כיכר השבת

סערת הדואט

למה מחק מנחם טוקר ציוץ על אברהם פריד ואביב גפן?

"פיצול אישיות": מנחם טוקר צייץ בחשבון הטוויטר שלו על הדואט המפתיע של אברהם פריד עם אביב גפן - ומחק • כעת הוא מסביר מדוע, והיכן לא ישמיע את השיר 'בצורת' (ברנז'ה)

174
איציק אוחנה | כיכר השבת | ה' בטבת | 20.12.20
למה מחק מנחם טוקר ציוץ על אברהם פריד ואביב גפן?
(צילום: כיכר השבת)

הסערה ברשת סביב הדואט 'בצורת' של הזמרים אברהם פריד ואביב גפן - שדרן הרדיו מנחם טוקר פרסם ציוץ עוקצני נגד פריד, מחק ועורר סערה.

בציוץ שפרסם בטוויטר כתב טוקר: "אני מעדיף לזכור תמיד את אברהם פריד החסידי, הטהור, המקורי ושליח הרבי להפצת המוסיקה החסידית ולא את "האביב החסידי" החדש".

אלא שלאחר זמן קצר מחק טוקר את הציוץ המדובר וצייץ במקום סקר לעוקביו שבו כתב: ‏"האם התחברתם למיזם קירוב הלבבות "האביב החסידי" של פריד/גפן?".

מחיקת הציוץ של מנחם טוקר גרר שיח רב ברשת והוא מצידו הגיב כך: "יפה מאד שיש דיון סביב מוצר שכזה, לדעתי זה מה שיחצני השיר רצו שיקרה ובוודאי כשהשיר דלף. (קוד האשראי שלי לא דולף כשאני לא רוצה)".

הדואט שעורר סערה (איור: דודי ון דן ברג)

"קיבלתי אין ספור הודעות מרתקות מחרדים בכלל וגם מחבדניקים על הציוץ הרגוע אגב שצייצתי (ומחקתי בעקבות כמה שלא הבינו את תוכנו ונפגעו), בטוח שיש בעד ונגד - אני יכול לומר לכם שבקול חי שקלו לקיים דיון רציני האם לא להשמיע את פריד יותר בתחנה בגלל הדואט (דבר שאני כמובן נגד) - אבל זאת דמוקרטיה. כל אחד יכול ורשאי להביע את דעתו".

טוקר הוסיף וכתב: "אם בעד פריד הנדיר שטהור בכל סיטואציה, אם בעד קירוב לבבות על ידי שיר כזה, אם בעד שיתופי פעולה גם עם ריטה ופלס או חלילה נגד שיתוף פעולה עם זמר שרוב הקריירה שלו השירים והתוכן שלו עם מסרים בעייתיים לחרדי, לימני לביביסט כמוני ולנער דתי שלראשונה נחשף לשם אביב גפן".

"אין דבר כזה "שיר לא לחרדים" כשמי ששר אותו הוא גדול הזמר החסידי העולמי בכל הזמנים. את התירוץ הזה עשו אוף שימחעס בסוף שנות ה-90 כשבצדק פנו למגזר אחר בעידן טרום הרשת והדיגיטל, אבל היום כשפריד או שוואקי מוציאים משהו זה מגיע מיד לכל מקום ובמיוחד למעריציהם החרדים והדתיים שהם אלו שפרנסו אותו כל השנים ונהנו מהקריירה".

לסיכום כתב טוקר: "פיצול האישיות שבי תתבטא גם בהשמעת השיר מה שיתן ביטוי ל-2 העמדות. באתר שלי, בערוץ 13, אל-על ועוד, אשדר אותו. אבל בקול חי לא".

תוכן שאסור לפספס
174 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
109
תכלס', לא נעים אבל זה לא הלהיט המי יודע מה, לפחות לא מה שמצופה לשיר שגדולי הזמר החסידי/חילוני שרים דואט.... מילא אוף שימחאס שחידשו את דור "מצוין" של אביב גפן... ואגב, טוקר כהרגלו יש לו פיצול אישיות ענק (כהודאתו), ולא ידוע לי שקול חי מחרימים את ישי לפידות, ישי ריבו, יניב בן משיח...והרשמה עוד ארוכה.
פלוני04.02.21
108
בתור שכן שלך לשעבר אני מעיד שאברהם פריד בתיבול אביב גפן זה הבעיה הרוחנית האחרונה שלך ושל ילדך ודי לחכימא....
מר טוקר היקר 23.12.20
107
אני חושבת שזה לא נכון מה שאמרתם על מנחם טוקר וזה בכלל לא קשור לתוכניות שהוא מגיש בקול חי ובצדק אני חושבת שברדיו חרדי שלא ישמיעו אבל בכללי אני בעד הקירוב הזה וזה דבר חיובי
אלמונית22.12.20

