כיכר השבת

צניעות מצילה

האמא לבשה כיסוי ראש ובנה ניצל מהמחלה והבריא • צפו

לפני 11 חודשים, נתנאל חנוכה ואשתו קיבלו על עצמם לשים כיסוי ראש ולהתלבש בצניעות כדי להציל את בנם החולה. אתמול הוא חשף כי זה עבד ובנם הבריא לחלוטין • צפו (מעניין)

79
נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת | ט"ז באלול | 19.09.16
(צילום: אתר שופר)

במהלך הרצאה שהתקיימה בחדרה הפתיע נתנאל חנוכה את הרב אמנון יצחק ובהתרגשות הודה לו על כך שביקש מאשתו לחבוש כיסוי ראש בכדי להציל את בנם שאושפז במצב אנוש בבית החולים.

תחילתו של הסיפור, לפני כשנה, ההורים לבית משפחת חנוכה הבחינו כי בנם הקטן אליה חש שלא בטוב, האמא פינתה את הילד לרופא בשל פצעים בלשון. הרופא שחרר אותם לבית. אך ביום רביעי המצב החמיר, והאם הגיעה שוב יחד עם הילד לרופא שהסביר לה שזה טבעי ואין צורך להתפנות לבית החולים. אך הרופא אומר שאין צורך.

לאחר מכן, ההורים קיימו שיחה עם המוקד של קופת החולים, הרופא ששמע דרך הטלפון את הנשימות של הילד הורה להם לפנות את אליה בדחיפות לבית החולים.

"איך שהגענו למיון קופצים עלינו רופאים, שמים לילד מסכת, חמצן, מזמינים רופא מטיפול נמרץ", שחזר האב חודשים לאחר מכן: "לא הצלחנו להבין מה קורה. אמרתי לרופא 'מה שטוב לילד - תעשה', אני מתחיל לפחד, אני רואה את הרופא נתקע על יד ימין של הילד. הרופא אומר 'אין דופק ביד', העורק שעשו לו בגרון גרם לקריש דם".

נתנאל מספר, כי לאחר שלושה ימים, בצאת השבת, אחיו הגדול לקח אותו לקבל את ברכת הרב אמנון יצחק. לדבריו, הרב אמר לו שאישתו צרכה לקבל עליה כיסוי ראש ולשמור על צניעות. "רצינו את הילד בחיים, כל מה שהרב אומר נעשה".

לדבריו, כבר בצאת שבת, אשתו חבשה כיסוי ראש ולבשה בגדים צנועים. אך ביום שני בערב מנהל המחלקה נכנס לחדר של אליה "ומשהו לא בסדר היה במבט שלו". לאחר מכן הוא נכנס לחדר של הרופא שהסביר לו שאין הרבה סיכויים שהילד ישרוד.

אלא שלדברי בני הזוג, אט אט - כנגד כל הסיכויים - בזכות שקיבלו על עצמם להתחזק ולהתקרב לה', הילד חזר לעצמו והבריא.

אתמול, במהלך הרצאה בחדרה, האב הנרגש הגיע והפתיע את הרב יצחק: "אני לא רוצה לשאול שאלה, אני רוצה להגיד לך תודה. תודה לך שלפני 11 חודשים הבן שלי היה בטיפול נמרץ בשניידר, מורדם ומונשם. עכשיו הוא חי, לאחר שהרופאים אמרו שנגמר הסיכוי ולהתכונן להכל. אמרת לאשתי לשים כיסוי ראש, היום הוא חי, והיה נס רפואי, והיום אשתי עם כיסוי ראש, תודה לך הרב".

הרב אמנון יצחק: "תהיה בריא. תקפיד שלא תצא שערה החוצה".

תוכן שאסור לפספס
79 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
אני לא סובלת לשמוע אותו הוא גאוותן ברמות על וכתוב שאין הקב"ה והוא (גאוותן) יכולים לדור בכפיפה אחת אז איך אנשים יכולים לשבת בנאומים שלו שעות ע"ג שעות ולא להרגיש נדרסים בלי שום רחמים? ואיך הם יכולים להשאר שם אם הקב"ה לא יכול????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת22.09.16
לטובתך בלבד כדאי לפשפש בנשמתך לפני רה"ש.
א22.09.16
מוחה בך הרב קודש קדשים
שאול18.07.23
32
רק פרסום וכבוד האיש הזה. רשע מרושע מדבר נגד כולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חלוניה20.09.16
אתה צודק במאה אחוז (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פנחס20.09.16
באפס
זבולון18.07.23
מוחה בך שקרן
חיים18.07.23
31
אז אתם אומרים שזה בזכות כיסוי הראש ב ולא בזכות הטיפול בבית החולים או הרופאים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שם חם ויפת19.09.16

