כיכר השבת

פרעות תשפ"א

אנרכיה בעיר לוד: 2 פצועים קשה; בתי כנסת עולים בלהבות

תושבי לוד היהודים מתבצרים בבתיהם מפחד מהערבים והמשטרה לא נמצאת בשטח • מאות ערבים מבצעים פוגרומים באין מפריע • מספר בתי כנסת הוצתו • רה"ע: "על סף מלחמת אזרחים" (אקטואלי)

90
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"ט באייר | 11.05.21
שריפת בית הכנסת "אוהל יהודה" ברחוב ברנר בלוד (צילום: צביקה פוקס)

צה"ל נאבק בחמאס בעזה, אך בתוך גבולות ישראל יהודים חוששים לביטחונם מצד שכניהם הערבים, שמתפרעים בצורה בלתי נשלטת וללא כל הפרעה. ע"פ עדויות תושבים בעיר לוד, מאות צעירים ערבים עוברים ברחובות, מנפצים שמשות, מבעירים בתי כנסת ועשרות מכוניות, תולשים את דגלי ישראל - והמשטרה פשוט לא נראית בשטח.

מבית החולים 'אסף הרופא' עדכנו כי שני פצועים קשה פונו לבית החולים מהמהומות בלוד ועוד עשרה פצועים במצב קל.

מחלצים ספרי תורה בלוד (התיעוד באדיבות הרב יצחק רוזן, רב בית כנסת באזור הערבי של לוד)

רק לאחר כמה שעות של אימה, כשהיהודים תושבי העיר חששו לחייהם בשל זריקת בקבוקי תבערה לתוך בתים של יהודים, החלה המשטרה לחלץ אותם מבתיהם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים דיון עם שרי הביטחון והבט"פ, המפכ"ל, ראש המל"ל, היועמ"ש ובכירים נוספים לאור האירועים בלוד. בדיון סיכם ראש הממשלה נתניהו על הכרזת מצב חירום מיוחד בלוד והשר לביטחון פנים אוחנה הודיע שהוא יפעיל את סמכותו בעניין לאלתר. בנוסף סוכם שפלוגות מג"ב מיהודה ושומרון יגיעו לערים המעורבות עוד הלילה.

"ראש הממשלה הנחה לפעול ביד קשה עם מפירי החוק והסדר ולעבות את הכוחות בשטח במטרה להשיב לעיר את השקט והסדר בהקדם האפשרי", נמסר מלשכתו.

צה"ל הונחה להקצות את כל 16 פלוגות מג"ב שמוקצות למשימות צבאיות - לטובת סיוע להשבת הסדר בעיר לוד ובערים מעורבות נוספות.

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר הלילה כי "אנו מכריזים הלילה על מצב חירום אזרחי מיוחד בלוד. נעשה כל שנדרש כדי להשיב את החוק והסדר בלוד ובכלל הארץ. לאחר התייעצויות ביטחוניות הוחלט על גיוס 16 פלוגות מג"ב במילואים, פינוי פלוגות מג"ב איו"ש לטובת לוד ותגבור כוחות המשטרה באופן מיידי".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, הגיע לעיר לוד בעקבות המהומות האלימות בעיר.

ניידת משטרה עולה באש בלוד, היום (ללא קרדיט)

בין ההצתות המכוונות של המתפרעים הערבים: מספר בתי כנסת נשרפו בכוונת מכוון, כנ"ל מכוניות, משאיות ודירות מגורים. בדקות האחרונות דווח על פצוע קשה מנפגע מסלע שפגעה בראשו.

תושבים פעלו במהלך הערב כדי להציל ספרי תורה מתוך בתי כנסת שעלו באש בידי הפורעים הערבים.

(צילום: עמית סירא)

ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, אמר בתחינה בריאיון ב'חדשות 12': "מדובר באובדן שליטה מוחלט. אפשר להכריז שפרצה מלחמת אזרחים בלוד, כי היהודים רוצים לשמור על בתיהם. המצב פה נפיץ. צריך להכריז מצב חירום על העיר לוד".

ראש עיריית לוד קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר הביטחון בני גנץ להסיר את החסמים ולהכריז באופן מיידי על הטלת סגר בעיר לוד.

