כיכר השבת

בפאנל הפופולרי בערוץ הימני

עורך הדין קרא לשחרר את יגאל עמיר, זכה למחיאות כפיים ופוטר

עורך הדין ואיש התקשורת הוותיק, שהיה בעברו איש שמאל וכיום משתתף בפאנלים בערוץ 14 - הימני, קרא במהלך הפאנל לשחרר את יגאל עמיר וזכה לתשואות מהקהל | ערוץ 14: "הוא לא יוזמן יותר" (ברנז'ה)

207
יאיר טוקר | כיכר השבת | י"ב באב | 30.07.23
ארי שמאי
ארי שמאי (פלאש 90)

בדיון שנערך בפאנל 'הפטריוטים' שבהנחיית איש התקשורת ינון מגל על חוק טבריה, אחד המשתתפים בתוכנית, עורך הדין ואיש התקשורת ארי שמאי, קרא לשחרר את יגאל עמיר ופוטר.

במהלך הדיון הסוער בתוכנית הנחשבת לפופולרית ביותר בציבור הימני, אמר שמאי: "אני שמח לשמוע כל הזמן משפט אחד. בג"ץ ובית המשפט העליון נגד חוקים פרסונליים".

שמאי הוסיף ואמר: "הגיע הזמן לשחרר את המתנקש יגאל עמיר, כי גם נגדו חוקקו חוקים פרסונליים", שמאי זכה לתשואות מהקהל שהוסו בידי המנחה ינון מגל שאמר: "לא רוצה להיכנס לזה".

מערוץ עכשיו 14 נמסר: "הדברים החמורים שאמר ארי שמאי משקפים את דעתו בלבד. לאור חומרת הדברים, מר שמאי לא יוזמן יותר להופיע בתכניות הערוץ".

ארי שמאי הגיב: "עוד בתקופה שבחרתי מרצ או חד"ש, דיברתי נגד החוק הפרסונלי והרטרואקטיבי המונע את קציבת עונשו של המתנקש יגאל עמיר. לו היה נקצב עונשו, כבר היה משוחרר. להזכירכם, לרוצח צבי גור היה תאריך שחרור, ליגאל עמיר אין. עומד מאחורי דבריי, הם דמוקרטיים יותר מכל ההפגנות בקפלן. אשמח להתראיין בנושא בכל כלי תקשורת פלורליסטי".

תוכן שאסור לפספס
207 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
171
צודק בכל מילה . ממש מדינה מטומטמת
אחלה ארי שמאי 30.07.23
1ארי שמאי ר.ת אש אתה נראה לי משופשף עו.ד ממולח צא לבחירות מבטיח לך תהיה ראש ממשלה. עד היום לא ידעתי מי זה ארי שמאי. הוא אחלא. גם חתיך גם אינטלגנט בעל תואר לא כמו לפיד החמור והוא בעזהי.ת ינקנק כל הסמןל הזבל המטונף
אורי31.07.23
ראש ממשלה ? שמאי? הבחור דביל איך ראש ממשלה?
מומו01.08.23
איך צודק ?
james31.07.23
170
הוא צודק בארץ אין צדק רק עם את ימין או שמאלני רק לפי זה את נשפט.אין מה לעשות רק הלבנים שולטים.רק רפורמה כללית תציל את השחורים .גם בעבודה השחור עבדים השחורים.
תומר 31.07.23
איך צודק ?
james31.07.23
זה הטיעון שלך?
נו באמת31.07.23
רואים שאינך מבין בכלל רפורמה מהי
מס31.07.23
169
תותח . כל הכבוד על האמת שלך . השמאל לא מתבייש ומתקפל להשמיע את האמת שלו. לא לפחד מהם
יהודי31.07.23
לא הבנתי מה הקשר בין זה לשמאל וימין באמת שלא ....... מה התם פוסטמות ?
james31.07.23
הקשר: השמאל משתמש בטיעונים מסוימים כשנוח לו, ו"שוכח" אותם כשנוח לו. אם יש בעיה עם חוק פרסונלי - גם החוק נגד יגאל עמיר הוא "פרסונלי". חבל שאתה לא מבין לבד
בניה31.07.23
פרסונלי =אישי . כלומר חוק שמחוקקים כדי לזכות / להאשים מישהו מסוים
שמחה31.07.23
זו דעתו של ארי שמאי ולא של ערוץ 14. לא מבינה למה 14 צריך לסלק אותו מהפנל. אם דוגלים בחופש ביטוי, הוא צריך להישמע בכל הערוצים. ערוץ 14 עושה נכון שמסתייג מאמירה זו אבל טועה בגדול בתגובתו הקיצונית בפרשה. כאילו הוא אחראי לכל פליטת פה לא רצויה. רוצים להיות ערוץ של כולם? אל תיכנסו לנישות כאלה.
אסתי31.07.23
אתה טיפש. החוק הוא "פרסונלי" כי יש רק רוצח ראש ממשלה אחד. אבל אתה ביביסט שלא נותן לעובדות לבלבל אותו
מר ציפן31.07.23
גם 3 שופטים ימנים החליטו שהחוק אישי. מה קשור לשמאל? יש שמאל בטבריה?
טיפשון31.07.23
אתה מבין את ההבדל בין חוק פרסונלי שמטרתו לעזור לממשלה או לאנשים ספציפים בתוכה לבין חוק פרסונלי שבא לתת מענה לדבר שלא היה (אייכמן, יגאל אמיר) הם היו צריכים חוקים משלהם כי פשוט לא היה לנו חוק שמתייחס אליהם, או אנשים כמותם
חרד למדינה17.08.23
מה לי הכא מה לי התם
ג׳מוס31.07.23

