידיו, העדפתם לחלן את ירושלים מאשר לבחור בפרוש??.על הקנאה הזאת אתה מדבר? כן בהחלט בתור חרדי אני קנאי קצת להלכה ולתורה ולא הייתי רוצה שיבחרו בחילוני שיקדם את חילון העיר, ובפרט כשהיה מועמד חרדי, אבל אתם בגלל נגיעות מגעילות רמסתם את התורה, בחר
נוברדוק12.12.21
כבר וכרים את שירותי הייעוץ שלך יטמבל
גבי12.12.21
כן? אז בא אני יגיד לך שכוווווווווווווווווווללל האדמו''רים של החסידויות הכי גדולות (וזיניץ', בעלז, סאטמר וכו'..) יושבים בכנסים ובעצרות הגדולות של הציבור החרדי ליד האדמו''ר מגור שליט''א, ולא ליד הראביי שלכם. אז תודה וסליחה.
יענקי לוין12.12.21
כי זה מה שמביאים לכנסים הפוליטיקאים אבל אל דאגה עוד מעט זה ישתנה
חושב13.12.21
הופה נשמה נסחפת רחוק מאד, תקשיב אלי הרבנים שלנו הם רבנים בזכות עצמם ובזכות התורה והצניעות שהם חיים בה, ולא בזכות סנט מוריץ ודאבוס! וכמובן לא בגלל שהאבא שלהם היה אדמו"ר אחרת היינו מקבלים את אפרים שך... אז לנו יש שכל ומסורת ואתם עדר של רדודים ופראיירים.... לא משנה מיהו ומה הוא ומה הוא עושה עם עצמ
ליטאי 13.12.21
השםם ישמוור מה שהולך פהה "והווי נזהר בגחלתן שלא תכווה" פרקי אבות, למדתם?? מי הסכים לכם לפתוח תפהה תהיו בשקט עד שתגיעו לרבע מהציפורן שלהם!! פשוט תסתמווו חוצפה
בננה12.12.21
שטויות שמעתי את שיעורו של רבי שאול בלייקווד זה גם מוסרט, עיין בסרטון איך שני אברכים בלייקווד מקשים על שיעורו של הגר"ש, עיין שם ההמשך, מעניין... עכ"פ גם לא ראיתי את האדמור מויזניץ מוזמן על ידי ליטאים לשיעור תורה, וגם לא רוב האדמורים, ואני לא גערר ואני לא מחזק את אלבום כלל, אצלי זה נ. וזה ט. רבי שא
נוברדוק12.12.21
איך כב' יכול להחליט אם פלוני היה מסוגל והיה צריך עפ"י התורה לצאת נגד הציבור שלו ?
סליחה מכבודו13.12.21
תכל׳ס!
צודק12.12.21
37
למה כל הבתי דין מפחדים מגור? חיייבים כל כלל ישראל להוציא אותם מהכלל הם פשוט רוצחים
יעקב 12.12.21
ממילא בקצב הזה היחידים שישארו חרדים זה חסידי גור כל שאר הקהילות מקולקלות ורקובות.
גבי12.12.21
חחחחחחחחחחחחחחחחחח מתאים לפורים
חושב13.12.21
36
בדרך כלל כשגור מוציאה אלפים לרחובות זה למען נדל`ן..אני לא מבין מה הבעיה של גור שיש חסידות אחרת ,בזה שהם נלחמים בה הם מביאים הרבה שינאה אליהם תקראו את התגובות.
אבא13.12.21
35
ברקת ועופר ברקוביץ הגיעו?
שלום12.12.21
גערער רשעים
המנוולים בי הגערער וכל חבורת החולערות בב13.12.21
מה הקשר ?
נחום13.12.21
יונה יהב ורון חולדי הגיעו...................
יוסי 13.12.21
הם נאמו שם, לא?
חושב12.12.21
34