פינוי ספרי התורה, אמש (צילום: שיר קליין)

"חיי אדם בסכנה", אמר רביבו, "אנשים עלולים למות הלילה אם הממשלה לא תטיל סגר על העיר בשעה הקרובה. כוחות משטרה וצבא נדרשים להגיע מיידית כדי לאכוף את הסגר. האיום הזה והנזק שעלול להיות לחיי אדם הוא קשה יותר מירי של מאות רקטות על ישראל. יש להטיל סגר על העיר בתוך שעה!".

תיעוד מהשטח הבוער בלוד (ללא קרדיט)

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' תקף: "מה שקורה עכשיו בלוד זה אובדן שליטה מוחלט. הצתות מבנים ורכבים, ביזה, ונדליזם מטורף. אבנים ובקת"בים לעבר בתים של יהודים ברמות אשכול. מענה משטרתי דל ומינימלי. אנשים מסתגרים בבתים בחרדה, רואים את רכושם נשרף ונבזז, ומרגישים מופקרים. על הלילה הזה צריכה לקום ועדת חקירה".

סמוטריץ' דרש התערבות מיידית של צה"ל: "דרשתי הבוקר להכניס לעיר כוחות צבא ולהטיל בה עוצר בשעות הלילה. המציאות הזו פשוט בלתי מתקבלת על הדעת. נוסף לזה כמובן מידת הסדום והמעצר והחקירה בחשד לרצח של מי שנאלצו להגן על חייהם ורכושם בהעדר מענה משטרתי. מדינה מתוקנת לא יכולה להרשות לעצמה מציאות כזו".

ח"כ עיסאווי פריג' ממרצ הגיב ואמר כי "בעת הזו אסור לשתוק! האנרכיה ברחובות רמלה, לוד ומקומות אחרים, מאיימת על קיומנו כחברה.

"יש לנו כעת כמנהיגי הציבור משימה אחת – לפעול להרגעת הרוחות, להבנה של ערבים ויהודים כאחד שאנחנו שכנים ולא אויבים. אנא מכם, חיזרו לבתים, חדלו מהאלימות, אל תהרסו את הבית מבפנים".

שריפת מכוניות (צילום: מיכאל גויכברג ועד בניין של הדרים 17)
תוכן שאסור לפספס
90 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
אם המשטרה היתה מתנהגת עם הערבים כשהם רוצחים ושודדים כמו שהם עושים לירושלמים כשהם עוצרים כביש....
דוד13.05.21
77
לעולם לא אשכח בני ברק,לפני חודשים שלוש 4 בחורים שברו מראה של ניידת אתה ביבי ,הקפצת באישון לילה לתוך בני ברק פלוגות של יסמניקעס,שוטרים,חיילים ה הגיעו לעיר בשעה 11 בלילה עד עלות השחר הפצצתם את כל בני ברק,ברימוני הלם,רימוני עשן הכתם ללא סיבה עוברים ושבים דם רב נשפך לנו באותו ליל שישי, שברתם לבחורים יד
איש קרית ספר12.05.21
76
הכל נכון .אבל בואו לא נשכח שהערבים הם רק מקל חובלים של ה .בואו לא נהייה ככלב שמתנפל על המקל שמכה אותו .ולא רואה את האדם המחזיק בו . הערבים הם מקל של ה .(היו לו עוד מקלות .קורונה .מירון .אבל אנחנו לא מבינים .לא מרימים עינים לשמים ואומרים .כן הבנו .שזה.אתה מדבר אלינו .ויבין כל אחד מה ה רוצה ממנו באופן
שעת האפס 12.05.21