הצגת כל התגובות

106
מי מקשיב לטוקר ???!!! שייך להיסטוריה ולא מעניין כל אחד יש לו את הזמן שלו ונאקסט
יובל22.12.20
105
95 אני איתך
ללא שם22.12.20
104
הסערה היא רק אצל החרדים...אצלנו זה לא מעניין אף אחד...כי לאנשים יש חיים!!
יו22.12.20
103
חברים !!!! בשם הצדיקות והדת יש פה המון תגובות שמלכלכים ומטנפים ועוברים על לאווים דאורייתא ומכפישים בצורה מטונפת שלא ראויה לבן אדם שמאמין בבורא עולם ומדבר בשמו .. אברהם פריד ומנחם טוקר גם יחד מוכשרים ללא ספק וגם אם אנחנו לא מסכימים עם אחד מהם אפשר להגיב בצורה ענינית ומכבדת, והעיקר העיקר בצורה ש
יצחק22.12.20
102
אין כאן שום מקום לפוליטיקה של ימין מול שמאל... כל הבעיה שלנו בתור שומרי תורה זה החיבור של הצדדים.. שיש חשש קטן שיגרום לנזק בציבור... והקרבה-כמו שאמרו כאן הרבה היא לא של הציבור החילוני לחרדי אלא ההיפך.. וד"ל
חיים21.12.20
101
אני לא מבין על מה ההתרגשות. זה לא הפעם הראשונה שזמר חרדי שר עם זמר חילוני , אני מעריכה את אברהם פריד שבלי קשר לשיר אני רואה בו אדם מיוחד עם ראש פתוח שמקבל כל יהודי . אני לא מסכימה עם טוקר בכלל . ומי שרואה בשיר הזה משהוא רע אז אפוא הוא בכל השירים הבאמת גרועים כגון עים רקדנים?.................
בני21.12.20
100
לדעתי אין שום בעייה בשיר הזה!! במיוחד שהמסר הוא ככ חשוב- למצוא אחדות, משהו שבאמת חסר עכשיו!! אז אם השיר עצמו הוא טוב עם מילים טובות אז מה בעייה לשמוע??!! מה שיקרה אח''כ שהילדים שלכם ישאלו מיזה אביב גפן ואם אפשר לשמוע עוד שירים שלו פשוט תגידו שהשירים שלו לא מתאימים לנו ונגמר הסיפור.... אבל טוקר עושה
ללא שם21.12.20
אין בעייה בשיר הזה
ו21.12.20
99
תכלס?! טוקר לא הצבוע היחיד כאן. כי אחרי כל ההשמצות שלכם(ויש אחד שהגדיל וכתב חסיד של טוקר על כל מילה טובה שמשהו כתב עליו-שזה ממש מגעיל) אתם עדיין רואים את הקול הבא כל מוצש אז סתמו.
אלי21.12.20
עוד חסיד של טוקר😂 סתם סתם בלי עצבים! אתה צודק בכל מילה!!!
....21.12.20
98
כמה עצוב הצביעות שלנו כשזמרים שרים עם זמרים חילונים שהם לא שמולנים לא שמעתי משפטים כאלו ואגב הזמרים ההם אולי יותר מסורתיים אבל השירים שלהם לא יותר גרועים.. אם אתה נגד דואט עם זמר חילוני אז עם כולם בלי צביעות
א21.12.20
97
בשם ילדיי אור הירח, אנחנו ילדיי אור הירח",, כן אותל ילדים שצעדו עם אביב בשנות ה90 והלאה, שזעקנו נגד הכפייה הדתית. נגד הכיבוש, בעד השיוויון והחירות. אנחנו שצעקנו בידיים מונפות בשירים שלך אביב, ובפרט בשיר קבעתי עם האושר",, בבית שאומר. הדתיים דופקים פה את כולם",, או בשיר אלימות האלמותי" צעקנו איתך יחד
ילדיי אור הירח",,21.12.20
96
אדון טוקר היקר קצת אהבת חינם ופירגון לא יזיק לך האמת קצת מצחיק שבדיוק אתה יוצא נגד פריד אולי תתחיל קצת לדאוג לרוחניות שלך לפני שאתה דואג לאחרים
אבי21.12.20
בוא..... על מי אתה מדבר? מנחם טוקר הוא אחד האנשים עם הלב הכי ענק שיש בתבלללל לא משנה מה הדעה שלי על הדואט הזה יש לו לב זהב ומותר לו להביע את דעתו
רוי21.12.20
95
יש צדק פואטי בדבריו של טוקר.
בצורת20.12.20
94
פריד אוהבים אותך מאוד ובטוח שכונתך רק לטובה אבל תמיד ידענו שאביב זה הצד השני הקיצוני ולא עומר אדם שגם הוא לא חרדי אבל עם נשמה יהודית והאמת שזה צורב
יוסף20.12.20
אין סוף לטמטום עומר עדם טמא לא פחות מאביב גפן ולפי כל התגובות נראה שאתם מכירים את אביב גפן לא פחות אז אל תשחקו אותה צדיקים אביב גפן היה יוצר של דור אחר מעומר אדם בדור של אביב גפן השמאל שלט והשירים שהלכו זה שירי דיכאון והרב עומר אדם שלך עושה קליפים עם בחורות בלי בגדים ונמצא במקנוס ודובאי עם גוייות ו
רון20.12.20
אלף כל אף אחד לא טמא בית מה הקשר לעומר אדם?
רוי21.12.20
93
אפשר להבין על מה ההתלהבות? כולה שדרן רדיו שאמר משהו
י26.12.20
92
זה קצת צבוע מה שהוא אומר, לכו תבדקו בקול הבא שמשודר בקול חי, המון מתמודדים שרים שם שירים של דודו אהרון, שלומי שבת, פרויקט ותן חלקנו ואפילו זוהר ארגוב.... פתאום שם זה לא מפריע נכון?
מור21.12.20
טוקר התכוון שבמקום להתעסק במוזיקה החסידית הוא יותר מידי עסוק בדואטים שונים ומשונים, יש גבול כמה אפשר וזה כבר מאבד את הטעם הטוב [שלא נדבר על זה שהוא עשה את זה עם מישהו שתקף את החרדים וכו וכו'] לדעתי הוא צודק לגמרי, תוציא דיסק חסידי יותר טוב.
יוני28.12.20
91
טוקר אין עליךךך!!! לא מפסיקים לשמוע אותךך גם ברגעים הקשיים תמשיך לעשות חייל (אבל השיר הוא לא רע...) ודרך אגב שימו לבשטוקר מחק את הדבריים שלו...
...21.12.20
90