תזכרו היטב את הערב הזה, כי למרבה הצער הוא יביא להם עוד הרבה נושרים פוקרים ומחללי שבת. כאשר הצעירים רואים ויודעים היטב על איזה טרור ורשעות באה לכסות ה'צדקנות' הזו, והכל בשם התורה הקדושה ורבני הקהילה... אזי לא ירחק היום ויעזבו חלילה את הכל. אתם משחקים כרגיל בקודש הקדושים, למען מטרות בזויות ונאלחות,
שבתי פוקס בי"ש12.12.21
כמה שאתה צודק יש כמה ילדים או בחורים שהיו בהפגנה ויודעים מבפנים את האמת רק הם הולכים בלית ברירה אבל עם גועל בפנים בלב ובסוף לצערי ו זה יכול להתפרץ בצורה לא טובה שבמקום לעזוב את המקום הזה הם יעזבו לגמרי את התורה רחמל
Yoni13.12.21
33
כשלאדמור יש מי במשפחתו או בחסידות שמאפיל עליו באופן מוחלט ובכל תחום זה אסון לאדמור
גורנישט12.12.21
הוא רק יודע לדבר טוב אובמה יודע לדבר יותר טוב משניהם, אז מה !
שמחה בונים13.12.21
32
הראשון שלא הסכים ללכת לדין תורה היה הרבה של גור, רב יענקל. מקווה שאתם זוכרים איך התחיל הפילוג. יהודי בשם ברלינר רצה לתבוע את הרבה שיחזיר לו את ההוצאות שהוציא על הקמפ באמריקה במשך שנים. בתגובה קיבל מכות רצח...
זלמן12.12.21
קיבל הצעה של מיליונים, ודחה בעצת הגרש כדי שיהיה אליבי לטרור לאלימות
שמחה בונים13.12.21
שקרן וכזבן אף אחד לא נגע בו אבל זה הדרך של כת קורח והמנהיג שלהם לשקר ולגנוב ולהגיד כמה ליטווישע סברות והאפ הוא למדן וגאון ושר התורה. הוא ליידיגע יונג
בני ברק12.12.21
דוקא כן נגעו בו במרכז ירושלים, אלא שהמשטרה הגנה עליו
מחילה מכבודכם13.12.21
31
הקב''ה מסכסך את האומות זו בזו , בואו ונצפה בבקשה מהצד , מה לנו לתפוס עמדה????
יהודי שורשי12.12.21
30
אני היקרתי אישית בחור שנתנו לו כול מני כדורים ביגלל בעיות של קדושה ללא רשות ההורים
jossy lefkowits12.12.21
הכרתי אישית ולא היקרתי
צבי13.12.21
לפי אבחנתי כל המפגינים הם על כדורים.
פסיכולוג12.12.21
היקרתי זה מלשון ק-- וטומאה? לפחות תלמד עברית לפני שאתה כותב...
ד"ר לכתיבה17.12.21
והכודים עזרו? מה הכדורים עושים?
ע12.12.21
29
חולרות מחללי שם שמים
חולרות12.12.21
איזה דיבור מגעיל!! רואים שאתה אלתריסט מצוי..
גערער12.12.21
כשאתה כותב 'אלתריסט' אתה מבזה את הרבי שלך.
כשאתה כותב 'אלת12.12.21
למה הרבי מגור לא אומר שמיעס או תורה ברמקול? למה אין הקלטה של דברי תורה מהרבי מגור?
גער גיר 13.12.21
28
שמעתי שמאיימים על חסידים לבוא להפגנה. נו שויין
משה13.12.21
27
צפון גוריאה....
לגרור בכח אלפי אומללים מערד חצור ודימונה12.12.21
אנשים הגיעו מרצונם למחות על החילול ה הנורא שגרם עו"ד אלביום שלקח תלמידי חכמים לבית משפט בגלל מצגת טיפשית
מנחם בגין 13.12.21
26
גור נדל"ן, פראי אדם, אלימים ותוקפנים, מאשימים את הפורשים מדרכיהם הרעות ב"הרס הדת"...
משה בן אליהו12.12.21
25
באיזה שעה קיבלו הודעה ויחזור לחנותו? מעניין אם ביאלסטוקי גם הגיע להפגין???
תימוני12.12.21
