כיכר השבת

"נפטור מבידוד מגיל 5"

נפתלי בנט: ייתכן ונגיע ל-50 אלף מאומתים

ראש הממשלה נפתלי בנט ערך מסיבת עיתונאים ודיבר על התחלואה המתפשטת. בדבריו, הסביר על צפי המאומתים, אישור חיסון לבני 60 ומעלה ופטור מבידוד מגיל חמש (בארץ)

57
כיכר השבת | כ"ט בטבת | 02.01.22

בשל התפשטות זן האומיקרון, ראש הממשלה נפתלי בנט, כינס הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים, ממשרד ראש הממשלה בירושלים.

דבריו המלאים

גל האומיקרון כאן. הערב אני מבקש לתת לכם, אזרחי ישראל, תמונת מצב מלאה ככל הניתן: מה הפעולות שביצענו, מה המצב כרגע, איך ייראו השבועות הקרובים בישראל, ובעיקר, מה מוטל על כל אחד מאיתנו לעשות.

האומיקרון שונה מזנים קודמים, הוא מתנהג אחרת, ולכן זה מחייב אותנו להתאים את כל מה שידענו עד כה על הקורונה.

מה ביצענו עד עכשיו?

בישראל נערכנו לגל האומיקרון מוקדם מאוד, לפני כולם. לפני כחמישה שבועות סגרנו את מדינת ישראל לכניסת זרים. הפעולה הזו עיכבה מאוד את כניסת האומיקרון לתוך מדינת ישראל. קנינו זמן יקר וניצלנו אותו היטב. קנינו תרופות, רכשנו מלאי משמעותי של התרופה PLAXOVID של פייזר, זו תרופה מבוקשת מאוד בעולם שהתחרות עליה קשה. התרופה עכשיו נמצאת בידינו. היא יעילה ביותר ותסייע לאנשים רבים בסיכון שנדבקו לעבור את המחלה בשלום.

שנית, הכשרנו ואנחנו מכשירים גם עכשיו את בתי החולים. וידאנו שהם ערוכים לקראת שיא הגל בתחום האשפוזים. דאגנו שקופות החולים ייערכו לקליטת מאושפזים בקהילה כדי שלא נעמיס הכל על בתי החולים. דאגנו לרצף של מלאי חיסונים למבוגרים ולילדים.

והערב, אני מודיע שמנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, עדכן אותי ואת שר הבריאות, ניצן הורוביץ, לפני שעה קלה, על החלטתו לאפשר מתן חיסון רביעי למבוגרים מעל גיל 60 ולצוותים רפואיים, לאחר שעברו 4 חודשים לפחות ממועד החיסון הקודם. החלטתו של פרופ' אש התקבלה על פי מיטב השיקולים המקצועיים, ולאחר שהתייעץ עם מומחים שונים.

המשמעות גדולה היא שיש לנו שכבת הגנה חדשה, המדיניות שלנו של ראשונים בעולם בבוסטרים שמרה היטב על אזרחי ישראל.

התמותה במדינת ישראל בזמן האחרון היא מהנמוכות בעולם. בבריטניה התמותה לנפש גדולה פי 50 בגרמניה פי 100 בארה"ב פי 130.

אסור לנו להיות שאננים. אני קורא לכל מי שזכאי למנה רביעית לגשת להתחסן.

הזמן שהרווחנו נתן לנו ללמוד על האומיקרון מהעולם. ראינו מדינות כמו גרמניה או הולנד בגלל שלא היה להם את הזמן שנאלצו לעבור לסגר.

מטרת העל שלנו נשארה לאפשר כלכלה מתפקדת ככל הניתן במדינת ישראל תוך שאנו מגינים על הפגיעים ביותר בינינו

אנחנו עד סוף השבוע נחצה את קו ה-20 אלף מאומתים ליום, בשיא הגל ייתכן ונחצה את קו ה-50 אלף מאומתים ליום.

הבשורות הטובות שלמדנו מהעולם שאם אתה מחוסן כנדרש אתה מוגן במידה רבה ממחלה קשה. לכן החלטנו לפטור מבידוד מחוסנים מגיל חמש ומעלה שנחשפו למאומת ונבדקו ונמצאו שליליים.