הצגת כל התגובות

168
הרעיון הטוב ביותר שנישמע אי פעם במדינה.
ימיני גאה31.07.23
האם ימני גאה תומך ברצח יהודים?
יוסי31.07.23
ארי שמאי הוא שמאל (מצביע מרצ קבוע)
טי31.07.23
ימני גאה תומך ברצח של מי שתומך ברצח יהודים...
ירושלים01.08.23
167
לו היו קוצבים את עונשו, כבר היה משוחרר, ונבחר להיות שר בממשלת הליכוד (ראה ערך מינוי עבריינים לשרים ותשואות הקהל בערוץ התעמולה של הביבי).
נפתלי31.07.23
בדיחה ראשי המחנה השמאלי עבריינים עיין ערך אולמרט ברק ידידו הטוב של הפדופיל גנץ שלא נחקר חלוץ שמכר מניות לפני מלחמה . כל מפלגת העבריינים של ליברמן
משה דורון 31.07.23
לא נכון. הוא היה יחד עם עופר כסיף.
ישראלי=רק זרע ישראל אבינו מהורים ישראלים31.07.23
כל השמאל עבריינים בחסות החוק והבגץ. מה לעשות? רואים טוב היום איזה שיח יש לשמאל ולהבדיל לימין. בשמאל- עבריינים. בימין- פריירים
דוד01.08.23
166
הרי ברור שרוצח רבין היה איש שמאל מהשבכות או איש הסף כי יגאל אמיר בכלל לא קשור לרצח.
רורו31.07.23
נדמה לי שהוא הודה. והוא רוצח רוצח רוצח... אלא שהוא ימני ולהם מותר.
יוסי31.07.23
גם זדורוב הודה ברצח וזוכה עזוב אותך שטיות יגאל עמיר לא הרוצח הרבה שמועות טוענות שזה היה אחד מהמאבטחים של רבין שירה בו
משה 18.08.23
165
הדברים החמורים הם הטיוח והשקר בפרשיה החמורה של רצח רבין, ולעומת זאת דבריו של שמאי צודקים בעליל, ישנה עדות מפורשת שלא יגאל עמיר רצח את רבין. (מרים אורן)
הללוקה31.07.23
164
ערוץ של חולי נפש...
אפרת31.07.23
ומה איתך? בריאה? ברוך ה'
ישראלי=זרע ישראל אבינו מהורים ישראלים31.07.23
163
מסכים עם כל מילה במיוחד שיגאל עמיר לא רוצח ראש הממשלה אלא השב״כ ורביב
Michael 31.07.23
ואליהו הנביא ושאול המלך
מר ציפן31.07.23
162
חבל אחלה פאנליסט אומר את האמת בפרצוף
חי31.07.23
161
ערוץ 14 ממי אתם מפחדים. כמה זמן אדם גם אם רצח ראש ממשלה ישב בכלא. אוליי היו יורים בו וזהו. מה עונש בלי גבול איפה זכויות אדם
אילן31.07.23
_זכויות אדם לרוצח ראש ממשלה? בכל מדינה נורמלית אחרת היה מקבל עונש מוות.ומה עם זה שהסית ולא ראה לכאורה את הדגל עם תמונת רבין ותלב הקרב?הוא הרוויח מהרצח.
אמיר31.07.23
הבעיה היא שחוקקו *אחרי* הרצח חוק שרוצח של ראש ממשלה אין הגבלה על המאסר שלו.
שם31.07.23
דבר ראשון יגאל אמיר לא רצח את רבין זה כדורי סרק השב"כ אמר לאשתו שזו תרגיל ושהוא בסדר במציאות הוא נהרג בדרך לבית חולים שגם היה לא רחוק משם בדקתי ברכב פרטי לוקח בין 3 ל5 דקות אבל במציאות לקח להם 25 דקות הגעה לבית החולים שהיה במרחק של לא יותר מ1 ק"מ לפי השמועה הוא נורה ע"י אחד המאבטחים שלו בתוך הרכב
אהבת ישראל 01.08.23
160
את מי שבאמת צריך לשחרר זה אמירם בן אוליאל הוא חף מפשע והשב״כ תפר לו תיק
שמחה 31.07.23
159
אנשים עשו דברים יותר חמורים ולא נשארו בכלא 28 שנים בלי ידיעה על מועד שחרור
יעקב 31.07.23
158
זו דרכו להתפרנס.
אורח31.07.23
157
גבררררררררררר
מנוחה31.07.23
156
טוב שפוטר. אין מקום לאמירות כאלה
צדק31.07.23
למה חופש הביטוי שמור רק לשמאל הנאלח
בושה31.07.23
חסרים רוצחים ארורים שרצחו ילדים בדם קר ויצאו אחרי כמה עשרות שנים...אלה רבין הוא ראש השמאל..שם החוק שונה
מעניין22.08.23
155
תכלס, הוא צודק. זהו עינוי דין והדם של רבין אינו סמוק יותר מכל אדם אחר. דג' נוספת של איפה ואיפה בעולם המשפט. השיבה שופטינו כבראשונה.
אבג31.07.23
154
שלחתי תגובה ולא פורסם מענין
מע31.07.23
153
הוא לא קרה לשחרורו, הוא אמר שאם בג״ץ פוסל חוקים פרסונליים שיפסול גם את החוק שחוקקו כדי להושיב אותו בכלא. זה הכל.
צחי31.07.23
152
ארי התותח צודק נקודה
אבי31.07.23
151
ערוץ 14 נהפך לאט ובטוח לשמאל תשמיעו עוד קצת את ברק את אחמד את גנץ
אלפונסו31.07.23
טוב מאוד ככה יש דעות מגוונות ולא רק לשמוע הצדקות לבן גביר החולה והטיפש
ש ש01.08.23
150
ארי שמאי צודק.
רבקה31.07.23
149
האם האיש הזה שפוי?...
אני31.07.23
148
נו באמת מה הצדקנות הזו, הוא היה הסנגור שלו, לו היו מתנקשים בנתניהו הוא היה מזמן משוחרר וגיבור שלהם. עבדות ימנית במקום בעיטה בחד צדדיות של הסססמאל. עיין ערך התותח הקדוש
אילן האקדמאי31.07.23
147
אני אוהב את הבן אדם לא היה צריך להוציא אותו מהפנאי האיש מהמם מעניין ודובר אמת חבל שפיטרו אותו טעות שמאי אתה מלך
הסנדק31.07.23
146
עכשיו ארי שמאי לך תפיץ את הדירה שלך, הפייק ואמרות השיסוע והפילוג שלך, בחוגי הבית של המעריצים שלך
קרינה31.07.23
145
הכנפיים באו אחרי שהאחרים הביעו התנגדות ולא לדברים הנוראים של שמאי
חיימק'ה לבנון31.07.23
144
