כיכר השבת

פרסום ראשון

גזירת המעונות יוצאת לדרך: אלו כל הפרטים

הפגיעה בחברה החרדית יוצאת לפועל: זרוע העבודה במשרד הכלכלה פרסמה את תוכנית החדשה לסבסוד מעונות היום. דרישת ליברמן, למנוע סבסוד מאברכי הכולל, התקבלה. ח"כ אשר: "לפיד שב לטעויות העבר שלו"(בארץ)

81
רפאל כהן | כיכר השבת | י"א באלול | 19.08.21
גזירת המעונות יוצאת לדרך: אלו כל הפרטים
(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

אחרי דיונים רבים במשרדי האוצר, הרווחה והכלכלה באשר לקריטריוני הזכאות לסבסוד במחירי מעונות היום, דרישת שר האוצר, למנוע סבסוד מאברכי כולל לפי שאינם "מסייעים לשוק העבודה", התקבלה ובשנה הבאה אם לא שני בני הזוג עובדים במשרה מלאה לא יתקבל הסבסוד עבור הילד.

על פי ההערכות, ההחלטה תשפיע על כ-18,000 משפחות אברכים בישראל, שמעתה יצטרכו לשלם מחיר מלא עבור כל תינוק, דבר שיהפוך את עבודתה של האם ללא משתלמת ולמעשה תיפגע במשפחות בצורה חמורה במיוחד.

על פי מבחני הסבסוד, "הורה הלומד בהיקף של 24 שעות שבועיות לפחות באחד ממסלולי הלימודים המפורטים להלן בסעיפים (1) עד (8). במקרים אלו יחשב כהורה העונה לדרישה של 36 "שעות שבועיות בהן עובד ההורה" בטבלת הדרגות".

מסלולי הלימודים כוללים קורסים להכשרה מקצועית העולה על שנתיים בתנאי שהוא בפיקוח או במימון של משרד ממשלתי, אולפן לעולים חדשים, לימודים לתואר ראשון או שני במוסד אקדמי מוכר, כולל לימודי מכינה לתואר, לימודים לצורך תעודת הוראה, המוכרים על ידי משרד החינוך ומסלולים נוספים שאינם כוללים את הלימוד בכולל.

ח"כ ביטון נגד גזירת המעונות (כיכר השבת)

ח"כ אורי מקלב הגיב על פירסום מבחני הסיבסוד למעונות: "באכזריות וברשעות פוגעים באימהות לתינוקות רכים שעושות מאמץ אדיר לאפשר את לימוד התורה בארץ ישראל. זהו נסיון לפגוע בלומדי התורה בארץ ישראל.

שר האוצר ילמד בדרך הקשה על מסירות נפשם של לומדי התורה כפי שלמדו כל רודפי עולם התורה בעבר. זאת ממשלה הרודפת את לומדי התורה וההלכה לשמה".

ח"כ יעקב אשר מסר בתגובה לאישור גזירת המעונות: "זו חזרה עלובה של לפיד לטעויות העבר שלו מימי ממשלת האחים, אין במהלך זה שום צידוק והגיון כלכלי או תעסוקתי, שכן בכך הממשלה פוגעת באחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של שוק התעסוקה החרדי - הנשים העובדות. השרה ברביבאיי נושאת באחריות ישירה לחרפה הזו ולא תוכל להסתתר מאחורי גבו של שר האוצר ליברמן".

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בתגובה: "פקידי האוצר המתינו זמן רב שיבוא שר אוצר מושחת שמשאת חייו זה לפגוע בנשים עובדות שבעליהם לומדים תורה. השנאה של ליברמן לילדים החרדים לא יודעת שובעה".

ח״כ מאיר פרוש מסר בתגובה: "ליברמן מציג שרירים על החרדים,נראה אותו מטיל מס על וודקה ושאר המשקאות המשכרים. על הממשלה כולה והעומד בראשה יש מחויבות לגדוע את ההתפרעות הזו".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס אמר: "משניים אני מאוכזב: מהשרה ברביבאי המרבה לדבר על קידום מעמד האישה בישראל, אבל פוגעת באבחת חתימה ברבבות נשים חרדיות ובקריירה שלהן, ומרה"מ בפועל מנסור עבאס שאמור להבין יותר מכולם את הסכנה בפגיעה במיעוטים באופן ממוקד. היום אלו האברכים החרדים, מחר אלו המשפחות הבדואיות בנגב".

