כיכר השבת

'שומר החומות'; היום האחרון?

'הפסקת אש' • חמאס: נתקוף בכל ישראל, אם צה"ל יתקוף

הקבינט הביטחוני אישרו את סיום מבצע "שומר החומות" נגד ארגוני הטרור בעזה - בעוד חמאס טוען להישגים בנוגע לאל-אקצא, ממשיך בשיגורים לעוטף ומאיים להרחיבם אם צה"ל ימשיך לתקוף (ארץ)

78
כיכר השבת | ט' בסיון | 20.05.21
נתניהו, דובר חמאס והמשך השיגורים
נתניהו, דובר חמאס והמשך השיגורים (צילומים: Nati Shohat, Flash90 / דוברות)

מבצע 'שומר החומות', היום ה-11 - ישראל תחת אש הצפויה להיפסק בסוף השבוע; 'כיכר השבת' עם עדכונים שוטפים מכל החזיתות:

00:00 - דובר הזרוע הצבאית של חמאס, אבו עוביידה: "הקפאאנו את המטח הגדול - לבקשת המתווכים - בהתאם לפעילות האויב".

23:59 - במועצה האזורית אשכול מזכירים לתושבים, כי עליהם להישאר בבתים, בסמיכות למרחבים מוגנים, ולא לנוע במרחב, עד להודעה חדשה. "מתוך הניסיון שלנו, אנו ממליצים לכל יישובינו לפעול בהתאם להנחיות אלה", נמסר.

23:55 - מטוסי חיל האוויר ממשיכים בתקיפת יעדי טרור ברחבי הרצועה.

23:49 - מטח כבד של פצמ"רים ורקטות לעבר ישובים בעוטף עזה.

23:44 - דובר חמאס: "קיבלנו את ההודעה מהמתווכים על הפסקת האש, שתיכנס לתוקפה ב-02:00, אבל עד אז - מטח כבד לכל הארץ, מחיפה בצפון ועד בסיס רמון בדרום, נותר כאופציה על השולחן, אם ישראל תסלים את ההתקפות הלילה".

הודעתו של דובר חמאס

23:36 - ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, בתגובה להחלטת הקבינט: "הפסקת האש שהוסכמה בין ישראל לארגוני הטרור בעזה בתיווך המצרים ללא תנאים, מוכיחה שלמרות הגיבוי ואורך הרוח והגבורה שתושבי הדרום מגלים זה 20 שנה, כנראה שראש הממשלה נתניהו וממשלת ישראל לא באמת רוצים להכריע את החמאס, ומעדיפים שקט זמני לתושבי המרכז על חשבונם של תושבי עוטף עזה והדרום שימשיכו לסבול מהטרור".

"לצערנו, מי שישלמו שוב את המחיר הם תושבי העוטף ושדרות. אם ישוגרו בזמן הקרוב רקטות לעברנו ותימשך מדיניות ה'הכלה', נתניהו ייזכר כמי שבתפקידו כראש הממשלה, יצר במשך שנים על גבי שנים שתי מדינות: מדינת ישראל, ומדינת עוטף עזה והדרום - שבה דמם של התושבים מופקר לחסדי החמאס", הוסיף ראש העיר.

23:28 - דובר צה"ל מעדכן: "בהתאם להנחיות פיקוד העורף המתעדכנות, תושבי יישובי עוטף עזה, במרחק של עד שבעה קילומטרים מגבול הרצועה, מתבקשים להישאר בבתיהם ובקרבה למרחב מוגן, מעתה ועד להודעה חדשה. חל איסור על כל תנועה ופעילות במרחב הפתוח באזור".

23:24 - יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ' כותב: "‏שומע את הגורמים המדיניים שמכחישים את הדיווח של חמאס שהסכם הפסקת האש כרוך בהתקפלות ישראלית בירושלים. אם אכן הדיווח שקרי, אני מצפה בבוקר לראות את הר הבית פתוח ליהודים. כל דבר אחר, יוכיח למרבה הצער כי החמאס דיבר אמת והגורמים המדיניים שיקרו".

23:20 - ב'ברזילי' מעדכנים, כי בעקבות המטחים שנורו הערב לאזור, טיפל בית החולים ב-18 נפגעים שנזקקו לטיפול רפואי - מאשקלון, שדרות והסביבה - ושניים מהם נשארו לאשפוז. בין המטופלים, ילד בן 9 שנחבל ברגלו, חייל שמעד בעת שמיהר לממד ותושבת אשקלון בת 52 שהועברה לבדיקה נוירולוגית.

