כיכר השבת

טור

אל תשלח ידך אל הנער // עו"ד יוסף ויצמן

יש לנו מערכת משפט שניתן להתגאות בה. להתגאות במקצועותיה ולהתגאות ביושרה. על כולנו לקחת אחריות ולתת גיבוי למערכת המשפט גם בשעותיה הקשות (טורים)

78
יוסף ויצמן, עו"ד | כיכר השבת | י"ב באדר | 27.02.18
נשיאת העליון השופטת אסתר חיות. ארכיון
נשיאת העליון השופטת אסתר חיות. ארכיון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

כאיש משפט, נושא תפקידים ונבחר ציבור בלשכת עורכי הדין, אני יכול להצהיר שעולם המשפט עבר שבוע קשה. לאחר שכמעט כל מוסד או ישות במדינה נדרסו במגפיים גבוהים בכיכר העיר לעיני כל, והכל ללא רחמים, הגיע תורה של מערכת המשפט.

אם עד לאחרונה קודש הקודשים של שלטון החוק היה בית המשפט, וכל אזרח ידע שיש לו את המוסד המשפטי לשטוח בפניו את האמת וכנראה לזכות לצדק (אם לא מלא, אז לכל הפחות קרוב לאמת), השבוע, בשל אירוע נקודתי וספציפי, גם מערכת המשפט נרמסה. בעיניים דומעות צפיתי כיצד כל כתב או מושך בעט מנסה לצייר ולייצר את הדרמה. להעצים אותה כאילו חרבו חומות הבית ולזעוק כי לצפון קוריאה דמינו וכתורכיה היינו.

ובכן, אני חש כי מוטלת עליי החובה לכתוב את הדברים הבאים, שכן ליבי נשבר בתוכי (ממש כך). התמונה האמתית רחוקה מהמציאות המדומה המוצגת לעיני כולי עלמא, באופן מעוות ועל ידי מחזיקי עניין ובעלי אינטרס. אומר זאת חד וחלק, יש לנו מערכת משפט מהטובות בעולם ואינני כותב זאת כקלישאה.

אוזן קשבת שגם שומעת וגם מקשיבה

הנה רק דוגמה אחת מיני רבות. בשנים האחרונות השתתפתי מתוקף תפקידי במספר רב של משלחות מטעם לשכת עורכי הדין ברחבי תבל. לא אחת, אנו עורכים במפגשים הללו סקירות משפט משווה. תמיד אני מתמלא בגאווה כאשר בכל מקום שבו אנו מציגים את מערכת המשפט הישראלית בפני עמיתינו בחו"ל, אנו גורמים לשומעים אותנו לקנא. הן במערכת המשפט שלנו והן בדרכי המינוי של השופטים. ידידיי, בתוך כ-70 שנות עצמאות הצלחנו להעמיד בישראל מערכת משפט שהביטוי "אור לגויים" מתאר אותה בלשון המעטה.

בתי המשפט בישראל הינם מקצועיים וברמה גבוהה. כמכונה משומנת היטב, מערכת המשפט מתנהלת על בסיס מחלקות ותתי מחלקות שבהן השופטים מתמקצעים בתחומם. השתלמויות ואירועים פנימיים נערכים ללא סוף, וחשוב מכל – תוך שמירה על אוזן קשבת שגם שומעת וגם מקשיבה. כל בעיה באשר היא נשמעת בחפץ לב, וכמובן שנעשים מאמצים (שלרוב צולחים) להעניק פתרון מלא.

לעניין האמינות. מתוקף תפקידי אני נמצא שעות רבות במחיצתם של היושבים בשדרת השיפוט בישראל, החל משופטי שלום וכלה בנשיאים. בכל פעם אני נפעם מחדש ממידות האמינות והיושרה שיש לשופטים. אינני זוכר ולו מקרה אחד שבו מצאתי שופט שהביא עצמו לניגוד עניינים. נהפוך הוא. אני רואה כיצד מתרחקים השופטים מצל צלו של ספק, נוהגים ביושר ובאמינות, ופוסלים עצמם מיידית בכל מצב של חשש לבעיה. כולל אף במקרים שבהם ברור (אפילו לצדדים) שהשופט יכול ורשאי לשבת בדין. לא אחת מזכירים השופטים לבעלי הדין ובאי כוחם כי כשיש ספק אזי אין ספק.