חחחחחחחחח בטח עשה שם בוכטות
שונא את ג12.12.21
24
גור זה כמו הגילדה הרפואית- שתי הקבוצות הן סוג של קרטל שדופק את העם.
עמינו12.12.21
23
הגיע הזמן להעיף את אנשי הכת הזו מאגודת ישראל. מי החליט שהם בעלי הבית באגודה? מי החליט שרק להם יהיה ראש עיר בבני ברק? מי החליט שהם צריכים להוביל את מועצת גדולי התורה?
ישי12.12.21
אולי כי האמרי אמת הקים את אגודת ישראל? סתם נקודה למחשבה
אני12.12.21
כלל וכלל לא נכון
יהודי חרד13.12.21
הוא היה בין המקימים אבל אצלכם שלך ושלי שלי
חושב12.12.21
הציבור החרדי החליט. נקודה.
יענקי לוין12.12.21
קנאה תאוה וכבוד מוצאים את האדם מין העולם
מנחם 12.12.21
22
כמו במקרה של ר' מנחם מנדל שניאורסון, ראש קהילת חב"ד ובמקרה של הרב הליטאי ר' אהרון יהודה לייב שטיינמן, כך גם במקרה של ראש קהילת גור ר' יעקב אלתר, האסון הוא שהופכים את הרב או הרבי לאלוהים אחרים.
האסון שהופכים את הרב לאלוהים אחרים12.12.21
בזכות חב"ד, הבן שלי, אפרים, יכל לאכול סטייק כשר כשביקר בתאילנד והלך לבית חב"ד. רק בזכות חב"ד, נכדיי (אוכלי השפנים והחזירים ר"ל,) מניחים תפילין מידי פעם בדוכני חב"ד בתל אביב.
לייזער מבני ברק13.12.21
עפר לפיך! הם לשיטתם מוחים על כבוד רבניהם ולהם אני אומר הפסיקו עם הרדיפה נגד קהילת הגר"ש אלתר שליט"א
המרכז לתמלול12.12.21
קודם כל תלמד לשון הקודש. לא "יושנים" אלא "ישנים". בנוסף לכך אתה כלל לא חסיד בעלזא (בתגובות קודמות הבאת דברים בענין שלשת השבועות וזה ממש לא בעלזא אלא סטמאר..) מכיוון שאתה לא יודע דבר פשוט שבבעלז הקילו בשינה בסוכה ולא רק במקומות הקרים אלא בכלל היו מקילים. הדבר כתוב בלוח דבר בעתו (תשמ"ב. תשד"מ) ומופיע
מענה להזוי המתחזה לבעלזער13.12.21
חב״ד זה הדת הכי קרובה לדת היהודית
ממש12.12.21
תשמע טוב, עלוב נפש, אם אתה רוצה לנחור ולהפיח בסוכה, תמשיך כך. אנחנו לא שותים אפילו מים מחוץ לסוכה, ואוכלים רק מצות עבודת יד, ומניחים רבינו תם, ולא מגלחים את הזקן . אז אל תבלבל את המוח ואל תטיף לנו מוסר בקשר לשינה בסוכה. גם אדמור"י בעלזא לא ישנו בסוכה. אתה יודע? את השיחה של הרבי על שינה בסוכה עם כל
ל"הזוי" הליטאי12.12.21
אני בעלזער, ובעלזא כן יושנים בסוכה, (אתה מוזמן לשאול כל בעלזער), אז למה אתה משקר בשם החסידות שלנו, בגלל שאתה מחפש נואשות לתרץ את ההנהגות שלכם המנוגדות להלכה?... ואם האמת והשולחן ערוך שאני מביא לגבי השינה בסוכה וכן לגבי צניעות, אם זה נקרא אצליך "משתלח בגדולי ישראל", הרי שאתה צריך דחוף רופא, וגם בית ד
הזוי13.12.21
להשוות את הרבה מחב״ד זיע״א ואת הרב שטיינמן זיע״א למה שקורה שמה זה או שאתה עיוור או טיפש
כנראה שאתה עצניק12.12.21
ליטאים הם הדת הכי רחוקה מהדת היהודית.