אם אתם מקשיבים למוזיקה דתית שהיא לא ניגונים מכוונים זה בדיוק כמו להקשיב לשיר לא דתי. אז תפסיקו להיות צבועים , הכל ניגונים שוטים רק שהשירים הדתיים שזורים עם מילים נקיות ובדרך כלל ציטוטים קדושים אבל זה לא הופך את השיר למקודש יותר כי ניגון שוטה מגיע מהנפש הבהמית ולפעמים ממקום מאוד נמוך....
כולם ניגונים שוטים21.12.20
89
לא הבנתי על מה המהומה חוץ מזה שיש כאלה שמפריע להם שפריד הוא מלך המוזיקה היהודית
אינטרסים21.12.20
88
לכל המלכלכים סתמו את פיכם ומלאוהו בקישואים רקובים ואל תתקרבו לתוכניות של טוקר יאלה אסור לאדם להתבטא כל אדם יעשה את שליבו חפץ ואם לא באלכם לשמוע תשימו את שאריות הקישואים על האוזניים נקוו שיפרסמו את התגובה
אלמונית21.12.20
חזק אהבתי את הקטע עם הקישואים
אלמונית 209.06.21
87
הרב החסיד רבי אברהם פריד הולך בדרך הנכונה של קירוב הלבבות ולנקודה הטובה שבכל יהודי היכן שהוא, וזוהי הדרך האמיתית. ובבקשה תפסיקו לבלבל את המוח עם שיטות המאוסות של חרמות שהבאתם מכל מיני מקומות של צביעות לשמה, ששיטות אלו לא הועילה לכם ולא קירבה שום יהודי רחוק אלא עשתה את ההיפך. והכל בא מתוך שיקולים ואי
יהודי פשוט20.12.20
86
לא מתאים ביכלל מה שטברהם פריד עשה טוקר צודק אין לי משהו נגד אביב אבל עדין סה לא מתאים!! אני עם תגובה 40
אורלי20.12.20
85
עצרו לרגע את שנאת החינם והדאגה לשלום בנינו ובנותינו וחשבו אם אביב גפן היה נכנס לבית הכנסת שלכם בשבת עם עיניים דומעות וכיפה על הראש הייתם מסכימים שיתפלל אתכם ? הייתם מעלים אותו לתורה ? או רק שישים ציצית וכיפה שחורה ,רק אז הוא נקרא בעל תשובה שלימה ?? פריד לעומתכם למד בחסידות מהי נשמה יהודית ואיך היא
חבדניק . לכך מתנגדי הדואט20.12.20
צודק אין על חבדדד
רוי21.12.20
84
העלק שטוקר חרדי 🤣
ש א20.12.20
83
חבר'ה !!! עם כל הכבוד לכל המגיבים אבל לדעתי יש גבול !! היום פריד שר עם גפן מחר הוא ישיר עם עדן בן זקן וגם אז תגידו מה הבעיה. אם גפן יחזור בתשובה אנחנו נקבל אותו באהבה גדולה הבעיה שהוא לא בכיוון אחדות אומנם זה חשוב מאוד אבל לא בצורה כזו תחשבו איזה פירצה יש כאן חילונים ודתיים יעשו דואטים ואחר כך גם יו
איציק לוי20.12.20
לשיר עם זמרת זו בעייה הלכתית משא''כ עם אביב
לשיר עם זמרת זו21.12.20
אתה גם יודע מי זאת!! למה הוא לא בסדר אתה לא רוצה אל תשמע גם צמאה
א20.12.20
לכל יהודי יש ניצוץ אלוקי וצריך לקרב את החילונים מילים כאלה רק מרחקות יהודי= יהלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני20.12.20
זה נקרא לרחק אותנו
איציק לוי20.12.20
82
תפסיקו לזלזל באינטליגנציה המוזיקאלית של הבחורים- בחור שמתעניין במוזיקה מכיר ועוד איך, אולי יותר טוב ממך טוקר-את שיריו של אביב גפן, הוא מוזיקאי מצויין ואיכותי, זה שהוא נתפס כזמר של הצפונבונים לא אומר שלא מכירים אותו-ועדיף שישמעו את שיריו מאשר שירים של עומר אדם וכדו'.
יאיר20.12.20
81
מנחם טוקר היקר, להיות ביביסט זה לא להיות דתי ,נראה לי שאביב גפן יותר מאמין מנתניהו
מאיר21.01.21
80
חחחחחחח רוב המגיבים פה עם פיצול אישיות ! ואגב אנשים רושמים פה כל מה שיש להם בבטן אז תיסתמו קצת לא יזיק לכם! זה חתיכת לשון ברע מה שהולך פה
שיראל22.12.20
79
פשוט נשיקות!!!!
התגובה הכי טובה כאן -3621.12.20
78
לכל המגיבים - אתם מודעים לזה שכבר יש דואט של אביב גפן עם אביתר בנאי למשל?.. מה ההבדל?
אני21.12.20
עם כל הכבוד יש טיפה הבדל בין אביתר בנאי לאברהם פריד! בבקשה לא להתממם!
או21.12.20
77
עולם הנגינה פתוח . כל הרוצה לנגן לא בודקים אם נטל ידים בבוקר ואמר קריאת שמע בזמנו. עולם הנגינה יש בו שירים גבוהים ואותנו הם מעניינים ויש שירים נמוכים שאותנו לא מעניינים. עצם שיתוף הפעולה המאתגר שעשה ר' אברהם כשלעצמו מעניין ומעורר הלבבות יישר כח
עולם הנגינה21.12.20
ההיפך, דווקא משום שעולם הנגינה הוא כ"כ עמוק ומדבר ללב ומשפיע עליך, זה הסיבה שעדיף לא להאזין למישהו שהוא לא בסגנון שלך. שוב, זה לא עבירה, אבל עדיף תודה.
מוישה21.12.20
76
מנחם אתה פשוט צודק!!! פשוט בושה שזה אברהם פריד!!! מסכימה איתך בכל מילה!!!!!! בתור אחת ששומעת 24/7 לקול חי, אני לא רוצה שהילדים שלי ישמעו כזה שיר, יאהבו (כי תכלס השיר עצמו יפה..) וישאלו מי זה ששר עם אברהם פריד? ומה אגיד להם? אביב גפן גדול הדור הבא??? מנחם אתה צודק מאוד!!! תשמיע את זה בכל מקום חילונ
אחת שחשבה על זה21.12.20
24/7???
חיים21.12.20
נו באמת...
רוי21.12.20
