כיכר השבת

עשרות יצאו להפגין • צפו

"זהו יום שחור": רפורמת 'הכשרות לכל דורש' אושרה סופית

הוועדה לשירותי דת אישרה היום את רפורמת הכשרות, שיאפשר לתאגידים פרטיים להעניק כשרות לכל דורש, כפי שיזמו השרים כהנא וליברמן; עשרות הפגינו נגד היוזמה המסוכנת • צפו (חדשות, ארץ)

65
רפאל כהן | כיכר השבת | כ"א בחשוון | 27.10.21
מפגינים נגד הרפורמה המסוכנת (צילום: מטה המאבק ברפורמת הכשרות)

הוועדה לשירותי דת אישרה הבוקר (רביעי) סופית את רפורמת הכשרות המסוכנת של השר לשירותי דת מתן כהנא ושר האוצר אביגדור ליברמן, והיא תיכנס לחוק ההסדרים, לקראת אישורו במליאה בקריאות שנייה ושלישית בשבועות הקרובים. ההצבעה התקיימה רק היום ולא אתמול, אחרי מאות הסתייגויות שהגישו חברי הכנסת החרדים, וגרמו לעיכוב קל בהצבעה.

עיקר התוכנית, אותה הגדירו הרבנים הראשיים כ"הרס הכשרות" וכ"השתלטות עוינת של כהנא על הרבנות", תהיה באשר לשינוי בדרך מתן כשרות במדינת ישראל מעתה והלאה: הסמכות להענקת כשרות תועבר מהמועצות המקומיות, ותופרט לתאגידים מקומיים. כך, למשל, ארגון רבני צהר יוכל להעניק כשרות בכל מקום בארץ.

ח"כ אורי מקלב נגד הרפורמה

לפי אחד מהתיקונים שהוכנסו לחוק, גם מועצות דתיות תוכלנה להעניק כשרויות בכל הארץ, ורבני הערים לא יצטרכו לפתוח תאגיד פרטי כדי להעניק אישור.

בתוך כך, עשרות עובדי מערכת הכשרות מפגינים כעת ברחוב אבן גבירול בתל אביב נגד השר כהנא ורפורמת הכשרות שהוא מוביל. "זאת רפורמת הרס הכשרות", הם זועקים. "אלפי אנשים יפוטרו בעקבות הרפורמה".

עימותים במהלך מחאת עובדי מערכת הכשרות (צילום: מטה המאבק ברפורמת הכשרות)

יו"ר הוועדה, יוליה מלינובסקי, מסרה בתום הדיונים: "היו דיוני עומק שנעשו גם בעזרת חברי האופוזיציה. עשינו סדר במועצות הדתיות ושברנו את מונפול הרבנות. מה שכואב להם זה השליטה והכח לקבוע לכולנו. ייתכן שלא חשבנו מספיק ויבואו עוד תיקונים".

חבר הוועדה לשירותי דת, ח"כ יעקב אשר, תקף ואמר כי "100 שעות דיוני הוועדה בהם השתתפנו הוכיחו מעל לכל ספק שמדובר ברפורמה שאין לה דבר וחצי דבר עם הוזלת מחירים, להיפך. ימינה וישראל ביתנו מבצעים חיסול ממוקד למוסד הרבנות הממלכתי שהקים הרב קוק זצ"ל עוד בימי המנדט הבריטי. זהו חילול השם. מה שהבינו הגויים לא מבינים היום לצערנו בממשלת ישראל".

ח"כ אורי מקלב תקף: "זהו יום שחור. אתם אולי מסיימים פה, אבל כעת אני רק מתחיל את המלחמה. לצרכני הכשרות לא יהיה אימון וביטחון בכשרות. לא ראיתם לעיניכם לא את זכויות האזרח ולא את זכויות הדת בארץ ישראל. החוק אולי עבר אבל אנחנו רק מתחילים כעת את המלחמה, נגיע לכל ילד במדינה ליידע אותו כי הכשרות שלכם הינה פייק מוחלט!".

מסיעת ש"ס נמסר בתגובה: "זהו יום עצוב לעם ישראל, שבו אבן גדולה בחומת המדינה היהודית נופלת. המרחב הציבורי בישראל עומד להפוך ל"לא כשר". מאחורי ה"רפורמה" אין כוונה להיטיב עם צרכני הכשרות שעתידים לשלם ביוקר, אלא לזרוע חורבן ובלבול בתחום, ולפתוח שוק פרוע של ארגוני כשרות פיקטיביים שיכשילו המוני יהודים במאכלות אסורות.