ח"כ הרב ישראל אייכלר על פרסום גזירות המעונות נגד אימהות חרדיות: החברה הישראלית לא הייתה שותקת על אפליה גלויה נגד אמהות ערביות במיוחד, ובוודאי שלא נגד אמהות שבעליהן סטודנטים שאינם משלמים מסים ומהגרים שאינם יהודים, ואפילו כאלה שבעליהן עבריינים וחברי כנופיית פשע.

"ולעומת זאת העולם שותק ותומך בפגיעה תעסוקתית וחברתית באמהות יהודיות עתיד הדורות, שבעליהן לומדים תורה. בשלילת הזכות להנחה במעונות לנשות לומדי תורה במיוחד, מסמנים אותם במגן דוד כחול. ככה ייעשה לעם הדבק בתורה.

"אנטישמיות היא אפליית יהודים ורדיפתם בגלל אורח החיים היהודי המושמץ. קריטוריונים מיוחדים לאפליית אמהות יהודיות בגלל התורה, זאת אנטישמיות גלויה".

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס בתגובה לגזירת המעונות: "משניים אני מאוכזב: מהשרה ברביבאי המרבה לדבר על קידום מעמד האישה בישראל, אבל פוגעת באבחת חתימה ברבבות נשים חרדיות ובקריירה שלהן, ומרה"מ בפועל מנסור עבאס שאמור להבין יותר מכולם את הסכנה בפגיעה במיעוטים באופן ממוקד. היום אלו האברכים החרדים, מחר אלו המשפחות הבדואיות בנגב"

תוכן שאסור לפספס
81 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
הפגנה
למה לא נותנים הוא להפגנה המונית עד מתי נ20.08.21
54
חברי הכנסת החרדים צועקים ו..יש משהו לעשות?השבתה/הפגנות ללא הפסקה ליד הבית של בנט..
ללא שם19.08.21
53
עליבות הפסד שלו בסך הכל הרי המדינה רק היתה שליחה לשלוח לאברכים את הכסף לסבסוד המעונות הפסידו את הזכות להיות שליחים טובים ה' ימצא כבר דרך אחרת לתת לאברכים הקדושים את כל המגיע להם על זכויותיהם הרבות
מגלגלים זכות...19.08.21
כל מילה בסלע...
בני המלך20.08.21