הצגת כל התגובות

75
ח"ו למה לקלל? אני אנטי ציוני אבל למה לקלל את הציונים? אני מתפלל שהאליל הציוני יושפל ויתבטל בלי שינזק יהודי, לא צריך שיכאב להם חלילה פיזי, או שיפצעו חס וחלילה, אלא שתתבטל העגל העלוב שלהם וזהו, ולא יהיה לציונים יותר שליטה על עם ישראל, אם לקחת להם את העגל הציונות שלהם פירושו לקחת להם את הכל את הטעם ב
א12.05.21
לך הסיקריק עלוב קשקשן מקבוצת הערב רב. הרי ברור לך שלתורת הקנאות אין שום ערך וחשיבות לישיבת א"י משאר ארצות העולם וכל היושב בא"י משתחוה לעגל הזהב ומודה במליוני ניסים ונפלאות שעשה ועושה ויעשה ד' למדינת היהודים ולא ימיש עמוד הענן ממנה לעולמים, ומכריז לעיני העולם ששותף להתגרות וכובש גוזל וחומס רוצח ורומס
א.א.12.05.21
אדיוט איזה מליוני ניסים? אתה מדבר על הניסים שמאז תש"ח שנהרגו הכי הרבה יהודים אצלכם הציונים? זה ניסים? 24 אלף חיילים כבר הקרבתם לתאוות השלטון הסרוחה, תבדוק נתונים מאז 1947 הקמת מדינתכם, אין עוד מדינה וארץ בעולם שנהרגו בו כל כך הרבה יהודים כמו אצלכם אוייבי העם היהודי, מצוות ישוב א"י לא דוחה את התורה
א12.05.21
תתבייש לך! איך אתה מעז להגיד על הגר"א ותלמידיו החפץ חיים ועוד ענקים שהם עובדים עגל. "אמר רבי אבא אין לך קץ מגולה מזה שנאמר ואתם הרי ישראל ענפיכם תישאו ופריכם תתנו אל עמי ישראל כי קרבו לבא" אתה צריך שאלוקים יפתח לך את העיניים בכוח?! אני מציע לך במקום לדבר בסיסמאות להתחיל לברר את הדרך שלך וללמוד את הס
הדתי ציוני12.05.21
74
אבל סיפרו לנו שהערבים מכבדים את הדת היהודית
ינקי סיפר12.05.21
וספרו לנו שהציונים לא רוצחים ולא רודפים חרדים, מעניין מי מכר וערך ניסויים בילדי תימן? הציונים או הערבים?... מי פצע את הבחור המיוחד יענקי רוזנברג? מי זרק חמץ בפסח לתוך בית כנסת? מי שרף בית כנסת השנה? (אם אתה זוכר) וגם בשנים אחרות קרו מקרים של חילונים ציונים שניסו להצית בית כנסת, בקיצור תמשיך את הרשי
כ12.05.21
73
אוריין בת ליאן שלומית זו שמה של הילדה בת ה-5 שנלחמים על חיי׳ה ברגע זה. מבקשים להתפלל בבקשה ולהפיץ בכל הכח. תזכו למצוות שיתקבלו התפילות. חודש טוב לעם ישראל שהכל יתהפך לטובה ולברכה. (לא מכירה העתקתי מאתר אחר..) תהילים פרק קכא א שִׁיר, לַמַּעֲלוֹת: אֶשָּׂא עֵינַי, אֶל-הֶהָרִים-- מֵאַיִן, יָבֹא עֶזְ
שלי12.05.21
72
צדקה תציל ממות חברה בואו נתאחד זה לא צחוק הקב״ה יכל הכל הוא רוצה שנחזור בתשובה כח אחד יבקש סליחה מימי שצריך משיח בפתח בנות להתחזק בצניעות למן חילי ישראל ולמען שוטרי ישראל ולמען עם ישראל המבקש בבקשה תחנונים מלפני בורא עולמים
סלין12.05.21
71
אגב מקובל בשם החזו"א שהמדינה תיפול אחרי כמה עשרות שנים. הנה זה קרה. מי שחושב שמדינה זה כשהאויבים שלך מאיימים עליך בתוך הטריטוריה שלך ואתה לא מעיז להרים עליהם נשק, אז הוא טועה. חלאס על מדינת ישראל. מישהו כאן זוכר אולי שהיתה פה מדינה? ישראל? מישהו?
מדינת כל אויביה14.05.21
70
