כיכר השבת

נאשם מספר 1: רה"מ

נתניהו בפתח משפטו: תפרו לי תיק; רוצים להפיל את הימין

כשאלפי מעריצים ממתינים לו במקום עם קריאות תמיכה - הגיע ראש הממשלה נתניהו לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם נפתח משפטו, ותקף קשות את הרדיפה המשפטית שנוהלה נגדו. צפו (חדשות)

68
אלי רוטמן | כיכר השבת | עודכן ב-א' בסיון תש"פ | 24.05.20
הכתבה פורסמה ב-א' בסיון תש"פ | 24.05.20
נתניהו, לצד ספסל הנאשמים
נתניהו, לצד ספסל הנאשמים (צילום מסך. תמונות: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ראש ממשלה על ספסל הנאשמים: רגעים היסטוריים נרשמו בצהרים (ראשון) במדינת ישראל, כאשר ראש ממשלה מכהן, בנימין נתניהו, הגיע לבית המשפט לפתיחת משפטו באשמת שוחד, מרמה והפרת אמונים.

כשהרכב השופטים בראשות רבקה פרידמן-פלדמן נכנס לאולם, החל המשפט, ובמענה לשאלה "האם קראת את כתב האישום" השיב נתניהו: "כן כבודה". עורך דינו של נתניהו הוסיף: "מרשי קרא את כתב האישום, ומבין אותו".

צוות ההגנה של נתניהו טען בפני השופטים: ישנם חומרי חקירה שעדיין לא קיבלנו; רק בעשרת הימים האחרונים הודיעו על חומר נוסף, כשהיינו עסוקים בהיערכות להיום.

"אנחנו צריכים קצת זמן כדי לדעת את היקפי החומר. זקוקים לחצי שנה כדי להשיב על כתב האישום", ניסו הפרקליטים הבכירים לשכנע.

יצוין, כי נציגי הפרקליטות, בראשות עו"ד ליאת בן ארי, הסכימו לפטור את נתניהו ואת שאר הנאשמים מנוכחות בדיונים המקדמיים; אלו הקודמים ל'שלב ההוכחות'.

לאחר הדיון סיכם פרקליטו של נתניהו עו"ד עמית חדד ואמר: "אנחנו בפתחו של הליך משפטי ארוך , אני בטוח שבסיומו של ההליך, ייצא ראש הממשלה כשהוא זכאי, חף מפשע".

עוד קודם, מחוץ לאולם המתינו לנתניהו אלפים מתומכיו, וכן השרים אמיר אוחנה, דודי אמסלם, אלי כהן וצחי הנגבי, וחבר הכנסת ניר ברקת.

לצדם נעמד לפני המשפט נתניהו, ותקף את מערכות האכיפה - כשהוא תולה את החשדות נגדו ברצון להפיל את שלטון הימין בראשו הוא עומד.

המתקפה של ראש הממשלה (מתוך הפייסבוק הרשמי)

אלו עיקרי דבריו:

בשנים האחרונות מצאו פטנט חדש, כשהמטרה היא להפיל ראש ממשלה חזק מהימין ולהדיח את המחנה הלאומי מההנהגה לשנים רבות. לא אכפת להם אם יבוא פודל צייתן הימין, אבל אני לא פודל; לא מוכן 'להתאתרג', לא מוכן לעקור יישובים ועוד דברים. לכן מנסים להפיל אותי בכל דרך.

שמעתי אתמול את המפכ"ל לשעבר אלשיך, שהטיף לצדקנות. זה אותו אלשיך שהעביר מיליונים ללא מכרז ועבר עבירה פלילית בשידור חי כשהדליף והעליל עלי כאילו שלחתי חוקרים נגד החוקרים. אלה האנשים שהובילו את החקירה נגדי.