"השר מתן כהנא הוא המוציא לפועל של ליברמן ומלינובסקי בדרך להחרבת הסטטוס קוו ופגיעה קשה במוסד הרבנות הראשית".

מטעם יהדות התורה נמסר בתגובה: "רפורמת הכשרות שאושרה היום בועדה לשירותי דת מהווה קריסה ערכית מוחלטת שמבצעת קואליציית הזדון של בנט-לפיד-ליברמן-כהנא נגד המסורת ושומרי הכשרות בישראל. מדובר ביישור קו עם רודפי הדת ואלו המבקשים להרוס את מוסד הרבנות, מסיבות פוליטיות ואינטרסנטיים כלכליים".

"האמירות כביכול הרפורמה תיטיב עם הצרכנים, שקריות ומשוללות יסוד. ההיפך הוא הנכון, צרכני הכשרות ישלמו מחיר יקר וכואב, כלכלית וערכית, על הפגיעה הקשה במערכות הכשרות, אותה יזמו השרים כהנא וליברמן, בביצוע כל בכירי הקואליציה המסוכנת הזו. יהדות התורה תמשיך להיאבק ברפורמה ההרסנית הזו במליאה ובכל מקום".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, אמר כי "מהיום אזרחי ישראל צריכים לבדוק היטב כל תעודה, שלא יכנסו בטעות למקום שבו ההכשר מפוברק על ידי ועדת מלינובסקי וכהנא. הרבנות הראשית תקבע את הסטנדרט? תהיה גוף מפקח? שקר וכזב!! אתמול הצענו למשוך את כל ההסתייגויות בתנאי שהרבנות תוכל לפקח על תקני הכשרות והם שללו זאת. יום שחור ליהדות!".

מחאת עובדי מערכת הכשרות
מחאת עובדי מערכת הכשרות
מחאת עובדי מערכת הכשרות
מחאת עובדי מערכת הכשרות
מחאת עובדי מערכת הכשרות
מחאת עובדי מערכת הכשרות
תוכן שאסור לפספס
65 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
60
החברות הגדולות ימשיכו לעבוד עם ההכשרים החרדים בגלל כדאיות מסחרית, אבל הבעיה תהיה למשל עם מסעדות שבהם אוכלים הציבור המסורתי שם יהיה חורבן של ממש
ללא שם29.10.21
59
אסא כשר היום כולם יודעים מה זה בריאות טבעוני צמחוני קימעוני וגם חילוני לא חשוב הכסף לא חשוב הטעם העיקר חוק יסוד יהודי אוכל kosherבוא נתפייס נדבר אחים אנחנו
אכפתי27.10.21
58
הפגנה בודדת של כמה עשרות, אחרי שכבר נחתם. נפיחה חלושה. אם באמת הציבור הדתי על מנהיגיו היה לוקח את הנושא ברצינות ומרים מחאה נרחבת - סיכוי טוב שזה לא היה קורה. כעת נותר רק לקוות שזה לא יהיה גרוע כפי שאנו חוששים. ואולי יתקיים "נהפוך הוא" בפורים...
יוסף27.10.21