כולל מוצ"ש!!!!!:) וכול אלה שכתבו שטוקר הוא חילוני וסגנון כזה, לא שמעו את התוכנית שלו, בין 2 ל-4, שאז הוא מפרגן לאברכים מוצרים בחינם, משמח מבודדים, משמח כלות, עוזר ופועל בלי הרף!! תחשבנו שעתיים ביום כפול 5 ימים בשבוע-- כבר 10 שעות בשבוע של חסד ועזרה בחינם!!! אז תנו לי חילוני אחד, ואפילו חרדי, שעושה
אסתי21.12.20
גם בשבת???
גיל דוד21.12.20
כן תגידי לילדים שלך שזה יהודי חוזר בתשובה!!!
בלה21.12.20
בלה יקרה, למה שאני אשקר לילדים שהוא חוזר בתשובה????? מיילא הוא היה ימני, אוהד חרדים וכו', אבל זה אביב גפן!!!!!! ה--דוגמא לשמאלניות!!!
אחת שחשבה על זה21.12.20
75
זה התחיל להיות באופנה שזמרים דתיים וחילונים שרים יחד,אבל למרות שפריד וגפן הם שניהם ענקיים במוזיקה הרגשתי יותר שיש פה עיניין של אינטרס עסקי מאשר" אחדות העם" כמו שהם אומרים. גאה בטוקר על התגובה
אני21.12.20
74
זה אח של נטי טוקר, הדובר של העיתון הגרמני הארץ דה מרקר, אופורטוניסט כמו משפחתו
מנחם 21.12.20
בנדוד
חיה22.12.20
73
טוקר שאפו ענק !!!!!!!!כולם חושבים כמוך גם אלה שכותבים הפוך יודעים בליבם שאתה צודק !! זה לא הפריד שאנחנו מכירים זו לא הדרך להכניס אלינו כזה זמר (אפילו שאנחנו באמת אוהבים אותו ) אנחנו איתך ב- 10000% !!!!!!!!!!!
איציק לוי20.12.20
צודק!!!
אלמונית29.12.20
ואוי הגזמתתת...
מירי21.12.20
72
מזה לא להשמיע את אברהם פריד..... אם לא משמיעים בתחנה את אברהם פריד התחנה תקרוס!!!!
ללא שם20.12.20
אבריימלה הוא ה'בייס' לכל המוזיקה החסידית...
ו20.12.20
אפשר להשמיע כל היום את שוואקי וזה ישמע פצצה
יעקב המלך21.12.20
71
ומי שעדיין מעריץ אותו שילך לטיפול דחוף
יעל20.12.20
הייייי שקלי מילים
רוי21.12.20
70
ועוד האיש הזה הומלץ לקבל פרס מפעל חיים..... כ"כ מגוחח
רפאל20.12.20
69
שיר משעמם ומלא בצורת חבל שפריד בכלל נשאב לאביב יבש ושחון כגפן לא פוריה ... וכי כל זב ומצורע שישיר מילות קודש צריך לחבק אותו? גרש האמה הזאת ואת בנה ...
אבי20.12.20
68
ילד פלסטיני כן ואביב גפן לא?
יוני20.12.20
נכוןן
....20.12.20
קלעת בול
יוסי21.12.20
67
מי שאחר כך הולך לישמוע את תוכנית הצהריים של טוקר והקול הבא אז אין לו זכות להגיב נגד טוקר. לא שאני בעד טוקר אבל אני רק אומרת...🙄🙄🙄
נעמי27.12.20
66
יישר כח גדול לאברהם פריד שבזכותו נשמתו המאירה של אביב גפן יכלה לבוא לידי ביטוי.השדרנים יפי הנפש בערוצים הדתיים מיהרו ללעוג כאילו לא שמעו שיש תשובה בעולם.התביישתי שאני שייכת למגזר
שלומית21.12.20
65
ככה מקרבים יהודים. בעוד כמה שנים זה יהיה סיפור חם על חוזר בתשובה. חזר בתשובה דרך שירה. במקום שבעלי תשובה עומדים.....
בלה21.12.20
...וד"לול
חיים21.12.20
64
גם לשלומי שבת יש שירים שלא הייתי מעוניין לשמוע וודאי שלא להשמיע , ואין שום רלונטיות לזה שהוא יהודי מאמין ומסורתי , ובכל אופן שיתופי פעולה איתו [בהופעות ואפילו בדיסקים של שוואקי וחיים ישראל] התקבלו באופן חיובי יותר , למה ? בסוף זה ענין ריגשי שגפן מסמל יותר את החילוניות ולא בגלל שהשירים שלו יותר שלי
זו שאלה 21.12.20
63
מי שמגיב פה מכיר את הברנז'ה החילונית זה נראה... ואגב, לא שמתם לב שלאחרונה אביב התקרב מאוד כבר תקופה ארוכה גם פוליטית וגם דתית אתם מביאים ילד בן 17 שרצה להתפרסם ומשאירים אותו באותו סטטוס, תארו לעצמכם שהיה חוזר בתשובה אז זה כן היה בסדר נכון? אם זה מומלץ או לא? יש פוסקי הלכה וזה המדד שלנו, אבל השיח
ללא שם21.12.20
62
אף אחד לא חושב שטוקר דוס וגם הוא אף פעם לא הצהיר על זאת אבל דווקא ממנו חשוב לשמוע דעה אחדות זה דבר מבורך אין ספק אבל צריך לדעת לשים גבול עוד מעט יעשו דואטים עם זמרות תחת כותרת האחדות יכלו להסתפק בסלפי או בסרטון שפריד עשה ברכב זה היה מספיק כדי להמחיש את קרבת לבבות לא צריך להנגיש לילדים שלנו את האח
טוקר צודק!21.12.20
61
יאווו איזה באסה החסידות של טוקר נהיתה קטנה🤪מלאאא פרשו...😂😂אולי הם עברו לחסידות של עמי מימון??????🤔 אני לא נמצאת בשום חסידוווותתתת עצמאית גאה💪💪
יעל20.12.20
חתיכת סתומההההההההההה
שיר20.12.20
60
מנחם אתה החסיד הגדול ששומע רק מוזיקה חסידית וחס ושלום לא שומע מוזיקה ישראלית הייתי בטוח שאתה לא מכיר אפילו את השם של אביב בכל אופן אברמלה הרבה הצלחה ןתמשיך בקידוש השם שלך ואל תתפעל
יוסף ירושלים20.12.20
59
הרעיון של הציבור החרדי הוא להתנתק מהחילונים לגמרי, מהצבא, ממוסדות ההשכלה, משוק העבודה החילוני הפרוץ, מהמוזיקה והזמרים החילונים, ולשמור שלא יכנסו הדעות הכוזבות והכפרניות של הציונות.
יוני20.12.20
מה עם ואבתה לרעך כמוך ומה קשר ציונות ???? אחדות העם ישראל זה חשוב מאודדד ומצווה חשובההה