החקירות האלה זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. מה הפלא שהן נגמרו בכתב אישום מופרך. הניסיון הוא להפיל את הימין ואותי. בערב הבחירות באפריל פרסמו כתב חשדות נגדי, והיו בטוחים שנתרסק בבחירות. זה לא קרה. אז ערב הבחירות במרץ הם הגישו כתב אישום שהיה אמור להיות מכת מוות. עשו הכל כדי שלא אגיע לפה כראש ממשלה.

אבל אזרחי ישראל, אתם הרבה יותר חכמים: נתתם לליכוד בראשותי יותר קולות שהליכוד קיבל אי פעם. זו הבעת אמון עצומה.

אני דורש: חשפו הכל, גלו הכל. אתם התקשורת רוצים לצלם אותי בבית המשפט, כחלק ממסע התעמולה 'רק לא ביבי'. אבל אני רוצה שהציבור יידע את כל האמת, ולכן הבקשה הראשונה שלי מבית המשפט הוא שקיפות מלאה. שהכל ישודר בשידור חי, ללא צנזורה.

במקום הדלפות מגמתיות, אני מציע שהכל ישודר מלא מלא, שהכל ייחשף בפני הציבור. אני גם דורש שייחשף המסמך המטלטל ששלח משרד המשפטים למבקר המדינה בשנת 2019, בו הוא קבע שלא נפל רבב בפעולותי שבכתב האישום. בכל מיני תירוצים, המסמך הזה לא מגיע אלי ואל הציבור. לכן אני דורש: פרסמו מיד את המסמך ששלח משרד המשפטים למבקר המדינה.

אני דורש לפרסם את התמלילים של החקירות, בהן הופעלה סחיטה באיומים של עדים כדי שיפלילו אותי בעדות שקר. יש עוד אין ספור דוגמאות. אין גבול. מה הם שלא יעשו כדי להפיל אותי ואת הימין. זה שלטון החוק? זו דמוקרטיה? בכל 24 שנות קיומן של הדמוקרטיות, מאז שהיא החלה בארה"ב, לא הוגש נגד אף אדם כתב אישום בגין סיקור אוהד - שלא היה; אני ראש הממשלה ומשפחתו שהכי מושמצים בתולדות המדינה, ודווקא נגדי הגישו כתב אישום. פרופסור דרשוביץ כבר אמר: משפט נתניהו מעלה סכנה לשלטון החוק. זו הפעם הראשונה שאדם מועמד למשפט על סיקור חיובי.

איך גיבה היועץ המשפטי לממשלה את הכתב אישום? האם לוחצים עליו? האם יש לו משהו להסתיר, משהו אישי? קלטת מסתורית שבמשרד המשפטים... לכן אני דורש לפרסם את כל הקלטות. חובה להסיר עכשיו את כל צווי איסור הפרסום. כי אם הציבור יידע את כל האמת - התיקים ייפלו

הציבור אומר לי: ביבי תהיה חזק, כולנו מבינים שהכל שטויות. הם מנסים להפיל אותך - כדי להפיל את שלטון הימין.

התובעת עו"ד ליאת בן ארי
שאול אלוביץ' מבעלי 'בזק', אחד הנאשמים
מו"ל 'ידיעות אחרונות' נוני מוזס, אחד הנאשמים
שאול אלוביץ' מבעלי 'בזק', אחד הנאשמים
(צילום מסך)
(צילום מסך)
(צילום מסך)
תוכן שאסור לפספס
68 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
כל הכבוד לנתניהו ה' איתך ואנחנו מחזקים אותך מהבית, עוד אלפים שרצו לבא לתמוך ולא הסתדר .שני שליש מהעם איתך . "הכורה בור לחברו נופל בו" כל מי שתפר בסוף יפול כמו המן שתכנן להפיל את מרדכי. יש בורא עולם שמנהל את העולם.
ישראל24.05.20
51
אוטוטו נפתח משפטו של נתניהו,מקווה שכל התיקים ייקרסו, שהשופטים יעשו צדק. כולנו עומדים לצידך ראש ממשלתנו האהוב והיקר
צחי24.05.20
50
יותר מדי סירחון בפרקחיטות ובמשטרה צחנה נוטפת מהראש ועד השפיצון הגיע הזמן לחקור. אין דמוקרטיה בישראל
שרית24.05.20

