כיכר השבת

הפיגוע הרצחני באריאל

"אני רוצה את אבא שלי", זעקה הבת בהלוויה; תמיר אביחי הי"ד הובא למנוחות

מאות בני אדם ליוו למנוחות את תמיר אביחי הי"ד, בן ה-50, שנרצח בפיגוע הרצחני באריאל והותיר 6 ילדים | "אני רוצה את אבא שלי", ספדה בתו שחר בבכי, "אתה לא יכול להשאיר אותי לבד" | יוסי דגן: "תמיד היית החייכן והאופטימי, תמיד עזרת בשמחה לכל מי שהיה צריך" | הבן בן ה-11 אמר קדיש על אביו | תיעוד דומע (חדשות)

53
מישאל לוי | כיכר השבת | כ"א בחשוון | 15.11.22
הבכיות במסע הלוויה
הבכיות במסע הלוויה (צילום: Erik Marmor/Flash90)

מאות בני אדם ליוו הערב (שלישי) למנוחות בבית העלמין בברקן את תמיר אביחי הי"ד, בן ה-50, שנרצח הבוקר בפיגוע הרצחני באריאל. תמיר אביחי הי"ד התגורר בקרית נטיפים והותיר אחריו אישה ושישה ילדים, בהם חמש בנות ובן בן 11 שאמר את הקדיש.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)

שחר, ספדה בבכי לאביה ואמרה: "אבא, מלך שלי. החבר הכי טוב שלי. לקחו לי את החבר הכי טוב שלי. אתה היחידי שיודע לקרוא אותי. הייתי נותנת הכל כדי שתהיה פה. אני מחכה שתבוא ותגיד שעבדת עלינו.

"אני לא יודעת איך אסתדר בלעדיך. אני חייבת לדבר איתך אבא, אני מתחננת. אני אוהבת אותך. אתה האבא הכי טוב בעולם. תבטיח שתשמור עלינו מלמעלה. אני מבטיחה לשמור על אחים שלי".

"אני רוצה את אבא שלי", סיימה שחר בבכי קורע לב, "אתה לא יכול להשאיר אותי לבד".

(צילום: Erik Marmor/Flash90)

בת נוספת, דיקלה, ספדה לאביה ואמרה כי "בכל שיחת טלפון אמרת שאתה אוהב אותי. גם אני. אני מתגעגעת לחיבוק שלך, חיבוק של אבא. אני רק רוצה לשמוע את קולך. לא נפטרת, נרצחת בדם קר. גם הבוקר לא הספקתי להיפרד ממך כמו שצריך. תשמור עלי מלמעלה, אני מתגעגעת".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, ספד לו ואמר: "תמיר, איך אפשר לעמוד כאן לפני מיטתך ולספוד לך, הקדוש תמיר אביחי הי"ד, זה בלתי נתפס. בלתי נתפס שנפלת חלל על אדמת השומרון בה חיית, כמו כולנו, בה חיית בשמחה ובאהבה גדולה - תכונות שכל כך אפיינו אותך.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)
(צילום: Erik Marmor/Flash90)

"תמיר, היית מוכר ואהוב מאד בקהילת קרית נטפים. תמיר תמיד היית החייכן והאופטימי, תמיד עזרת בשמחה לכל מי שהיה צריך. תמיר, היית גאה מאד בילדים ובנכדים שלך ואהבת כל כך לדבר עליהם. הלב הרחב שלך תמיד הביא לנתינה גדולה, כלפי כל מי שסבב אותך. תמיד כשפגשתי אותך, הקדמת לי שלום עוד לפני שהספקתי לומר מילה, כי כזה היית - איש חסד, אהבת את כולם וכולם אהבו אותך. אני מתקשה להאמין שלא אזכה יותר לראות את מאור הפנים שלך, את האהבה שלך, לא נוכל להחזיר לך אהבה.