לייזר בן הסוחר12.12.21
ליטוואקעס הם הדת שהכי רחוקה מיהדות.
אי"ש קרליץ13.12.21
האסון שאנשים כמוך נקראים חרדים
על אמונת חכמים שמעת? 12.12.21
מביך ומצחיק מאוד לקרוא את הדימוי וההשוואה בין מה שקורה בגור למה שקרה בחב"ד, חב"ד הייתה ועודנה התנועה הכי נפלאה שיכולה להיות ביהדות כאשר מצד אחד מקרבים כל יהודי בדרכי נועם, ומצד שני עומדים כל כל הלכה בקיצוניות (לא צריך להזכיר מי לחם על חוק מיהו יהודי - גיור בזמנו) זה שיש בקהילה קיצוניים זה כמו שיש בכ
ההשוואה12.12.21
כל הלכה בקיצוניות?? חח עומדים בשוק מחנה יהודה וראים פריצקס נראה לך אנחנו מטומטמים. כמה נשירה יש לכם?
גבי12.12.21
כל רגע בחיים שלך אתה רואה וחולם על פריצקעס, תגיד את האמת, לא? ולכן תסתום פיך ותשאר מטומטם.
יענקל13.12.21
פשוט כל יהודי מוגבל למה שהתורה וההלכה אומרים לו, תשאל כל חילוני האם נשים עם שרוולים קצרים מפריע להם? הם יענו שזה כלל לא מפריע, הם גם יתפלאו עליך, מה לא צנוע בזה? אבל דעת ההלכה היא שזה לא צנוע, והזרועות צריכות להיות מכוסה, ועל כאלו חרדים שיכולים לעמוד בין פריצות וכביכול לא להתרגש מזה, וכביכול זה לא
יענקלה13.12.21
חבד לוחמים בעד כל הלכה בקיצוניות??????????????? חה חה, כן הם ממש בעד צניעות נשים בצורה קיצונית, חחחח ולמה בא"י חסידי חבד לא יושנים בסוכה? הרי בעל התניא כותב להלכה בשו"ע שלו שצריך לישון בסוכה, בדקתי מה הרב האחרון של חבד אמר על זה, ולא מצאתי תשובה אמיתית אחת הלכתית, היתר לא לישון בסוכה
הזוי12.12.21
מפורש ברמ"א שנוהגין לא לישון בסוכה וכל מפרשי השו"ע מבארים טעמי המנהג כולל שו"ע הרב ומססים המנהג היחיד שיש לו בעי' עם זה זה הגר"א והמשנ"ב שדרכו לחלוק על השו"ע ומנהגים שלא מוצא חן בעיניו נגד כל מפרשי השו"ע ונגד מסורת התורה אותו האיש מבני ברק מעיד על עצמו שאין לו יד ושם בהלכה, וגם טיפש כמותך נתפסת בכל
יענקל13.12.21
מעניין שלשיטתך האומללה המעוררת רחמים, כל גדולי ישראל וכל קהילות ועדות עם ישראל, לכולם חסר הבנה יסודית בהלכות סוכה, ורק הרב שלכם היחיד שידע הלכות סוכה?... מצחיק שאתה מדבר על כי לא ידח, בשעה שאכן אתם נידחים בעולם בכל מיני מקומות, וגם נידחים מהעולם החרדי (ב"ה), אתם לא מצביעים למפלגות חרדיות, אתם כבר
סרט עמוק13.12.21
21
אני הולכת בחזון איש בזמן ההפגנה ורק מדמיינת את כל הנהגי מוניות שנתקעו כל אחד והקללות העסיסיות שלו... מילא הייתם מפגינים על משהו בוער כמו על הממשלה... בחייאת אם כבר ככה יפה התאספתם..
בננה12.12.21
20
90 אחוז סקרנים
א12.12.21
19
תתביישו לכם בעלי מחלוקת הכל טוב ויפה אבל שעובדים שמתגוררים מחוץ לבני ברק אמורים להגיע הביתה בשעה 22 אני היגעתי הביתה עכשו
נפתלי12.12.21
נו, באמת משחק אותה חסיד גור...