זה מגיע להם, זה מגיע לנו

שלטון החוק הוא ערובה למשטר תקין. על כולנו לקחת אחריות ולתת גיבוי למערכת המשפט גם בשעותיה הקשות. אני חוזר וכותב. יש לנו מערכת משפט שניתן להתגאות בה. להתגאות במקצועותיה ולהתגאות ביושרה. אין במקרה בודד, מבלי להיכנס לחומרתו, כדי להשליך על כלל המערכת.

אני יודע שיש מי שאינם אוהבים את התמיכה המוחלטת שלי במערכת המשפט. בימים האחרונים הותקפתי על כך בכל מיני מקומות, אולם אני מוכן לקחת על עצמי את הביקורת הקשה. אני עושה זאת כמי שנמצא כאמור בתוך המערכת, ואשר ברור לו שהתמונה שבעלי עניין מנסים לצייר הינה שגויה וחוטאת לאמת. אין הרבה אשר מכירים את מערכת המשפט הישראלית לפנים ולפנים כמוני. אני מצוי באין ספור הליכים פנימיים והנני מתחייב בפניכם. יש לנו את מערכת משפט הטובה בעולם. העניקו לשופטים את מלוא הגיבוי והתמיכה. זה מגיע להם. זה מגיע לנו.

  • הכותב המשנה לראש לשכת עורכי הדין בישראל
תוכן שאסור לפספס
78 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
65
אם אתה עורך דין שכך מדבר אתה כנראה חלק מהשקר הזה ולא יכול לייצג אף אחד שהרי בטוח שתצדיק את השופט (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אתה עורך דין כושל02.03.18
64
אולי גם לך יש את מספרי הטלפון של השופטים ולכן אתה מתגאה. אם תתן לכולם את מספרי הטלפון שלהם יהיה ממש מערכת למופת אור לגוים. לא סתם בית המשפט העולמי לצדק נמצא בהאג ....
אריה02.03.18
63
או שהכתבה הוכנה לפורים, או שהכותב חומד את הכסא השיפוטי. כך או כך, אותי הצחקת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים שטרן02.03.18