"אנו נמצאים כאן עכשיו כי ממשלת ישראל הפקירה את הביטחון, לא החזירה את המחסומים, לא החזירה את ההרתעה, לא יצאה למבצע נחוש נגד הטרור. מכאן אני פונה לממשלות ישראל, היוצאת והנכנסת: לא נוותר בפסיק על הביטחון בשומרון, לא נוותר בפסיק על הריבונות והמשילות, זו הארץ שלנו - ואת זה אנו דורשים מהממשלה היוצאת שנכשלה כשלון חרוץ בכבוד הלאומי, גם בימים הספורים שנותרו לה, ואת זה אנו דורשים גם מהממשלה החדשה שעתידה להכנס, לשם כך נבחרתם ובכך תיבחנו, כדי להחליף ולשנות את כל התפיסה מקצה לקצה: להחזיר את המחסומים, לא להעניק היתרי עבודה למחבלים, וכן לצאת למבצע נרחב של פירוק תשתיות הטרור וההסתה של הרשות הפלסטינית הרצחנית. מי שעומד מאחורי הרצח הזה הוא המחבל בחליפה אבו מאזן, שידיו מגואלות בדם הקדושים, בדמו של חברנו תמיר הי"ד.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)
(צילום: Erik Marmor/Flash90)

"אנו עומדים כאן כואבים, בוכים, אך לא עומדים כאן שבורים! המתיישבים בקרית נטפים, ובכל השומרון ממשיכים את החלוצים והמתיישבים של תלמידי הגר"א, העליה הראשונה והשניה, דגניה, כנרת, חומה ומגדל וקיבוצי העמק. אנו מייצגים את עם ישראל כולו ונשבעים כאן ליד מיטתך: לעולם לא נישבר! נבכה, נכאב, נחבק איש את רעהו, ונרים את הראש, לבנות התיישבות מנצחת, להפריח ולהצמיח את לב הארץ האהובה שלנו.

"משפחת אביחי היקרה, כולנו המומים וכואבים, משפחת השומרון כולה ספגה מכה קשה, איבדנו את תמיר הי"ד, האבא, הסבא, החבר האהוב והנפלא. לעולם לא תהיו לבד, תמיד נהיה אתכם, אנו מחבקים אתכם ואוהבים אתכם ותמיד תמיד נהיה יחד.

(צילום: Erik Marmor/Flash90)

"תמיר, עמוד על יד כסא הכבוד ותזעק למעננו, למען קהילת קרית נטפים, למען השומרון, למען מדינת ישראל ולמען חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, שיאמר הקב"ה לצרותינו די. אנו מבטיחים להילחם ולהתאמץ כדי שכך יהיה. תהא נשמתך הקדושה צרורה בצרור החיים, אמן".

תוכן שאסור לפספס
53 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
38
מסכנים😥😭😥😭
גלי❤16.11.22
37
עצוב עצוב עצוב פשוט לבכות מתחננת לגאולה בקרוב ויאמר ה' לצרותינו די!!!!!!!!!!! תנחומים למשפחה, תנוחמו מן השמיים!!! אמן.
שירה16.11.22
36
נורא ואיום כמה שנאה יש לערבים האלה ימח שמם וזכרם איך נותנים להם להכנס לפה בכלל וארשת עבודה?! אסור לתת להם להכנס לפה. רק הרס וחורבן הם עושים
יהודיה16.11.22
חייבים להעורר.ולהעיף אותם לכל הרוחות.את כווולם
נכון16.11.22
הרב...כהנא...צדק...מאוד.
שלומציון16.11.22