הצגת כל התגובות

57
מקווה מאוד שיתקע להם בגרון הבשר "הכשר"
חיים27.10.21
56
עם ישראל לא פרייר, תעלה כעת הדרישה להשגחות החזקות של הבדצי״ם למינהם, בכל גזרה זרוע רק טוב לישראל ימים יגידו
נאור27.10.21
55
חבל שלא הפגינו לפני חודש
מאוחר27.10.21
54
מסוכנת לבעלי המשרות אולי...
אבי27.10.21
53
ממש בושה שרק קומץ קטן יצא להפגין, כל העם היהודי צריך להתאחד ולמחות ולזעות זעקה גדולה נגד זה
אוסי27.10.21
52
ועל כגון זה נאמר, הכלבים נובחים והשיירה עוברת. הרפורמה אינה הרס הכשרות אלא דבר נכון ומתבקש. כל המתנגדים הם אינטרסנטים שנוח להם שהמצב הדפוק הקיים ימשיך להיות.
יעקב הלוי27.10.21
51
הגויים בינינו קובעים את הדת !!
מנדי 27.10.21
50
עצוב עצוב מאוד מאוד!
משה27.10.21
49
ממשלת הזדון הקב"ה לא איתכם. שלא תיפלו במלחמה. והמבין יבין
Aaa27.10.21
48
ביישנים רחמנים זרע ברברי יתום
חיסון דעת תורה?27.10.21
47
עם כל כך הרבה הסתייגויות, איך היא אושרה? מה שוות כל ההסתגיויות האלו?
לא ברור.27.10.21
46
לפתוח וועדי כשרות פרטיים ( עוד בדצים)
אפשר לנצל את החושך27.10.21
45
מתן כהנא וניר אורבך תיתבישו לכם שאתם יושבים עם כאלו חלאות
יצחק27.10.21
44
יש עתיד וימינה סחטנים. שחונקים את קופת המדינה ומעבירים לעצמם כספים כאילו הקופה הציבורית שייכת לג׳ים בנט וטומי לפיד. החרדים נלחמים על ערכים ועקרונות, והקואליציה לא מצליחה לקנות אותם בכסף. אז תגידו אתם! מי הסחטנים הגנבים המושחתים?! מתן כהנא ונפלתי בנט! מושחתים נמאסתם לגמרי!
אברמשה27.10.21
43
נורא ואיום! הבעיה היא לא אצל החרדים. הם ממילא אוכלים רק מתעודות של הבדצים. הבעיה היא לדתיים ולשומרי מסורת שסומכים על הרבנות העירונית שגם הוא בעייתית אבל לפחות זה לא טריפות ממש. לך תידע מה יהיה עכשיו!
מש27.10.21
42
בקרוב תעודות כשרות של ארגוני הרפורמים עם "הכשר לשרימפס ובשר שפנים" כפי שהם נוהגים לאכול.
ללא שם29.10.21
41
גפני ביישנות כסף 💰 צנוע ובר לבב , ליצמן נפנף לך שר פופלארי ועדין מיליארד וחצי השיב גזרות לפיד .
חיסון דעת תורה?27.10.21
40
הבושה מלאה בית מכלוף דרעי שרים צדיקים וצדיקות עת נגף טיהור 7 ימים ולשרוף כל בגדייך .
חיסון דעת תורה?27.10.21
קיבלת פרס המשורר הדגול ע"ש ריה"ל. אנא פנה למוזיאון ת"א לאמנות, כדי להציג את "יצירותיך".
חנן. ב.28.10.21
39
כהנא ומלינובסקי הרשעים שבדור, עוקרים את הרבנות והיהדות משורשה
יוסי27.10.21
38
המגזר החרדי גם ככה לא צורך את כשרות הרבנות, אז מה יש לו להלין? תמוה ביותר. אני רוצה אוכל כשר וזול יותר. זו לא גזרת גורל. כל הכבוד לשר כהנא! ישר כוח גדול!
אחד27.10.21
37
הרב מתן כהנא משכנע כמו עפרון שכלל לא חידדו אותו: הקמת ממשלת חורבן, כניעה לשמאל הקיצוניהאתאיסטי, חיזוק דרמטי של הרפורמיים, חיזוק החונטה המשפטית, כסף לרע"מ ולא לחיילים, אי יכולת לעמוד על שום ערך דתי ועוד; אבל הרפורמה בכשרות שמתנגדי האורתודוקסיה מתים עליה - היא שתציל את היהדות?
אדיר27.10.21
36
חייבים משיח דחוףףףףףףףף!!!!!!!!!!
.27.10.21
35
מתן כהנא בושה!!
פרץ27.10.21
34
הענין הוא די פשוט, לא קונים מעסקים / חברות עם כשרות אחרת מלבד הרבנות ואז בעלי העסקים יאלצו לקחת כשרות מטעם הרבנות לעסקיהם. זה לא חרם, אלא פשוט לא ניתן לסמוך על כשרויות אחרות. מי שדתי / חרדי ממילא לא יקנה בעסקים כאלה. הכל פוליטי, רשע ואנטישמיות, שלא לדבר על אנשים שיאבדו את פרנסתם. גם ליברמן כביכול דו
ר27.10.21
33
שמח' הכשרות הבד"צ ימשיכו לשרת את עם ישראל שאוכל בד"צ ויזהירו מפני ספקים שמוכרים בשר עם כשרויות מפוקפקות. אני מאמינה שבורא עולם לא יתן לתמימים ולמאמינים שבקרבנו להוליך אותנו שולל.
סיל27.10.21