הצגת כל התגובות

49
הבן אדם הזה תותח........... מאיפה יש לו את הכח?!? ברוך הנותן ליעף כח
יהוד24.05.20
48
למה מאפשרים לאספסוף מוסת לצבוא על שערי בית המשפט? צריך להדוף אותם עד למדבר יהודה, שיפגינו שם כמה שהם רוצים.
אלי24.05.20
47
נתניהו יכול לבוא בטענות לכולם אבל מה לעשות שהוא אשם בכך, מכיון שכל המומחים אומרים שהוא במו ידיו תמיד לא נתן ידיו להגביל את בית המשפט העליון, כמדומני שבענין פיסקת ההתגברות שכחלון התנגד אך הסכים שעל דברים מסויימים ניתן להעביר חוק כזה כגון בענין המיסתננים, נתניהו סחב רגלים ולא העביר כנראה מהפחדים הרגיל
שלום24.05.20
46
התרגשנו עד דמעות מהנאום שלך רה"מ היקר. איזו עוצמה. האיש הזה עשוי מפלדה. גאים בך מנהיג יקר. גאים בך מאוד. הישאר חזק.
נתניהו תהיה חזק24.05.20
45
הפרופ’ אלן דרשוביץ, מבכירי המשפטנים בעולם, התייחס למשפטו של רה”מ נתניהו בשיחה עם כתב של גלי צה”ל ואמר: “משפט נתניהו מעלה סכנה גדולה לדמוקרטיה ולשלטון החוק. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של כל מדינה מודרנית שאדם עומד לדין כי ניסה לזכות בסיקור תקשורתי חיובי”. בראיון לערוץ 20, אמר דרשוביץ: “נתניהו מסוגל לע
רק נתניהו24.05.20
44
כואב הלב על ראש הממשלה מה שהוא צריך לעבור עכשיו! כאילו חסר לו צרות
מסכן24.05.20
43
שיזכה להמשיך להנהיג את מדינת ישראל עד ביאת משיח צדקינו אמן
דוד החזן24.05.20
42
יש לו טענות נגד הפרקליטות והמשטרה, ושם את ניסנקורן השמאלן בתור שר משפטים, ואגב כל הרודפים אותו אלשיך, מנדלבליט, והעוזרים שלו, הם מינויים שלו
צבי24.05.20
נכון מי שישר חושב שכולם ישרים אבל זה לא כך.
חגי24.05.20
41
באמצע הנאום ביבי טעה במקום משרד המשפטים הוא אמר משרד המתפתים יש מצב שהוא במכוון אמר את זה, כל הכבוד ביבי אין עליך אדם עוצמתי עם שכל ישר. חזק ואמץ כולנו איתך.
אדם24.05.20
40
ישראל כץ כמעט נרדם שם תסתכלו בדקה החמישית וקצת
יוחאי24.05.20
39
איזה חזק הוא!!! כל הכבוד לכל הח''כים
מנדי24.05.20
38
לא היו ימים קשים לחרדים כימי הקורונה וימי משפטו של ביבי. כי הקורונה פגעה בגוף, ואילו מטרת המשפט של ביבי לפגוע בנשמה של החרדים, אלה הישיבות הקדושות, והילדים הרכים שביבי כראש ממשלה מחזיק במיליארדים כל שנה.
רבינו24.05.20
מתי אתה רבינו ומתי אתה שריר, ותפסיק כבר לדאוג כל כך לחרדים הם יסתדרו בלעדיך, ולא יעזור לך השטויות שאתה כותב, אגב, שכחת את הרבנים בשואה...
חיים24.05.20
37
"אוהב ה/ את נרדף". ביבי ה/ אוהב אותך ורוב העם אל תירא ואל תחת כי ה/ עמכם בכל אשר תלך.
דוד24.05.20
36
אנחנו איתך עד הסוף אתה חייב לעשות מהפך בבתי המישפט להעיף את כל השמאלנים האלה קיבינימט קנאים ארורים
אליהו24.05.20
35
הגם ששלושת סעיפי האישום [לא שלושה כתבי אישום אלא סעיפים] הם מופרכים מיסודם. אין טיפת אימון במערכת ולצערינו הרב תם עידן נתניהו והימין. רוה"מ הימני הבא יהיה יותר גרוע מניסנקורן, מדרוקר, מגליקמן ופלג מ-12 גם יחד. והעיקר לא לשכוח ולא להשכיח את מנדלבליט... דבר נוסף מומו פילבר אומר מפורשות אני לא מרשיע את
לא ביביסט24.05.20
34
אבינו מלכינו סתום פיות מסתינים ומקטרגים של ראש ממשלתינו אמן
שלומי 24.05.20
33