הצגת כל התגובות

35
תנוחומו מן השמים,אויי כמה כאב!! בתקופת השבטים הקדושים ןהגיבןרים של עם ישראל,היו שורפים כפר שלם. אבינו אמור דיי לצרותינו.. אנא אבא,הבא לנו משיח וגאל את עמך. אבינו מלוך עלינו אתה לבדך והושיע את השכינה הקדושה מהגלות המרה,אויי טאטא שמור על היתומים האלה ותן להם כוח.. תן כוח לילדייך רחומך
נצח ישראל16.11.22
34
נקרע הלב
עידן16.11.22
33
עוטפים אותכם באהבה...אין מילים ברגע זה....יש אבא בשמיים הוא ייתן לכם כח...תנוחמו מן השמיים
תמי16.11.22
32
אוי רבוש"ע עד מתי??
מישקובסקי16.11.22
31
אחים ואחיות שלי תיהיו חזקים עם ישראל איתכם, ה' אוהב אותכם הכל התהפך בסוף לטובה "יתום ואלמנה יעודד" מחזיק לכם את היד אהובים שלי מן השמיים תנוחמו ולא תדעו עוד צער💔💘
יוסף16.11.22
30
הכל אשם בן גביר הנבל שמתגרה באומות
מזרחי15.11.22
דיי לבלבל את המוח הוא אשם בהכל נכון תפסיק עם שטיויות סופסוף מישהו שמתכוון לעשות משהו ואומות העולם שיקפצו.
שלמה16.11.22
מי שמאפשר לחלאות האלה להיות בארצינו ולא מעיף אותם לגהינם
אשם16.11.22
גם בפרעות תרפט אשם בן גביר? גם באינתיפאדה הראשונה? השניה? טיפש שכמוך. הערבים צריכים סיבה למה לרצוח בנו???
מוש מוש16.11.22
הטיפש הוא מי שהצביע בן גביר רק כדי לגלות שהערבים לא צריכים סיבה... ולכן גם בן גביר לא יכול לפעול מאומה בנושא..
שום שום16.11.22
יודע מה? הוא לא אשם בפרעות תרפט. אך הוא כן אשם בהסתה שקרית, מרושעת , נגד חצי מהעם שבחר בממשלה הקודמת. בכל פיגוע היה מגיח משום מקום ומשתולל כמו חיה מטורפת. זוכר?? ואיפה הוא היה הפעם? הא? ניחשת נכון. הוא לא הגיע. כי? את הקולות הוא כבר גרף ועכשיו הוא נכנס לחיים האמיתיים וצריך להתמודד בעצמו ואין כבר על
מה אתה אומר מוש מוש..16.11.22
הוא לא אשם בפרעות תרפט. אך הוא כן אשם בהסתה שקרית, מרושעת , נגד חצי מהעם שבחר בממשלה קודמת. בכל פיגוע היה מגיח משום מקום ומשתולל כמו חיה מטורפת. זוכר?? ואיפה הוא היה הפעם? הא? ניחשת נכון. הוא לא הגיע. כי? את הקולות הוא כבר גרף ועכשיו הוא נכנס לחיים האמיתיים וצריך להתמודד בעצמו ואין כבר על מי להטיל א
למוש מוש16.11.22
29
זוועה לבכותתת... שיהיה למשפחה כוחות לשרוד את זה ושתהיה נשמתו צרורה בצרור החיים אמן!!!
תמר15.11.22
28
כל כך מבינה אותך ילדה... בדיוק לפני חודשיים הייתי אני באותו מקום. ילדה, קטנה מכדי לשאת כאב עצום כזה.. בוכה עד אובדן נשימה, רועדת ונופלת... מלווה את אבי אהוב ליבי, האור של החיים שלנו.. בדרכו האחרונה. כרגע בהתקף של צער ובכי בלתי נשלט, נכנסת לכאן כדי לנסות לראות משהו אחר.. ןרואה את הדברים שלך. באמת שא
לא באמת משנה השם..15.11.22
27
אני קוראת ובוכה בוכה בוכה!!!😞😞😞
כמה עצוב15.11.22
26
השם ירחם תנחומים למשפחה
מנדי 15.11.22
25
את לא מבינים שהמוות להם הוא מתנה גדולה וגם המאסר מתנה שם הם יושבים משחקים נהנים עם חברים מקבלים סיגריות ומאכלים קוקה קולה ומעדנים צרים לעשות כלא למרצחים מטר על שניים עם דלי לשירותים בלי ביקורים של חברים הורים ומכרים בלי לימודי תואר ראשון על חשבון משלם המיסים בידוד מוחלט הרעת תנאים לחם ומים וזהו נגמ
שי פרי16.11.22
24
עצוב מאוד וכואב...!!! השם יעזור!!! יהיה זכרם ברוך!!!
אסף16.11.22
23
ויחסל ןישמיד את כל אוייבנו הקטנים עם הגדולים כולם מחבלים מנוולים וישמע מבתיהם אבל בכי ורק רע....ועם ישראל ישכון לבטח שאנן לעד.
השם ינחם אותם16.11.22
22
שולחת חיבוק ענק למשפחה!!! קשה וכואב לקרוא😢😭😭😭 אני קוראת ובוכה, מרגישה כאילו זה אחד מהקהילה שלי שאני מכירה אישית. המקום ינחם אתכם !