שירה כהן20.12.20
58
כי רב הסיכויים שמלא מאזינים יעברו תחנה... אבל אין בעייה להשמיע במקומות אחרים
ו20.12.20
עוד חסיד של חסידות טוקר
...20.12.20
מה נטרק איתך דפוק אחד?? כל תגובה נורמלית שכתובה כאן על טוקר אתה כותב " עוד חסיד של טוקר" תרגע ומיד!!
חסוי20.12.20
57
די להתחסדות לגייר שירי תועבה מותר ולשיר עם זמר לא דתי נהיה אסור?! במיוחד חורה לי כשההתחסדות הזו מגיעה מדמות אדם מודרני כמו טוקר הוא צריך להבין שהרבה חרדים חושבים היום פתוח מבעבר ואין סיבה כל דבר להקצין ולנדות י שית"פ מבורכים וזה אחד מהם
חזי20.12.20
56
אין על טוקר כל מילה סלע מספיק! הפכתם את טוקר ליותר גרוע מגפן כל היפי נפש משבחים את גפן וצוחקים על טוקר יש גבול!!!!!!! די עם ההסתה גם לפיד ביקש סליחה מהחרדים והרבנים לא אישרו לשבת איתו כי לא על כל דבר סולחים מה שגפן עשה במשך השנים זה דבר שלא ישכח ולא יסלח!!! לא !!! די עם הדעות העקומות אין על טוקר או
שסני''ק גאה29.12.20
55
מהומה מיותרת...ההסתכלות של אברהם פריד היא כמו שהרבי לימד אותו, לראות איך שהטוב של יהודי הוא העיקר , והרע שבו הוא אפל ,חיצוני וזמני. אך מה לעשות שמי שלא שתה מהמים החיים של הבעש"ט וממלאי מקומו, רואה בדיוק ההיפך... מזכיר לי סיפור איך פעם אדמו"ר אחד (מפני כבודו לא אזכיר את שמו) אמר לרבי שהוא לא מבין איך
חבדניק22.12.20
54
אני לא מסכימה עם הלשון הרע שהולך כאן!!!!! וגם לא עם טוקר בכללללללל!!!!!!
אחת שמבינה21.12.20
53
הבעייה בזמר שהרס נערים רבים באותה תקופה ולא שמענו התנצלות על הנזק
מנחם21.12.20
52
אביב גפן בצמאה..יכול להיות מעניין
ד21.12.20
51
זה בהחלט לא מתאים לנו שנשמע אבל זה הכרחי לביאת משיח וקירוב הלבבות. והפיצול שלך קיים גם אצלינו כל שניה ונשימה.
תקופה של בלבול21.12.20
50
התגובות כאן מלאות ברכילות ולשון הרע גמורים-אתם עוברים על לאוין מדאורייתא חופשי. תתביישו לכם! ולא שאני מסכים עם טוקר בנושא הנ''ל-אבל מכאן ועד לטנף עליו אישית? מה הוא כבר אמר?
יאיר21.12.20
49
מתי תבינו שמי שמגיע לשיר הזה יודע על אביב גפן עוד לפני די לתמימות
איש פשוט20.12.20
48
עולם מבולבל.... יבוא אליהו הנביא ויתרץ קושיות
שיר20.12.20
47
רוצים משיח עכשיו!!!
נתי20.12.20
46
טוקר המלך, אין עליך אנחנו מחזקים אותך אתה אומר בקול את מה שכולם חושבים בשקט, ומפחדים להשמיע, ועד כדי כך הם מפוצלי אישיות שהם מנסים להפחיד את מי שמשמיע את ההשקפה ,
יוני20.12.20
45
למה אתה מסתבך? כול פעם אין לך מחסום לפה....
רחל20.12.20
44
מעצבן שבציבור החרדי כל ייצור עם 5 חברים נהיה פרשן מקצועי, כולה הוציאו שיר לא מתאים לכם אל תקשיבו
חיים20.12.20
43
טוקר אתה גמד קטן חסר אישיות. תתחבר למירי רגב, אוחנה ושאר הלקקנים. יהיה לך יפה ומתאים
מוישה לוי20.12.20
אשכרה
עוזי20.12.20
אין על ביבי וחברי הכנסת של הליכוד!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבל כל הכבוד לאברהם פריד שמקרב לבבות זה חסיד חבד זה מה שהרבי שליטא מלמד אותנו.
אני20.12.20
1.85 לפחות
שי20.12.20
42
אני אישית הייתי מעדיף לשמוע דוואט של "ידיד נפש" אברהם פריד עם אביב גפן.
Jekwein23.12.20
41
מנחם מוכשר מאוד ושדרן אלוף ואיש חסד ענק! עם זה אני מסכימה איתכם ( התוכניות שלו מגניבות ואני מתה עלהם ) אבל לא כל דבר שהוא אומר זה קודש! אני יכולה להמשיך לצפות בקול הבא ובעוד תוכניות שלו ולהנננוווותתת כי הוא באמת אלוףף אבל זה לא אומר שתמיד הוא צודק! הפעם הוא הגזים!!! והוא שדרן פצצההה אבל לא תמיד הוא
יעל21.12.20
40
בצורת הוא שיר מרגש מאוד וניכר שנובע ממקום עמוק וטהור ומחיבור של נשמות שכידוע אב אחד לכולנו...אנא, קצת אחדות ואהבת ישראל וקירוב לבבות!
שיר21.12.20
39
איזו צביעות ומה עם המופע של צמאה נשפי של חב"ד? זה הקטע היום לשיר עם חילונים וכל החרדים שומעים את זה. התחיל עם זה ישי ריבו כשעשה דואט עם שטיינמץ ומשם הכל ניפתח. טוב, לא טוב? שאלה לדיון ללא תשובה לדעתי.
שרה21.12.20
לא הבנתי... את קוראת לישי ריבו חילוני?!?!?! או שמא לשטיינמץ?!?!?!? מה קורה...
אני21.12.20
38
בא האדם הזה עם הכיפה המזוייפת ותוקע טריז ביננו. סוף סוף יש זמר חילוני שמבין את העוול שעושים לחרדים ומנסה לקרב ביננו. כניראה זה לא מאהבת מרדכי. אלא משינאת אביב.
דניאל21.12.20
37
ואם לא מקסימום נעבור למורשת
אלמונית21.12.20
36
אין להאמיןשבדיוק מנחם טוקר הטהןר והצדיק הראשון שמביא את כל העולם החילוני לתוך כל בית חרדי עם כל החברים שלו הם אלו שמטיפים מוסר אבוי לדור שאלו הם דורשי המוסר אני הייתי בעשרות חתונות של עולם הישיבות הזמן הכי משמח זה שהזמר אפילו הצדיק רק מתחיל לעשות מנגינה של איזה זמר חילוני כל הבחורים מתחילם לרקוד כא