מסכן...........
ללא שם24.05.20
32
ביבי סילק את אמיר אוחנה ואיילת שקד ושם את השמאלן ניסנקורן כשר משפטים. אז תפסיק לבלבל לנו את השכל. השופטים טובים בעיניך.
נמאס ביבי24.05.20
31
אין כמו ביבי נתניהו לעם היהודי קנאים. הבג"צ והשמאל קושרים לחיילים את הידיים. חיילים נהרגים בגלל הפחד שאתם מכניסים בהם.
יעקב24.05.20
30
מבלבל את המוח ! הקים ממשלת שמאל וטוען שרוצים להפיל את הימין.
מרדכי היהודי24.05.20
המן הרשע... מה אתה משתמש בשם של צדיקים
חיים24.05.20
29
האם כדי שהשופטים לא יהיו נוגעים בדבר, לא היה ראוי שהמשפט יערך על ידי הרכב שופטים חיצוניים נטרליים מחו"ל?
איזי24.05.20
28
סוף גנב לתלייה!!!!!
@@24.05.20
27
ה' אוהב אותך ביבי!
אביטל24.05.20
26
נתניהו אתה חזקקק
חסום24.05.20
25
תדעו לכם שאין לי אמון בשום דבר שקיים במדינה הזאת הכל קומבינה אחת גדולה מאמינה רק בבורא עולם !
גלית24.05.20
24
צודק מאה אחוז, כל העולם משתאה על מדינת החלם שלוקחת ראש ממשלה מוכשר ומוצלח שמסר נפשו עבור המדינה ומעמידה למשפט על שטויות, אבל לנתניהו אין מה להלין אלא על עצמו, הוא שמינה את אלשיך ומנדלבליט, הוא שלא נתן לפגוע בפרקליטות ובבתי המשפט, ועכשיו הוא אוכל את מה שהוא בישל, שקד אומרת שהוא לא נתן לה לעשות כלום נ
צבי24.05.20
23
כמה "ערב רב" יש במדינה ששולט במערכת המשפט והתקשורת רח"ל
יוחנן24.05.20
22
כל הכבוד להם
אלוף24.05.20
21
ברוך השם ,שבורא עולם משגיח על הכול ורואה את האמת הגיע זמן שיעשו משפט לפרקליטות ולמשטרה כי כול מה שיוצא משם רק לשון הרע והוצאת שם רע ועוול לראש הממשלה .מקווה שכול השקרנים יפלו ואמת תצא לאור.
אילנה24.05.20
20
אני פונה לצוות עורכי הגדינים בשיראל התיק כבר ניתן לפירסום שבו כל אחד,אמצו את ראשכם, הציעו לעו"ד של ביב הצעות לשבור את ה"תיק" הזה יש לפורר אותו מיסודו כיתבו עצומה לבית המשפט, וחיתמו עליה,לאמור; התיק "תפור"... בית המשפט לא יוכל לעמוד מול עצומה של אנשי המקצוע...
נעמן24.05.20
19
הלוואי שהשופטים הטפשים האלו יפסקו נגדו ואז תהיה כאן מהפכה צבאית, נראה טנקים עולים על בית המשפט וכל השופטים נתלים על עמודי חשמל ומלחמת הציונים בציונים וכל המדינה הציונית הארורה הזו בעשן תכלה כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ ותמלוך אתה ה' לבדך
יוסי24.05.20
ואז יבואו בני דודינו מעזה ויתנו לנו שקט ושלווה וחיים טובים, שמחים ומלאים בתורה וקדושה
דוד24.05.20
ממש לא החרדים יסתדרו אתם יותר טוב ממה שאתה טמבל חושב.
אבא 24.05.20
אשור שבט אפי, כל הבלגן עם הערבים זה בגלל מצעדי התועבה חילולי השבת ושאר ירקות של הציונים מטמאי ארצינו הקדושה, התורה מבטיחה לנו שחור על גבי לבן וסרתם ועבדם וכו' ואבדתם מהרה. זה מה שכתוב בתורה שקיבלנו בהר סיני, אם אתה לא מאמין בזה אז למה אתה מאמין שארץ ישראל שייכת ליהודים? אי אפשר לקבל רק את מה שנחמד.
יוסי25.05.20
נכון. אבל לא תעמוד על דם רעך ג"כ כתוב בתורה וע"פ הטבע כהיום אין אפשרות ליהודי לחיות במדינת ערבים (ולא משנה מי גרם לזה..)
ב"ה25.05.20
אנחנו נסתדר עם הערבים יותר טוב מאשר אנו מסתדרים עם "שומרי החוק" הציונים
יוסי25.05.20
תסתדר איתם כמו שהיהודים הסתדרו עם שלטון הנאצים.. אם אתה רוצה דווקא לזרז תקץ אז סע לעזה היום