שטערני ה.16.11.22
21
מעניין שלא שומעים ממנו כלום.... גינוי משהו... הגיע לכסא שכח את העם כולם אותו פייק
איפה בן גביר15.11.22
עסוקים בבחירת כסא נח ורכב מהודר.צוחקים עלינו
איפה כולם16.11.22
הוא עדיין לא נכנס בן גביר לממשלה . אין לא עדיין שום סמכות
אלי16.11.22
אבל למה הוא לא הגיח לזירת הפיגוע כמו שהיה עושה תמיד???? את התשובה אתם יודעים לבד.. מטומטם מי שהצביע בשבילו. ותבקשו סליחה מה"שמאל" שהסיתם נגדם - כאן בתגובות - יום יום, בתגובות מרושעות מלאות שנאת ישראל.
תגובה לאלי16.11.22
20
רואים על הפנים שלו שהיה אדם מיוחד. תנחמו מהשמים, זה כל מה שיש לומר בשעה כזו. הרבה כוח!
...15.11.22
19
כל הכבוד 👏👏👏
אשר ששון18.11.22
18
זה הסיבה שסמוטריץ חייב להיות בביטחון אם הליכוד יהיה בביטחון יהיה אותו דבר
שלומי16.11.22
הוא לא מתאים. ואין לו שום הבנה בצבא. הוא יכול להיות בקבינט ביטחוני. אבל שר בטחון? הבן אדם לא עשה חצי שנה צבא אתה רוצה שהוא ינהל רמטכ"לים.
רם16.11.22
לא צריך מישהו שמבין צריך מישהו אמיץ שלא מפחד שיכנס באבי אביהם
ש פרידלמן16.11.22
17
כואב הלב על ילדים שקמו לעוד בוקר בשגרה ואז תוך שעה שעתים החיים שלהם משתנים והם פשוט מתחילים חיים ללא אב ומורה דרך בגלל בן עולה אשר רצח את אביהם בשל היותו יהודי,יהי זכרו ברוך.
אריק16.11.22
16
אוי טאטע אי אפשר יותר😭😭😭 הלב כבר לא יכול להכיל יותר!!!! אבא תגאל אותנו,מתחננים😥😥😥
....15.11.22
15
אבי יתומים ודיין אלמנו ינקום את הדם .
קובי15.11.22
14
הלב שלי נקרע ילד כו"כ חמוד ועכשיו אין לו אבא.
בר16.11.22
13
הי"ד , תנצב"ה, תנוחמו מן השמיים . קורבן של מחבל שפל ועלוב נאלח שלא שווה אפילו את הקליע הסיים הת חייו האומללים , ימח שמם וזכרם של כל שונאי ועוכרי ישראל.
שפיץ16.11.22
12
נקמה צריך לנקום!!!! להכנס לכפר שהחלאה הגיע ולעשות שם בלגן לשרוף כמה רכבים ולדפוק מכות למי שסביב הגיע הזמן לקחת את הנשק ולפרק לערבים תצורה
יצחק15.11.22
ערבים מבינים רק בכח.
צודק16.11.22
11
💔😭😢
שירציון❤15.11.22
10
סופו להתאכזר על רחמנים. אם אין לנו אומץ לגזור דין מות למחבלים, לפחות כשהוא כבר מת, לקבור אותו עם חזיר! זה ירתיע את כל המנוולים. למרות שלמחבל לא מגיע קבורה...
המרחם על אכזרים.... 16.11.22
9
מזעזע .אסור לתת לערבים עבודה אצלינו
יוסי שטרן16.11.22
8
יהי זיכרו ברון
תמר15.11.22
7
עונש מוות למחבלים !!!! הפוליטיקאים ממשיכים לחיות רגיל בזמן שאנשים נהרגים!! ובחדשות העולם מדברים רק על העיתונאית שנהרגה
אוליביה16.11.22
6
הלב נקרע!!! מזעזע!!! הבת של הנרצח חברה שלי..... אוייי כמה כואב לאבד אבא אהוב בכזו טרגדיה!!!! ה' ינחם ויחזק את המשפחה היקרה שנזכה להתחזק באמונה ובתפילה ולבקש גאולה!!!!
אבא תרחם!!!16.11.22
5
תהיו חזקות אלופות שלייי...עמ"י איתכן ,אנחנומאוהבים אותכם אבא מסתקל ושומר מלמעלה!!!!!!!!
נעמי15.11.22
4
הפכנו לקרטונים אך בורא עולם עד מתי... די תגאל אותנו במהרה ....
יוסי16.11.22
3
אבנים בוכות כל לילה ודמעות יורדות למטה אוי נא לנו יהי זכרו ברוך
ציון16.11.22
2
אוי.. עצוב משפחה יקרה. ד' מחכה שנתעורר. שנילחם על הארץ הזו כמו שצריך. שלא נתרפס ונפגין חולשה לאויב. שידעו אויבנו שלא משתלם להם לפגוע בנו.
אני15.11.22
1
עצוב שבמדינה הזו אתה יכול ללכת ולמות פתאום מפיגוע ביום בהיר על עצם היותך יהודי
עצוב15.11.22
אולם רק מצד אחד
מלחמה16.11.22
אולי גם יעניין אותך
בארץ