הצגת כל התגובות

62
ממש החוק בישראל ישר כמו פלס מיים עקום
לעגני01.03.18
61
אתה מוכן לישתוק ואויבנו פלילים כתיב
אליהו ראש ברזל14.03.18
60
גם אני, אדם מן היישוב, לא רואה את עצמי כ"קיצוני" ימני או שמולני, לא ממש תומך נתניהו אך לא תומך בקמפיין "רק לא ביבי" בניצוח V15. זה רק אני? או גם אתם ? אני ממש חש בחילה מהתנהגות המשטרה (אלשיך בראיון אצל דיין: "לא עובד אצל ביבי" ) , הפרקליטות שמתעניינת בנתניהו בלבד תוך התעלמות מאנשי ציבור שמעורבותם בש
"פורים" שמח04.03.18
59
השיבה שופטינו כבראשונה ויועצינו כבתחלה בימים שרואים את שיטת הערב רב איך לוקחים פושעים ועליהם בונים את ההרשעות מתגעגעים לסנהדרין ולבתי דינים גם חכמה אין סופית ממלכו של עולם וגםהשפעה טובה על עם ישראל שנזכה לראות בפלתם של הזדים מלכות הערב רב ובתקומתו של מלכנו הקדוש חיל בלע ויקיאנו מבטנו יורשנו אל
הושע01.03.18
58
המערכת המשפטית נגועה בשחיתות עד כדי כך שאינה מסוגלת לטפל באופן אמיתי וללא משוא פנים בפרקליטי מדינה מושחתים ובשופטים מושחתים, ומאידך גיסא - היא רודפת חושפי שחיתויות. ועל כן כל התיקים כנגד מי שנחשד בשחיתות, בעבירות מוסר וכו' מתוך המערכת - נידונו מראש לטיאטוא, לסגירה מהירה, סטייל רות דוד. מצער מאודדד
כעעעע28.02.18
57
"אין בין דוד בא עד שיכלו שופטים ושוטרים רעים מישראל" ..... שופט יכול להיות מלך העבריינים -ואיך שזה נראה - בדרך כלל זה כך.שופטת יקרה : תלכי תמכרי תותים למישהו אחר .
גדעון28.02.18
56
אם השופטת העבריינית לא תיענש בהדחה ותביעה פלילית, סימן שבתי המשפט המשפט בישראל מושחתים ללא תקנה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דינה שביט28.02.18
55
גם אם יש שופטים סבירים, יש מלא מנוולים! בעיני ראיתי. או שהוא ממהר לסיים תיק ברשעות כי הוא רוצה ללכת לעליון, כמו מני מזוז הצדיק... או שהוא סתם טמבל כמו שפירא שרוצה להיות בדרגה נוספת, ועוד ועוד..
ניזוק28.02.18
54
בוז למתיוונים הארורים
בן תורה28.02.18
53
מערכת מושחטת!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בבי27.02.18
52
אני נפעם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חי בסרט27.02.18
51
נכון שפעמים רבות העו"ד מצילים עשוק מיד עושקו אבל שכחת שכל מטרת העו"ד היא להציל את האדם מבית המשפט . אם השופטים היו באמת אנשים מיוחדים ולא עו"ד כושלים בד"כ לשעבר (כי מי שבאמת טוב עושה מאות אלפים בחודש ולא היה מסתפק ב50,000 נטו כל חודש .) אז לעוכרי הדין לא הייתה פרנסה כמו שלאינסטלטורים לא הייתה פרנ
מתעבר על ריב 01.03.18
50
אינני מכיר הכותב אך לצערי מכיר תיק 630/09 בו בית המשפט שלח למאסר יהודי ירש אשר עסק בחסד כל ימיו ללא כל ראיות נגדו בהסתמך על עדות של שישה שכנים שנזכרו לאחר עשור ששכן נגע בהם באופן לא ראוי.למרות שמיעת הוכחות בו הראו שהינם שקרנים השופט זיכה אותו מאישום אחד באומרו שמאמין שעשה אך עקב אליבי מוצק לצערו לא
דוד02.03.18
49
ישרים. אלעק (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמלק28.02.18
48
חבל שאין מקום בכותרת לעוד חחח המושחתים ממנים את עצמם את חבריהם ואת משפחותיהם
מוטי28.02.18
47
השופטים מכריעים לפי השקפת עולמם. הדבר בלט בהכרעת בית המשפט העליון בנושא המרכולים בשבת, כאשר כל השופטים החילוניים פסקו בעד פתית המרכולים בשבת והשופטים הדתיים פסקו נגד. ולכן יש לדאוג ששופטי בתי המשפט יתמנו מכל שדרות הציבור.
מייק28.02.18
46
החילוני. התפעלות מערכי הליברליות. זה יעבור לו. הוא עדיין תחת ההשפעה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שוש04.03.18
45
מערכת המשפט בישראל מושחתת מהפרקליטות ועד בתי המשפט יש שופטים ישרים אבל רוב שופטי המעצרים מושחתים וגם ורדה אלשיך היתה כזאת כמו כן שופטי הפירוקים ממנים תמיד כנאמנים את ידידים שלהם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברוך 28.02.18
44
כל הכבוד לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רוית28.02.18
43
שהדעות הפוליטיות של השופט לא משפיעות על הפסיקה, אתה נאיבי או טיפש!
אלי28.02.18
42
מצוי באין ספור הליכים פנימיים והנני מתחייב בפניכם. זה מגיע להם. ספק נוהגים ביושר ובאמינות, ופוסלים עצמם,,, לא אחת מזכירים השופטים לבעלי הדין ובאי כוחם כי כשיש ספק אזי אין ספק.
