כיכר השבת

קמפיין ההמונים ששבר שיאים: פחות מיממה נאסף 97% מסכום היעד לאלאור אזריה

בני משפחתו של החייל היורה העלו קמפיין מימון המונים באתר 'הדסטרט', ושברו שיאים: תוך פחות מיממה הסכום שגויס עמד על יותר מ-388 אלף ש"ח כשהיעד הראשוני עמד על 400 אלף (חדשות)

32
כיכר השבת | ד' בתמוז | 10.07.16
(צילום: פלאש 90)

בני משפחתו של החייל אלאור אזריה שעומד למשפט לאחר שירה במחבל מנוטרל בפורים בחברון, העלו בשעות האחרונות קמפיין מימון המונים באתר גיוס ההמונים 'הדסטארט'. בתוך דקות ספורות החל הקמפיין לצבור תאוצה וכבר בשעותיו הראשונות נתרמו למעלה מ-170,000 שקלים מתוך 400,000 שקלים שיועדו לגיוס - ממוצע של 1,500 שקלים בכל דקה מאז עלה המיזם לאוויר.

הבוקר (ב') כ-12 שעות לאחר פתיחת הקמפיין הסכום עומד על מעל 388 אלף ש"ח - 97% מסכום היעד והוא צפוי לעבור את היעד בקלילות רבה.

בסרטון שהעלו הוריו של אזריה לעמוד הגיוס הם נראים בוכים ופונים לציבור על מנת שייסייעו "להביא את הבן הביתה" כשהם מסבירים כי הוצאות המשפט כבדות ואין להם כיצד לממן את ההליך המשפטי.

מי שעומד מאחורי הקמפיין הוא ח"כ לשעבר שרון גל ומגיש ערוץ 20 בהווה, שהתגייס מיד לאחר הסערה לסיוע לחייל. בטקסט בעמוד הפרויקט כתב גל "בימים האחרונים אושרה הקמת עמותה שיזמתי להגנה על חיילי צה"ל, שמטרתה סיוע משפטי ותקשורתי ללוחמים שיקלעו לסיטואציה דומה בעת שירותם הצבאי. אנחנו שולחים את ילדינו לצבא, אבל בעת מצוקה בשל פעילות מבצעית מורכבת - לא קיים שום מנגנון שמסייע להם להתמודד עם הקשיים. אף אחד לא מציע סיוע למשפחות הלוחמים והלוחמות אשר נאלצות להתמודד לבד מול המצוקה והעלויות הכבדות הכרוכות בניהול תיקים מסוג זה".

"העמותה מתחייבת לשאת בכל עלויות ההגנה של אלאור אזריה - ולוחמים אחרים אשר המקרה שלהם יעמוד בקריטריונים שלמם הוקמה. כעת הגענו לרגע האמת, אחרי שלב ההקמה - וההתגייסות שלכם קריטית כדי שהעמותה תוכל להתחיל בפעילות האמיתית הראשונה שלה ולסייע במאבק של משפחת אזריה. רק ביחד נצליח!".

עוד נאמר כי "אלאור אזריה משרת בצה"ל שנה ושמונה חודשים וקיבל במהלך שירותו תעודת לוחם מצטיין. הוא תושב רמלה, ביישן, צנוע ואוהב הארץ. ב-24.3.16 הוא הוזעק כחובש לזירת פיגוע, טיפל בחבריו שנדקרו בידי שני מחבלים שבאו לרצוח לוחמים, כשהם חמושים בסכינים ותוך כדי הטיפול הבחין שאחד המחבלים שוכב על הכביש פצוע, אך זז ולא הרחק ממנו סכין. אנשים שהיו בסביבה צעקו והזהירו מפני המחבל, אשר לבש מעיל מחשיד ביום חם והיה חשש כי הוא נושא מטען על גופו ומתכוון להתפוצץ. על מנת לנטרל סופית את הסכנה לסובבים - אלאור ירה בו פעם אחת".

"למרבה הצער התביעה הצבאית החשידה את אלאור ברצח של מחבל! בחלוף זמן מה שינתה את הסעיף להריגה - תוך הגשת כתב אישום. למרות השיח הסוער סביב המקרה אין זה נכון לחבר אותו לזירה הפוליטית בשום צורה. צה"ל הוא צבא העם ומדובר בלוחם אשר נשלח למשימה מבצעית, נקלע לזירה חמה ופעל כפי שחש שנכון לפעול בנסיבות שפגש. הגנה משפטית ראויה היא זכות בסיסית לכל אדם, לא כל שכן לוחם שהתייצב מול מפגע ונקלע לסיטואציה קשה כזו בזמן שירות סדיר. עכשיו זה תלוי בכם, בהתגייסות שלכם, כי רק ביחד, תוך ערבות הדדית, נצליח במשימה".