אחינו היקרים .היגיע עת הגאולה עת דודים והכלה איננה .הלא מוותר על כלתו .שעשה עימה כתב תנאים ועכשיו היגיע זמן החתונה . הוא יעשה הכל להחזירה אליו.גם במחיר כואב .
חיים12.05.21
69
הנביא מוחמד שלהם עשה הסכם עם שבטיים יהודים ובגד בהם אותו דבר עם ערביי ישראל הם יצחקו איתך תשתה איתם קפה יזמינו אותך לבית בסוף יתנו לך סכין בגב זה בגנים שלהם דת מפגרת.
ללא שם12.05.21
68
הערבים מרשים לעצמם להפיג את "זעמם" ולשרוף בתי כנסת, לגרום לאימה ברחובות, זה גבול שאסור לעבור עליו בשתיקה!! ממשלת ישראל צריכה להוציא חוק שעל כל בית כנסת שייפגע יחריבו מסגד, על פגיעה באדם וחבלה יהרסו להן את ההבתים דין ערבי ישראלי מתפרע כדין מחבל!!
טברייני12.05.21
67
זבל של ביטחון יש לנו
א12.05.21
66
תהיליםםםם
אין עוד מלבדו12.05.21
65
אז זהו זה הגיע הסוף החלום הציוני מתפורר לציונים בפנים, אתם הציונים רצחתם לנו 45 ועכשיו מהשמים יכו בכם ללא רחם
משה12.05.21
ערבי דרק מה אתה חותם משה תחתןם מוסא
בנימין12.05.21
מה אתה חותם בנימין יא בוגד בתורה ובאלוקים? הערבי הנאצי זה הציונים שמכרו וערכו ניסויים בילדי תימן, וכן עשרות חרדים ציונים שקיבלו מכות בחינם בשנה החולפת מהגויים הציונים שמתחפשים ליהודים, זה הבעיה שלך שאתה מתחפש ליהודי, לך תחתום בשמך האמיתי ערבי שאוהב ציונות, "ערבי ישראלי"
יהודי פשוט!!!!!12.05.21
אתה חולה בראש, מבחינתי אינך יהודי אם אתה קורא לאחיך הציונים רוצחים. לך תנשק את אנשי חמאס, חתיכת בוגד.
חולה בראש12.05.21
הציונים הם גלגולי נשמה של הבריונים מזמן בית שני שבגלל גאוותם לשלוט בירושלים גרמו לחורבן הבית, רבן יוחנן בן זכאי התחבר לרומאים ואמר שהם ישלטו בירושלים ולא הבריונים הציונים, ולגבי דת ואמונה באלוקים, אז בוודאי שערבי מוסלמי יותר קרוב לדת משה מאשר חילוני כופר באלוקים ובתורה שגזלן
אמת12.05.21
64
אנחנו מותקפים גם חיצונית מעזה וגם פנימית מערביי ישראל תושבים מדינתנו
ללא שם12.05.21
63
איך הטיפש הזה ממר"צ רוצה שהערבים יבינו שאנחנו "שכנים ולא אויבים" , אם הם שומעים השכם והערב , מאנשי מר"צ , שהיהודים הם עם כובש , והערבים הם עם ניכבש ! ככה הם יבינו , ועוד מהטיפש הזה, שאנחנו "שכנים ולא אויבים" !!! פשוט סתום !!!!! ש"חכמתו" נוזלת מרוב סתימות !!
יאיר12.05.21
62
ככה זה שמאבדים את האומץ והאמונה בשם. לא כמו יהושוע בן נון בר כוכבא יהודה המכבי אבנר בן נר ועוד גיבורי ישראל.נשאר מאיתנו עם חלש רופס .מפוחד וחפוי ראש בארצו שלו.אם כל הבושות.
גיבור ישראל12.05.21
61
חרדים איפה הנציגים שלכם?!
שותקים כאילו הם גרים במונסי, לא נוגע להם12.05.21
חרדים מזוייפים כמוך אנו אכן לא צריכים תצביע סמוטריץ העיקר תעזוב את היהודים! מה החכי"ם אמורים לעשות עכשיו יא אהבל? לא מפסיק הרוג אחד? החכי"ם צריכים עכשיו להתגרות בערבים כדי לגרום ליותר הרוגים???????????? טיפש!
ט12.05.21
60
יש להטיל עוצר על כל העיר לוד לכמה ימים
תושב העיר12.05.21
59
מאוד מענים שכל הצמרת הישראלית מבקשת להרגיע את הרוחות ולחיות בדו-קיום. הערבים דווקא לא מתבלבלים, וקוראים פשוט לזרוק את היהודים לים וחסל.