ארי שמאי הוא חולה נפש והקהל בערוץ 14 הוא תת רמה. לא אצפה יותר בערוץ 14.
רמי31.07.23
מסכן ינון הרייטינג יורד ומה הוא יגיד לחיים לווינסון על הרייטינג כל בוקר
ש ש01.08.23
143
גם ערוץ 14 סותם פיות?
נועם פדרמן31.07.23
142
זה הימין
יותר צדיקים מהאפיפיור31.07.23
141
מילא צבי גור (בסופו של דבר קשה להצטער שמת בכלא), אבל חוה יערי ואביבה גרנות? 13 שנה בכלא על רצח התיירת מלה מלבסקי (כדי לא להחזיר חוב). יגאל עמיר הוא רוצח (יש גם תיאוריות שלא, לא אעסוק בזה כאן), כבר יושב כפול מהרוצחות של מלה מלבסקי. תחושה קשה שחיי אזרח שווים פחות מחיי ראש ממשלה או אפילו ח"כ.
יואש31.07.23
ברור שיש הבדל בין רצח אדם פשוט לרצח ראש ממשלה. מקווה שינמק בכלא לכל החיים, זה צריך לשדר מסר ברור לכל מי שיחשוב לרצוח ראש ממשלה. ואני ימנית.
אילתית איכפתית01.08.23
140
הגיוני לקבל מכיאות כפיים מקהל שערכיו הם לטובת רוצח של ראש ממשלה. פנאטים לא חסר במדינה שלנו גם כאלה כמו ארי שמאי!!!
A.b31.07.23
139
מעניין מה היה קורה בתשקורת אם עו"ד ערבי היה דורש לשחרר מחבל שרוצץ ראשי ילדות יהודיות???
אלי31.07.23
138
ארי שמאי היקר העם איתך וחושב כמוך !
אסיר תודה31.07.23
137
אנשי ימין דפוקים נולדתם להיות דפוקים נולדתם שהשמאל ישלוט בכם זה המצב לצערי כיום אין במי לבחור המפלט לבחור במפלגות שחורטות על דגלם תורה ומסורת ישראל ולא שמאל וימין מזוייף ומקרטע
דני31.07.23
136
מפתיע כי הליכוד לא הציע לו חברות של כבוד במרכז הליכוד.
נכה צה''ל31.07.23
135
רק לשמאל מותר להגיד את דעתו ולקרוא למרי אזרחי להגיד שנתניהו היטלר דיקטטור ושאר "תארים" העיקר מדברים על פלורליזם ומילות מכבסה לקדם רעיון מדינת כל אזרחיה. צריך להוסיף למילוןליברליזם דמוקרטיה =שמאל הפאשיסטי.
דניאל31.07.23
134
באמת שאין להגיב לאדם עם מחשבות מעוותות שכאלה.איך הוא מוזמן להביע דעתו.
דוד31.07.23
133
לשחרר את יגאל עמיר, מיד
יניב31.07.23
132
סתם לקקן.שמעתי אותו איש זול ומבייש.לא נעים לכתוב מה שיש לי לומר לאנשים כאלה.
ויקי31.07.23
131
צריך חשיבה מחדש אך אסור וחמור להתנקש בנבחר ציבור,ככה רוצחים יותר מאדם אחד לבדוק לעומק איך נעשה הרצח מי באמת רצח אם קיבל עזרה האם היתה מניפולציה זה בטח הכל צריך להתפרסם למען יראו ויראו,אף אדם אסור לו לקחת את החוק לידיים לא משנה מאיזה צד במחנה הפוליטי הוא נמצא
גרשון רותי31.07.23
130
עושים שטות. בסך הכל מביע דעה מאוד לגיטימית.
מוטי31.07.23
129
צודק למה השבכ לא נחקר גם הם היו שותפים ברצח רבין
בטי31.07.23
128
אוף איזה מעצבן רק לפני יומיים הוא חזר אחרי כמה חודשיים שהוא לא הגיע לפטריוטים כיף לשמוע אותו הוא גם מצחיק
אבי31.07.23
127
מדינה בולשביקית יגאל עמיר מזמן היה צריך להשתחרר. כל כך הרבה שנים ,אין צדק. אפילו הערוצים מגויסים
יעקב31.07.23
126
מה לעשות שזה האמת !!! יגאל עמיר לא רצח את רבין !!!!!!!!
יהודי שכואב לו 31.07.23
125
מה עם הליכודניק שאמר שצריך להרוג עוד 6 מליון הוא נשאר בליכוד
תנבסז31.07.23
124
עברו יותר מ-25 שנה, למה בעצם הוא לא שוחרר? ומתי כן?
באמת מה איתו31.07.23
123
אין בישראל דמוקרטיה - יש היפוקרטיה (שלטון הצביעות). זה גם מסביר את שביתת הרופאים, שנאמנחם לשבועת היפוקרטס.....
דן31.07.23
122
לא אתפלא אם זה יקרה. חבורה של הזויים משתלתט על המדינה.. צריך לעשות להם כמה שיותר קונטרות.
סוואמי 31.07.23
121
צודק ב100% לרוצחים הערבים אין הגבלות כמו שיש ליגאל עמיר לצערי יש פה יד מכוונת נגדו
שרון31.07.23
120
צריך לעשות וועד חקירה ממלכתי קשה ולבדות את הסרטון שהיה ביום הרצח בגג ממול ומי אמה שרק שרק וצריך לפתוח את התיק הרפואי שלו ולראות מה כתבו הרופאים שקבלו אותו ולמה הנהג לא נסע ישר לבית החולים
נתניה31.07.23
119
אנחנו כמדינה קוצבים עונשים לאנשים השפלים ביותר. גם במקרה זה חייבים לקצוב את העונש כעקרון אנושי שלנו.כמו כן אני נגד עונש מוות גם לאדם השפל ביותר. רק כערך אנושי שלנו. מדובר בעיקר על מחבלים על הידיים אבל לא רק. לצערנו לא חסר דוגמאות. האנושיות הזאת תבוא רק לטובתנו.
עומר31.07.23
118
יאיר טוקר, ארי שמאי לא קרא לשחרר את יגאל עמיר, הוא אמר זאת בהומור כדוגמא כהטרלה על חוק פרסונלי, חוק טבריה, ינון מגל המנחה הסתייג, והקהל מחא כפיים כששמאי התייחס לחוק פרסונלי ולא לשחרור יגאל עמיר. אף אחד בארץ וגם לא מהציבור הימני בעד שחרור יגאל עמיר.
רו31.07.23
אני בעד
...01.08.23
117
המשך לתגובה הקודמת - חבל שאתם קונים את כותרות והסתות השמאל שמסלף בכוונת מכוון בכדי להסית נגד הימין ונגד ערוץ 14.
רו31.07.23
116