דוד25.05.20
18
לחקור את החוקרים, פוזננסקי כ"ץ. עדיין שופטת! מנדלבליט תסיר את צו הפרסום על הקלטות שלך. מערכת מושחתת. איטולת בג"ץ
ח25.05.20
17
תסכתלו עליו טוב מאוד בעיניים זה ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו. האיש שסיכן פעם אחר פעם את החיים שלו למען ארץ ישראל. ונתן את הנשמה שלו למעננו ומחר עומד למשפט. שהולך להיות קרקס של התקשורת והשמאל וכל השפוטים שכבר יודעים מה הולך להיות !!!!! אנחנו הולכים להלחם חזק מאוד.ולא נרפה עד שכולם יבינו שכל מה שעוש
יצחק24.05.20
אסור להסתכל בעיניים של רשע
י24.05.20
רשע? "כל המצל נפש אחת.." בעצם קיומו מציל כל יום מליונים
דוד24.05.20
מחלל שבת בפרהסיא לא רשע?
י25.05.20
הוא התכוון למנדיבלוף
חגי24.05.20
הוא התכוון למי שהוא התכוון
י25.05.20
16
היום אני מרגיש בגידה וסכין בלב ממערכת המשפט והפרקליטות שמעמידים ראש ממשלה מכהן וזכאי מכל הסיבות. היום אני יוריד דמעות של כאב אל המנהיג שלי ואלו אותם דמעות שהצדק בסוף יהיה איתנו !!! 4 שעות למשפט דרייפוס בנימין נתניהו היקר לך בראש מורם למשפט.ואל תיתן לחיות האלה לשבור את רוחך. זה כבר ידוע שהמשפט מכור
ישי24.05.20
15
בנימין נתניהו איתך לאורך כך הדרך!
זיו24.05.20
14
עם ישראל! ברגע שתיפתח "תיבת הפנדורה" של היועץ המשפטי ואשכנזי ,כל האמת תתגלה! ואז כולם יבינו שמשפט ביבי יתנפץ, כי... הא בהא תליא!
צביקה24.05.20
13
מנדבליט.אתה בדקה ה-99 להציל את עצמך.תוציא לאור את כל האמת על שי ניצן, ליאת בן ארי, אהרון ברק, אשכנזי ועוד..
צבי24.05.20
12
ביבי, אני הצבעתי ג' אבל בשום פנים ואופן לא עבורך... ואתה מחשיב אותי ועוד רבים כמוני בתומכים שלך. תחלום
י24.05.20
איפה כואב לך ישמאלני
יוס24.05.20
11
ביבי העם איתך וכל אויבך יעקרו יכרתו וישברו בקרוב
רוני24.05.20
10
צחי הנגבי קיבל יריקות בפרצוף מביבי וכעת הוא חושב שזה גשם...
לילי24.05.20
9
מקנאים בראש ממשלה כזה תותח!!!!
מוריאל24.05.20
8
מדינה סתומה לאיפה הגענו...קטסטרופה
שרה24.05.20
7
היה צריך לבקש להישפט אצל הבד"ץ ויוצא זכאי.כי השוחד אסור לדיינים, אבל לא לראשי ממשלה ושרים
רבינו24.05.20
6
היה כדאי הכל כדי שראש ממשלה חילוני יתכסח עם החונטות עדיף שהוא יעשה את זה ולא החרדים
ג'פרי24.05.20
5
ביבי תיהיה חזק כל מי שעושה לך צרות בעיקר זה הבגץ שהם שיכיים לבונים החופשיים שעושים לנו צרות מעל 100 שנה בקרוב הם יסופו🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣�
לאה24.05.20
4
ביבי הוא לא כוס התה שלי...אבל באמת תפרו לו תיק סתם...מה זה סיקור אוהד??? זה שוחד??? וחוץ מזה ממתי יש לו סיקור אוהד??? הוא הכי מושמץ בתקשורת....
אבי24.05.20
אז מה אתה שותה? לפיד?
חיים24.05.20
3
בג״צ עוכר ישראל והיהדות! יגיע יומכם כלבים.
גרין24.05.20
2
אין לאפשר לאספסוף המוסת לצבוא על שערי בית המשפט. המשטרה צריכה להדוף את המפגינים עד למדבר יהודה. שיפגינו שם כמה שבא להם.
אברהם מאיר24.05.20
1
לפיד: שרי הליכוד מסיתים נגד רשויות החוק – זה נסיון ההפיכה היחיד שמתנהל פה
לפיד מושחת24.05.20
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 28.04.24