32
מתן כהנא
מאחל לך יום שחור. שתחנקו. כולכם על מה ש27.10.21
31
פתאום מותר הפגנות? זה לא "חילול ה'"? שיהי לכם הרבה הצלחה!
איש28.10.21
30
מה פירוש מה שהגוים הבינו? אז מה יש בממשלת הזדון אם לא גויים או ערב רב?
Aaa27.10.21
29
הביישנים החרדים רוצחים אימתניים , 30 שנות חיסיון ומחסה נפל ההר קדוש על ראשך , ארור זרעך לא אבדו כל היושבים בצמרת העץ נדבנים
חיסון דעת תורה?27.10.21
28
יחזק את הבדצי"ם מי שיאצה לאכול כדר רק בד"צ השאר ספק טרף כהנא וליברמן מחטיאים את המסורתיים ואת החילוניים, ומרידים את הכיפה של המדינה ו
אפשטיין חרדק27.10.21
27
נפל דבר בישראל , כעת מתברר יותר ויותר כמה נכון אמר הרב מבריסק זצ"ל, שטעות לחשוב שהציונית קמה כדי להקים מדינה ליהודים אלא היא קמה כדי לעקור את התורה והיהדות מעם ישראל ולצורך ביצוע הדבר הם צריכים מדינה , ואכן היום יותר מתמיד רואים זאת ובפרט לאחר עליית ערב רב גדול מבריה"מ ומוכיחים עד כמה צדק הרב זצ"ל
מנחם 27.10.21
26
לפני למעלה מ100 שנה אמרו צדיקי הדור ההוא , ש"אותו האיש" שהקים את נצרות וגרם לחורבן עצום ביהדות והיהודים , ביקש מביה"ד של מעלה לחזור ולרדת לעולם הזה כדי לתקן את אשר הוא קלקל , והוא ירד בדמות ה"שבתי צבי" שגרם נזק נוסף ליהדות , ולאחר זמן נוסף הוא ביקש רשות פעם נוספת לרדת ולתקן והוא ירד בדמות "בנימין זא
סטמרי לשעבר27.10.21
25
מתן כהנא בתגובה: אנחנו עושים שלום בין הבשר לחלב
דורון27.10.21
24
מה כבר יש לצפות מיו״ר הועדה הגויה? המסורתיים ייגרמו לבעלי העסקים פשיטת רגל, צלמו מסך. מתן כהנא האפס הודה: כל התכנית הזו תגרום לעליית מחירים.
נווה27.10.21
23
בס"ד, אל תקרי רפורמת הכשרות, אלא "הכשרות הרפורמית". של הטייס כהנא חבר בממשלת "כל חתוליה" [ביטוי של ח"כ אבי מעוז]. ולהלן ציטוט של נתניהו : ראש האופוזיציה בנימין נתניהו כתב אמש בטלגרם ומחק כעבור כמה שניות - "דחליל כמו בנט צריך להעמיד בגינה ציבורית ולקשור לו שלט אני הנוכל מס' 1 במדינה''.
bgh27.10.21
22
בבתי חולים מה יגישו אוכל טרף? כל אחד צריך לדעת שבחץ אסור לאכול רק בבית וגם בבית המוצרים חייבים להיות בהכשר מעולה החרדים ממילא לא נוגעים בכל מאכל ומביאים מהבית אבל מה עם עמך ישראל עכשיו תהיה שחיטה בהכשר דוברמן יש להם ילדים נכדים לצבועים האלה הם מסכנים את החיים שלהם אבות אכלו בוסר ושיני בנים.....
אלמוני28.10.21
21
ובלי טיפת בושה או כבוד עצמי הוא ממשיך להגיד שזה מחזק את הרבנות הראשית. עד לאן החוסר בושה שלך מגיע כהנא תתבייש לך אפס מאופס מחריב הדת בעם ישראל. אתם עוד 3 שנים סיימצם עם הממשלה אתם עוד תעופו ותמיד תזכרו כמחריבי הדת במדינה. בשמיים בוכים היום
ניר27.10.21
20
יה עזיבםבם
יסמולנים ערורים ימתינגדי חסונים ריבי ערי27.10.21
19
מברוך. כל מה שהוא נגד הרבנות המרושעת הוא בעיני מבורך.
גבי27.10.21
18
כל בר דעת, לא יאכל את כשרויות המזויפות.אם יהיה קניון עם קומת מסעדות. האם אדם נורמלי ילך ויברר על כל מסעדה ומסעדה ,איזה גוף כשרות יש לו??? פשוט לא נורמלי והגופים האלו יפשטו רגל מהר מאוד!!!
ראובן27.10.21
17
אם חיפשתם הסבר לסרטונים וללעג של יוליה מלינובסקי מובילת הרפורמה בכשרות, זה אולי בגלל שפתאום כולם מבינים ששיקרו אליהם כשאמרו שהרפורמה תוזיל מחירים, בסוף הבוחרים שלה ישלמו בגללה יותר כסף על מוצרים שבכלל לא מעניין אותם שיהיו כשרים. אז לפחות היא עושה רעש של מלחמה בדת כמו שהם אוהבים..
צבי27.10.21
16
מתן כהנא איזה כבוד והערכה יש לך לרבנים??? אתה יודע מה זה כבוד? מה זה הערכה לרב??? חצוף תתבייש! אתה שר לשירותי דת??? מי אתה בכלל? כסיל וערב רב סימן קריאה כפולסימן קריאה כפול איך אמר חכ אבוטבול: ״לך לרב שלך, "הרב" קריב!״