ישראל12.12.21
חבל שבכלל הגעת
אחד12.12.21
18
מי נקט באלימות? הגערערס מגור נדל"ן כמובן. עכשיו הם מפגינים? מי חטף ילדים של מי? מי צדיק ולמדן ומי סתם נדלניסט?
משה ה12.12.21
מי צדיק וישר, ומי סתם דמגוג זול
שמחה בונים13.12.21
17
בלי להתערב, כשהשאלה היא תורה מול נדל"ן אני עם התורה הקדושה
יעקב12.12.21
16
כל זה לא יועיל, כיון שהבעיה אינה הסברה, אלא קטרוג מלמעלה, כשהמלחמה היא עם שרי מעלה מה יועילו הפגנות למטה ?? צריך להסיר את הקטרוג, וזה נעשה על ידי תיקון המידות, בין אדם לחברו, ובין אדם למקום, צריך להבין שאין בדרך זו כל תועלת, רק ההפוך.. אנחנו ח"ו אנשי עולם התחתון ? אין זו הדרך ! וכי אנחנו "אונטער ווע
איצה12.12.21
15
גם אני שואל את השאלה שבשלט ראשי ישיבות ורבנים על ספסל הנאשמים?! היתכן, לא הגענו חסידי גור תתעוררו!!
ללא שם12.12.21
חזק ואמץ! אני גם שואל. ועוד מאתיים אלף איש שואלים. אלתריסטים בזויים!!! לאן הגעתם??????
חיימק'ה12.12.21
חיים היקר חסיד גור אמיתי לא אמור לגלוש באינטרנט
ירמיהו12.12.21
מדוע לא? במה הם שונים מכל אדם אחר? אם יש עילה מספקתת מדוע לא לתבוע? וכי מצאנו בשולחן ערוך חושן משפט סעיף המקנה חסינות לרבנים? כאשר הושיבו רב ראשי על ספסל הנאשמים מדוע לא הפגנתם?
רפאל12.12.21
14
כולם זוכרים שבאו לר' אהרון לייב שטיינמן שיחתום על ההפגנה בערד על ''ביזוי הקודש'' ואז הרב שטיינמן שאל אותם אם הפסיקו החילולי שבת והמצעדים בירושלים, שכאמור בחרו בראש עיר חילוני למרות ההבטחות שיבחרו בראש עיר החרדי בשביל בצע של הבטחת מתחם שנלר שזה היה נגד כל גדולי הדור אז די עם הצביעות של ערכאות... נמאס
לא נשכח 12.12.21
13
או או כף לראות את הבריונים צועקים הצילו ממש חיות הקודש
יענקל12.12.21
12
בדיחת השנה כמה פעמים בגור הלכו לערכאות בכל מיני בתי כנסת שניסו להכנס בהם הציבור לא שכח
אלי12.12.21
כמה ?
שמחה בונים14.12.21
11
איפה הרבה שליטע?? למה לא בא??? אה הוא לא ''מעורב''
גרינציי12.12.21
לא ראית את ליצמן בתמונה?
ככה12.12.21
10
יש סיסמא חדשה: אלתריסטים משיגיסטים.
חסיד גור וותיק12.12.21
ויש סיסמא ישנה. 'חיות הקודש'
צ'למער12.12.21
2 הצדדים נהנים מהתואר המפוקפק
תחשוב לפני שאתה כותב13.12.21
9
בהצלחה לשני הצדדים
פינסק קרלין12.12.21
8
זה מה שיש להם להציע אלפיים איש לעצניקים יש יותר
ליטאי12.12.21
7
מישהו יכול לתרגם מה הוא אומר?
שרולי12.12.21
הוא אומר שהכריחו אותו לנאום כי אם לא ..... והוא לא יודע מה להגיד כי בעצם בן האדמור וכל הבנדיטים שמה מקומם בכלא
דוד13.12.21
6
ילדים קטנים לא הלכו ללכתלישון בגלל לוקת ומריבה. למה עשיתם את זה באיצטדיון או בשעות מוקדמות
מנחם12.12.21
5