א28.02.18
41
כיצד ניתן להבין את המושג# עד מדינה # שאין לו יד לרגל במשפט העברי וכי כשיש עבריין ניתן למחול לו בעבור הפחתת האחר. ובמקום להעניש את העבריין מענישים את השני שאולי הוא לא עבריין ראה מעשה בניזרי שהעבריין אומר מפורשות הוא לא אשם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי28.02.18
40
הפעם היחידה! שהרמבם משתמש בביטוי זה הוא על מי שדן בערכאות. איך לא תתבייש חצוף ועז פנים, להתייפף ככה על מערכת המשפט הישראלית הקלוקלקת שעושה הכל בכדי להרוס את התורה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי 01.03.18
39
צריכים להגיע לסמוטריץ לשמוע מילה אמיתי על בג"ץ הרפורמי תתביש לך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בגתן ותרש28.02.18
38
תמשיך להתייפייף ניראה אם הם יגנו עלייך
אודליה28.02.18
37
גועל נפש של טור
בן תורה28.02.18
36
אין אפילו מילים להגדיר את החנופה שלך למערכת המשפט הזו... עו"ד מפורסם שהיום מכהן כח"כ בכנסת אמר לי כבר מזמן שהוא לא מאמין בגרוש,לא במערכת המשפט,לא בפרקליטות ולא במשטרה ואתה בא לשבח אותם כך למרות שברור לי שאתה יודע את האמת.. תראה מה נהיה ממך!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לונדוני28.02.18
35
אל תמכור את ערכי התורה בשביל תפקיד זה או אחר (שופט?) דבר אחד זה להתפרנס ודבר אחר זה למכור את ערכי התורה.
אבי28.02.18
34
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד28.02.18
33
חסרים סיפורים מסמרי שיער על הרוע של השופטים, במיוחד בג"ץ ובמיוחד בנוגע לימין ושמאל? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שם27.02.18
32
לסיכומו של דבר נבקש ונייחל ,אנא בורא העולם "השיבה שופטנו כבריאשונה ואו מי שנימצא במיסדרונות בתי המישפט נחשף לעוול ,שנעשה שם ,לא יאמן כי עים אין יראת אלוקים במקום והרגוני ההיתנהלות שמה כלפי הנוער ,כלפי חסרי ישע מעוות מיסודו ,ה'ירחמנו ויחיש לגאלנו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
כובבה03.03.18
31
שהחרדים מופלים בבתי המשפט? אתה מייצג רק חילונים?
שיר28.02.18
30
משפח) הנה אחת המערכות הכי מושחתות שיש במדינה. הן הפרקליטות וכמובן חבר השופטים למיניהם, שפסיקותיהם הנן לפי האג'נדה ומצב הרוח ולא לפי החוק. ואם יש סתירה בין פסיקתם לחוק, יסבירו שיש לפסול את החוק כי הוא לא עומד במבחן ה"אדם הנאור", כפי שהגדירו ראש החלאות הללו, אהרון ברק הארור.
אבי28.02.18
29
אבל מה אנחנו אשמים? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לקקן28.02.18
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי28.02.18
27
אתה איש ורשע וגוי גמור. חילוני למהדרין תוריד את הכיפה ומספיק.
יהודי28.02.18
26
במקרה האזנתי לו הערב. מערכת מושחתת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנחם27.02.18
25
יתכן שהם ישרים אבל עשיית , צדק ??? לכאורה זה נראה כמו לפי "כוונת מכון" בגלל זה , גם אם כול חומר תביעה שתגיש או חומר ההגנה, מראה את צדקתך. אין לדעת תוצאת ההליך. לפתע "מישהו מבין" ש אם תזכה זה יעלה יותר מדי לאחרים !!!! אז תשכח מלזכות !!!!!!!!! וכמובן מעשית צדק. בשם אחד שאכל אותה
777777728.02.18
24
יש הרבה צדיקים וחסידים וישרים שמקפדים על קלה כבחמורה נאמנים עד השקל האחרון . אבל כשפוגעים להם באג'נדה אוהו פתאום קופץ לו החיית טרף כמו עם הסיפור של החתול והעכבר המפורסם. ברור שכדי שהם יוכלו להמשיך לשלוט במדינה הם חייבים להיות שחקנים מקצועיים ומתחסדים ללא חת ואתה שכנראה עוד לא למדת משחק כדבעי עוד
שכל ישר?28.02.18
כי הם באמת מאמינים במה שהם עושים ונלחמים לקיים את האג'נדה שלהם בכל מחיר גם במחיר של לשנות מן האמת למען האמת שלהם .(והם משתמשים בהיתר של לשנות מן האמת הרבה פחות מהדוסים בעלי ההיתר) זה שהאג'ינדה שלהם שונה משלנו והם אלו ששולטים ולא אנחנו ולכן רע ומר לנו זו בעיה שלנו ושלנו בלבד . אם הציבור היה באמת מ
שכל ישר 28.02.18
נכון שיש אצלנו גם צדיקים וישרים אבל הם ממש לא אלו שקובעים באמת למען הסר ספק כל מה שאמרתי לעיל לא הופך את מקום הצדק למקום הצדק אלא בטבעו הוא עומד וזהו מקום הרשע אלא שלדידם הם לא מרגישים שהם עושים רשע . לעומת רשעים אחרים שכן יודעים שהם רשעים אלא חמדת הממון הכבוד והשליטה באחרים והשליטה בהם גוברים ע