23:17 - ראש הממשלה נתניהו הנחה את צה"ל להיערך לתקיפות, "אם חמאס לא ייענה להצעה המצרית", כדבריו.

23:07 - שר הביטחון בני גנץ: "אני מבקש לחזק את כוחות הביטחון וצה"ל, בהובלת הרמטכ"ל, שהביאו במהלך 11 הימים האחרונים להישגים צבאיים חסרי תקדים בעוצמתם, בדיוקם ובמשמעות האסטרטגית שלהם, במאבק מול ארגוני הטרור ברצועת עזה".

23:01 - בישראל מכחישים. "ההסכם לעצירת האש הוא ללא התניות; הדיבורים על הסכמות על ירושלים ושייח ג’ראח מופרכים", מצטט עמית סגל גורמים בכירים.

מסגד אל-אקצא (צילום: Sliman Khader/Flash90     )

22:52 - בכיר חמאס בחו"ל טוען: קיבלנו ערבויות בנוגע ל"הרמת ידה של ישראל על שייח' ג'ראח ומסגד אל-אקצא".

22:42 - התחדשו השיגורים מהרצועה לעבר ישובים בעוטף עזה.

22:37 - ההודעה הרשמית: "הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס הערב, וקיבל פה אחד את המלצת כל גורמי הביטחון, לקבל את היוזמה המצרית להפסקת אש דו-צדדית, ללא כל תנאי, שתיכנס לתוקפה בשעה שתסוכם בהמשך".

"הרמטכ"ל, הדרג הצבאי וראש השב"כ סקרו בפני השרים את ההישגים הגדולים של ישראל במערכה - חלקם חסרי תקדים. הדרג המדיני מדגיש, שהמציאות בשטח היא שתקבע את המשך המערכה", נכתב עוד.

22:36 - דיווחים ראשוניים בעזה, על חידוש התקיפות של מטוסי חיל האוויר הישראלי.

22:30 - משפחתו של החייל הדר גולדין הי"ד, שנהרג בעזה במבצע צוק איתן, דורשת מנתניהו לגלות "האם השבת הבנים כלולה בהסכם הפסקת האש שהקבינט אישר".

22:24 - עוד על החלטת הקבינט: צה"ל יפסיק את הפעילות מול עזה באופן מיידי., כאשר המסר לחמאס, באמצעות המצרים, הוא שאם ימשיך בירי - גם ישראל תחזור לתקוף ברצועה.

22::22 - מהות ההחלטה בקבינט, שאושרה פה אחד, היא הסמכתם של ראש הממשלה ושר הביטחון לאשר למצרים לקדם את הפסקת האש, כאשר בהמשך יוחלט סופית על מועד כניסתה לתוקף.

22:16 - שעת כניסתה של הפסקת האש לתוקף, כפי שנקבע, היא 02:00, בעוד שעות ספורות, זאת בכפוף להבנות שיושגו בעזרת מצרים.

21:59 - שרי הקבינט הביטחוני-מדיני אישרו לפני זמן קצר את הפסקת האש ה"חד-צדדית".

21:43 - סגירת נתב"ג היתה בשל התרעה ממוקדת לירי, שכעת הוסרה: הנחיתות וההמראות שבות למקום.

21:30 - מערכת הביטחון החליטה לסגור את נתב"ג להמראות ולנחיתות, בשל המצב הביטחוני, וההערכה שלקראת סיום הסבב ינסה חמאס לפגוע בו ולהשיג 'תמונת ניצחון'. בשל כך, כל הטיסות מופנות כעת לשדה התעופה רמון שבערבה.

21:23 - הבית הלבן בהודעה: "הנשיא ביידן ונשיא מצרים א-סיסי שוחחו על המאמצים להשגת הפסקת אש שתביא להפסקת העוינות בין ישראל לעזה".

21:16 - נפילה בשטח פתוח בעיר אשדוד. בעירייה ממשיכים בסריקות, ונכון לעכשיו אין נפגעים.

21:11 - דיווח ראשוני על נפילת רקטה, במרכז נתיבות, הזניק את הכוחות למקום - אך התברר כי זהו... עשן ממנגל.