רון20.12.20
35
אם זה נכון שקול חי רצו להפסיק להשמיע את פריד זה צביעות לישמה.. ישי ריבו ושלמה ארצי חיים ישראל ואייל גולן וכוליי וכוליי עלק יחרימו את פריד אנחנו נחרים את קול חיי !!! וטוקר תחזור לדובאיי ואל תבלבל את המוח .
בניה20.12.20
בדיוק מה שאמרת שטוקר יחזור לדובאי עם השטויות שלו
רון20.12.20
נכון ביותר. גם אני חשבתי כך.
שרה21.12.20
34
תת רמה.... .
מירי20.12.20
33
בכלל בזמן האחרון לא מובן מה עובר על פריד חוץ מזה שבכלל לא מתאים לו לשיר בעברית
שיר20.12.20
32
זה שליח אמיתי של הרבי שבא לקרב לבבות ולא להרחיק. אני אוהב אותך מאוד מנחם, אבל לא מתאים לך להתנהג בצורה כזו. דווקא בזמן של פיצול ושיסוי בין המגזרים סוף סוף קיבלנו משהו יפה ומאחד. כדאי שתזכור תמיד, "מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך" וימים יגדו כמה השיר הזה יכול להשפיע על אביב ושאר החילונים.
אוהב את הבריות 20.12.20
31
אדון טוקר , בבקשה תהיה אמיתי עם עצמך ..תזכור מאיפה באת , ואיפה אתה כעת .(סליחה שזה אישי ) דווקא חרדי כמוך צריך לעודד את השיר הנ''ל.
רם20.12.20
30
את מי מעניינת הדעה שלו.....מי הוא שיגיד דעה????
מוטי20.12.20
הגרוייס צדיק !!! במקום לדבר על פריד שאני מבין את השקפת עולמו ואל תשכח לרגע שהוא חסיד חבד והוא מחפש לאחד את העם במיוחד בתקופה כזאת של הקורונה.למה אף פעם לא שמעתי אותך שבקול חי עשו דיון רציני שלא להשמיע יותר את יניב בן משיח שלמד באור גאון אצל הרב צבי פדידה והיום איך הוא מתלבש ואיך מופיע על הבמה אוי הש
ברוך21.12.20
29
חבר'ה אתם מגזימים!! יש פה תגובות מגעילות ודוחות!!!פשוט ככה. אתם צריכים להתבייש..
ללא שם27.12.20
28
אבל בתכלס כולם פה צבועים! כי במוצש כולם הולכים ורואים מוצש חי והקול הבא... א שמרו על הפה. הוא לא הצבוע היחיד כאן!
חיה21.12.20
27
מה כולם מתענינים באיש הזה ? מי הוא בכלל? כולה שדרן רדיו!!! אנשים התחרפנתם לגמרי!!!!
מני21.12.20
26
אני בשווווקקקקק עד הרגע אהבתי את טוקר ואת התוכניות שלו, זה היה נראה מגניב ומעניין ויפה איכככסססססס מה זה??? עד שמנסים לעשות אחדות אתה בא ואומר כאלה דברים??? עללקקק חרדי טוקר..... מבטיחה לכם שהוא שומע שירים יותר גרועים מזה, וברור שלשידורים בקול חי הוא מגיע עם כיפה בגודל חצי ראש ולערוץ 13... קיצרררר ז
יעללל20.12.20
יכול להיות שהוא שומע זמרים חילונים ואפילו את נועה קירל וסטטיק ובן אל אבל עדיין הבנאדם שומע באוזניות שלו ולא שם תשירים האלה ברדיו נכון? מותר לו להגיד את דעתו בענין
רוי21.12.20
תשמרי על הפה שלך אל תבלבלי במוח
נתי20.12.20
טוקר איש אמיתי
איציק לוי20.12.20
25
מי אתה מנחם שטטיף מוסר אתה אותו מנחם שביזה והשפיל בשידור חי את אשתו ובנו של יגאל עמיר אתה שפל המוסר האנושי אין לך ולא קומצוץ של דעת תורה אז פשוט שתוק! !
יוקי20.12.20
לא נשכח ולא נסלח לו על השידור ההוא
שימי20.12.20
לא נשח ולא נסלח על השידור ההוא בזמן אוויר
יוסי21.12.20
24
מסכים אם טוקר שאביב לא ירגיש אותו איזה רב שיחזור בתשובה ואז
HTR20.12.20
עוד חסיד של חסידות טוקר
....20.12.20
23
אף מילה על האיור???
מיכל20.12.20
22
אין על טוקר בעולם!!!
ג31.12.20
21
שגרם הודיע ש בתוכנית שלו לא ישמיע את השיר בגלל המבצעים, דעתו האישית וטעמו בשעת השידור שלו? מה ההתנפלות? גם אם המאזינים לא מסכימים ניתן להביע אחרת. לדעתי כרגע רוב האמנים בתהליך של הכרה בבורא עולם, ומנסים להתקרב אל היהדות, עולם השירה הוא מקום גבוה ובתגובות מטופשות ניתן לאבד יהודי שרוצה להתקרב, אני בטו
פריד/גפן21.12.20
20
מרדכי בן דוד לא יותר צדיק מפריד הוא היה שר במעורב אבל הוא "מלך" אצל מנחם טוקר אז חברה קצת פורפורציה
חרדי21.12.20
יותר צדיק????? מי אתה שתחליט מי יותר צדיק ומי פחות? שני זמרים ענקיים!!
מימי22.12.20
19
אני לא מבין על מה הרעש ריבו שר עם רייכל ארצי גושן ועוד כהנה וכהנה ולא היה שום דיון בקול חי האם להשמיע את שיריו זה נשמע פוליטי לאור ההזדהות השמאלנית של גפן מספיק עם הדרמות...
חיים20.12.20
צודקקקקקקקקקקקקקקק
רבקה20.12.20
לי אישית אין בעיה עם הדואט הזה אבל אני מבין מאוד את ההבדל בין נתן גושן לאביב גפן. וגם-בין ישי ריבו לאברהם פריד.
יאיר21.12.20
18
בעיני התגובה של טוקר מוקצנת. אבל כל המגיבים פה נגד טוקר גם התגובה שלהם מוקצנת. להעליב ולהשמיץ שדרן? על מה ולמה? סתם כי דעתו לא מתקבלת עליכם, ולא אהבתם את התגובה שלו אז מותר לכם לדבר בצורה דוחה? השיר בא לאחד ולקרב, ושיח כזה משני הצדדים עושה את הפעולה ההפוכה וחבל