מאות דונמים נשרפו | שריפה משתוללת בדרום הר חברון • צפו

קובי רוזן | 17:03

הפיתרון? "שימו מדבקות שחורות"

"אי אפשר לקנות היום בסופר שום דבר" | הדיון על יוקר המחיה

דוד הכהן | 15:16

המשרד מזהיר

יש לכם מאוורר בבית מהסוג הבא? "חשש מסכנת התחשמלות"

דוד הכהן | 13:50

גם לטיסות בינ"ל

7 חודשים אחרי שנסגר: טרמינל 1 חוזר לפעילות | כל הפרטים

דניאל הרץ | 12:35
ש

עמוס תכנים

המגזין שיסייע לך לנווט את דרכך ללימודים ותעסוקה מוצלחים

אסף מגידו | מקודם
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

משפחות פשע התערבו

חשד לשחיתות ענק: עובדים בעיריית תל אביב - נעצרו

קובי רוזן | 07:43

היום ה-227 למלחמה

התביעה בהאג: צו נגד נתניהו ודף | צה"ל תקף בסוריה

כתבי כיכר השבת | 07:24

התחזית המלאה

היום חם מהרגיל ברוב חלקי הארץ; מתי הטמפרטורות יירדו?

כיכר השבת | 06:58

בתום ישיבה סוערת

נתניהו לראשי הרשויות בצפון: "נפתור את הכל תוך 48 שעות"

קובי אטינגר | 19.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

"זה לא מוגזם בכלל"

אין גבולות? בכיר באוני' ת"א: חבל שנתניהו לא היה על המסוק

יאיר טוקר | 19.05.24

בתקציב של 120 מיליון

נחתם: 15 אלף יחידות דיור חדשות בשש ערים - במרכז ובדרום

בני סולומון | 19.05.24

מזג האוויר השרבי

נהג אוטובוס התייבש בנסיעה - והתנגש בעמוד בכיכר

מישאל לוי | 19.05.24
ש

ברוכים הבאים

מגמת הצמיחה נמשכת: אלפי מצטרפים ל'מכבי' במעבר האחרון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם
ש

מדד ידידותיות הבנקים לעסקים קטנים לשנת 2023

מרכנתיל – הבנק הידידותי ביותר לעסקים 3 שנים ברציפות, דורג שוב במקום ה-1

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

נזק רב, ללא נפגעים

שריפה פרצה הלילה במתחם צימרים במושב כחל

קובי רוזן | 19.05.24

כביש 25

הרוג וארבעה פצועים בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב

קובי רוזן | 19.05.24