כיכר השבת

במשך דקות ארוכות | צפו

בטקס האזכרה בהר הרצל; בנט לא הצליח לדבר: "תסתום, אתה נוכל"

בטקס האזכרה הממלכתי לחללי פעולות האיבה בהר הרצל, עלה ראש הממשלה בנט לדבר, אך במשך דקות ארוכות, הוא לא הצליח, כאשר הקהל צעק; "תסתום ותתבייש • צפו (בארץ)

110
קובי אטינגר | כיכר השבת | ג' באייר | 04.05.22
בנט, היום בטקס (צילום: ערוץ כנסת)

ראש הממשלה נפתלי בנט, נאם היום (רביעי) בטקס האזכרה הממלכתי לחללי פעולות האיבה בהר הרצל בירושלים, אך עוד לפני שהתחיל לנאום, עשרות מהקהל החלו לזעוק לעברו והנאום התעכב במשך דקות ארוכות.

עוד לפני שהחל לנאום, החלו נציגי המשפחות השכולות לקרוא לעברו; תתבייש, אתה נוכל, תלך מפה, תסתום ותעוף מפה, הקמת ממשלה עם גדולי אויבנו, לא רוצים אותך", ועוד קריאות מעין אלו.

בנט, לא הצליח לפתוח את הנאום, ורק מלמל "משפחות אהובות, אני אוהב אתכן אהבה גדולה. אני שומע את הכאב". בהמשך, כשניסה שוב לדבר, המשפחות שוב החלו לזעוק לעברו בכאב, עד שעברו יותר מחמש דקות ובנט החל לדבר, למרות הזעקות שנשמעו בטקס.

אחת המשתתפות בטקס, שמחתה בצעקות נגד בנט, לא חשה בטוב ונזקקה לקבל טיפול רפואי במקום. לאחר נאום בנט, עלה לדבר נציג המשפחות השכולות והתנצל על האירוע המביך, כאשר ברקע נשמעו צעקות המשפחה לעברו - "לא מתנצלים".

הנאום המלא

מכובדיי, אורי אנסבכר בת ה-19 גדלה במשפחה חמה וטובה ביישוב תקוע שבגוש עציון, התנדבה לשירות הלאומי, שם טיפלה בנוער בסיכון, ועם צרכים מיוחדים במרכז יעלים שסמוך לגן החיות התנכ"י בירושלים. היא הייתה נערה יפת-תואר ויפת-נשמה.

בקיץ 2019 היא יצאה לטייל בטבע, בעין יעל. באותו היום ערפאת ארפאעיה, פלסטיני בן 29 תושב חברון, יצא מביתו עם סכין, עם מטרה אפלה וברורה: לרצוח יהודים. הוא נתקל באורי, התנפל עליה, דקר אותה, פגע בה באכזריות בלתי נתפסת, ורצח אותה. הרוע המזוקק פגש את הטוב המזוקק. החושך המוחלט פגש באור המוחלט. באותו היום, הרוע ניצח בפיגוע.

אבל קיומה של מדינת ישראל כולה, מדינה של אור, של קדושה ואופטימיות, היא הניצחון הגדול ביותר על כוחות החושך.

קדושת היום מורגשת באויר. כל משפחה פה מבכה וזוכרת את יקיריה,זוכרת ומזכירה. מספרת לעולם את סיפורם של אלה שהלכו מאיתנו בטרם עת, שהיה להם עוד כל כך הרבה לתת לעולם, ושחייהם נגדעו בידי אנשי הרוע, האלימות והחושך.

משפחות יקרות, משך שנים פעלתן על מנת לתקן את העוול של היעדר אנדרטת זיכרון רשמית לחללי פעולות האיבה. השנה, פעלנו ואנו מתקנים את העוול ומקצים עשרות מיליוני שקלים להקמת היכל זיכרון עבור יקיריכם, יקירינו. זה המעט שאנו יכולים לעשות.

אחי ואחיותיי, אנחנו זוכרים, מנציחים, אך עדיין מסרבים להאמין. לעיתים הזיכרון הוא בסיפור, בתמונה או בסרטון. ולפעמים כל מה שאפשר הוא ללכת בדרכו של אהרון הכהן, כאשר התבשר על מות שני בניו. התורה אומרת: "וידום אהרון".

לשדה הקרב חוקים משלו, אבל לצערנו, בישראל כל העם חזית. משחר הציונות ושיבת ציון, אויבינו לא השלימו עם קיומנו כאן. הם סבורים שאם הם יהרגו בנו, אנחנו מתישהו נישבר. כמה הם טועים.

כמה שטוף שנאה צריך להיות כדי לפגוע באנשים תמימים, שלא חיפשו אלימות או קונפליקט, שחטאם היחיד היה שהם יהודים, ישראלים, שרוצים לחיות בשלווה במולדתם.