21:03 - רקטות גם לעבר אשדוד ואזור לכיש.

21:01 - מטח טילים כבד לעבר נתיבות, אשקלון וישובי העוטף.

20:59 - הוסרה ההנחיה לשהות במרחבים מוגנים ביישובים במרחק שבמרחק עד 4 ק"מ מגבול הרצועה.

20:28 - ירי, כמעט ללא הפסקה, לעבר האזורים הסמוכים לגדר המערכת.

20:07 - התחדשו שיגורי הרקטות לעבר ישובים בעוטף עזה.

19:53 - צה"ל מעדכן, כי מ-07:00 בבוקר עד כה, זוהו 299 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל, וכ-90% מהם יורטו בידי לוחמי ההגנה האווירית. כ-42 שיגורים אחרים נפלו בשטח הרצועה.

נתניהו עם ראש השב"כ, הערב (צילום: לע"מ)

19:47 - גורם מדיני מעדכן: הקבינט יצביע על הפסקת אש חד צדדית, החל ממחר.

19:32 - החלה ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, בקריה בתל אביב. שרי הממשלה דנים כעת, בין היתר באפשרות להפסקת אש.

19:30 - במקביל לדיווחים על הפסקת אש קרובה, ישראל ממשיכה לתקוף בעזה, הפעם במרכז הרצועה.

עזה, כעת (צילום: מתוך טוויטר)

19:24 - אחד מדוברי חמאס, סאמי אבו-זהרי, אמר: "אנחנו בשיחות כבר כמה ימים עם מתווכים. השיחות נהיו יותר אינטנסיביות בימים האחרונים, ואנחנו בחמאס פתוחים לכל יוזמה שתביא לסוף התוקפנות על עמנו. אנחנו לא רוצים מלחמת עולם שלישית".

"כל החזרת הביטחון לעמנו והפסקת הטבח הזה - אנחנו בעד. אבל אנחנו רוצים להגיע להפסקת העוינות ממקום של כוח. לא של חולשה. אומרים לכיבוש, שכל עוד העוינות תימשך, אנחנו נמשיך להפציץ. הכדור במגרש של הכיבוש".

אבו-זהרי הוסיף, באשר לדיווחים האחרונים: "מה שהודלף בנוגע להסכם, נועד להגביר לחץ על בני עמנו. כשיהיה משהו - ההנהגה תודיע. חמאס דורשים לעצור את הטבח נגד עמנו. האפשרות שהכיבוש יודיע על הפסקת אש חד-צדדית מבחינתו תהיה ניצחון אדיר להתנגדות".

19:18 - בריאיון לביטאון חיזבאללה, מודים גורמים בארגון הטרור חמאס: "אנו מסכימים להפסקת אש, החל ממחר".

19:07 - מטח פצמ"רים ורקטות נוסף בעוטף עזה.

18:51 - ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרדו לגבש עם משרד האוצר תכנית סיוע לעיר אשקלון וסביבתה, שתכלול גם הטבות מס לתושבים.

18:50 - מד"א מעדכן: במהלך היום (חמישי), מחצות ועד לשעה זו, הוענק טיפול רפואי ל-9 נפגעים, כולם במצב קל, מהם 2 שנפגעו מרסיסים, הדף ושברי זכוכיות, ו-7 שנחבלו בדרך למרחב מוגן. בנוסף, טופלו 5 נפגעי חרדה.

מתחילת מבצע 'שומר החומות' טופלו 355 נפגעים ע"י החובשים והפראמדיקים ברחבי הארץ, מתוכם 10 שנהרגו מפגיעה ישירה, הדף ורסיסים ו-2 שנפצעו אנושות בדרך למרחב מוגן ונפטרו מפצעיהן. 118 נפצעו מרסיסים, הדף ושברי זכוכיות, בהם 7 קשה, 13 בינוני ו-98 קל. 225 פצועים נחבלו בדרכם למרחב מוגן, בהם 1 במצב קשה, 5 בינוני ו-219 קל. בנוסף, 252 הוגדרו כנפגעי חרדה, כאשר חלקם אף נזקקו לפינוי להמשך טיפול.

18:47 - בהמשך לדיווח ב'אל-ג'זירה על הודעת ישראל למצרים כי תפסיק את האש בקרוב, לפי דיווחים ערביים אחרים, חמאס דורש בתמורה להפסקת האש מצידו, שינוי של הסטטוס קוו במזרח ירושלים.