שכל ישר ?01.03.18
23
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמי28.02.18
22
אבל השאלה מה אתה מכווין ב"והשיבה שופטינו כבראשונה"
בני ברקי06.03.18
21
מה לכתבה זו ולאתר חרדי אתמהה
דן סגל28.02.18
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שופטים מגיעים לדיון בלי לקרוא תיקים28.02.18
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חחחחחחחח28.02.18
18
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חוק וצדק28.02.18
17
בבקשה לנמק את דברי רש"י בתחילת פרשת משפטים אור לגוים אמרת?
אתה ?28.02.18
16
הרי אם לא הייתי ב"מערכת" ולא בעל אג'נדה אישית, זה הרי לא היה מעניין אותך כהוא זה. גועל נפש למכור ערכים (בהנחה והיו כאלה), עבור אג'נדה אישית.
חחח04.03.18
15
אם אתה כל כך כואב , מדוע אתה לא זועק על העוול הנורא והאיום שעשו לרב בניזרי. לא רק שלא הקל בעונשו העליון אלא הכפיל את עונשו. אם זה הצדק עליו אתה מדבר, הרי שאתה נגוע באלף נגיעות יותר מאשר מערכת המשפט הנגועה בשנאת המזרחים והדתיים בפרט. הרי בתור אדם דתי אתה יודע שעד שמעיד על עצמו שהוא פושע, הרי הוא פסול
המבקר04.03.18
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אפי נווה 27.02.18
13
בגלל עדותך שאתה מצוי בתוך נבכי הטינופת פנימה ברור שאין לסמוך עליך. מערכת המשפט שלנו רקובה מהיסוד וכיהודי (דתי?) חובש כיפה שיודע ש"מקום המשפט שמה הרשע" הייתי מצפה שלפחות תשתוק, בגדר "והמשכיל בעת ההיא יידום". אין כל זכות קיום למערכת משפט שאינה לפי צדק ולא מקיימת את חוקי התורה שהם והם בלבד מחייבים כל
יהודי אמיתי27.02.18
12
פשוט סמרטוט ופתטי. אין לי מילה אחרת לעו"ד החרדי האומלל הזה שנבחר בקולותינו. הוא בושה לכל עו"ד עם יושר ואינטלקט. יש גבול עד כמה נמוך וחנפני יכול יצור נמוך שכזה להגיע.
עוד אבי28.02.18
11
ליבך נשבר בקרבך... איך יהודי שומר מצוות ככה מגן על בתי משפט שעליהם נאמר בחוקותיהם לא תלכו, וחייבים להתדיין רק בבתי דין ע"י ת"ח בזמנו של משה רבינו כבר היה קשה למצוא דיין מושלם וזה עוד אנשים צדיקים עם יראת שמים עמוסים בתורה ועוד דור דעה במדבר... עיין ספורנו פרשת יתרו על הפס' ויקח משה אנ
מוטי ח28.02.18
10
תופרים תיק מראש ממניעים אכזרים ואין חמלה לחף מפשע. איבדתי אמון מוחלט במערכת המשפט בעיקר בגלל שהשופטת לא במעצר תחת חקירות וטרם פוטרה מהמערכת.
גועל נפש28.02.18
9
הבנין שהם בנו (בתי המשפט בפרט, והמדינה בכלל) קורס כמו מגדל קלפים. העיקר והאמת נמצא בתורה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודה28.02.18
8
ידידי נסחפת... גם אם אתה עובד שם זה זה עדיין ערכאות...
יהודי27.02.18
7
לומר ששופטי סדום הם ישרים זה מחלת נפש ובמקרה הטוב מאזוחיזם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
סדום ועמורה28.02.18
6
יחדי תימן קו 300 מלחמת בגת במהלך זה פשוט מחמם את הלב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לימור28.02.18
5
שחרדי יכתוב על מערכת המשפט שהיא ישרה ואור לגויים??? זה בושה! וכי הם דנים לפי דיני התורה? וכי הם שונאי בצע? וכי הם שופטים משפט צדק? וכי אהרון ברק הוא ראש הצדיקים שבדור? הרי כל העו"ד הבכירים במדינה הודו בכך שהמערכת חולה מבפנים!!
משה28.02.18
4
חושב שאפשר לעבוד עלינו?? לא מאמין שאדם חרדי כותב דבר כזה אור לגויים על מערכת המשפט??? אתה רציני? רק עיוור לא רואה את הרדיפה של מערכת המשפט לציבור החרדי וכן לצד הימני של המפה הפוליטית
ערן27.02.18
3
הורסים אנשים, משפחות וקהילות שלמות על עדויות מצוצות. לוחצים אנשים עד מות כדי לסחוט ״עדויות״ שלא היו ולא נבראו והם אומרים בפה מלא שזה כדי להציל את עורם הם, והשופטים נותנים לזה יד, אז במה בדיוק אתה מתגאה??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה ד27.02.18
2
בושה וחרפה להגין על מערכת עכראות המרים יד בתורת משה . זה לא יעזור לך הרבה.
וי וי ויצ ויצמ27.02.18
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רמי27.02.18
אולי גם יעניין אותך
בארץ