שירה20.12.20
17
טוקר כל הכבוד. צודק ב 100%. לא שמעתי ולא רוצה לשמוע. התרחק מן הכיעור. לא מתאים לאברמהלה פרידמן
מל20.12.20
עוד חסיד מחסידות טוקר
....20.12.20
16
שר דואט עם שלמה ארצי בעבר. זה לא הפריע לטוקר בכלל. אדרבא ככל הזכור הוא היה מקורב מאד לבן דוד (אמרגן?)
גם בן דוד23.12.20
15
שיר בנאלי כזה.. לא משהו מרגש שאני יחפש לשמוע שוב .. אז על מה הדיון.. פעם ה?אה שיוציאו להיט אמיתי ולא רק רעיון מגזרי. ומה הבעיה של האנשים ? כמ הוא שמאלן? אז מה רוב החרדים היום שמאלנים.. מה רנ בזה זו רק השקפת עולם צורת חשיבה ואמונה בצדקת הכסף
הנביא 21.12.20
14
דואט מרגש ומעורר רוחות של גאולה!
דואט של גאולה! 20.12.20
13
אין שום היתר לדבר לשון הרע על אף יהודי. רק באחדות, ובאהבת ישראל ניגאל במהרה בימינו.
יצחק20.12.20
12
מנחם טוקר לפי איך שהוא מדבר עלק הוא נקרא חרדי שייתן לנו מוסר הוא הראשון שנכנס לאטרנט למחשבים והוא הכניס לנו תכנים הביתה עפרא לפומא מנחם טוקר תלך לך לרדיו החילוני ותשאר שם ואף אחד לא יבכה עליך חתיחת מסריח
יהודה20.12.20
סופסוף מישהו מדבר אמת עליו
tuv20.12.20
יפי נפש!! גועל
theshork20.12.20
11
מנחם אני מצדיע לך על התעוזה והדברים הנכונים אך חבל שאתה לא הולך עם עד הסוף נמאס מהזמרים המתיפיפים דואט זה רק אחרי שתחזיר אותו בתשובה
יורם20.12.20
עוד חסיד מחסידות טוקר
....20.12.20
איזה תעוזה אוי לא נגזים
מירי21.12.20
10
על זה נאמר דפקתם את אגד פריד עשה תמליונים שלו כבר היום הוא בשביל הכיף אז כל חי לא מגרד לו אפילו.........
דודי20.12.20
9
נראה שהלכתם רחוק מידי עם הקיצוניות של 2 הצדדים . מה רע בקצת אהבת ישראל שהשירות הזה מביא !! מה עוד שיש הרבה חוזרים בתשובה שאברהם פריד לא ממש מוכר אצלם . ודווקא אביב כן . רדו מהעץ הגבוהה הזה יש ציבור חדש גם החרדי . והוא לא שמור לחרדים מלידה !!!!
איזה שטויות. ,20.12.20
8
יואו איזה מגניב נ.ב. חתיכת פאדיחה לטוקר
אני התגובה ה10023.12.20
7
שיר מחריד אברהם פריד לא נכנס אלינו עוד
איכס20.12.20
חבל
א20.12.20
6
הגר"מ טוקר שליט"א מקבל את ההחלטה, יתייעץ עם מורנו המשגיח הגה"צ ר' שוקי סלומון שליט"א וביחד ילבנו את הסוגיה.
אולי לפני שמרן 20.12.20
טווווובבב🤣🤣🤣🤣
מיכל20.12.20
אהבתיייייי חזק ביותרר
620.12.20
חזק ביותר!!!!
יוסי21.12.20
5
מעניין מתי טהור הלב ר' מנחם טוקר חשב על זה ? כשטס לאירופה עם כובע מצחייה ונטול ציציות והתנהג כאחרון החילוניים? מי שמך חתיכת פושטק וחקיין עלוב של דידי הררי -מי שמך להביע דעה בכלל על משהו ? כל אחד שמנחם חפץ ביקרו מוכתר בשידור כ"גדול הזמר ה..." יאללה יאללה ראש ביצה מגוחך תמשיך עם תכנית הרדיו הרדודה של
חבד20.12.20
קלעת!!!! בול הבן אדם!!! כל כך ריק וחסר תוכן-אביב גפן שבא לגבר על אהבה ועל חיבור ועל רגש כ"כ ממקום יהודי לעומת טוקר הכ"כ יבש ושטחי הזה
יצחק20.12.20
אני בת סמינר וממש לא סובלת אותו.. אבל ניראה לי אני היחידה..
מירי20.12.20
שמת לב מה ואיך התבטאת בשורות המעטות שכתבת? הכפשה, הוצאת שם רע וכו' וכו' וכל זה תחת האיצטלא של הצדיק האמיתי, תוך כדי שמטיף מוסר למישהו אחר, אין לך בושה??? לשפוך את דמו של יהודי, (ולא נכנס באיזה הנהגות [''חילוניות'' כהגדרתך]הוא נוהג) תחת איצטלא של קדושה! איבדת כל רסן!
הלו, השתגעת????20.12.20
4
ביגלל אנשים חסרי השכלה כמו טוקר הלכנו בגלות.פעמיים חבל שהטיפש לא מבין שמספיק ניצוץ אחד של יהודי כדי ליסחוב אלפים כמו אורי זואר הצדיק כמו פופיק ארנון
דויד20.12.20
אז אולי בגלל שלכל יהודי יש ניצוץ תלך ותשמע את עדן בן זקן? יש הפרדה בן הניצוץ היהודי לבין זה שאנחנו לא יכולים לשמוע שירים של כל אחד
רוי21.12.20
3
סקר: מי חושב שברדיו קול חי חשבו באמת להחרים את פריד או שהם רוצים שאתם תחשבו שהם "שקלו" את זה.
שפוי20.12.20
אף אחד לא חשב....סתם קישקש
מוטי20.12.20
בטח רוצים להחרים את פריד בקול חי
יוסי21.12.20
סתם המציאו את זה זה
יצחק20.12.20
2
הייתי מצפה ממך בתור איש תקשורת להבין את הצורך באחדות שכלכך חסר בעם שלנו ובמקום זה אתה רק מעורר פילוג ושנאה בעם. במקום להעריך שני זמרים שיש להם כוונה טהורה לאחד את העם כך אתה מגיב בושה וחרפה כל הכבוד לאברהם פריד ואביב גפן על שיתוף הפעולה המבורך.
למנחם טוקר היקר20.12.20
1
טוקר הוא יחצן מצויין . בשביל כסף והמון כסף הוא מסכים להיות שעיר לעזעזל גם בלי שערות .
דונדון20.12.20
אולי גם יעניין אותך
אנשים