18:45 - מטוסי קרב של צה"ל תקפו בשעות האחרונות שני פירי מנהרות התקפיות של חמאס, בבית לאהיא ובאל-מועזי.

18:42 - התחדשו השיגורים לעבר ישובים בעוטף עזה.

18:33 - צה"ל מעדכן, כי כלי טיס של צה"ל תקף וסיכל פעילים חמושים ממערך הנ"ט של חמאס, בזמן נסיעתם ברכב בצפון רצועת עזה.

זירת החיסול (צילום: מתוך טוויטר)

כמו כן, הושמדה מהאוויר ומהיבשה, עמדת הנ"ט של ארגון הטרור בבית לאהיא, ממנה מסתמן שבוצע הירי לעבר הטיולית הבוקר.

18:32 - ערוץ אל-ג'זירה מדווח, כי ישראל עדכנה את המתווך המצרי באופן רשמי, על כוונתה להפסיק את המבצע הצבאי נגד ארגוני הטרור ברצועת עזה.

כפי שאירע בסבבים קודמים, הודעה זו באה לאזרחי ישראל מבחוץ, ולא באמצעות עדכון ישיר מפי הבכירים בירושלים.

מוקדם יותר, כזכור, איים יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', על ראש הממשלה בנימין נתניהו, כי אם בהפסקת אש שכזו תוזכר ירושלים - העילה לפרוץ מתקפת הטרור - לא יחבור לאף ממשלה בראשותו.

כך או כך, ההערכה היא, כפי שאירע בסבבים קודמים, כי בשעות האחרונות טרום כניסת הפסקת האש לתוקפה, צפויים להתגבר מטחי הרקטות - כמו גם התקיפות בעזה - בניסיון להשיג 'תמונת ניצחון'.

תוכן שאסור לפספס
78 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
56
כל הסכם עם עזה צריך לכלול איסור מוחלט על חמושים להסתובב בעזה במיוחד אלו עם המדים המנומרים כי פשוט כולם מבוקשים על רצח אזרחים ישראלים .אין יותר הפגנת כוח צבאיות של חמושים מתלהטים ברחובות עזה .כל אחד כזה דמו בראשו .כל החמאסניקים הם רוצחים מבוקשים .בדיוק כמו מוחמד דף .
שגיא21.05.21
55
מדינה פחדנית ורכרוכית מפקירה את תושביה ואת בני עמה לרצח ולפוגרומים
והאמת תהיה נעדרת...21.05.21
54
לא הפסקת אש חד צדדית טעות חמורה אלה שגם חמאס ידע ויבין שאם הוא זורק טילים על הדרום צהל יגיב ויגן עליהם
הודיה 21.05.21