התחזית: ירידה בטמפרטורות; גשם בצפון, רוחות בדרום

כיכר השבת | 06:21

צפו בתיעודים

טייסת 'אלעד' הופעלה לראשונה: שריפות ענק בבקעת הירדן

קובי אטינגר | 04.05.24

ערב יום השואה

נתניהו לשורדי השואה על החטופים: "נחושים להחזיר את כולם"

יוני גבאי | 03.05.24

לא ייאמן

ומי יושב סביב שולחן המו"מ עם ישראל? הנציגים של ארדואן

יוני גבאי | 03.05.24

לא היה רוב

ראש המוסד וראש השב"כ נגד ההצבעה על סגירת אל ג'זירה

כיכר השבת | 03.05.24
ש

הכרה בלימודי הסמינר

רוצה ללמוד תואר וחוששת מפגיעה באורח החיים? כנסי >>

כיכר בשיתוף אונ' בר אילן | מקודם

בשכונת גילה

ירושלים: פצועים חולצו משריפה שפרצה בבניין מגורים גבוה

דוד הכהן | 03.05.24

אכיפת עבירות התנועה

תפסו משאית עם חריגת משקל של 66.2 אחוז מעל המותר

קובי אטינגר | 03.05.24

מזג האוויר

התחזית: הגשם יתפשט בהדרגה מהצפון גם למרכז הארץ

כיכר השבת | 03.05.24

בשורה נוראה

בבארי הודיעו: החטוף דרור אור שילדיו שוחררו מהשבי - נרצח

מישאל לוי | 02.05.24
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

"נשות האברכים"; מקלב במטה הארצי של מערך הכבאות

דודי בן חמו | 02.05.24

צפו בהצהרה

"מתחקים אחר עקבות החטופים; בסוף הדיון קיבלתי החלטה"

דוד הכהן | 02.05.24

אירוע חריג

ניסה לתקוף את שיירת ראש הממשלה בתל אביב - ונעצר

יוני גבאי | 02.05.24

"בזכות שלד של עטלף"

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 02.05.24