גם בימים ובשבועות אלה אנחנו מתמודדים עם גל טרור. לגל הזה יש מאפיינים יחודיים לו, כמו לכל אחד מהגלים שחווינו. פעם אלה אוטובוסים מתפוצצים, פעם נערים עם סכינים, פעם טרור מאורגן ופעם טרור בודדים.

המאפיינים שונים, אבל המוטיבציה נשארה זהה - להפוך את חיינו כאן, במולדת שלנו כאן בארץ ישראל, לגיהינום.

אם רק אויבנו היו משקיעים בבניית עתידם עשירית מהאנרגיה שהם משקיעים בלהפריע לנו, מצבם היה שונה לגמרי. אך הם בוחרים בקידוש המוות, מה שמותיר להם להתבוסס בעוני, בעליבות ובתחושת קורבנות קבועה.

מכובדיי, אנחנו כבר למדנו שאנחנו יכולים לקחת אחריות רק על עצמנו ועל ההחלטות שלנו. לא של אף אחד אחר. וההחלטה הבסיסית שלנו, מראשית הציונות ועד היום, נשארה בעינה: אנחנו נשארים איתנים על אדמתנו. אף אחד לא ישבור את רוחו של עם ישראל. שום דבר לא יזיז אותנו מכאן. כי נצח ישראל לא ישקר.

כל מי שמתבונן במדינה המופלאה שלנו בעינים צלולות ובלב פתוח - לא יכול אלא להתפעל: בעודנו מגינים על עצמנו, לפעמים ממש פיזית, בבית הקפה או בתחנת האוטובוס, בנינו כאן מדינה למופת. מרכז עולמי של טכנולוגיה וחדשנות, מעצמה של ארגוני חסד וערבות הדדית, של תרבות ואמנות, מנוע כלכלי מהחזקים בעולם,

פריחה של עולם התורה, דמוקרטיה תוססת.

כל אלה מתאפשרים בזכות הרוח הפועמת באנשים המופלאים בזרועות הביטחון שלנו,

בזכות צה"ל, המוסד, השב"כ, בזכות משטרת ישראל, ובזכות כל אותם אזרחים, ישראלים טובים, בעלי תושייה, שנרתמים לכל משימה בזמן אמת ושלפעמים אפילו מגנים בגופם על זולתם, כפי שעשה ויאצ'סלב גולב, זכרו לברכה, שהציל את חייה של ארוסתו, בפיגוע באריאל רק לפי כמה ימים.

אל מול גל הטרור הזה, נפעל תחת עקרון אחד: יוזמה. נגיע למקומות בהם נמצאים המחבלים, לבסיסיהם, לבתיהם. אין מקום שהוא מחוץ לתחום מבחינתנו.

נגיע אליהם בכל דרך אפשרית, ונבוא עימם חשבון. אין ולא יהיו שום חסמים או מגבלות במלחמה בטרור. חובתנו המוסרית העליונה - להגן על חיינו, בכל מחיר.

אורי אנסבכר, השם ייקום דמה, הותירה אחריה את המילים הבאות: "עשי שיהא עולמך עולם של שלום, שלום עולמים, שלום עלומים".

רבותיי, כדי שנוכל להילחם ולצמוח, להיאבק ולשגשג, אנחנו צריכים שהחוטים שמחברים בינינו יהיו חזקים כפלדה.

האחדות הישראלית היא-היא חומת המגן שלנו מול כל מתקפה, מבחוץ ומבית. מרחוק ומקרוב. חוזק אחדותנו מגדיר את חוזק העם. עוצמת השלום הפנימי שלנו תבטא את היכולת שלנו לחיות פה יחד. האחדות הזאת, היא שמאפשרת לנו להרים את הראש כל שנה מחדש. לעשות את המעבר הבלתי נתפס מזיכרון לתקומה. מאבל לחגיגות. ולהמשיך בחיים, ולזכור, לזכור תמיד ולא לשכוח. רוחכם, משפחחות יקרות, מפיחה בנו חיים. היא נותנת לנו משמעות.

הרוח הזו - של אמונה בצדקת דרכנו בארץ הזו - היא שתבטיח שנהיה כאן לעד, חזקים, זוכרים, מאוחדים. אנחנו כאן מתחייבים: נעשה הכל שעולמנו יהא עולם של שלום, שלום עולמים, שלום עלומים. יהי זכר הנופלים ברוך".