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 28.04.24

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 28.04.24

טל ומטר

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 28.04.24

עדכונים שוטפים

הרמטכ"ל אישר את תכנית רפיח | ממתינים לתשובת חמאס

כתבי כיכר השבת | 28.04.24
ש

חדש

בוט תרופות לפסח מאושר על ידי בד"צ העדה החרדית

כיכר בשיתוף כללית | מקודם

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

סערה בערד

ראש העיר זועם על בן גביר בעקבות פינוי המפגינים והחסידים

כיכר השבת | 26.04.24
ש

מרגש • צפו בראיון

התפילין של הזולת: סיפורים מרגשים מפרויקט החיבור בין יהודים

אסף מגידו | מקודם

ליל הקרב בהר דב

תעלומה בצה"ל: איך ידע חיזבאללה את מיקום המשאית? 

כיכר השבת | 26.04.24

ההסלמה הביטחונית

המחבלים של אבו מאזן תיעדו: פיגוע ירי ליישוב בעמק חפר

ב. ניסני | 26.04.24

כניסה מצומצמת

לראשונה מתחילת המלחמה: המשפחות השכולות נכנסו לקבר יוסף 

כיכר השבת | 26.04.24

בעודו פסול נהיגה

בפעם השישית: הנהג נתפס נוהג ללא רישיון; יוגש נגדו אישום

קובי אטינגר | 26.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

מורדמת ומונשמת

לוחמי האש שמעו קריאות מחלון הבית הבוער וחילצו לכודה

דוד הכהן | 26.04.24

מזג האוויר

התחזית: מהפך. אחרי השרב הכבד - עכשיו התור של הגשם

כיכר השבת | 26.04.24

השרים יכריעו

20 חטופים, עצירת רפיח: מתווה חדש לעסקה שנידון בישראל

דוד הכהן | 25.04.24