תכל'ס המזל של החרדים זה שיש ערכאות ומשטרה, אחרת קשה לדמיין...
יוכי12.12.21
זה קשור לגלות, שזה המצב בגלות, שבלי הגויים וערכותיהם אז לא יהיה סדר בכל מיני עוולות, כי כולנו מפורדים ל1000 ויותר קבוצות, ובשביל זה יהיה קבוץ גליות האמיתי בביאת המשיח
מ12.12.21
4
השאול-אלתרים פשוט מסכנים. באמת. אין להם אדמו''ר. אין להם חסידות. אין להם טישים. אין להם (כמעט) חסידים. אין להם בתי מדרש גדולים בכל הארץ והעולם. פשוט אין להם. ולא שאני גערער, אני חסיד בעלז כבר שנים. אבל אני רק מדמיין לעצמי ללכת אחרי אדם שהוא לא מכונה אדמו''ר (והוא גם לא אדמו''ר..), ולא להיות באף חסיד
מענדיל ליצמן12.12.21
אם תפסיקו לכתוב כאן תגובות בשמות בדויים, ליטאי גמור, חבדניק, ספרדי, חילוני גמור, אולי תוכל לדרוש זאת
אל תשקר אתה לא בעלזא אין שם ליצמן בעלזא13.12.21
כנראה שהאמת חשובה להם ממשחקי החסידות
חושב12.12.21
אל תשקר אתה לא בעלזא אין שם ליצמן בעלזא
טיפש אתה 13.12.21
הלא הרבה מגור עושה טיש כל שבת. לא?!? אז מעניין למה חסידיו ממלאים כל איש מזדמן, החל מדושינסקיא וכלה באיצ'ה מאייר עובר דרך סדיגורא הפורש. דווקא אצל ר' שאול מעניין יש כל שבת שלשידע'ס....
צ'למער12.12.21
ואני ספרדי. לא 'שנים' כמוך, אבל אולי איזה שנה. אבל יש להם ראש ישיבה תלמיד חכם ומעניין ומרתק כל מילה שלו שפתיים ישק.
יוחאי זלושינסקי13.12.21
תגובה ברמת- גן ילדים.
דודי13.12.21
3
צודקים המפגינים. אתם לא הייתם מגיבים אחרת אילו היה קם מפורסם של שקר ומסית את ההמון נגד רבכם, ומפיץ עליכם לשון הרע ושם רע ורפש ולכלוך באינטרנט, בשם ה"תורה", מזלזל בכל הקדוש והיקר לכם ומציק לכם בכל דרך אפשרית.
ברסלבר12.12.21
2
לא מבין למה צריך להביא לבני ברק את הלכלוך של גור יש להם בית הכנסת ענק בירושלים שיתכנסו שם המחלוקת שלהם מזכירה את התחלת השואה והשנאה של היהודים אחד את השני מפגני כח ובשר רק מביא את הסוף להשמדה תשאירו את בני ברק נקייה ממחלוקת ותחזרו לפולין שם תפגינו כוחות ועוצמה של כמויות בשר
אברהם12.12.21
נראה לי אתה נין של נאצי ומצאצאי עמלק התאב לדם יהודי.
משה12.12.21
אבל נאצי ערבי...
מ12.12.21
וואי לא קצת נסחפת?
בננה12.12.21
חלומות פז
חבצקער 12.12.21
1
כך צריך להיות לא מדריטים רבנים ואדמו"רים בבית משפט. למען השם שנתיים וחצי אני מחפש את אלימות טרור הסתות וכו, וכו, לא מוצא. משיהו יכול להגיד לי משהו אבל עם ההוכחות מוצקות של כל הסיפור. כי גור מספיק גדול וחזק לולא הם היו רוצים יש מספיק אנשים בגור, שהיו צריכים לקרוא תקריות יום יום עשרות פעם. ואין. גרינצ
שאול12.12.21
יש אמת בדבריך, אכן גרינצייג הגיע להתגרות
א12.12.21
כל מילה בסלע
יענקי לוין12.12.21
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