הצגת כל התגובות

53
תבינו אין נצחון צבאי לעזה, לעזה יש עצה אחת, לתת כסף לכל משפחה שיהגרו משם לאירופה או לאמריקה או לעשרים ארצות ערב, בעזה הם שבויים של ארגון טרור, שלא מעוניין שהם יתפרנסו בכבוד, הם בני ערובה, כמו שביבי אמר, אנחנו מייצרים טילים כדי לשמור על בני אדם, והם מקריבים בני אדם כדי לשמור על הטילים
יואל21.05.21
52
כבר מיום ראשון נתניהו ימשיך לחזק את הטרור בהעברות מיליוני דולרים כל חודש,דלק,בטון,ברזל ועוד.....הסכים להפסקת אש בלי שום תנאים....חמאס אכן ניצחו..ללא ספק....מדינה הזויה....מסבב לסבב.....אזרחי ישראל ברווזים במטווח....
קובי20.05.21
51
אף אחד לא אמר שזה לא יימשך אם יימשכו הטילים. 2) אתם הייתם עומדים מול ביידן, מצרים, ירדן, רוסיה ועוד? קל לכם להתלהם.
משה בן אברהם 20.05.21
50
החמס צבוע ואכזר, גם אם ימותו ממנו 999 מתוך 1000 הוא יצעק ניצחנו, ותיקשורת אנטי נתניהו תמחא לו כספים, למה אתם מתרגשים ממנו.
משה בן אברהם 20.05.21
49
ביבי ראש ממשלה אחראי. יש אמריקה , יש נכסים במפרץ מול אירן , יש יחסים עם אירופה . מה שאפשר הושג . יותר היה מחיר כבד . גאה בראש הממשלה היהודי החכם שלנו ובז לכל הלאומנים החרדים שאפילו לא משרתים בצבא אבל להתלהם אלופים
מבקרי ביבי האידיוטים20.05.21
חרדים כן משרתים בצא וגם אפילו לוחמים חשובים ואם אתה לא מכיר אותר אז יש לך חור בהשכלה . כדאי שתחכים קצת ! בלי אמירה גורפת ללא הבחנה!
דולי21.05.21
אפשר לחשוב שאתה לפחות גנרל, תגיד שמעת כבר פעם שחייל מתל אביב נפל בקרב? תמיד זה מנתיבות, ירושלים, התנחלויות, אף פעם הוא לא מתל אביב, אז תפסיק לדבר על חרדים, לפיד גם לא שירת בצבא, והוא טוב לכם בתור ראש ממשלה
צבי20.05.21
48
אנשים להרגיע אין על ביבי בעולם! מה אתם מעדיפים את השמאלנים?? את בנט? לאן הגענו בושה!!
נעלם20.05.21
47
אליאור
ביבי נמאסת!!!!!20.05.21
46
היידה ביבי! ביבי המלך! ביבי הגבר! רק בייבי! רק ביבי! הוא והוא והוא והוא.................. תמשיכו גם המפלגות החרדיות תמשיכו עם המשחיות של ביבי .........
חחחחחח צחוקים20.05.21
45
עוד פעם חמאס ניצח
ללא שם20.05.21
44
אינני צעיר וכל ימי אני זוכר את זה מעזה שכל תקופה יש מבצע/מלחמה... ואח"כ ראיתי את הנביא ששם דוד המלך ע"ה "ניקה " 7 פעמים את עזה מהפלישטים (אגב האיסלם בסה"כ 1400 שנה ..קצת לפני תקופת הרמב"ם)
כנראה זה מה שנגזר על העם שלנו21.05.21
43
בס"ד עם ישראל רוצה לראות את הבנים שטרם חזרו בכל הסכם הפסקת אש
חושב היכן הבנים20.05.21
42
אין
רפיסותתתתתתתתתת20.05.21
האם התכוונתם שביבי ירצח את כל תושבי עזה ? באמת הזוי בואו תראו איזה מחיר משלמים יהודי התפוצות בגלל המלחמה זו?.
דולי21.05.21
41
בושה לנתניהו זה צעד מטופש
ללא שם20.05.21
40
אדוני ראש הממשלה אם אתה מסכים להפסקת אש סימן שניכשלתה בבקשה תן לאחרים לנהל את המדינה
דוד20.05.21
39
החמס מודה בניצחון ישראל "ניצחון אדיר " - " אדיר " הוא שמו הישראלי של מטוס החמקן P35 ואכן 90% מהמבצע הנוכחי הותקף ע"י חיל האויר - הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו אדיר האדירים גדול ומהולל ה' על כל ניסיו הגדולים הימנו למעלה מ-4000 טילים על ערי ישראל שומר ישראל
נצחון אדיר P3521.05.21
38
אם זה נכון שישראל נכנעה בשמעון הצדיק ובהר הבית הרי שלא נשאר לנו כלום
יוסי לוי20.05.21
37
מה??????איזה מבצע??????לא היה כלום!
ערן20.05.21
36
חכמי חלם הכל יחזור שוב לא לשמוע לגוים.לדאוג לתושבים .ואל תספרו סיפורים על הישגים.
ללא שם20.05.21
מאיפה תביא חימוש, חלקי חילוף למטוסים, סיוע מול אירן . מה זה הכוחי ועוצם ידי הזה. בלי אמריקה אין כיפת ברזל ואין חיל אוויר. כל חודש , כל שנה המלאי שלנו בא מהם. יטילו אמברגו או אפילו יעכבו ואין לנו יכולת לעמוד במערכה ארוכה. חלק גדול ממודיעין שלנו תלוי בשיתוף פעולה עם הצבא האמריקאי מספיק להתלהם.
הגוי מחמש אותנו21.05.21