איזה באסה הוא אחלה בן אדם כיף לשמוע אותו נו אז מה אמר הקהל אהב...
רוחמה31.07.23
115
בושה .עד יומו האחרון ,ולא שניה לפני .
מוחה .31.07.23
114
הדמוקרטים הנהורים נגד חוקים פרסונליים . מה ההבדל בין רוצח ראש ממשלה לבין כל רוצח אחר!? אבל כשרצחו את ראש המחנה שלהם צריך גם נקמה !!!! ממש ביזיון ואני נגד כל רצח אבל בעד שיוויון.
יעקובובו31.07.23
113
לא מתאים לערוץ, אבל הוא צודק, אם תופרים חוקים לפי רגש שיתפרו לכולם. לציבור אין בעיה עם זה שרבין ירה עם תותח על האניה אלטלנה והרג 16 איש, קראו לתותח התותח הקדוש, למה אין הרובה הקדוש?!
ריקי31.07.23
112
בושה כבר אמרנו, לא למדתם כלום, ההסתה ערב הרצח נמשכת, כמו אז ביבי מושך בחוטים, יבוא יום ונחלק את הארץ לשפויים ולמי שאינם, אתם לא אחים שלי
משה מרום31.07.23
111
שמאי צודק במאה אחוז.מחבלים שרצחו עשרות יהודים ושחטו ילדים כולל הרוצח של גנדי שוחררו לאחר תקופה קצרה.בכל מקרה לא ריצו את מלוא ענשם. הגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר,שעדיין יש ספק אם הוא הרוצח.השב"כ לא התאמץ למנוע זאת מסיבות שידועות רק לו
שימי31.07.23
110
לא פוטר ? מה אסור לומר דעה ..מה זה ערוץ סותם פיות ??
חיים31.07.23
109
יגאל לא הרוצח
משה31.07.23
108
מה רוצים ממנו הוא צודק
אלי31.07.23
107
צודק בטענות מערכת של צבועים
חיים31.07.23
106
חבל שלא כל הרוצחים דינם כדין יגעל עמיר. שלא יסתובבו ביננו. במקום לשאוף להקל, נשאף להחמיר
ד''ר סוס31.07.23
105
את האמת אין להסתיר רבין היה מחזיר אותנו לקווי 67 ולכן נרצח.
מננ31.07.23
104
אפשר לחשוב קיבל מחיאות כף ממי מעשרה ביביסטים
תמני שאף אחד לא רוצה31.07.23
טיפש אתה מה קשור תימני .אתה גיזעני ועלוב נפש
..גיזעני אתה31.07.23
103
חבל ששיח בעניין הדימוקרטיה גולש להבעת דעה אישית כולי עלמא בתקשורת
אסד31.07.23
102
נבלה סרוחה. הצביע בעבר מרצ... חחחחח בטח.
מני31.07.23
101
צודק מחבלים רבים ואנסים משחררים
רחל31.07.23
100
רשעות וטפשות, האם זאת שינאה? מאיפה זה הגיע? לא נצפה יותר בערוץ 14,זה חצה את הגבול לגמרי!!!
אבי שדמי31.07.23
99
אין דבר כזה דמוקרטיה; אין דבר כזה פלורליזם. כולם סותמים לכולם את הפה מתי שבא להם. הינה גם ערוץ 14 התגלה במערומיו! אלק דמוקרטים, אלק פלורליסטים, אלק ימנים!
מרדכי31.07.23
98
גם ערוץ 14 בסוף יהיה כ-12 ו-13. הכל יודעים שאין סיכוי שיגאל עמיר הוא הרוצח. והכי מצחיק דווקא ברגע הרצח פתאום כל העיתונאים הפסיקו לצלם והיה איזה צלם "במקרה" על הגג.
רם31.07.23
97
מה אפשר לצפות מהנתינים שבדרך לדיקטטורה שמשמידים כל ערך דמוקרטי כמו הקלות שבהפנמת רצח ראש ממשלה
דוב31.07.23
96
באמת הגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר לא יכול להיות דין אחד לבן אדם אחד.זה לא דמוקרטיה.
יוסי 31.07.23
95
היכן ההשוואה. בכלל?!
חוקים פרסונאליים כנגד עמיר?31.07.23
94
פוטר !? אתם עוד תתחננו שיחזור !!!
דניאל31.07.23
93
אני תומך בסופו של התנקש ברבין שיהיה סופו של הרוצח גור ויפה שעה אחת קודם. שם לקלס ולצחוק הרבנים בצורה שהתחתן כמה רוע יש ברוצח הזה
ארי סמאי31.07.23
92
מודק במאה אחוז
צודק31.07.23
91
מזמן אמרו שמשהו אצלו בראש לא בסדר.
מיכל.31.07.23
90
מדובר בצביעות מהסוג הנחות ביותר של ערוץ 14. מחבלים רוצחי ילדים ותינוקות מקצב עונשם ויצאו מהכלא. הגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר. החוק הזה אכן פרסונלי ובג"ץ הביע ביקורת חריפה על חוקים פרסונליים. יש לבטל את החוק הזה נגד קציבת עונשו של יגאל עמיר והוא צריך להשתחרר לאלתר מהכלא.
עזרא קהא 31.07.23
89
מה שנכון , נכון, בדקתי בזכוכית מגדלת .
מרדכי31.07.23
88
הדובר והמריעים לו הם אנשים כפויי טובה לכל מקימי המדינה!! יורקים בפרצוף של כל האנשים שהביאו אותנו עד הלום. אנשים שהצחנה עולה ממוחם הרקוב והם פולטים אותה בכל הזדמנות. אוסף אפסים שקוראים לעצמם ימניים.
יאיא31.07.23
87
ארי שמאי מה עשית? אתה אולי חי ונושם אך אתה גמרת. למה? למה ?למה? האיש התאבד
התאבד בשידור ישיר31.07.23
86
האיש שרצח את רבין, רצח גם את התליכי השלום וגרם למותם של הרבה אנשים שנרצחו מאז ע"י מחבלים שיצאו מהגדה.
סימה31.07.23
85
הבן אדם ככ צודק! חוץ מזה שאני מאמין שיגאל עמיר זכאי ועמירם בן אוליאל גם זכאי.. חוץ מזה מבחינת הצדק הבסיסי של בית המשפט לא יכול להיות שעמיר יושב לנצח! גם אם הוא אשם ולא יתכן שעמירם יושב אחרי הודאה כזו זדונית תחת עינויים גם אם הוא היה אשם. לשחרר את שניהם מיד!
דניאל 31.07.23
84
צודק
צודק31.07.23
83