בספינקא רמת אהרן ציינו הילולת האדמו"ר זצ"ל

חיים רוזנבוים | 15.05.24

בנוכחות האדמו"ר

זקני החסידים לצד פרחי החסידים נבחנו על מסכת בבא קמא

חיים רוזנבוים | 15.05.24

במלאת 115 שנים להסתלקותו

האדמו"ר מספינקא בית שמש ערך טיש הילולא לזכר אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 15.05.24

זכרו קדוש

האדמו"ר ערך טיש הילולא לזכר דודו שכל ילדיו נרצחו בשואה רח"ל

חיים רוזנבוים | 15.05.24

הזכירו לפניו

זכותו יגן | האדמו"ר מסאטמר ערך לחיים טיש בהילולת זקנו

חיים רוזנבוים | 15.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

פרי צדיק עץ חיים

ברחובה של עיר בירך האדמו"ר על האילנות עם ה'הויז בחור'

חיים רוזנבוים | 14.05.24

קל ארך אפיים

האם אומרים תחנון אחר ברית מילה? כך נהג ה'ישועות משה'

חיים רוזנבוים | 14.05.24

תורה וחסידות

האדמו"ר פתח את זמן הקיץ בישיבה - ומסר שיחה לבחורים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

גלריה מרהיבה

רבבות עלו לציון רבי ישעי'לה קרעסטירער זי"ע | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 14.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

קול חתן וקול כלה

יותר מ-100 שידוכין בשנה: האב"ד חנך משרדים לשדכנים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

יפרח בימיו צדיק

"ימים על ימי מלך" | החסידים יסיימו את כל התהילים לזכות האדמו"ר

חיים רוזנבוים | 14.05.24

תיעוד מסכם

מעטיפת טלית ועד 'ויתן לך' | האדמו"ר שבת עם הנגידים

חיים רוזנבוים | 14.05.24

מחלפות ראשו

עטוף בטלית | כך ליווה האדמו"ר מצאנז את נכדו לתלמוד תורה

חיים רוזנבוים | 13.05.24
ש

יום פתוח בזום

חרדי וחולם על אקדמיה? יום פתוח מיוחד בשבילך

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

באהלי צדיקים

שמחת בית פינסק קארלין - מישקולץ | האדמו"ר לא השתתף בשל חולשתו

חיים רוזנבוים | 13.05.24

בן חודש תפדה

הרבי פדה את נכד האדמורי"ם מביאלה בית שמש, מעליץ ודעעש

חיים רוזנבוים | 13.05.24

תיעוד ענק ומסכם

האסון בספינקא: אלפים בניחום אבלים אצל האדמו"ר והנכדים

חיים רוזנבוים | 13.05.24