החיסון מגן עליכם ממחלה קשה ומבידוד.

אזרחי ישראל אני מאד מבין את תחושת התסכול והבלבול, אף אחד לא ביקש ולא הזמין עוד גל. הפגיעה בבריאות ושגרת החיים אמתית, הממשלה עושה הכל כדי להיערך למצב שסוחף בסערה את כל העולם. מי שלא התחסן עדיין שיתחסן, מי שלא קיבל בוסטר שיקבל מיד עוד לא מאוחר, מי שלא חיסן את ילדיו שייקח אותם להתחסן כל יום הוא חשוב
הקפידו מאד על המסכות. מסכה יכולה לעשות את כל ההבדל בין מחלה קשה למחלה קלה.

הגנו על הפגיעים ועל הבלתי מוחסנים, נתתי הוראות לשמור על אמא שלי שהיא כמעט בת 80 למרות שהיא מחוסנת בכל החיסונים. אנשים מבוגרים לא צריכים להסתובב בימים אלו במקומות הומי אדם.

המצב של כמות אדירה של מאומתים בבת אחת מעל לקיבולת של המערכת ולכן אנחנו נערכים לשינוי קריטריונים לגבי הבדיקות כדי להוריד את העומס הכבד.

הציבור צריך לקחת אחריות ולהגן על עצמו.

אנחנו פועלים אל מול מגיפה שקצב ההשתנות הרבה יותר מהיר מקודם. ההכפלה בדלתא הייתה כל עשרה ימים פה זה כל יומיים שלושה. הכל קורה יותר מהר. יכולנו לבחור באסטרטגיה של מדינות אחרות לעשות סגר ושכל המדינה תהיה סגור למשך חודש, זה מה שקרה בשנה שעברה עם נזקים עצומים. יכולנו לא לעשות כלום ולהגיע לתחלואה קשה. אנחנו בוחרים לקחת החלטות לפי ההתפתחות. אני מעריך שיהיה שינוי קריטריונים מי צריך להיבדק כדי להוריד את העומסים ולכן אנחנו רואים את התורים האלה. אני כבר יכול לבשר על עדכון שיוריד לחץ. בבתי הספר היסודיים תלמידים ועובדי הוראה מחוסנים יוכלו להיבדק בבית הספר על ידי נאמני הקורונה שהבאנו, גם זה יוריד את הלחץ. האומיקרון מביא את כל העולם למצבי קצה. אנחנו מקבלים החלטות ומעדכנים ברגע שיכולים ונמשיך לעשות את זה.

אומיקרון בממוצע פחות מסוכן והרבה פחות לאנשים מחוסנים כראוי, ואנחנו גם רואים שהמיקס של חולים קשים הוא יותר נוח, שיש יותר חולים קשים שמצבם יחסית קל יותר. אני אוהב לרדת לפרטים ולמספרים ולהערכתנו אם הציבור יפעל לפי הכללים יש סבירות שנצלח בצורה טובה את הגל.

הכנו גם תוכנית ב', אנחנו משתדלים לא לעשות דברים סתם אלא עם היגיון. הרי סגרתי את השמים לפני 5 שבועות כשהכל היה טוב ובמהלך השבוע הקרוב כנראה נפתח מחדש. והציבור שואל מה ההיגיון. ואני אסביר, כשיש עשרות בישראל כניסה של 50 זה דרמטי אבל כשיש 20 אלף ביום הכניסה של החולים מחו"ל זה חסר משמעות. ולכן אנחנו רוצים לפתוח את השמים כדי לא להקשות.

הגל הזה יהיה יותר קצר מהגלים הקודמים אבל בגלל שילדים לא התחסנו מספיק נראה לימוד מרחוק בהיקפים לא מבוטלים. משרד החינוך נערך לזה. שוחחתי עם השרה וצמרת משרד החינוך כבר לפני שבועיים כדי להיערך למצב החדש. נעשה הכל כדי להתגבר על הגל הזה תוך מקסימום שמירה על הכלכלה והמשק בישראל.