התיפיפות גועלית14.05.21
58
פשוט ביזיון של משטרה. צריך לחלק דוחות לשוטרים .... וזו נקראת ממשלת ימין....
אליהו12.05.21
57
ממש מסוכן
מיכל12.05.21
56
משטרת לוד אפסים ןפחדנים באים רק אחרי שהאזרחים או נהרגים או הרגו אחד את השני
רפאל12.05.21
55
בושה לצמרת המדינה.
עדי כהן12.05.21
54
רוצים לראות אלפי מחבלים מתים, מי שירים יד על יהודי בעזה או בכפר נהרוג אותו, ימותו המון ערבים חפים מפשע לצערי, אבל אין בררה. ביבי הפחדן ת ת ע ו ר ר
ללא שם12.05.21
53
כיבוד הורים מצוות אחדות מביא שלום ועושה שהתפילות מתקבות
חיה12.05.21
52
כשכמה נערים חסידים ניפצו שמשת ניידת משטרה בעיר בני ברק כל המשטרה הייתה על הרגליים. אלפי שוטרים נפרשו בעיר כדי ל"חנך" אותנו. נו נראה אותם גיבורים על הערבים
משה12.05.21
51
על זה נאמר טפשים ללא הפסקה בית משפט מאשים יהודי שהגן על עצמו מה רוצים מהערביםהמטורפים
יוסף הקטן12.05.21
50
כל מי שיש לו נשק שיסע ללוד או לרמלה או לעכו ויעזור ליהודים להגן על חייהם המשטרה איבדה את דרכה אל תשבו בבית כי זה יכול להתגלגל למאורעות תרפט רוצו להגן ולירות בכל ערבי מחבל
אזרח12.05.21
49
יש למישהו היסוס שמדינת ישראל היא גלות? נקוה מאוד לקבל את משיח ואת אליהו הנביא מחר בבוקר
איש קרית ספר12.05.21
48
טרנספר של הערבים מלוד ומיפו ומעכו ובכל עיר שהם יביאו לאי סדר ! חלאות האדם האלו לא בישראל !
ללא שם12.05.21
47
רק במאה שערים הם גיבורים השוטרים ?
נער הייתי12.05.21
46
השם תעזור לנו דחוף גאולה
יהודי12.05.21
45
מנדלבליט ראש הממשלה
אשי12.05.21
44
לחסל המשתולל!!!!
נהלל12.05.21
43
ערבים שבאים לפגוע בנו, אנחנו נחזיר, לא המשטרה,
יהודי13.05.21
42
המצב פשוט לא נורמלי! ה' ישמור 😭😭
.12.05.21
41
כשחרדים יוצאים להפגין ובצדק איך פתאום משטרת הצעצועים קמים עליהם עם אלות עם פרשים עם צינורות מים ופה מקפלים את הזנבות שאותם ערבים לא יורידו להם תראש.
שרית12.05.21
40
מנדבליט הוא ראש הממשלה בנתיים?? לא הבנתי מה זה שוקל.... הוא כולה יועץ!!!!
א12.05.21
39
לא יאומן מדינת ישראל...אלעק... לא מדינה ולא נעלים!!!!! זה הסוף ב"ה תיכף ממש נזכה שמשיח ואליהו הנביא יכנסו
איש קרית ספר12.05.21
38
הערב רבבבב
טמטום הכל בגלל השמאלנים הכללללללל12.05.21
37
מישהו שמע את הקול של גפני? ליצמן? בגלל שזה בתי כנסת של דתיים לאומים זה לא חשוב?
חנה13.05.21
36
תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח
מוטי גרין12.05.21
35
? הביטחון חזקים על היהודים. הקב"ה משלם וישלם לכל שונאי היהודים.אמן ואמן .השינאה על החרדים גרמה שינאה לכל היהודים והדתיים.
יח12.05.21
34
חרדים תתגייסו לצבא. עת פיקוח נפש
ללא שם12.05.21
33
מגב ומשטרה לא יעזרו פה. גנץ טועה ובגדול חייב דחוף לערב את הצבא
ביתרי בדם12.05.21
32
פשע פשע פשע לירות כדי להרוג את המחבלים והפושעים הטרוריסטים בלוד בלי לוותר פעם אחד נוותר אנחנו יכולים לחפש מקום אחר
ללא שם12.05.21
31
גיס חמישי
יוני12.05.21
30
מזעזע
רובן12.05.21
29