הצגת כל התגובות

52
שאלפי החרדים שלא הלכו להצביע מסיבות שונות יעשו כעת חשבון נפש אם זה היה כדאי
חיים19.08.21
בס"ד במקום להתבכיין תעשו חשבון נפש על הפגיעה שהפוליטיקאים החרדים פוגעים בראש ובראשונה בציבור החרדי ובשאר המגזרים. אנשים שדוכאו ע"י הממסד בהסכמת העסקנים והחכי"ם החרדים לא חייבים לכם כלום.
הצדיק ממדינת סדום20.08.21
צודק ליברמן לא אשם אלא רק אלו שלא הצביעו. האם עשינו משהו לקרב אותם כדי שיצביעו
אריק19.08.21
הפוך אריק, הפוך. משמים קבלתם תשובה: השתתפתם בבחירות לכנסת המינים? חשבתם שמישהו מהנהנתנים בממשלה שם עליכם? בחרתם בנציגים לא נאמנים במקום להתנתק ממלכות הרשעה? שאו בתוצאות! אם לא תתנתקו מהמ-נידה ברצון, היא תנתק אתכם בכח ועוד תצחק עליכם כל הדרך. ראו הושפלתם.
רגע119.08.21
תזכרו את זה בבחירות ואל תגידו מה עזרו לנו החכים ומה היה פורים ומה היה בסגר!! תגדלווווו
עמי19.08.21
51
למה לבן שלי שלומד משפטים לא מגיעמעונות בחינם???? מי מנע מכם ללמוד תורה??? בבוקר תעבדו ואחה"צ תלמדו תורה עד 2 בלילה
מירי20.08.21
הבעיה היא שכמעט כל מי שיצא ללימודים ועבודה ובפרט בתחומים כאלה מהר מאוד מאבד את הקשר לתורה ולומדיה, כן היום זה כמעט בלתי אפשרי לצאת לעבוד ולהשאר במעמד הרוחני שהיה קודם לכן
יהודי09.12.21
50
הצעתי לבעלי שבמידה ותקום עמותה למען לומדי התורה, בלע נדר נתרום עד ביאת המשיח. בטוחה שאנחנו לא המשפחה היחידה שתשמח לקבל חלק מהשכר של לומדי התורה היקרים. אני מאוד מעריצה משפחות אברכים על מסירות הנפש לקיים פת במלח תאכל ומים במסורה תשתה.... אשריהם!
יעל19.08.21
49
עדיף שהכסף ילך לאנשים קשי יום באמת, שלא קונים חליפות ופיאות בעשרות אלפי שקלים וטוענים שהם עניים.
ליטאי דובר אמת19.08.21
בגלל מעטים ,אינך יכול להכליל ציבורים שלמים !!
לליטאי20.08.21
48
חבר'ה על מה הבאלגן?! כל אברך כעת יירשם ללימודים של טכנאי או הנדסאי, ישלם דמי רישום, יקבל אישור שהוא התקבל ללימודים, ואז יבטל אותם בתוספת ביטול דמי רישום של 250 ש"ח. זה הכל. את האישור יש לצרף לרישום באתר של משרד הכלכלה, ובטוחני שהם לא יבדקו אחר כל אברך אם אכן הוא שם. כמו"כ, אפשר לפתוח עוסק פטור, לדו
אני19.08.21
47
רשעות לשמה. איפה כל ארגוני זכויות הנשים?? פתאום כשמדובר בנשים חרדיות נאלם קולם. רק על ישיבה נפרדת במופעים הם מרימים קול זעקה, עלק דואגות לזכויות הנשים.
מישהי19.08.21
קצר וקולע
צביה19.08.21
46
ממתי מתחיל מישהו יודע תאריך מדוייק?
ללא שם19.08.21
כמדומני נובמבר
כמדומני19.08.21
45
יש לנו זמן עכשיו בראש השנה להתפלל בשביל לקרוע את הגזירה הזאת
להתפלל חזק בר"ה20.08.21
44
משה
תתגיסו לצבא הגיע העת20.08.21
43
צריכים לפנות ליהדות העולם שתבוא לעזרת לומדי התורה, יש מספיק עשירים חרדים בעולם ב״ה
חיים19.08.21
42
רשעיםם
חח19.08.21
41
העיקר סבסוד לעולים חדשים. האם מישהו מהעולים החדשים תרם משהו למדינת הישמאעלים. זו לא מדינה יהודית . זוהי מדינה שחלק ממנה מקיימים מצוות, והחלק הגדול והארי שבמדינה . מחלל את המדינה בחוקות הגויים שלהם. אבל צריכים להתארגן עמותות חרדיות ולהתרים כספים ולעזור לאברכי הכוללים. זהו צו השעה. שאברכי הכוללים ימשי
אמא19.08.21
40
הציונים הרשעים
ציונות נגד ציון19.08.21
39
אידה
במקום לקלל את ליברמן ולריב עם כל אחד שכו22.08.21
38
איך הגזירה המרושעת הזו התקבלה בכנסת?!
ללא שם19.08.21
37
נמצא איזה קומבינה לעקוף את החוק המרושע הזה
לוי19.08.21
36
רוב החרדים העובדים צריכים לעמוד על רגליהם ולדרוש שמהמיסים שלהם יפרישו גם ללומדי תורה ולא רק לשטויות של מדעי הרוח ספורט וחקר סינית עתיקה!!
הגיע הזמן19.08.21
35
מדוע צעיר המסוגל לעבוד לומד בכולל ודורש שכלל הציבור יסבסד את משפחתו?
ללא שם19.08.21