הצגת כל התגובות

30
לרב אמנון יצחק יש זכויות רבות. אני לא מצליחה לתפוס את הקלות שבה אנשים מוכנים להתלכלך בלשון הרע על אדם שיש לו זכויות רבות מאד. לא משנה מש עשה ולמה עשה. הוא בן אנוש ולא על אלה שחושבים שהם צדיקי הדור לשפוט אדם כזה. מי שבכל זאת מרגיש בנוח לעשות את זה הוא כנראה טיפש גדול. כל הסתכנות כזו היא משחק באש.
לירון ל20.09.16
29
פשוט בזיון התורה. האיש הזה מסוכן ליהדות. רשע מרושע. שמו ירקב במהרה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוזר בתשובה20.09.16
מוחה בך רשע
יוסף18.07.23
28
לא לחינם נאמר מוציא יקר מזולל כפי תהיה. ראיתי את הסרט המלא.. ופשוט בכיתי.. זה כלכך יפה לראות את ההתרגשות של האבא כשהוא מספר מה עבר עליהם. אשריהם ישראל. ולכל צרי העין אני אומרת, העובדות מדברות בעד עצמן. הברכות של הרב אמנון פועלות! כבר שנים... לא ראיתי אצל אף רב ניסים כאלה . (נשלח באמצעות כיכר הש
טליה20.09.16
27
על אפם וחמתם של כל ש"ס המרשעת..
ישראל. מ20.09.16
26
לפני שאתם קוראים לעצמכם חרדים לכו תלמדו הלכות לשון הרע.כל מי שחושד בכשרים לוקה בגופו.אולי תתעסקו בעצמכם במקום באחרים ובפרט בצדיק כמו הרב אמנון יצחק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק20.09.16
25
תיזהרו מאד! הוא רב שהחזיר הרבה יהודים בתשובה! אסור לדבר עליו רע! אני אוהבת אותו מאד!!
לירז20.09.16
24
בקרוב כמה הם טעו
אלדד20.09.16
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתי19.09.16
22
נו באמת החולה כבוד הזה עשה נס???? חח ממש לא, זה זמן אדיר שאישה מקבלת על עצמה כיסוי ראש לא צריך איזה דביל שיברך, אוייש פשוט עצוב, מסכנים אנשים שהוא מדרדר אותם אל התהום,,, ואתם אחריו בהצלחה, אף אחד לא יציל אתכם
מזועזעת19.09.16
הוא לא ברך. הוא רק אמר שבעז"ה בזכות מצווה שהיא תקבל על עצמה, בנם יבריא, ולא צריך להיות צדיק בשביל זה, זה פשוט סגולה ידועה.
משה20.09.16
חבל.. שמע האמת ממי שאמרה, אינך חייב לקבל אך אל תקלל.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים19.09.16
21
הוא משהו לא רגיל צדיק שהשם שתל בדור הזה אשריו של היהודי שזכה לקדש שם שמים ברבים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק19.09.16
20
שקיבלו קבלות וללא ברכת הרב לא עזר להם כלום
אבישי19.09.16
19
אחת את קוראת לעצמך הא??? באמת אחת מול רבים שכן אמתיים ואוהבים אותו כדאי לך לעשות תשובה ולבקש מכבוד הרב מחילה כי מי שדיבר עליו ה" החזיר לו כפליים כדאי מאוד שתתחרטי ותעשייי תשובה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אושרית15.01.17
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים בורביה20.09.16
יש לו מלא זכויות.. ובקשר לאיפון הרב שטינימן התיר לו... שמעתי זאת מכלי ראשון.. איך אתה לא מפחד לדבר ככה??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
היתי עובדת אצלו במשרד בטלמקרטינג21.09.16
17
מצער מאד איך המערכת נותנת במה להזיות של הרשע הזה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורי20.09.16
16
חבל שאנשים נותנים לדעותם השליליות והלא מבוססות על האמת ,לתת אותם להוביל אותם .
יסמין מנליס19.09.16
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי אילוז19.09.16
14
ואף אחד לא יוכל עלינו
אבישי19.09.16
עושים תשובה... אל תצפה מרשעי ש"ס לכלום.
לא פוליטי20.09.16
13
ושהברכות שלו ממשיכות להתקבל על אפם וחמתם של כל המלעיזים.
בת קול19.09.16
12
אנא כבדו אותו - הוא לא כמו אלה הרודפים שררה וכסף כדוגמת העסקנים שלנו למיניהם (ח"כים, מנהלים וכד') והראיה (כמו כל גדולי ישראל) - הבן אדם מבוקר עד ערב רק לרשות הרבים! אני בעצמי עם עוד הרבה חברים התחרדנו רק בזכותו! נכנסנו לישיבות ליטאיות אבל הבסיס וכל הקרדיט שייך לו ואך ורק לו! למעשה את כל הבסיס לאמונה
נתי21.09.16
11
ישתבח שמו ויתעלה הדרו - בזכות התשובה מה יכולים לפעול בעולם - אשרינו ומה טוב חלקנו ומה נעים גרולנו ומה יפה מאוד ירושתינו. אבא שבשמיים תודה תודה תודה !!!!
א22.09.16
10
לא מבין כבר מה קורה. איך נותנים במה לאדם שרק מזלזל ברבנים. אני יצאתי באמצע הרצאה כי לא יכלתי לשמוע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חלוני20.09.16
למה לך להכניס את ראשך בין הרים גבוהים! "נהרא נהרא ופשטיה". גם בין הרב שך והרבי מלוביביץ נאמרו דברים קשים וכן בין גדולי הדור והבעל שם-טוב, והרמח"ל והרמב"ם ורבי אליעזר בן הורקונוס, ואפילו נגד משה רבינו, והוא אמר עליהם שמעו נא המורים בזלזול. אבל כל הגדולים האלה עשו את הדברים האלה לשם שמים, והם יושבי