לשאלה מדוע לא נערכו מראש לעומס הבדיקות למרות החששות מראש, אמר בנט ש"לכל מדינה בעולם יש גבול. מדינת ישראל היא מהמדינות שבודקות הכי הרבה בעולם, קיבלנו החלטה לתגבר את מערך הבדיקות המוסדיות. יש למיטב זכרוני 146 תחנות אנטיגן ברחבי הארץ, אבל כנראה שגם זה לא יספיק. לכן הפתרון לא יהיה רק בהיצע אלא בצמצום הביקושים שהקריטריונים יהיו יותר לאנשים סימפטומטיים או לאנשים בסיכון".

בנט התייחס למצב הביטחוני מול חמאס ואמר, "התגובה מול חמאס, לעומת מה שהיה בממשלות עבר שקיבלו את התירוץ של ברק ורעם אנחנו לא מקבלים את זה ומול בלון בודד אנחנו מגיבים מה שלא היה בעבר. המטרה שלי ביחס לעזה זה לשמור על השקט אבל לצמצם ככל האפשר את ההתעצמות. ב-20 השנה האחרונות אפשרו לחיזבאללה להפוך למעצמת טילים, אני לא מתכוון לאפשר דבר כזה במשמרת שלי.

מהרגע שהבנו מנתניהו ושותפיו שהם רוצים להוביל לבחירות חמישיות כמו שאתה יודע קיבלתי החלטה להקים ממשלה שונה ממשלה שיש בה שמאל וימין, וגם את מנסור עבאס, מנהיג ערבי שמכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ומגלה אומץ רב ואני מאד מאמין בדרך הזו. לכולנו יש אינטרס שהדרך שלו תצלח. ברור שיש מגבלות וברור שממשלה בקונסטלציה הזו מוגבלת, אני לא ראיתי שממשלות אחרות הקימו יישובים".

בנט התייחס לפגישת גנץ עם אבו מאזן ואמר כי היא נעשתה בידיעתו המלאה ובאישורו המלא, כולל מיקום הפגישה: יש עמדות שונות בממשלה, אנחנו ממשלה מעורבת של שמאל וימין וזה חלק מהחיים. שר היבטחון אחראי על מתן ביטחון והבאת יציבות ביו"ש וזה חלק מסל הכלים שיש ברשותו. גבולות הגזרה לפגישה זו היו ברורים ביטחוני וכלכלי אבל לא מדיני. באופן אישי אין לי כוונה לפגוש את אבו מאזן כפי שכבר אמרתי בעבר.

תוכן שאסור לפספס
57 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
53
עובדים עליכם בעיניים אחים שלייייייייייייייייי
מלכות הערב רב!!03.01.22
52
בנט משקר בלי למצמץ. אבו מאזן הגיע במיוחד לבני גנץ לראש העין רק בשביל "תיאום ביטחוני וכלכלי", הוא כזה פראייר??? יש ישראלי או ערבי שיאמין לשטות כזו? ברור שהנושא הוא הנושא המדיני.
יוסי02.01.22
51
נפטול תעלול
ללא שם02.01.22