בלוד יש מילחמה ואין מישטרה.לכול מי שיש נשק לבוא ללוד להציל יהודים.
א12.05.21
28
דייי כבר עם מנדלבליט, מה הוא ראש ממשלה? מה הוא שר הביטחון? מפקד? משהו? כולה איזה פוץ חסר מח שמחליט כל דבר מספיק לחכות למוצר פיו!!!! שראש הממשלה יחליט לבד!!!!!
צצנ12.05.21
27
עד שלא יזרקו את כל הערבים ממידנת ישראל לא יהיה פה שקט בינתיים הם רק מתרבים כמו ג'וקים לזרוק את כולם לעזאזל מפה לעזה ומי שמתנגד כדור בראש ערבים מבינים רק כשקורעים להם תצורה
קובי12.05.21
26
ה' ירחם בית כנסת?! איך הם מעיזים? ימח שמם וזכרם!!! איפה המשטרה פה בעניין?
סודי ביותר12.05.21
25
השלטון מקדם מלחמת אזרחים כדי להרוס את המרקם החברתי ולקדם את הדיקטטורה של האתחול הגדול לפי הוראות קלאוס שוואב הנאצי מדאבוס
ללא שם12.05.21
24
אנשים מנציחים יקריהם בבית כנסת באלפי שקלים, מי ישלם על זה?? זה אמנם נשמע קטנוני, אבל צריך לחשוב גם על הדברים האלו.
יעקב12.05.21
23
שלחו את הערבים הרגע בשביל מה לעשות עוצר ולהתעלל בתושבים היהודיים הם לא יודיע הפרעות הערבים צריכים לעוף לאלף אלפי עזאזל
לעשות טרנספר לכל ערביי לוד ישר לעזה סורי12.05.21
22
מישהו יכול להסביר איך מגיעים לכזה מצב???? יהודים מפחדים לצאת מביתם במדינה שלהם!!!! זה חוצפה שלא תאמן ואא להבין למה המשטרה לא מתערבת ומפרקת תצורה לערבים באיזה זכות מגיע פרחחון ושורף ביכנס????????? אלפי סימני שאלה
ירושלים12.05.21
אהבל טיפש, הרבי מסאטמער צדק, גלות פירושו עד ביאת משיח האמיתי, ואתם חיים בדמיון שכביכול נגאלתם כבר, אז תתפקחו כבר ילדים קטנים!
י12.05.21
מי שלמד היטב תורה יודע שזה פשוט לא נכון, לפי חז"ל גלות פירושו "שיעבוד מלכויות"- שילטון של גויים. והנה מזה 73 שנה אנחנו לא תחת מלכות גויים אלא תחת שילטון של אחינו- יהודים! ( אלא אם אתה חושב שביבי נתניהו, משה גפני, ליצמן, דרעי ובני גנץ הם גויים, מקווה שאתה לא) אנחנו פשוט במצב של "אתחלתא דגאולה" שהוא
יהודי12.05.21
21
גפני, תנצל בפני סמוטריץ׳. הוא צדק שאסור לדבר על הכנסת הערבים לממשלה. "עין הבדולח" שלך טעתה...
איינער12.05.21
20
מנדלבליט,תשקול לאט, בלי לחץ,יש זמן.
אברהם12.05.21
19
החרדים זה לא הבעיה.
ימש12.05.21
18
אם אנחנו לא נתעורר ונבעיר את המדינה , למערכת לא אכפת!!! אנחנו פשוט הפקר. זה מטורף!
ללא שם12.05.21
17
חלוקת נשק לאזרחים היהודים ב מ יי ד י ת !!!
נהלל12.05.21
16
למה לא משתמשים בזרנוקי מים ובואש כמו בהפגנות בירושלים
צבי12.05.21
15
אם כל המקרה הקשה לפעמים צריכים להתאפק תתארו לכם שהמדינה נלחמת במקביל בחמאס ובנקביל הערביים ישראל יכולה להתפתח מלח ת אזרחים בהם יהרגו חלילה הרבה יהודים צריך. לתת לערביי ישראל להרגע לאט לאט
דבש ירושלים12.05.21
14
מזעזע....איפוא המשטרה לעזאזל??? רק דוחות הם יודעים לתת...
קובי12.05.21
13
כנראה שכל ערבי קלאסי בחזקת מחבל, צריך למחוק מהלקסיקון שערבי זה אזרחים חפים מפשע!!!!! הגיע הזמן לפעול נגד הערבים בצורה הראויה למחבלים. נ.ב. אני לא רוצה לחשוב מה יקרה עם ח"ו אירן תיפתח במלחמה נגדינו, והטילים ישטפו את כל הארץ. האם גם אז המדינה שלנו לא תפגע בהם בצורה קשה, כי יש שם אזרחים חפים מפשע??????