צפנת פענח20.09.16
9
מתוך המאות שהוא מברך, יוצא לו פחות מאחוז קליעה בול. לפרסם הנס ולהדר רשע שפער פיו על גדולי ישראל, אתם נהיים כלים לרוע של הדור. וכי סיפורי רבי חיים אין? רק פעם ביובל? וכי שאר רבני ישראל שמברכים כל יום לא היה להם לפחות באחוזים בהם אמנון קולע? בגלל שמקיימים בעצמם והצנע לכת, תתנו למנוול הזה במה. או שא
יהודי פשוט19.09.16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אילה20.09.16
יצחק שליט"א. כולל מועצת המטורללים
יהודי אמיתי 20.09.16
שמחתי לקרוא את תגובתך הבחנת להפליא את התמונה בכללותה אין לי מושג איך נותנים לאדם כזה במה ממש הייתי בהלם כשפתחתי את הכתבה מאמין שזה טעות עדיין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי20.09.16
אתה לא מפחד לדבר ככה דקה לפני יום הדין????? ולא משנה על מי. אתה לא יודע שכמו שאתה שופט אחרים, ככה ה' ישפוט אותך?? אוי ואבוי, ה' ישמור. כדאי לך מאוד מאוד לבקש מחילה מהרב אמנון לפני יום הדין, אחרת אני ממש מרחם עליך. וואו וואו ...
פז20.09.16
8
שזכינו בדורנו בצדיק הרב אמנון יצחק שליט"א!! אוהבים אותך הרב!!
פז19.09.16
7
הרב אמנון רגיל בזה כל יומיים. הזאר הק כותב כל מי שמזכה את הרבים אין כץ לשכרו והעובדה שאין ולא היה מימות משה רבינו זיכוי הרבים כמו של הרב אמנון. חבל שהרבה נפלו בפח אחרי הבחירות ודיברו לשון הרע שהאכילו אותם הפוליטיקים. אני לא חסיד שלו ופשוט שהזכויות שלו עצומות. הי"ו. נ.ב זמן אלול מסוגל לתשובה והמבין
אייל19.09.16
6
אני לא יודעת מה הוא ומי הוא אני רק יודעת שרוב גדול שהוא "החזיר" בתשובה חזרו בסופו של דבר בשאלה ואם זה כ"כ מטוהר לב זה לא היה קורה עובדה שבכל מחזירי התשובה אין את הכשלונות כמו שלו יש (ואצלו מדובר ביותר מ 50% חוזרים בשאלה) ותעוזתו להחציף פנים נגד כל גדולי ופוסקי התורה מלמדת לא מעט על גו
חסידית ולא ספרדיה20.09.16
לפני שאת מוציאה לעז על תלמיד חכם מזכה הרבים? וגם אם לשיטתך זה היה נכון, 50% מעשרות או מאות אלפים של חוזרים בתשובה בזכותו זה מה בכך??? כמה את החזרת בתשובה שאת פוערת פיך כך על צדיקים? א ל ו ל ! גיוועלד !!!!!!! ככה את רוצה לבוא ליום הדין ???
בת קול21.09.16
מי שם אותו לשופט עם ישראל שהוא יכול לבוא ולקלל יהודים????? על זה צריך לומר ה' ירחם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחת21.09.16
ואיפה ראית שהוא מקלל אנשים? זה ממש הוצאת דיבה ולעג על ת"ח ומזכה הרבים! את פשוט מוסתת מעסקני ש"ס קטנים ומושחתים שבשביל עניין פוליטי עלוב, הם עשו לו דלגיטימציה והוציאו עליו שקרים והמצאות שלא היו מעולם, או שהוצאו מהקשרם. את מוזנת להיכנס לאתר שופר או לחפש ביוטיוב קליפ עם הרב יעקב יוסף בכמה שיחות טלפון
בת קול22.09.16
5
אף על פי שהרבה פעמים הוא נראה תקיף בצורה מוגזמת תמיד ידעתי שהוא צדיק ורחמן רק הקנאות שלו ל-ה׳ לא השאירה אותו שקט , אשרינו , ואשרי יולדתו.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום19.09.16
4
מי שדיברו דברים לא טובים צריכים להיזהר דבר בדוק הרב המנון יצחק צדיק צדיק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה חיים 19.09.16
3
מי ששומע לצדיק הרב אמנון יצחק , מרוויח בגדול . אשרינו שזכינו לצדיק כזה בדור שלנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברהם19.09.16
2
כל מי שיקבל על עצמו קבלה משמעותית בדבר שקשה לו יראה ישועות
תמר19.09.16
זה אך ורק בזכות הרב הצדיק אמנון יצחק שהברכות שלו נושאות פרי. צדיק גוזר והקדוש ברוך מקיים כנגד כל הסיכויים. תראי את הסרט "כחוט השערה" תביני באיזה מצב היה מדובר ואם יש לך משהו בקדקוד אולי תצליחי להבין כמה צדיק הרב אמנון יצחק. קודש קודשים וצריך להיזהר בגחלתם של הצדיקים האלה. ישתבח הבורא ששתל בדור השקר
אב19.09.16
פשוט פעם אחת שמעתי שמי שמקבל על עצמו קבלה בדבר שהכי קשה לו יראה ישועות...
תמר 20.09.16
פה צריך צדיק שקודם כול ירד לשם לחילונים, ושנית שידע לדבר אליהם בגובה העיניים כדי שהם יהיו מוכנות לקחת על עצמן את הקבלה הזו.
בת קול20.09.16
צדיק גוזר והקב"ה מקיים,אלמלא הרב לא היה מברך ומנחה אותם לקבל קבלות זה לא היה קורה.אז מספיק עם הקנאה ושנאת החינם .
יסמין מנליס19.09.16
ולחזור בעקבות כך בתשובה שלמה מה שלבד כנראה לרוב לא יקרה כך שבסופו של דבר זה כן בזכותו על אפם וחמתם של המלעיזים.
בת קול19.09.16
1
אין כמו הרב המנון יצחק קול הרבנים לבקש מחילה מהרב אמנון (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום19.09.16
אולי גם יעניין אותך
מעניין