35
פששששש כולם עם פלאפונים כפכפים חיים טוב העזתים מה מקשקשים בכל העולם
פ20.05.21
34
שום הפסקת אש
שום הפסקת אשששש21.05.21
33
הנה ידעתי שזה מה שיקרה הם ניצלו את הזמן שיש הפסקה חד צדדית וירים מלא טילים מבלי שמחזירים להם
יוני20.05.21
32
בושה וחרפה .נכון הם ניצחו אם ניכנע להפסיק לא הושג כלום.ככה היה העופרת יצוקה הגענו אליהם ממש ונסוגנו.בזיון
ללא שם20.05.21
31
אם לקראת הסוף יתגברו השיגורים אז מה הועילו חכמים בתקיפתם??? כל זמן שזו הפסקת אש חד צדדית הרי שכל המבצע היה בדיחה אחת גדולה , עדיין יכולים להגיע למצב שהם יתחננו להפסקת אש , אפשר להוריד אותם על הברכיים , זה הזמן לעשות את זה . פשוט טפשות שאין כדוגמתה
משה20.05.21
30
אני לא מבין את העולם, אם כאמאס התחיל להפגיז, והם נצחו, אז למה הם מסכנים? הם ירו על כל ארץ ישראל, הכניסו את כולם למקלטים, ירו על נשים, ילדים, ערבים, טאילנדים, אטיאפים, אפוא לא, אז למה הם מסכנים, מה הרחמנות עליהם, הם אפילו לא רצו הפסקת אש? צביעות עולמית
יואל21.05.21
29
ילה נתניהו לך הביתה ביישתה תביא למשהו אחר מהימין
ללךך20.05.21
28
ביבי אפס לך הביתה
ללא שם20.05.21
27
הפסקת אש=הפקרת יהודים
אסנת20.05.21
26
החמאס ניצח . נקודה .
נתניהו חלש20.05.21
25
איך הם יכולים להגיד משפט נתקוף בכל ישראל ואנחנו לא יכולים להגיד נתקוף בכל עזה? אצלם אין אזרחים?
מעניין21.05.21
24
נתניהו תתבייש. לא נלך איתך.
בושה20.05.21
אתה ממש מזיז לו מ.....
אפרת21.05.21
23
ישראל הפסידה.....חמאס ניצחו......
קובי20.05.21
זוהי ההגדרה הנכונה והמדוייקת. חמס קיפל את הצבא החזק והציא אותו עם הזנב בין הרגליים לתפארת רפובליקת הבננות
אהרלה20.05.21
22
מה עשו עם הבנים שלנו עלכאלב האלה
ללא שם20.05.21
21
דבר אחד למדנו, הבריטים והאמריקאים מנהלים את סדר היום האישי של כולנו על אדמת ישראל. וזה לא רק במלחמות, גם בחיי הרוח בעוונותינו. אולי תתעוררו ותבינו שאנחנו בשואה לדעותינו?!
בועז21.05.21
20
סוף סוף משעמם בבית.
ישראלית גאה20.05.21
19
ביבי אפס לא עושה כלום 13 שנה לא מטפל בבדואים , לא בסודנים , לא ערבים בתוכנו לא חמס לא כלום לך אפס
ללא שם20.05.21
נתניהו ימין חלש ועלוב
נכון20.05.21
חולים מה נסגר איתכםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אפרתוש21.05.21
18
מלחמה עושים ללא הקש בגג וללא הספקה של דלק, אלא מנתקים הכל וכותשים ללא הרף.
שלום20.05.21
17
מחקו את עזה סתם מיותרת
ללא שם20.05.21
16
הפסקת אש???????? אהה ממש... בהפסקת קפה - שותים קפה. הפסקת סיגריה- מעשנים (מי שעדיין עושה זאת...) ובהפסקת אש??? אה, יורים!!! הזדמנות לחסל את גדולי הדיר של עזה ... בהצלחה ושד' ישמור מכל רע!!!!!!!! את כל בני ישראל!!!
שלי21.05.21
15
עכשיו חמאס ינצלו למלא טילים עד ההפסקת אש
יוני20.05.21
14
תמהני כמה מבין המגיבים שדורשים להמשיך להילחם בחמאס משרתים בצבא . הם גיבורים על חשבון חיי אחרים.
משה20.05.21
תאמין לי מתוכם יש אנשים יותר מועילים( אבל בדרגה אחרת שמח אנושי לא יכול להבין את זה ) = לומדים תורה
יוני20.05.21
אתה צודק ומי שלומד תורה מתון וחכם ולא כוחי ועוצם ידי. ראש הישיבה זצ"ל היה זהיר מאוד ומנע תקיפה מטורפת בעירק, פעולות רעות בלבנון ועוד. הגראי"ל המשיך את המסורת הזו . גדולים מבינים דברים ולא נוהים אחרי האספסוף החרדי ציוני.
לומד תורה מתון 21.05.21
13
כל זמן.. שחמאס חושב שניצח.. צריכים להמשיך להכות בו.. עד שיתחנן ויגיד שהפסיד
ל20.05.21
צודק!
משהי20.05.21
12
כל מבצע של ישראל בעזה אנחנו נוגעים במוחמד דף, כמעט מחסלים אותו - ואז עושים הפסקת אש. אי אפשר ככה! זה לא יגמר לעולם! צריך לחסל את מוחמד דף אחת ולתמיד! וגם להודיע לעזה שעד שהם לא משיבים את הבנים לא מפסיקים להפגיז אותם.
פרשן צבא ובטחון20.05.21
היום דיבר בכיר בצהל ואמר שיש ל צה"ל עוד 20 יום עבודה כדי לתת לחמאס מכה קשה שיהיה לו קשה לקום ממנה אז בבנק המטרות של צה"ל הרשימה עוד ארוכה לא לדואג