לא מבין למה כולם מזדעקים יש רמטכ"ל שהיב קאש ממשלה שאמר דברים הרבה יותר חמורים כמו גופות יהודים ואף אחד בשמאל לא גינה סגן רמטכ"ל ראש ממשלה אסיר רמטכ"ל אוירי כולם אמרו דברים חמורים שבעתיים מארי שמאי אף אחד מהשמאל לא גינה ולא צייץ רק הימין הנאיבי מגנה להזכירכם שמאי בא מהשמאל ומדבר בשפתם
אחד העם31.07.23
לדעתי חרדים למזבאלה חמור יותר מכל אמירה תחשבו בשבילי החרדים זבל והוא מונה ע"י השמאל לשר האוצר, ממובילי המחאה, צבועים, רק איזה בור מבית שאן התבטא בצורה גועלית עף וכולם התנערו על החרדים? מה הם ומי הם לזבל...
תימני01.08.23
82
ערוץ 14 ידוע כערוץ איראני מסוכן
מירי אמסלם31.07.23
81
צודק מאוד . הדם של רבין לא יותר אדום מהדם של כל הנרצחים !!!
איזה31.07.23
80
בס"ד ארי שמאי צודק. דין אחד לכולם. לרוצח צבי גורן ימ"ש שרצח את הילד אורון ירדן יהיה תאריך שחרור וליגאל עמיר לא יהיה תאריך שחרור. למה מה קרה שרצח של ראש ממשלה יהיה יותר חמור מרצח אזרח פשוט? דם של ראש ממשלה יותר אדום מדם של אזרח רגיל? שלא תחשבו שאני מצדיק את מה שעשה יגאל עמיר.
הצדיק ממדינת סדום30.07.23
79
די למחירוני הרצח! הגזענות הגדולה ביותר של המאה האחרונה. רוצח הוא רוצח מתועב שכשמשלים את עונשו- משוחרר ללא כל קשר את מי הוא רצח
הדם של רבין לא סמוק יותר31.07.23
78
קודם הוא צריך להוכיח כי יגאל אמיר לא הוא שירה ביצחק רבין ראש ממשלה ואם יצליח אז הוא יכול לבקש משפט חוזר אחרת סתם דיבורים וחבל ליצור סערות מיותרות ללא תועלת.
דוד כהן31.07.23
77
כל השמאלנים עוזבים את הפטריוטים, בריינר ויניב אמרו שלוקחים פסק זמן ועכשיו שמאי פוטר. מה יהיה??? התכנית תהיה משעממת בלי שמאלנים
יצי31.07.23
76
חבל שלא הבאתם את הקשר דבריו המלאים שממש מקבלים משמעות שונה
חבל31.07.23
75
אני לא מבין מה חמור כאן אמר דברים אמיתיים שצריך להתמודד עם הטענה ולא לברוח ממנה
אדיר31.07.23
74
הוא לא תמך ביגאל עמיר, לא שמעתי שהוא תומך, שמעתי שאמר כפי שהחוק טבריה הוא חוק פרסונל, כך החוק שאמרו שיגאל עמיר להיות כל חיו בכלא, הוא פרסונל והוא צריך להשתחרר, רק את הסבר למה לא שמעתי
פופאי 31.07.23
73
מילא דברי ההבל. מחיאות הכפיים באולפן ההסתה 14 הן האירוע החמור
קר קר קרקר קרעי31.07.23
72
מבטיח אם אותו איש היה הורג טת נתניהו היו יושב אולי 4 או 5 שנים ומקבל תנאי הבראה
עמוס01.08.23
71
אין דבר מקובל עלי שהחוק אינו גוזר מה עונשו של אמיר או שיאמרו מסר עולם או שיגידו שזו נקמה של המשפט ואין על ס״ה סליחה אבל אז גם לכל הרוצחים ערבים הדין יהיה דומה
שלמה בן 31.07.23
70
אתם חבורה של אפסים שמלמדים אותכם להרגיש כלומניקים, איפה אתם בתחתית מפני ששם אתם רוצים להישאר רק ע"'י רצח אתם יכולים להתקדם ואני לא אשכנזי ולא שמאל
אנון31.07.23
69
יאלה שחררו מי שצפה בתוכנית יודע שזה נאמר בהקשר למשהו וחוץ מזה שהשמאלנים אומרים דברים הרבה יותר גרועים פשוט שחררו
לי31.07.23
68
ערוץ 14 לא לסתום פיות. יגאל עמיר לא רצח מי שרצח זה השבכ
קובי31.07.23
67
ההקשר חקיקה פרסונלית עו"ד שמאי אמר ששימוש בחקיקה פרסונלית יאפשר לשחרר את יגאל עמיר. לא דיבר על שחרור לאלתר של יגאל עמיר. אלא על החוק אשר מונע את שחרורו של יגאל עמיר לאחר קציבת עונשו. וחוק זה לפי שמאי הוא חוק פרסונלי . הטיעון המובלע הוא שלא בכל מצב של חקיקה פרסונלית בג"צ יפסול את החוק.
פינחס אליהו31.07.23
66
אולי נשלח את ארי שמאי, לכלא כדי שהרוצח לא ישתעמם חס וחלילה ❗️
דודה31.07.23
65
הוא צודק דם ראש ממשלה לא שונה מכל אדם אחר . איך זה לא פוגע בכבוד האדם וחירותו. צריך לשחרר אותו
שאול31.07.23
64
כן אין בעיה אבל לא יגאל עמיר רצח את רבין אילנה דיין בעובדה אומרת שזה אנשים מסווגים מאוד הרגו את רבין והפלילו אותו
צמה רדי 31.07.23
63
איזו צביעות, ארי שמאי מלך, בושה ש-14 נבהל ופיטר, מוכיח לי שזה ערוץ בדיוק כמו כל האחרים
צבי31.07.23
62
עיתונאים עקומים המעוותים דברים. הוא לא קרא באופן שבו אתם כותבים בכותרת. הוא אמר כקונטרה לכך שמחוקקים חוקים פרסונליים ולפיכך הדגיש זאת באמצעות קריאה לשחרר את יגאל עמיר. במבחן התוצאה הסופית הוא צדק. קבל הידהוד תקשורתי עצום. כמן שהוא אוהב.
ישראלי=רק מי שמזרע ישראל מהורים ישראלים31.07.23
61
איש הזוי
ארז31.07.23
60
טעות ערוץ 14 טעיתם כן גם לרוצח הזה היה צריך לקצוב עונש וזה לא נכון להושיב אותו בכלא בלי קצבת זמן ולכן ארי שמאי צודק ולעומת זאת אתם ערוץ 14 טעיתם ובגדול התנהגותם עם ארי שמאי לא נכון אתם חייבים להזמין אותו לתוכנית
יעקב31.07.23