ארטיק לחיים החמור: כך מתמודדים בספארי עם השרב | תיעוד

מישאל לוי | 25.04.24

תיעוד מלונדון

חריג: שני סוסים דהרו לבדם ברחובות העיר - עד שנעצרו | צפו

חיים רוזנבוים | 25.04.24

שובר את השרב

הטיגריס רימבה נכנס להתרענן בבריכה בחצר | תיעוד

מישאל לוי | 25.04.24

המעיין ההיסטורי שהשקה את העיר הגדולה 

מסתורי ומפחיד: עשרות מדרגות עם צפצופי אימים של עטלפים בדרך למעיין הקדום

ישראל שפירא | 18.04.24

בלימוד תורה ובפנאי

כך הבינה המלאכותית צפויה לשנות את פני הציבור החרדי | סקירה מרתקת

יוחאי אנסבכר | 18.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

״הופתענו לראות"

מול חוף יפו: הבוקר נצפו חמישה דולפינים מסוג דולפינן מצוי

מישאל לוי | 18.04.24

כך זה נראה | צפו

עשרות אלפי דבורים יצאו למחול בעיר חדרה; "תפקיד חשוב"

מישאל לוי | 15.04.24

נתונים מפתיעים

תיקון הכללי ותהלים: זה מה שהישראלים חיפשו בגוגל

יאיר טוקר | 14.04.24

צפו

מרגש: הלוחמים חגגו לשורד השואה 'בר מצווה' בגיל 87

יאיר טוקר | 12.04.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

מהאוויר והיבשה - בו זמנית

"הפילו לנו כלי שעולה 10 מיליון דולר" | הצצה נדירה למערך הכטמ"מים של צה"ל

משה מנס | 11.04.24

תרי מעיינות ותרי קברי איוב הוו

צלילה אל מתחת למים בשני מעיינות מופלאים במרכז הארץ | מרהיב

ישראל שפירא | 11.04.24

מרחיב את הלב

הגשמים הרבים שירדו | תיעוד מהזרימה היום מהנחל - לכנרת

מישאל לוי | 10.04.24

בן 124 

תאריך לידה: 5.4.1900 |  האם זהו האדם המבוגר בעולם? 

דוד הכהן | 10.04.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

צפו בתיעוד הנדיר 

כתם שחור על כדור הארץ: כך נראה הליקוי מהלוויינים של X 

יוסי נכטיגל | 09.04.24