עצבני20.05.21
ואולי המטרה שלהם היא דווקא לא למוטט את החמאס????????????? הם יודעים הרבה דברים שאנחנו לא. מבחינתם עדיף שחמאס ישלוט ברצועה מאשר כל מיני ארגוני טרור כמו דעא"ש ועוד שאז באמת אין עם מי לדבר, כמה שהחמאס הוא אויב מר, לפחות מכירים את השפה שלו......
מישהו20.05.21
ומה תעשה כשלא יישארו מספיק מטרות בבנק המטרות? זה הרי עניין של זמן...
מי זה?20.05.21
כשיחסלו את מוחמד דף לא יצטרכו את בנק המטרות כי עזה לא תעז להרים את הראש שלה.. (וגם חמאס יקרוס כפי שאמרתי)
פרשן צבא ובטחון20.05.21
11
חבל עם הדם שנשפך היהודי כמובן..... וחבל על הכסף אם עדיין המפעל בשם חמאס קיים אז הם יבנו שוב את כל מה שהחרבת להם מ2014 כל סבב שיקרו לנו המנהיגים ואמרו שהם חטפו מכה קשה..... והם חזרו בקיץ הבא...... כמה פעמים שמעתם מביבי הבננה אל תנסו אותנו אנחנו ננקוט יד קשה אנחנו נמצא את הדין עם הפורעים וכל מיני אמיר
er21.05.21
10
לא להפסקת אש סתם סבלנו בדרום?
לא לא לא לא 20.05.21
9
לכיכר השבת אל תיקחו נבואות מפרשני השמאל המנסים להשחיר את ביבי ולסכסך בימין עדיין לא הוחלט על הפסקת אש חד צדדית
משה בן אברהם 20.05.21
הפסקת האש שנתקבלה דו צדדית ,. מי שתוקף את ביבי זה הימין ואספסוף שלנו שפתאום נהיה לאומני וציוני לעילא בלי הבנה בסיסית מול מה ניצבת ישראל.
זה לא נכון 21.05.21
8
ישראל איבדה את ריבונותה
ל20.05.21
7
חמאס ניצחון מוחץ😂😂😂😂 ערבי יישאר ערבי. אבל האמת אכזבה גדולה מאוד מהממשלה הזאת. יותר מידי תלויים במה יגידו האומות והגויים. בושה וחרפה במקום לגמור פעם אחת ולתמיד עם העניין
ניר20.05.21
נראה אותך עומד מולם
אייל גלבוע21.05.21
6
אני לא יודע למה ביבי הסכים,אך אם הוא ניכנע אפילו בסנטימטר אחד בקשר להר בית שילך לחפש בית בארה`ב כי הוא יהיה גמור כאן.
א21.05.21
5
מלחמת שלום נתניהו מוגדרת כהצלחה כבירה !!!!
יואל20.05.21
4
לא להפסקת אש כל עוד חמס לא נרתע ויש לו אמל"ח. ולא לשכח שתהיה רגיעה בערים המעורבות ללא הרתעה ממשית הסבב הבא יהי'ה מסוכן יותר
לא להיכנע ללחץ20.05.21
3
לא להפסקת אש .כן לכוח .דיי להקשיב למה שאומרים בעולם .
קובי20.05.21
כיפת ברזל טילים אמריקניים, פצצות חודרות למנהרות תוצרת אמריקה, חלקי חילוף למטוסים תוצרת אמריקה. סנקציות על ישראל סוף הכלכלה שלנו שרוב התוצר שלנו יצוא (לא שאנחנו החרדים תורמים לו יותר מדי). בקיצור קובי היקר טוב נעשה אם נשתה מים . זה סכסוך ארוך וקשה שצריך לנהל בצורה מורכבת . ביבי ואפילו גנץ פעלו כמו שצ
מאיפה הטילים21.05.21
2
לא להפסקת אש חד צדדית, טעות!!!!!
שרית20.05.21
1
לא הפסקת אש!!! אם מחסלים את מוחמד דף חמאס קורס. מבצע אחד מוצלח וחמאס מחוץ למשחק.. וגם, גנץ וביבי יקחו לעצמם את כל הקרדיט ויקבלו על זה מאות אלפי קולות
חוכעם20.05.21
א. חמאס יישאר גם אחרי דף, כמו שנשאר אחרי קודמיו. ב. כשביבי באזור אף אחד מלבדו לא יכול לקחת קרדיט על כלום... ג. גם אם ביבי יכריע את איראן, אף שמאלני לא יצביע לו.
פיקח20.05.21
ביבי נהג באחריות מתינות וחכמה . העולם מורכב אבל חבל שאנשים כמוך לא מבינים שזו לא שאלה של שמאל ימין אלא של בטחון לאומי . צריך שאזרחים חרדים יבינו כמה זה מורכב ולא יאמינו לשטויות של סמוטריץ ליברמן ("אחסל חמאס ב 48 שעות") וגדעון סער. בעניינים המורכבים של בטחון ישראל טוב שכל אנשי המקצוע משמאל וגנץ ליד ב
חצי צודק 21.05.21
כי השמאלנים דפוקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אייל גלבוע21.05.21
הכל נכון אבל כנראה שאנחנו בתור אזרחים תמימים לא יודעים מה שההנהגה יודעת ... למשל שעדיף לישראל שחמאס ימשיך להיות בעזה... כן שמעת טוב... אין הסבר אחר ,אתה רואה שתמיד זה נגמר ב"מכה אנושה".. אין רצון לסיים איתם.
יאיר20.05.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 28.04.24