יש הרבה פרופסורים שמקבלים המון כסף בגלל שהם מלמדים ולומדים באוניברסיטה! גם בפילוסופיה ו "Ethics" ושפות ודברים "בטלים" כמוסיקה ואומנות וספרות והסטוריה. איך הם מקבלים כסף בשפע ואנחנו על ידע מבוסס דורי דורות לא שייחים לעולם המקצועי הזוכה באגורות תמיכה? זה הלניזם! היסטוריא מזמן יון האטיק. כמן האותיות
גיורת שמעמינה 20.08.21
כי הוא מסוגל ללמוד וזה יותר חשוב..
יוסי19.08.21
מדוע צעחר שיכול ללמוד תורה ולקיים את העולם פוטר עצמו בטענות סרק והולך לעבוד???
בני ברק19.08.21
כי הוא עושה את מה שצריך לעשות בחיים וצאו מהסרט שהציבור מממן את סבסוד המעונות גם חרדים משלמים מיסים כמו כולם
ללא שם19.08.21
מדוע החרדים צריכים לסבסד את הרוסים הזקנים בביטוח לאומי שלא עבדו בארץ בכלל יום אחד
מדוע20.08.21
בזכות הצעיר הזה ולימוד התורה שלו - העולם מתקיים. ״אם לא בריתי יומם ולילה חוקות שמים וארץ לא שמתי״
הילה19.08.21
המסוגל לעבוד, לא יכול לשבת ללמוד ולהחזיק קצת את העולם?
מדוע צעיר19.08.21
כי הלימוד בכולל מציל את עם ישראל. חתכת טיפש שכמוך. ואת הבימה וכל חברת חשמל , תעשייה אווירית מגלם המיסים לא מממן. כל הפנסיה המוקדמת והעושק הזה הציבור מממן. כל הפנסיות עתק התקציביות והפנסיה המוקדמת של עובדי חברת חשמל תעשייה אווירית וכל הפנסיה המוקדמת. למה שאני אממן את הפנסיה המוקדמת שלהם מכיסי, למה ש
הצדיק ממדינת סדום20.08.21
בדיוק כמו צעיר שלומד את תורת הפילוסופיה של יון העתיקה והציבור מסבסד לו את הילדים ואת הלימודים והוא בסוף עוד יהיה דוקטור מוערך
עמי19.08.21
אתה נטול השכלה, מקיא את מה שמאכילים אותך בתקשורת הצבועה.... כשתבין שאתה מובל ע"י בעלי ההון והשלטון יהיה מאוחר כבר כי זה יפגע בך ותהיה בצד הנרדף
אברהם19.08.21
34
חזיר רוסי מטונף......החכי"ם החרדים צריכים מיד להגיש בג"ץ כי החחלטה הזאת היא לא שיויונית היא מפלה.....הכין השיויון???? למה לומד רפואה נניח יהיה זכאי להנחה ולומד תורה לא????????????????
רוני19.08.21
33
סתם שאלה, למה מוזכר מה שפינדרוס אמר, פעמיים?
צבי20.08.21
32
הדרך הקלה לזרוק את החרדים למזבלה...שיהיו עניים ויחפשו אוכל בפחים. רשע ארור. משותפיו של הטליבן - נפ תליבנ ט...
אלי 20.08.21
31
זהו עכשיו זה בדוק הקימו מדינה בשביל לעקור את התורה הרבי מסאטמר צדק!!!
יהודי19.08.21
30
גדולי ישראל צריכים להקים קרן מיוחדת לדבר הזה....לתת סבסוד לאברכים שיש להם תינוקות במעונות.....לפתוח קרן מיוחדת שעשירים מהארץ ומחו"ל יזרימו כספים רבים לקרן הזאת....
שמעון19.08.21
29
מי יודע מה ר"ת - בהמה נבלה טריפה כל אחד יחליט לבד
כהן20.08.21
28
כלב נשאר כלב דוברמן
ללא שם19.08.21
27
צריך ללמוד מהסאטמרים לא צריכים את המדינה הזו ולא את הסיוע שלהם שאתה לא תלוי באף אחד אתה מצליח
ללא שם19.08.21
100 אחוז צודק. אבל כסף לסחוט מהקליפות האלו גם טוב
חרדי דואג20.08.21
26
בנט ולפיד עם ליברמן כבר הולכים הביתה , והשמאל לא יחזירו לשליטון מעכשיו לעולם.
בנט נפילה ובגדו19.08.21
25
בריון מולדובי מאפיונר רע ומושחת, נהנה לגזול את הפת לחם מאברכים עניים,
חיים19.08.21
24
שנשים יחליפו את פאות עם שיער הגויות ובגדי הפריצות לצניעות אז תראו איך כל ההמנים ייפלו
ו22.08.21
23
אני בעלת משפחתון וכנראה יאלץ ליסגור ולהשאר מחוסרת עבודה... פשוט עוול!
שפרה19.08.21
22
כי יש הרבה אימהות גם בציבור החילוני שלא עובדות משרה מלאה כי הם צריכות להוציא את הילדים בבוקר ולהחזיר בצהריים בקיצור מה זה התוכנית המטומטמת הזאת
אזרח19.08.21
21
כמה דברים: א. הימין יודיע עכשיו, שברגע שהוא יעלה לשלטון - הוא ירדוף את השמאל. לא חסר דרכים. ב. להפסיק לקבל כסף מהמדינה. למצוא דרך כלכלית, או תרומות - ולא לקחת מהם כסף. ג. שיהיו מעונות פרטיים.
שירה19.08.21
20
אימי כבר סגרה את המשפחתון שהיא ניהלה משום שחלק מההורים החליטו לא לשלוח את הילד השנה כי אין סבסוד וחלק פשוט אמרן שלא ישלמו את כל הסכום (מעל אלפיים ש”ח!) יצא שגם היא אין לה עבודה ולא יכולה לפרנס את משפחתה וגם ההורים של הילדים לא יוכלו לעבוד כי אין מי שישמור עליהם. המטרה של ליברמן היא לא שהחרדים יצאו ל