"אנחנו האזרחים לא יכולים לעמוד מנגד ולהותיר את אלאור ומשפחתו ללא הגנה. אנחנו האזרחים לא יכולים לתת לביורוקרטיה ולפוליטיקה לגבור על ערכי המוסר הבסיסי והרעות עליהם גדלנו ועליהם מושתתים צה"ל והחברה הישראלית כולה. אנחנו האזרחים לא סומכים על אחרים - לוקחים את האחריות עלינו. אנחנו האזרחים נילחם בשביל הלוחמים שלנו ונשחרר את אלאור!".

תוכן שאסור לפספס
32 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
25
הכסף לא מגיע. בדיוק כמו שהיו ב"שירותרום". = ובשביל מה הכסף? שהרי עוכרי הדין מתנדבים? עוד מישהו שיקטוף קופון על גב החפ'ש?
tre15.07.16
24
כן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנרי11.07.16
23
רואים נער יורה בדם קר ואומרים שזה הילד של כולנו לפעמים אני לא בטוח איפה יש יותר הסתה ברשות הפלשתינית או אצלנו. .. אולי תחלקו סוכריות? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דודי 11.07.16
יורה בדם קר???????????????? ומה לדעתך עשה המחבל החלאה ], הזבל , הטינופת הנבלה? ל א ירה בדם קר על אנשים - שעוד היו יהודים - אחים שלך? בכלל - נראה מה אתה היית עושה אילו היית במקום אלאור - תתבייש לך - והכותרת של תגובתך גם הצליחה להטעות אותי: חשבתי שהתכוונת לאלו ששופטים ומבקרים את החייל - לא לאלו שתומכי
אוראור06.07.17

הצגת כל התגובות

22
כישלון של מדיניות!!!!! כך צריך לנהוג כל אבל כל חייל!!!!! פשוט כל מחבל להורג!!!! אל תרחמו על הנבלות שיורים,דוקרים,סוכלים אותנו וכמובן אותכם חיילנו בנינו היקרים לנו מאוד!!!!! אז סבבה אם זו המדיניות אל תתגייסו לצה״ל!!!!! ננננקקקקווווו מהם כל רוצח , מיידה אבנים, דוקר הוא מלך!!!
שולי11.07.16
21
נשלחת להגן ונבגדת! לפחות האזרחים מעריכים! ילד יקר בע"ה כמו שאביך אמר בדמעות "רק משפט צדק"! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיטב11.07.16
20
איפה עם ישראל ??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריק10.07.16
19
צה"ל הוא צבא שיורק בפרצוף לאלה שתרמו את חייהם בשביל המדינה. אסור להיות קרבי כולם לשקם שם יש יותר משבעים בתולות
אבנר10.07.16
18
* * * --> ומי יודע ? - אם לעת כזאת הגעת למלכות !
* * * --> ומי 15.07.16
17
יש המון בכך שהמשפחה מבינה שעם ישראל מחזיק להם אצבעות נפשית וכלכלית .לא נפסיק לתרום עד שלאליאור ולהורים שלו יצאו מהצפורנים של מבקשי רעתם ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי11.07.16
16
אמר בראון שהתביעה מנסה לתפור לו תיק בכל מחיר קם התובע והכריז "זו הסתה " תבינו בידים של מי גורל החייל נמצא !!!הם מנסים לבודד אותו ולהצליף בו בכל הזדמנות ומי שמנסה להתערב הם קופצים וצווחים .הסתה ,בזיון ב"ה וכו'. עם ישראל ירעיש את המדינה אם תיפול שערה מראשו של אליאור!!!!! מאמין שהתרומות יגיעו למליוני ש
אריק11.07.16
15
רואים על הפנים שלהם עם העדויות של המפקדים מרגישים נבגדים במדינה שלהם בושה ממש בושה
המגיב11.07.16
14
רק בגלל כח האחדות שבנו.
חיננית10.07.16
13
חזק בערבות הדדית. אלאור. הארת בזרקור את התנהלות הצבא. אתה חייל שלנו, צודק או טועה אתה חלק מהעם.
וגם לגל11.07.16
12
אנחנו היהודים צריכים להתגבש כוווולם ולתרום.... הערבים יודעים לבנות בתים למחבלים... אז מה זה כמה שקלים בשביל להציל עוד יהודי... די לשתיקה!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אורית10.07.16
11
זה בזיון שבשביל התיעה המדינה מגייסת למילואים עו"ד אבל החייל צריך לדואג לעצמו. זה ממש הפקרת פצוע מדמם בשדה הקרב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
וו10.07.16
10
בושה לעליהום של המדינה נגד חייל שמשרת אך ורק לטובת עמו, וכשהוא מזהה מחבל שיכול לסכן יהודים הוא נוקט בפעולה כדי להציל את אחיו היהודים- אז הופכים אותו ל"מחבל"??? לא ייאמן כי יישמע... מזועזעת. לא נתפס. לא נסלח. לא נשכח! יישר כוח על היוזמה, לצערי איני מאמינה שנתן להילחם נגד תיק "תפור" כי הרי זה מציל מיש
זהבי11.07.16
9
מסתבר שמדינת ישראל זה כמו שדה קרב...
איילה10.07.16
8
This publication makes our military not trust the country. It should not be broadcasted in public . It will cause young men not want to enlist in army.
nava10.07.16
7
גאווה לשם יתברך. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הנרי10.07.16
6
לא יכולים לפחות לממן לו הגנה???!!!!!
ש10.07.16
5
ועוד חוגגים אצמעות עשה בשכל מה הם רוצים שילטף את המחבלים מדינה מטומטמתתתתתתתתתת נמאס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רק בורא עולם12.07.16
4
הזדמנות לבירור נוקב. בלי הסתה, אחרי שזה כבר קרה, איפה הלב, עם חייל עברי, נכדם הרוחני של יהודה המכבי ושל אלעזר בן יאיר ושל טרומפלדור, או עם בן ערב נאלח, רוצח ילדים חלאה. הלב עם אלאור, הנשמה גם, גיבור ישראל. חרדים, דתיים לאומיים, חילוניים, ישראליים שאינם יהודיים, כל מי שהוא חלק מהמדינה הזו, כולנו אלאו
יהודי פשוט11.07.16
3
כסף גימטריה עמלק. = 16. מה נראה לכם שהאגו של המפקדים והשופטים ייפגע? הם לא יתנו לזה והם יודעים שטעו, פשוט האגו והמון שוחד לשמור עליו שלא יגידו שטעו חס וחלילה. מדינה מושחתת זה מחמאה.
מנחם11.07.16
2
אנחנו לא במדינה של אמריקה אלא של מדינה ערבית ודגל ישראל רק לצחוק ,רק למחבלים ימח שמם יש הכי תנאים שבכול מקום בעולם היו ממזמן מחסלים אותם אך פה בכנסת ערבים
ימין 15.07.16
1
הכוח שלנו זה באחדות של עם ישראל. ניתן לתרום דרך אתר 0404 יש קישור דרך הכתבה. אולי אפשר מעוד דרך. זה מה שאני ראיתי. אשרי עם ישראל!!
יעל11.07.16
אולי גם יעניין אותך
בארץ