הצגת כל התגובות

50
אודי סגל: "נפתלי בנט נשאל שאלות טובות אך לא עונה על אף אחת מהן". העיקר שהוא כינס מסיבת עיתונאים היסטרית בפריים טיים ונמנע ממתן הנחיות לציבור. שוב "ברכה בודקת" ממליצה. שוב אף אחד לא סופר אותו.
לירון02.01.22
49
אז מה יש לנו עד עכשיו בממשלת הנוכלים: 1-אורנה ברביבאי מזייפת נתוני גיוס! 2-שאשא ביטון מזייפת נתוני תחלואה בבה״ס! 3-אלעזר שטרן מעלים תלונות של חיילות! 4-איילת שקד מסתירה זכייה של קרוב במכרז נדל״ן! 5-נפתלי בנט מסתיר נסיעה של משפחתו לחו״ל! 6-יאיר לפיד מסתיר מינוי גיסתו! יש מי שמוסיף?
ישי02.01.22
48
את מי זה מעניין מאומתים?
ללא שם02.01.22
47
בנט היקר אני לא חפץ אותי לא סורקים ולי יש תו אנושי אתה תתחרט על כמו גדול בעתיד כמו שהיטלר עשה
איתן02.01.22
46
איכסססססססס קול דוחה שקרים נפלטים ממנו כמו מים גועלללללל!!! עוף הביתה בנט!!
םםהדגהד02.01.22
45
יחולה נפש
קובי02.01.22
44
שקרן כרוני אף אחד לא מאמין לך בכלום.
דוד03.01.22
43
לא הקשבתי לו אפילו כרגע כי מקסימום זה שקר בית בנט השקרן
משה 02.01.22
42
נפתלי בנט: ״עשינו עבודה טובה עד כה״ באיזה עולם חי האיש המטורף הזה? מישהו מתכנן להסביר למגלומן הזה שהוא אמור לנהל?
גרוס02.01.22
41
לפחות תתחילו כבר בחזרה עם ה"תו הכחול" הדרך הכי טובה למנע הדבקות מיותרות לפחות שלא יהיה הדבקות המוניות במקומות שאפשר למנוע התו הכחול יכול להציל את הכלכלה מסגרים ובידודים מיותרים
שמויגר02.01.22
40
דרוש ראש ממשלה לניהול הקטסטרופה! לא יו״ר וועד.
נריה02.01.22
39
בנט אתה בושה לאנושות. הכל קורס ואתה מקשקש.
תומר02.01.22
38
עוד כמה זמן נשאר לשלוש שבועות שהוא מוציא אותנו?מהקורונה ?או מהבלוף שהוא חי בו
ללא שם03.01.22
37
תגידו מי ראש ממשלה נפתלי בנט או גנץ אני לא מעודכן
בית שמשי02.01.22
36
זהו זה מה שהיה לזבל עופות המצחין הזה להגיד?...להפיל אחריות על האזרח.
מני02.01.22
35
בנט מתי אתה ומשפחתך תשמרו על הכללים איפה המסכה כל פעם לא רק מתי שמתחשק לך אתה שם וגם אישתך וילדך חייבים להקפיד על מסכה וגם אנשים בכנסת איך אתה בא לחנך אותנו מאיים על סגרים חודש טוב בשורות טובות
מיטל02.01.22
34
לא מאמינים לכם....
ליצנים..02.01.22
33
גדעון צער הצבוע והרמאי מהתוֹעֵבָה "תקווה חדשה" ונפתלי בנט ואיילת שקד השמאלנים הרפורמים השקרנים והצבועים,ביחד עם שאר הגמדים המושחתים מהשיקוץ " ימינה " אם הייתם נוהגים ביושרה ובאומץ של ח"כ עמיחי שיקלי ומצביעים נגד הקמת ממשלה שמאלנית עם תומכי הטרור הערבים לא היתה ממשלת זדון ושקר הזו כלל קיימת וטוב שכך
אהוד02.01.22
32
בנט נורא השמנת! תשמור על איזון בריאותי חבל עליך עלית לממשלה אבל לא התכונו שתעלה במשקל בחייך תעשה קצת ספורט לא רק לשבת בישיבות ולאוכל בורקסים ולשתות קוקולה ב50₪
משגב02.01.22
שיהיה שמן או רזה. הצרה שהכול על חשבונינו. הויתור על הנגב. רצף הפיגועים שלא פוסקים. השרים הכי רשעים שמקדמים אג’נדה הכי גויית בעולם במדינה יהודית שאליה שבנו אחרי 2000 שנות גלות והכול בנצוחו של הגנב השקרן הכי גדול בהיסטוריה שנבחר להיות פקיד זוטר ונהיה ראש ממשלה בלי שמעולם קבל ע״ז רשות מהצבור.
תקדים הכי מסוכן בהיסטוריה הדמוקרטית של ה02.01.22
31
חחח המסכה גורמת שהמחלה תהיה יותר קלה.........
א03.01.22
30
תודה על הדאגה אין עליך פשוט אין עליך מלאכי שמירה כולך מלא במלאכי חבלה...
כיבנמט02.01.22
29
נפתלי בנט: כשאמרתי שאני יכול לנצח את הקורונה בארבעה שבועות התכוונתי לא בשבועות השנה ולא שבועות שנה הבאה וגם לא לשבועות שנה לאחר מכן אבל בשבועות הרביעי זה סגור.
צביקה02.01.22
ידוע ששבע שנות השמיטה מכונות שבוע בלשון התנאים. כוונתו של נפתול הייתה שתוך 28 שנים הוא ימגר את הקורונה...