ארי19.08.21
שתמשיך לעבוד באופן פרטי בלי פיקוח ובלי בלבול מוח. יותר זול ויותר משתלם
אם היא מטפלת טובה יבואו אליה19.08.21
19
לא מובן האם זה לשנה הנוכחית או רק לשנה הבא
משה19.08.21
זה לשנה הזו רשעות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מרים19.08.21
איוון השמן האם לא למדת לקח מה ארע השבוע למדינה מהפגיעה שלך באברכים כמה כספים המדינה הוציאה כי באת לפגוע באברכים וכעת עוד הגדלת לפשע ואשרת את הקיזוז מה זה סכום של 150 ש לאברך זבל שכמוך אתה לא מתבייש שאת משמין מכספים שמנים ולתת לאברך 150 ש זה רצח אזרחים כמה כספים אתה מרויח מהם בקניות שלהם חלב לחם מו
איוון20.08.21
18
טיפשים גדולים הגרעון יהיה הרבה יותר גדול כי עכשיו האמהות יעברו לבית והאברכים ישארו אברכים ליברמן אתה האדם הכי רשע שהיה אי פעם במדינת ישראל אבל מה שבטוח הסוף שלך מתקרב ואתה תשלם ביוקר על כל הטעיות שלך
יוני20.08.21
17
בושה למדינה כזו שבראשה עומדים מפלצות שהגדולה מבניהן זה ליברמן. מי אתה ליברמן? רוסי שלא תרם דקה להקמתה של המדינה כמו החקלאיים בצפון הארץ. מי אתה ליברמן שלא יודע מהי ברכת המזון.אתה ליברמן חסר הרחמים חודש הסליחות בפתח תבקש רחמים
ללא שם19.08.21
16
תחל שנה וברכותיה....אלול
תכלה שנה וקללותיה 19.08.21
15
אכן, מדינה רוסית וישמעאלית... ומערכת המשפט היא בולצ'ביקית ! אפשר לפתוח עוסק פטור, וללמד תלמידים בערב למשל, או מלא אפשוריות אחרות... לברר טוב טוב את העניין ...
מוטי19.08.21
14
ב''ה השם יעיף אותך
חסוי19.08.21
13
כלב בן כלב
אני19.08.21
12
על המפלגות החרדיות לסייע בארגון מעונות חלופיות.
אבי19.08.21
11
אני החלטתי שאני נשארת בבית
לא משתלם לי לצאת לעבוד19.08.21
10
השלטון הרשע כבר נופלת בגדול
השלטון הרשע כבר19.08.21
9
הוא רוצה פשוט שאברכים יתבטלו משיערי תורה וילכו לעבוד זה בושה עליהם עומד העולם בושהה!!!!!!!!
אא19.08.21
8
צריך שאיזה עסקן גדול ירים פרוייקט למען האברכים של גיוס כספים מאלי הון בחול למטרה זו וגם בארץ חישוב מהיר תארו לכם אם כל אחד מהציבור החרדי בארץ ובחול יתן הוראת קבע של 10 שח כפול 2 מליון חרדים בארץ ועוד בחול שהמספר גדל כמה יש בקופה ??? כל זה לתת לכל ילד של אברך שבאמת לומד בכולל ולא מחרטט שהוא עובד ורק
ללא שם19.08.21
איך מיישמים אותו???
רעיון גאוני!20.08.21
7
המעונות היו מלאים בילדים מסובסדים, ולהורים עובדים לא נשאר מקום במעונות.
גלברד19.08.21
משפחות האברכים שהאשה עובדת עד 4 והאברך לפחות עד7 בערב בכולל קודמים לכל אלה ש2 הזוגות עובדים כי בשבילם נברא העולם וימותו הקנאים
אברך הוא לא בטל19.08.21
כולל הפסקת צהריים? למה לא יקחו האברכים את ילדיהם ב13.00? כי הם צריכים שנ"צ? זה פשוט מבחיל. שאתם בטוחים שכל העולם נברא בשבילכם ולכן הכל מותר לכם? למה לא תחיו על לחם צר ומים לחץ? מי אמר שמישהו צריך לממן אתכם? הבחירה שלכם לגטימית אבל די לדרוש שהמדינה תסבסד אותה. מספיק לראות את כל הזיופים ה"לגטימיים" כ
יעל19.08.21
6
איזה רשעעעעעעע
א.ע19.08.21
5
ה' יקח את הרשעים הארורים האלו לפני שיעשו משו
.20.08.21
4
שה' יושיע אותנו מהאדם הזה. שמחפש רק איך להקשות על ציבור האברכים.
שה' יושיע אותנו19.08.21
3
כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ.
אלוקים19.08.21
2
הציבור החרדי והעם הפלסטיני מתפללים ומייחלים לביטול שלטון המנדט הציוני בארץ ישראל. ושתקום בעזרת השם מדינה פלסטינית לגיטימית לעם היהודי והעם הפלסטיני מהים עד הירדן.
הבעיה העיקרית היא הכיבוש הציוני של הציבו19.08.21
1
כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ
דוד19.08.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