יעקב27.10.21
15
רפורמה טריפה של אדם נבלה
אהוד27.10.21
14
"כול אשר יענו אותם כן ירבה וכן יפרוץ" ישר כוח אל תדאגו השם יעזור לנו !!!
א27.10.21
13
להידבדל ולהיתרחק מהחילונים הגויים
יוני27.10.21
12
מדובר במערכת שתתן לכל צרוע וכל זב וכל טמא לנפש שהוא גם אינטרסנט כי יעשה מזה כסף פרטי להאכיל נבלות וטרפות את עם ישראל במסוה של כשרות הדרך ל"שכרות רפורמית" (סליחה... "כשרות רפורמית") סלולה דרך "כשרות" של רבני צוהר. קח כדוגמה נושא אחד: הם אומרים שלא יתנו מתן תעודת כשרות בשמירת שבת. והטפשים האלה לא מבי
מנשה27.10.21
תגיד, שמעת על בית מלון מימיך? האם שמעת שיש בתי מלון כשרים? האם חשבת אי פעם איך בעצם הם מקבלים כשרות בשבתות וימים טובים? ובכן, הנח לי לחסוך לך את כאבי הראש: יש להם משגיח צמוד, שעובד בשבת ומעניק כשרות לפי ההלכה (למשל, מקפיד שהטבח יהיה גוי ומבשל להנאתו). ונחש מה? הכל לפי ההנחיות של... הרבנות הראשית! אז
חנן. ב.28.10.21
11
כמה צריך לדקדק בנתינת שם לתינוק, הוריו של מתן כהנא בודאי חשוב שהם נותנים שם טוב שם תנכ"י המבטא נתינה, אולי שהם קיבלו מתן מהשם. אולם לצערנו הם בחרו בשם המופיע בתנ"ך רק בהקשר אחד, מתן כהן הבעל. וכואב הלב כיצד יש פסיחה על שני הסעיפים בצורה כזו, וצריך להתפלל שלא יצליחו להרוס את ממסד הרבנות הכשרות הגיו
זאב27.10.21
10
יש לקבוע יום זה כיום טוב. אמנם יש פגמים בכללות הרפורמה אך הם מיעוט זניח. הסוף לשגעונות והחומרות שהנהיגו החרדים האשכנזים. הסוף לתפיסת העולם החרדית-אשכנזית, לפחות במוסדות המדינה. רבותינו הספרדים נ"ע כבר אמרו עליהם די והותר. תחילתה של הפסקת מינוי המקורבים והלא ראויים. שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה
בוזזגלו27.10.21
9
תתעוררו מדובר ובר באג'נדה 2030 של האו'ם .. תלמדו אותה ותבינו מה הולך כאן !!!!
ללא שם29.10.21
8
בושה לממשלת ישראל אושרה רפורמת הכשרות בקריאה שלישית אסון לאומי פקד אותנו מתן כהנא זועק לא למדינה יהודית
רביד27.10.21
7
סוף כול סוף הפגנה של אנשים יראי שמים! ככה הפגנה אמורה להיראות! אנשים בעלי בתים מתורבתים! ולא צעירים פוחזים שרבים מכות, ויורקים! אין כמו עם ישראל שהוא מאוחד ומכובד!
תהילה27.10.21
6
תאמינו לי לא יודע איך מתן כהנא הולך לישון בלילה כשהוא יודע שהוא חתום על משהו שכל זקני רבני הציונות הדתית מתנגדים לו ורואים בו הרס.
שרון27.10.21
5
שילכו לעשות קורס משגיחי בנייה ויצילו אנשים מתאונות עבודה. לפחות יעשו משהו מועיל
אני27.10.21
4
חברי כנסת חרדים תעשו משהו.. אלפי משפחות חרדיים אבא שלהם לא יביא פרנסה לבית..
שימי27.10.21
3
הענין הוא די פשוט, לא קונים מעסקים / חברות עם כשרות אחרת מלבד הרבנות ואז בעלי העסקים יאלצו לקחת כשרות מטעם הרבנות לעסקיהם. זה לא חרם, אלא פשוט לא ניתן לסמוך על כשרויות אחרות. מי שדתי / חרדי ממילא לא יקנה בעסקים כאלה. הכל פוליטי, רשע ואנטישמיות, שלא לדבר על אנשים שיאבדו את פרנסתם. החזיר שמתן כהנא ויו
ר27.10.21
העניין הרבה פחות פשוט מהצורה שאתה מציג אותו כאן, ואם היית יודע מה משמעות הרפורמה, היית מבין את שזה בעצמך. קונים רק עם כשרות של הרבנות? איזה רבנות? אתה מבין שמבחינה פרקטית אתה תצטרך לבחור בין רבנות לבין בד"ץ? אבל כמובן אין לך צל של מושג בנושא, ואתה מעדיף להתמקד בקללות מאליפות על ראשם של אנשים שלא עש
חנן. ב.28.10.21
2
אם מתן כהנה מודה למילנוסבקי .זה מראנ על רמת הכשרות ומי הגה אותה.
מאיר27.10.21
1
חבל שלא הזכרתם את חרבי הכנסת והרבנים של הציונות הדתית שהנגדו
ידידיה בן שמעון28.10.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ
ש