צודק. אבל מה לעשות השמאל שולט בשיח הופך תארץ מסרב הם על השיבר בצבא, בתפקידים הגבוהים הם על החברות הגדולות במשק, הנה העבירו חוק ויש דיון 15 שופטי בג"ץ, הגישו עתירה על ביבי והם דנים מה לעשות הימין לא שולט בכלום.
תימני01.08.23
59
כבוד השר קרעי אז עכשיו אתה חייב להטיל קנס עלערוץ 14 בגוסףבה 1% מההכנסות שלהם.
רון31.07.23
58
אני ימנית צופה בערוץ 14,אבל אתם צבועים ערוץ 14
נורית31.07.23
57
חבל שאין עונש מוות. מקווה שהעונש לא קצוב ילד
סתיו שפר31.07.23
56
מה עם חופש הדיבור? מה עם חופש הביטוי? ערוץ14 מפחד מהשמאל? או הפוך לשמאל ומוריד מה שלו מוצא חן בעיני הבעלים?
ארץ ישראל 31.07.23
55
פיטרו? אבל הוא אומר אמת...
דוד דוד דוד31.07.23
54
אם הם טוענים שהוא רצח אז למה לא הוציאו אותו להורג?! אם השאירו אותו חי אז תלמוד לומר הוא חף מפשע
ברוריה31.07.23
53
אנחנו מאחוריך ותומכים בדעתך ארי שמאי לדעתי יגאל עמיר צריך לקבל פרס ראה ערך פנחס בן יאיר מהמקרא
אריק 31.07.23
52
רגע אז רוצים דמוקרטיה???? או מה שעושה השמאל ומסיטים אנשים לסרבנות בכל העולם על מדינת ישראל זה אחלה דמוקרטיה. אז ילללההה באמת צריכים לקנות מזוודות. מה שעושים פה למזרחיים זו "דמוקרטיה " קומנסטים ובולביקים להזכיר להם את דיון ת"א או עולים מצפון אפריקה. בושה וגם לאלה שקוראים לעצם ימין.
ר. א31.07.23
51
דעתו או לא דעתו , לכל רוצח מוקצב לו במות של שנים בכלא .ולא משנה למה הוא רצח אבל יגאל
יהוחי אסולין31.07.23
50
לכל רוצח מקבלת לו זמן מסוים בכלא ולא משנה למה הוא רצח אז יגאל עמיר רוצח בן עולה אבל גם לו צריך לקצוב לו זמןרבין היה ראש ממשלה וגם כן בן אדם שנרצח כמו כל נרצח אחר
יהוחי אסולין31.07.23
49
הוא צודק
שלמה31.07.23
48
צודק מאה אחוז מדינה של מתחסדים וצבועים מחבלים רוצחי ילדים ורוצחי נשים כן רוצח רבין לא יש דם אדום ויש דם כחול בושה
המצליף31.07.23
47
אחלה שמאי!!! צודק 100 אחוז
רק ביתר31.07.23
46
ארי שמאי גם ממך הייתי לוקחת את רעיון עריכת הדין.כי אתה עוכר דין ולא עורך דין יחי ההבדל.
מירי31.07.23
45
כל אחד יודע שהוא לא הרוצח
כל הכבוד לו31.07.23
44
בלי קשר לדברים עצמם, מסתבר שהימין בכלל וערוץ 14 בפרט הם אוסף של פחדנים עלובים. מדוע לא ניתן להסתפק באמירה שזו דעתו שאינה משקפת את עמדת הערוץ? מדוע אהוד אולמרט ואהוד ברק רשאים לקרוא למלחמת אזרחים ועו"ד פרטי לא יכול לומר את דעתו? זו הסיבה המבישה שהימין נכשל. הוא פוחד מהצל של עצמו.
שאול א.31.07.23
43
ארי שמאי אנחנו אחריך. דבריך אמת וחבל שגם ערוץ 14 מתחיל לחפש צביעות. גם ליגאל אמיר מותר לקבל צדק. ושיקצבו לו שנים של מאסר. אתה צודק ולכן מקבל כפיים. נכון שהצבועים לא אוהבים לשמוע אמת אתה גיבור
מירי31.07.23
42
העורך דין שמאי דיבר מה שהרבה חושבים אין להבדיל בין דם לדם כל הכבוד על האומץ רק שתדע הרבה אנשים חושבים כמוך ולא מעיזים להגיד כמו ערוץ 14
אהרום31.07.23
41
לא מבין למה לפטר אותו? בערוצי התקשורת השמאלנים נאמרים ביטויים נגד ציבורים שלמים והעיתונאים יוצאים בלי ל"שלם" דבר... הביא רעיון למחשבה נכונה על המוסר העקום של בג"צ/מע' בתי המשפט בישראל- במקום לשבח מפטרים? מה זו הרפיסות הזאת? יוחזר!!
אמיר31.07.23
40
הוא צודק!! בפרט שהמשפט נעשה בדלתיים סגורות והפרובוקטור אבישי רביב לא ישב יום אחד מאחורי סורג ובריח. אגב, כרמי גילון, ראש השב"כ בזמן רצח רבין, לא נחקר אפילו. רב הנסתר על הנגלה.
אחד העם31.07.23
39
אפס אלכוהוליסט
אבשה31.07.23
38
הוא אמר כי החוק לאי שחרור יגאל אמיר היה פרסונלי וקונקרטו מיועד עבורו בלבד באופן ברור ומובהק . ולפי טענת בגץ שיש לשלול חוק פרסונלי אזיי אם הולכים לפי ההגיון בגץ אז צריך לשחרר את.יגאל עמיר . הוא לא הציע חשחררו אלה הביא דוגמא לעצור על בסיס פרסונלי ולא נותנים לו חנינה .
יואב בן צרויה31.07.23
37
שאלוהים יקח אותך מהר ועם הרבה סבל
חכם ציון31.07.23
36
ערוץ 14 עלובים ופחדנים! יגאל עמיר צריך היה לשבת בכלא! אבל אם המדינה משחררת רוצחי ילדים, נשים, קשישים.... ובטח כשהיא משחררת מחבלים ארורים שרצחו יהודים... גם ליגאל עמיר צריך לקצוב את העונש!!!! אם חס ושלום יהיה רצח של ראש ממשלה מהימין, הרוצח ישב שנים ספורות, והשתחרר כגיבור
יניב31.07.23
35
לקרוא את התגובות של הביביסטים ופשוט לא להאמין איזה תתי רמה!!!! טיפת שכל אין להם בראש! לכן, תמעד תישארו רובכם משרתים ועבדים לנצח!!! לא תתקדמו לעולם!!! ולעולם לא תבינו גם למה…….
אחת31.07.23
34
ככה עושים כשאין מה להגיב לעניין: מפטרים. ערוץ 14 מתמתן ומתקרב לשמאל.
שלמה31.07.23
33
אוי אוי אוי....אפשר לחשוב מה אמר...לא נכון?? מה לגבי מחבלים טרוריסטים שרצחו בכונה ובשמחה יהודים ושוחררו בקולות מצהלים ובתופים לבתיהם וקבלי תנאי בית מלון בכלא הישראלי...זה כן מותר לשחרר....ורצוי???? 'ולם הפוך מטורלל...