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 28.04.24

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 28.04.24

טל ומטר

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 28.04.24

עדכונים שוטפים

הרמטכ"ל אישר את תכנית רפיח | ממתינים לתשובת חמאס

כתבי כיכר השבת | 28.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

סערה בערד

ראש העיר זועם על בן גביר בעקבות פינוי המפגינים והחסידים

כיכר השבת | 26.04.24
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

ליל הקרב בהר דב

תעלומה בצה"ל: איך ידע חיזבאללה את מיקום המשאית? 

כיכר השבת | 26.04.24

ההסלמה הביטחונית

המחבלים של אבו מאזן תיעדו: פיגוע ירי ליישוב בעמק חפר

ב. ניסני | 26.04.24

כניסה מצומצמת

לראשונה מתחילת המלחמה: המשפחות השכולות נכנסו לקבר יוסף 

כיכר השבת | 26.04.24

בעודו פסול נהיגה

בפעם השישית: הנהג נתפס נוהג ללא רישיון; יוגש נגדו אישום

קובי אטינגר | 26.04.24
ש

במיוחד לחג הפסח

מתארגנים לחג עם 'קונים מקבלים' הכי שווה שיש

כיכר בשיתוף קרן החשמל | מקודם

מורדמת ומונשמת

לוחמי האש שמעו קריאות מחלון הבית הבוער וחילצו לכודה

דוד הכהן | 26.04.24

מזג האוויר

התחזית: מהפך. אחרי השרב הכבד - עכשיו התור של הגשם

כיכר השבת | 26.04.24

השרים יכריעו

20 חטופים, עצירת רפיח: מתווה חדש לעסקה שנידון בישראל

דוד הכהן | 25.04.24