הבן של המשב"ק של הבבא ברוך התחתן עם נכדת הבבא סאלי | תיעוד

חזקי שטרן | 16.04.24

"צריך את תמיכתכם ועזרתכם"

פילבר עושה מצ'ינג - עשרות אלפי שקלים נתרמו עד עכשיו

בני סולומון | 09.04.24

"מתייעץ עם הרבנים"

הזמר חשף את התקרבותו ליהדות: "קידוש, כשרות, מצוות"

איציק אוחנה | 06.04.24

בחופה החגיגית

הריקוד של רבי דוד אבוחצירה והמיליארדר החרדי  | צפו

איציק אוחנה | 01.04.24

אחרי שהתגלה בקע

הסתיים הניתוח בהרדמה מלאה של נתניהו; מה מצבו כעת?

יאיר טוקר | 01.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

פריימריז ב'יש עתיד'

הירידה של קרעי על יאיר לפיד: "התקשרתי לברך אותו"

יאיר טוקר | 28.03.24

"שמחה שאתה מתחזק"

כששרה נתניהו הזמינה את השחקן המתחזק לשיעור תנ"ך עם ביבי | צפו

איציק אוחנה | 26.03.24

"פוליטיקה מכוערת"

האקדמיה התקפלה וחזרה בה; הכתב החרדי יקבל את הפרס 

יוסי נכטיגל | 18.03.24

"נפל לי האסימון"

כוכב הילדים "יובל המבולבל" תרם עמדת תפילין | זו הסיבה

איציק אוחנה | 17.03.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

ההדלפה מהכוורת המצומצת

בלגן בלשכת נתניהו; ניסיון ל"סיכול ממוקד" לאחד הדוברים?

יאיר טוקר | 17.03.24

"בשביל אחדות עם ישראל"

הקומיקאי גיא הוכמן: "מתכוון לשמור בפעם הראשונה שבת"

איציק אוחנה | 17.03.24

"פונתה עם חיוך"

החולה הופתעה: שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לטפל בה

יאיר טוקר | 15.03.24

"כבוד לקחת את המשימה"

איש התקשורת מני גירא שורץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל בקול חי

איציק אוחנה | 13.03.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

אות ברית קודש

גדולי העסקונה הבני ברקית בברית לבנו של יעקב זכריהו | גלריה

חיים רוזנבוים | 13.03.24

"פשע של ההנהגות"

גיא לרר הפתיע: "הפירוד בינינו לחרדים מגיע אך ורק מלמעלה"

כיכר השבת | 11.03.24