זוכמיר03.01.22
28
אידיוט
אין סוף לטיפשות02.01.22
27
איזה ראש יש לו כמו מסטיק עגול
נווה02.01.22
26
נסיון של בנט לערבב את האנשים מהכשלון שלו בחוסר החלטה.
עקיבא02.01.22
25
אתה לא מאמין אפילו לעצמך
כלפון02.01.22
24
50,000 מאומתים? נו בנט אתה לא אמיתי, ציפיתי ממך לאיזה חצי מליון מאומתים, מערכות בקריסה, נו למה אתה עושה לי את זה? בנט, תהיה יותר שלילי, ככה לא מרמים , חשבתי שאתה מקצוען.
צדיק המסיכות04.01.22
23
.
ללא שם02.01.22
22
חחחחחחח בנט ולפיד נפלו בבור מלכודת. יושב בשמים ישחק. נפלתם חזקקקקקקקקקקק. אתם בברוךךך. אתם אפסים מסריחים. כל שניה מקללים אתכם. היום קניתי שתיה הפרש 5 שח משבוע שעבר שמעתם? 5 שח לעבאס. מכל אזרח זה מיליארדים לממן הטרור והטילים של המחבלים. הבנתם ההפגנות בבלפור נגד ביבי זה למען התאבדות הציונות ועם ישראל.
בנט יא זבל02.01.22
21
מר גיבנט, שמעתי אותך מדבר על המגיפה. הייתי בטוח שתאיים על הקורונה במכות קראטה. במקום זה שמענו אותך מנחש פיתרונות
מתנאל02.01.22
20
כל פעם שאני רואה את הנוכל והרמאי בנט!!בא לי להקיא.אתם כחרדים לא להשים תמונה של רשע.
ללא שם02.01.22
19
מתי תכריז שאתה מתפטר?
אלדד02.01.22
18
תעוף כבר! אתה הרסני וגרוע יותר מכל וירוס שקיים
אביתר02.01.22
17
בקיצור הקרונה כאן לתמיד
אא03.01.22
16
ייתכן ויש לך שכל של ציפור. ראש דלעת!
יהודה החסיד 02.01.22
15
גם התקשורת המגוייסת לא תצליח עוד לחפות: נפתלי הנוכל בנט דרדר את המדינה לכאוס מוחלט. אובדן משילות וריבונות, אינפלציה מטורפת ומגפה משתוללת. לך! ויפה מאומת אחד קודם.
רמון02.01.22
14
כל הכבוד לבנט--אנחנו ראשונים בעולם גם בחיסון השלישי וגם ברביעי--בע"ה החיסונים יצילו אותנו בקרוב
חיים אריה02.01.22
חיים אריה אתה בא ממאדים כנראה, או שאתה עושה את עצמך.
צדיק המסיכות04.01.22
על מה כל הכבוד לו? על מה?? שגנב שלטון והאמין שאחד תמים כמוך יתרגל לזה שהוא ראש ממשלה???
מעולם לא נבחר לתפקיד שלו. זכור ואל תשכח02.01.22
13
תזכיר לנו מי אתה?
יעקב02.01.22
12
נפתלי בנט היה לועג לראש הממשלה לשעבר לנתניהו על מסיבת עיתונאים בנושא קורונה. עכשיו הוא בעצמו מחרטט במסיבת עיתונאים.
שמעון02.01.22
11
מתי תקלוט שאתה לא ראש ממשלה אלא ראש כרוב רקוב
אליאנה02.01.22
10
נורא ואיום שאין הגבלות!! זה פשוט רצח במזיד!! די לרצוח את כולנו. תתנו בבקשה הגבלות, ולא סגר, כדי להפחית באופן משמעותי את התחלואה. זה לא צחוק!
די לרצח המונים03.01.22
9
לך הביתה נוכל. אתה מבולבל, מפוחד, אינך יכול להטיל מרות על השרים שלך. אתה עלוב ובזוי. אין לך תמיכה ציבורית. פשוט לך הביתה או שתיסע למלדיביים ואל תעז לחזור.
גלעד02.01.22
8
לא יכול לשמוע יותר את המחדלון המונוטני , חסר הכריזמה, שנראה כמו עציץ, לא מאמין שהחזקתי ממנו אי פעם
ידידה02.01.22
7
חח בנט נראה ממש בהיסטריה.. זה עוד רצה למגר את הקורונה תוך 60 יום 😂😂😂
יוני03.01.22
6
רפורמי סמוי שילך הביתה
מיקי02.01.22
5
נוכל פוליטי. אין לך יכולות להתמודד עם המגיפה, אין לך כיוון ואתה באובדן עשתונות.
טל02.01.22
4
מה לך בנט השקרן עם מאומתים אתה שייך נטו למשוקרנים
חיים03.01.22
3
בנט נוכל ושקרן לא מאמין למילה שיוצאת למנוול מהפה
ליאור02.01.22
2
בנט נראה בפאניקה,מבוהל,מבולבל וכאילו הוא מדבר אל ילדים בגן.מביך
ליאור02.01.22
1
ב 7 מיליון אזרחים במדינת ישראל ממורמרים ממשלת הונאה. גזל רמאות. העם בז לכם. העם קצה נפשו מכם. אתם הסמולנים מגעילים מכוערים אתם מפלצות. לפיד בנט סער ליברמן מיכאלי.... איכס כמו אווזים שחורות מארץ השדים מפלצות ממש. ביבי מלך מלאך ממש. אוטוטו יחזור בעזהי.ת אמן
הנגעלת מבנט02.01.22
אולי גם יעניין אותך
בארץ
ש