פלוני12.05.21
12
מנדלבליט חמור, עד שהוא יחשוב אנשים ימותו
ח12.05.21
11
מה קרה לדו קיום ???
יוסי12.05.21
10
תמיד כשחרדים נאלצים להגן על עצמם. השם דואג שמדינת ישראל תצטרך להגן על עצמה חבל שילד בן 6 צריך לשלם מחיר
תבדקו אותי12.05.21
9
חברה זה צועק !!!!!!!! המשיח פסיעה בפנים העולם השתגע..........
להתעורררררררררר12.05.21
8
ליל הבדולח בחסות משפטני השמאל ובג"ץ !!! אחרת, המלחמה היתה מתנהלת אחרת !!!
צבי12.05.21
7
אוףףףףף איזה פחד! אשכרה יש מלחמה.... דיייי משיח!
א12.05.21
6
רולטה רוסית
כרגע המשטרה לא יכולה או לא רוצה לבצע פעו12.05.21
5
״בוחן״ הכנסת צבא?????????????????!!!! סף״ מלחמת אזרחים?????????????????? האלה לא חיים במציאות
trump12.05.21
4
מה יש לבחון הכנסת צבא.. למה צריך לחכות שעוד יהודים ייפגעו?
כ12.05.21
3
ברוכים הבאים למערב הפרוע, לגרמניה הנאצית, לסוריה, לאיך שאתם רוצים תקראו לזה, ממש מדינה נאורה, מתקדמת, ממש מדינה עם עצמאות. חחחחחחחחחחחחחח הצחקתםםםם. אדיוט מי שחוגג יום עצמאות במדינה פה. כן, יש פה עצמאות ועוד איך!!! יש פה עצמאות לברברים המוסלמים וכל זאת תודה לממשלה הרופסת פה ולמשטרה הכי פחדנית בעולם!
מדינת חלם12.05.21
2
לא מבינה מה הקטע.. לפני מספר חודשים שכמה דתיים יצאו להפגין ברחוב הוצאתם צבא ועשיתם טררם.. עכשיו ערבים מתפרעים ומסכנים חיי אדם ואתם דנים ומתדיינים אם צריך להוציא צבא או לא? ברור שכן למה יש שאלה בכלל??? לרסס אותם לחסל אותם לא להשאיר מהאפסים האלה זכר ימחשמם וזכרם נבלות
.12.05.21
פשוט מאוד הם גיבורים על ילדות קטנות במאה שערים, אבל מול האוייב הם מפחדים, יודעים שהם כבשו ארץ לא להם
ר12.05.21
1
פשוט ביזיון הם עושים ככל העולה על רוחם צריך להתחיל בירי על מנת להרוג כדי שהחיות האלה יירגעו
אבי12.05.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

צירוף מקרים? מה יש בהפטרה שהשנה נקרא אותה פעמיים?

אריה יואלי | 11:07

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 09:16

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 08:36

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 08:27

209 ימים למלחמה

הלחץ בישראל מצווים בינ"ל | תיעוד מהפעילות בעזה

כתבי כיכר השבת | 07:04
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 06:48

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24

הייצוג בחוק הגיוס החדש

היועצת נגד הממשלה: "ממשיכים להחליש את מעמד היועץ"

קובי אטינגר | 01.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

מזג האוויר

התחזית: טמפרטורות רגילות לעונה; גשם מקומי בצפון

כיכר השבת | 01.05.24

"ירי כבד בבאר שבע"

מה קורה בסורוקה? כוחות גדולים של משטרה נכנסו לביה"ח

קובי אטינגר | 30.04.24

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24