דעתי01.08.23
32
פנים עדינים של משכיל, והדברים שבפיו - שלא נדע....
אפרת01.08.23
31
יגאל עמיר כבר כמעט 30 שנה בכלא. כל רוצח אחר כבר היה מזמן משוחרר. צריך להשוות את תנאיו לכל רוצח אחר ולשחררו בהתאם.
יוגב01.08.23
30
ערוץ 14 אתם טועים בגדול אני מסתכל רק בערוץ 14 לא יכול להסתכל בערוצים האחרים שהם אנטי ישראלים אבל כתבתם שזה דעתו האישית של ארי שמאי.בן אדם לא יכול להביע את דעתו האישית? אני מאוכזב מכם
שלומי01.08.23
29
מה שאמר שמאי זה לא שהצדיק את המעשה אלה לטמטום החוקים
אסתר 01.08.23
28
חלאה
אוהב ישראל 01.08.23
27
צריך לדייק. הוא לא קרא לשחרר את קוצח רהמ ואת מי שהביא אותנו לסיפה של מלחמת אזרחים. הוא מתח קו ישר בין החוקים הפרסונאליים
יושרה01.08.23
26
סגירת פיות לדעה אחרת ,זאת טיב דמוקרטיה שמאלנית? או אולי דוגמה לדקטטורה שמאלנית. דוגמה שניה לדקטטורה שמאלנית: בנ''צ כזרוע שמאלני נמצא במצב הנצרות בגלל שחוק על בנ''צ התקבל על ידי 2 זרועות אחרות והוא לא יכול לדון על עצמו בנ''צ זה כולם שקם על יוצרו
בילי01.08.23
25
מספיק לתת במה ללא שפוים
משה01.08.23
24
צודק לחלוטין, דין אחד לכולם,גם לרוצח ראש הממשלה ,באשר הוא. צבועים מתחסדים
אשר01.08.23
23
Despicable man.
Lindal01.08.23
22
יאיר טוקר, תבחר בין התואר חסר הבנה ושקרן. כן, זה אתה. שמאי לא קרא לשחרר את עמיר, אלא הזכיר שגם זה חוק פרסונלי- חוק יגאל עמיר, ואם פוסלים חוק כי הוא פרסונלי, אזי גם את חוק עמיר. ואם הבנת ובכ"ז כתבת מה שכתבת, אז אתה שקרן.
רותי איזיקוביץ31.07.23
21
איזה טירוף לשחרר רוצח של ראש ממשלה מה בדיוק אתה שותה זה הרוצח יותר גרוע מרוצח ערבי . אתה חייב להירגע יגאל עמיר צריך להשאר כול חייו בכלא
רונה כהן31.07.23
20
ארי שמא ע ד צודק גם צודק אוהביםאותך
הלוחם בדרכים31.07.23
19
בושה וחרפה לערוץ 14!! מלקקים לשמאלנים! יש דין אחד לשמאלני ודין אחר לימני.
המחנה הלאומי31.07.23
18
יש הרבה דברים נסתרים ברצח של רבין. אפילו המשפחה לא בטוחה במאה אחוז מי רצח אותו. יגאל אמיר אמר שאם אתם תדעו את האמת אתם תשתגעו ואיפה סוכן השבק שנעלם ומאיפה הכדור בבטן שיגאל ירה בו בגב. אני לא מאמין שהוא רצח את רבין ולא אכפת לי שישחררו אותו.
אברהם31.07.23
17
איזה אמירה אומללה...חבל על הקריירה הטלוויזיונית
דוקטור31.07.23
16
למה פוטר???? זהבי שדיבר בגנות החרדים המקסימים נתנו לו תוכנית בערוץ 2 אים זה שמאלני זה מותר ימני אסור
חילונית שמבינה יותר31.07.23
15
לא אצפה בערוץ 14.מחבלים משחררים ואדם ששפנייה שידל לרצוח בהנחה שאכן ירה צריך לשחרר מיד
אביתר31.07.23
14
תקנו אותי אם לא נכון נשמעו מחיאות כפיים לאחר שינון מגל הגיב
אתי איטח31.07.23
13
הייה צריך לשחרר את יגאל עמיר ממיזמן ! שיחזירו אותו לעכשיו 14 !
ארי שמאי צודק !01.08.23
12
במה רבין שונה מאדם אחר שנרצח הוא שכול רוצח ישב בכלא כול החיים הוא שצריך לשחרר את יגאל עמיר אני חושב שהוא צודק לגמרי במה שאמר
אייל מאור 01.08.23
11
טוב שיש סיבה למה שלא יבוא יותר לפטריוטים הוא סתם פאנליסט דפוק
עמית01.08.23
10
צודק בהחלט. אם שחררו את קונטר אפשר לשחרר גם את יגאל עמיר. הדם של משפחת שחר לא פחות אדום מהפושע יצחק רבין
דוד01.08.23
9
צודק צודק צודק!!!!!! את כל הפושעים האמיתיים והצבועים בעלי צווארון לבן צריכים להכניס לכלא לנצח!!! ואת הגיבור שהציל עוד מאות יהודים מרצח הסכמי אוסלו השני חייבים לשחרר!!!
חרדי אמיתי01.08.23
8
ארי היקר, העולם שאנחנו חיים בו מעוות. הצד שתפס את מוקדי הכוח בישראל הוא דיקטטורי נוול. עד שלא נוציא נשתלט עליהם אנחנו נצטרך לסבול את הטיפשות שלהם ואת הנזנק שהשחצנים האלה גורמים לנו
יי01.08.23
7
אין ספק שלא צריך להקל על המחבלים הטרוריסטים בכלא ולהשוות תנאים.
טי01.08.23
6
ארי שמאי לא משתלט על מוצא פיו, האיש קשקשן צמרת, באיצטלת עו''ד איש לא ראוי,❗❗❗
שמיר01.08.23
5
טמטום של ערוץ 14 שיעני מצטדקים ומטיסים אותו לצמיתות משידורי הערוץ .. טמטום.
אודי01.08.23
4
שמאי הדביל הפיל את ערוץ 14 הפסיקו לפרסם שם
אלון01.08.23
3
ואם הנרצח הוא "סתם" יהודי, ולא ראש ממשלה , אז כללי הדמוקרטיה משתנים? בעסקאות מפוקפקות
נמרוד 02.08.23
2
כול הכבוד לשמאי... גם אני חושב שצריך לשחרר את יגאל עמיר עכשיו.
מיכה04.08.23
1
הגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר ריצה כבר את עונשו זכותו של שמאי לומר את דעתו! זו מדינה "דמוקרטית" לא??
יעל06.08.23
אולי גם יעניין אותך
עיתונות ומדיה