לראשונה ספריית ענק של עיריית ירושלים לילדי השכונה החרדים

כיכר בשיתוף עיריית ירושלים | מקודם

"חזית אש גדולה"

שריפה גדולה פרצה במרחב מטולה כתוצאה מירי מלבנון

קובי רוזן | 06:27

מזג האוויר

התחזית: היום תחול ירידה בטמפרטורות | מחר הן יעלו שוב

כיכר השבת | 06:23

אחרי שעות, הושגה שליטה

מאות דונמים נשרפו | שריפה משתוללת בדרום הר חברון • צפו

קובי רוזן | 20.05.24

הפיתרון? "שימו מדבקות שחורות"

"אי אפשר לקנות היום בסופר שום דבר" | הדיון על יוקר המחיה

דוד הכהן | 20.05.24
ש

כלי קודש

משרה מכובדת: הדרך למיצוי היכולת הלימודית

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

המשרד מזהיר

יש לכם מאוורר בבית מהסוג הבא? "חשש מסכנת התחשמלות"

דוד הכהן | 20.05.24

גם לטיסות בינ"ל

7 חודשים אחרי שנסגר: טרמינל 1 חוזר לפעילות | כל הפרטים

דניאל הרץ | 20.05.24
ש

עמוס תכנים

המגזין שיסייע לך לנווט את דרכך ללימודים ותעסוקה מוצלחים

אסף מגידו | מקודם

משפחות פשע התערבו

חשד לשחיתות ענק: עובדים בעיריית תל אביב - נעצרו

קובי רוזן | 20.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

היום ה-227 למלחמה

כטב"מים יורטו בגולן ובאילת | פעיל חיזבאללה חוסל

כתבי כיכר השבת | 20.05.24

התחזית המלאה

היום חם מהרגיל ברוב חלקי הארץ; מתי הטמפרטורות יירדו?

כיכר השבת | 20.05.24

בתום ישיבה סוערת

נתניהו לראשי הרשויות בצפון: "נפתור את הכל תוך 48 שעות"

קובי אטינגר | 19.05.24

"זה לא מוגזם בכלל"

אין גבולות? בכיר באוני' ת"א: חבל שנתניהו לא היה על המסוק

יאיר טוקר | 19.05.24
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

בתקציב של 120 מיליון

נחתם: 15 אלף יחידות דיור חדשות בשש ערים - במרכז ובדרום

בני סולומון | 19.05.24

מזג האוויר השרבי

נהג אוטובוס התייבש בנסיעה - והתנגש בעמוד בכיכר

מישאל לוי | 19.05.24