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

ההסלמה הביטחונית

המחבלים של אבו מאזן תיעדו: פיגוע ירי ליישוב בעמק חפר

ב. ניסני | 26.04.24

כניסה מצומצמת

לראשונה מתחילת המלחמה: המשפחות השכולות נכנסו לקבר יוסף 

כיכר השבת | 26.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

בעודו פסול נהיגה

בפעם השישית: הנהג נתפס נוהג ללא רישיון; יוגש נגדו אישום

קובי אטינגר | 26.04.24

מורדמת ומונשמת

לוחמי האש שמעו קריאות מחלון הבית הבוער וחילצו לכודה

דוד הכהן | 26.04.24

מזג האוויר

התחזית: מהפך. אחרי השרב הכבד - עכשיו התור של הגשם

כיכר השבת | 26.04.24

השרים יכריעו

20 חטופים, עצירת רפיח: מתווה חדש לעסקה שנידון בישראל

דוד הכהן | 25.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

0.3 מעלות יותר

נשבר שיא החום בתל אביב | השיא הקודם נקבע לפני 85 שנה

יוסי נכטיגל | 25.04.24

דפק בקבוק זכוכית על ראשו

תיעוד: תקף קשיש שהעיר לו ברחוב ואיים; אני חייל של מולנר

בני סולומון | 25.04.24

בשל הוצאת צווי מעצר בינ"ל

סמוטריץ' לנתניהו: "לנתק כל קשר עם הרש"פ ולהפיל אותה"

קובי אטינגר | 25.04.24

זה הטיפ שנתן לצרכנים

יוקר המחיה פה הזוי? רמי לוי מפנה אצבע: "המדינה אשמה"

בני סולומון | 25.04.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

מצננים את בעלי החיים

ארטיק לחיים החמור: כך מתמודדים בספארי עם השרב | תיעוד

מישאל לוי | 25.04.24