רצף השיגורים לצפון | צה"ל תקף משגר ממנו בוצע ירי • צפו

דוד הכהן | 16.05.24

מקטע הכביש נסגר לתנועה

פצועים קשה בתאונה ליד בית שמש; המשטרה פתחה בחקירה

מישאל לוי | 16.05.24

היום ה-223 למלחמה

נתניהו: "הקרב ברפיח קריטי" | מבוקשים רבים תוחקרו

כתבי כיכר השבת | 16.05.24

מזג האוויר

התחזית: היום - התחממות, בשבת - חם מהרגיל עד שרבי

כיכר השבת | 16.05.24

תקרית חריגה

הפעילים התבלבלו - ותקפו משאית שלא הייתה בדרך לעזה

דוד הכהן | 15.05.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

טרגדיה נוראה

שבועיים לפני חתונתו: נפטר העובד שנפצע אנושות בעזה

דניאל הרץ | 15.05.24

המערכת הפוליטית סוערת

גלנט בביקורת פומבית וחסרת תקדים על ראש הממשלה

דוד הכהן | 15.05.24
ש

תחת המותג +TNUVA

תנובה משיקה לראשונה במקררים קטגוריית שוטים

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

פנה בכתב ליועמ"שית

ולמי עופר כסיף דואג עכשיו? "חובה לדאוג לסיוע הומניטרי"

בני סולומון | 15.05.24
ש

ללא ידע קודם • מחזור ג'

ההרשמה לתוכנית החרדית להכשרת מתכנתים יצאה לדרך!

כיכר בשיתוף קודקוד | מקודם

הנחלים בצפון

לאיזה נחלים מסוכן להיכנס ואיפה יש זיהום גבוה? | בדיקה

מישאל לוי | 15.05.24

צפו בתיעוד

שיגורים לעבר העיר שדרות בזמן תפילת שחרית | כך זה נראה

דוד הכהן | 15.05.24

התחזית

מזג האוויר: הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה

כיכר השבת | 15.05.24

צפו בתיעודים

בצפון ובדרום: יחידות החילוץ חילצו 5 בני אדם - כך זה נראה

קובי אטינגר | 14.05.24
ש

חצי מחיר מת"א

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף ברטניה ישראל | מקודם

הנסיעה נגמרה בטרגדיה

פעוטה נפלה מטרקטורון בגליל התחתון - ונהרגה

מישאל לוי | 14.05.24