סגירת הערוץ העוין; זה מה שביקש נתניהו מיו"ר הקואליציה

יאיר טוקר | 01.04.24

באולפן חדשות 12 | צפו

כשישי כהן התפוצץ: "האידיוט הקיצוני הזה מייצג אותנו?"

יאיר טוקר | 03.03.24

קמפיין הגיוס

עמית סגל תוהה: "מתבקש לשאול במה "אחים לנשק" השתנו"

יאיר טוקר | 23.02.24

הקמפיין של סמוטריץ

ידידיה מאיר: "ניסיון לסכסך בין החרדים לציונות הדתית"

יאיר טוקר | 22.02.24

"רוצים לפגוע בביטחון"

האם אל ג'זירה תפסיק את שידוריה בישראל? צפו בדיון בנושא

יאיר טוקר | 20.02.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הזווית הפלסטינית 

"יללת החורבן": העיתונים הפלסטיניים מקוננים על נפילת עזה 

יאיר טוקר | 18.02.24

צפו בוידאו

גפני: "מעניין אותי מה ארץ נהדרת עושה?"

יאיר טוקר | 15.02.24

יוזמה חסרת תקדים

התכנית בלשכת נתניהו: להעמיד לדין עיתונאים; זו הסיבה

יוני גבאי | 13.02.24

"לחמאס יש את '13'" | צפו

הפרשן האשים את נתניהו: "הוא רוצה במות החטופים" - וחטף

יוני גבאי | 11.02.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

בעין עזתית

העיתונים הפלסטינים מקוננים: "הכיבוש מגביר את המצור"

יאיר טוקר | 31.01.24

מתוך 20 מועמדים

שר הביטחון גלנט החליט: מפקד גל"צ החדש - טל לב רם

איציק אוחנה | 31.01.24

"TOTAL VICTORY"

עם מסר ברור: התמונה שפרסם יועצו של נתניהו

יאיר טוקר | 28.01.24

הציוץ שהקפיץ את יקי אדמקר

"אתם חבורת דבילים": מה קומם את העיתונאי החרדי? 

יאיר טוקר | 28.01.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

הקונספירציה והפארסה

גוטליב תהתה: בעלה של שקמה ברסלר היה בקשר עם סנוואר?

יאיר טוקר | 24.01.24

"אין הצדקה לכך בשידור ציבורי"

בכיר ב'דה מרקר' קיבל סכום גדול מ'התאגיד'; קרעי: "לא סביר"

יאיר טוקר | 21.01.24

"אלימות מילולית"

'הארץ' תוקף את עמית סגל - שהחליט להגיב להם בחריפות

יאיר טוקר | 19.01.24