תנובה משיקה לראשונה במקררים קטגוריית שוטים

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

פנה בכתב ליועמ"שית

ולמי עופר כסיף דואג עכשיו? "חובה לדאוג לסיוע הומניטרי"

בני סולומון | 12:35

הנחלים בצפון

לאיזה נחלים מסוכן להיכנס ואיפה יש זיהום גבוה? | בדיקה

מישאל לוי | 12:18

צפו בתיעוד

שיגורים לעבר העיר שדרות בזמן תפילת שחרית | כך זה נראה

דוד הכהן | 10:14

התחזית

מזג האוויר: הטמפרטורות תהיינה נמוכות מהרגיל לעונה

כיכר השבת | 06:49
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

צפו בתיעודים

בצפון ובדרום: יחידות החילוץ חילצו 5 בני אדם - כך זה נראה

קובי אטינגר | 14.05.24

הנסיעה נגמרה בטרגדיה

פעוטה נפלה מטרקטורון בגליל התחתון - ונהרגה

מישאל לוי | 14.05.24

נשק רוחני מול חיזבאללה וסינוואר: 300,000 ספרי תהילים בבסיסי צה"ל

חזקי שטרן | 14.05.24

"זו הזכות שלנו על הארץ" | צפו

נתניהו: "מאז התנ"ך לא הרכנו ראש, השבנו מלחמה וניצחנו"

קובי אטינגר | 14.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

מתמודדים מכל העולם

עסק במלחמה | שידור חוזר מחידון התנ"ך העולמי לנוער

כיכר השבת | 14.05.24

מלחמת עזה – הסיפור האמיתי

ההיסטוריה חוזרת | האיום האמיתי על מדינת ישראל // אלי דן

אלי דן | 14.05.24

התחזית

מזג האוויר: עלייה בטמפרטורות וגשם מקומי בצפון ובמרכז

כיכר השבת | 14.05.24

76 שנים למדינה

"יום העצמאות" על חומות העיר העתיקה וגשר המיתרים | צפו

יוסי נכטיגל | 13.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"עזה תהיה טהורה מהרשע"

"אין פתרון אחר" | משפחות שכולות דורשות: ליישב את עזה

בני סולומון | 13.05.24