תוכן שאסור לפספס
110 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
64
אמרו לך אל תבוא!!! תכבד!!! אלו אנשים שאיבדו את היקר להם מכל למען המדינה!!! לב אבן! בחרת כן מגיע!!! כאילו דווקא!!! גרמת להם צער ענק כאילו לא מספיק הכאב שלהם!!! וגם אז , אבן ,פסל, עומד ושותק, אם אתה לא מכריז על פרישה באותו רגע לפחות תרד מהבמה!!!! תן להם להרגע!!! , תן להם את הכבוד!!!!, תחפש כבוד במקום
איזה לב אבן! לא סתם הוא פורש!05.05.22
63
עדיף שלא ידבר!
ללא שם04.05.22
62
תגידו לי אין לבנט פרצוף של רע כמו של פוטין ??? רק שלבנט יש עוד מעלה שהוא גם טיפש !!!!
בשם המזרחי 04.05.22

הצגת כל התגובות

61
ככר השבת מפרסם רק תגןבות מגעילות נגד בנט--בושה
חיים אריה04.05.22
לך לווינט ואלה תראה את הקללות שם
000007.05.22
60
גועל נפש תחזוק בך בנט ותיתפטר הרסתם את כול המדינה
ללא שם04.05.22
59
ה' משפיל גאים
יוסי04.05.22
58
מקווה שהבנת מה רוב העם חושב עליך
ללא שם04.05.22
לצערי בנט הקים ממשלה עם עבאס שותף הפלג המזרחי הבטיח להקים ממשלת ימין לבוחריו ובלי למצמץ הקים ממשלה עם עבאס ועוד אנטי דתית כאשר כל השמאל ושונאי דת נמצאים שם.... בנט לנצח תיזכר לא לטוב
אבי05.05.22
57
שנה שעברה גם צרחו כמה דקות על ביבי משפחות מסכנות שבאות עם מטענים של כאב ופורקות במקום הלא נכון
ללא שם05.05.22
56
לא יפה כבר ככה מתרגש ומגמגם.
אלי04.05.22
55
העם לא רוצה אותך תפנה את המקום בכבוד לכלל ישראל
יוחנן04.05.22
54
בושה למבזים לא עושים פולטיקה בקבר
כל הכבוד לראש הממשלה 04.05.22
שיהיה בקבר לא יעשו פוליטיקה
חיים07.05.22
אתה מנותק תתבייש לך. אינך מזדהה עם הכאב השורף והצורב של משפחת השכול. תתבייש לך אתה כמו בנט אדיש מנותק לך לברלין אתו תחנקו שם
אמן סלה ועד04.05.22
מה קרה - האמת כואבת??????
אוראור זהבי04.05.22
53
שתצילנו מעזי פנים, עז פנים לגהינם
דני וייס04.05.22
אמן🙏
אא04.05.22
52
מגלומן,ומנותק שלא מוכן לוותר על התפקיד...ולא מקשיב לרחשי הלב של העם... בושה ליהדות ולמדינה עם הממשלה הארורה שלך שהקמת מצד אחד אוייבי התורה ושומרי המצוות, ומאידך אלופי הטרור הג'יאד והחמאס ואם חשבת שהעם טיפש אתה טועה בגדול רמאי, נוכל, ובוגד בעמו ובתורתו!
מגלומן04.05.22
51
השטן בהתגלמותו
גד07.05.22
50
מלחמת אזרחים זה הפתרון
אחת ולתמיד04.05.22
תיקון-גאולה זה הפיתרון!
יהודי05.05.22
49
תראו, ביבי לא פחות שקרן מבנט ואולי אפילו יותר. אדם שיתקוף ראש ממשלה כשהוא משתמש, בין היתר, באישיותו הקלוקלת ובמנהגיו הסרוחים של זה, לא באמת מונע מדחפים טהורים. אז למה ביבי מועדף עשרת מונים מבנט? איזה כוח קיצון מצווה עלינו להכריז על ביבי כמלאך רחמים ובנט כמלאך חבלה? לדידי, עדיף הדיקטטור אביר הלב ע
אן. די.04.05.22
48
יש לו את זה
שחקן 1004.05.22
47
תתביישו לכם ,מצדיקים אותו . בושה שאדם שסחף עשרות אלפים אחריו עם אג'נדה מסוימת בגד בבוחריו וחבר לאויבינו . ועכשיו משמש בובה של לפיד הרוצה "בטובת" בנינו . (ליב'ה,וגיוס) גועל נפש ממש .
לכל השמאלנים הלקקנים04.05.22
46
חחח תותחים.. הבן אדם עוד שנייה בוכה.. אין לו מה להגיד. שם יד על הלב
ללא שם04.05.22
45
נפתלי בנט ימח שמך וזכרך שתמות אמן סלה ועד יקח אותך מלאך המוות עוד היום אמן שתעלם בתהום ומלאכי חבלה יענו אותך לנצח נצחים. בנט גימטריה שטן. פפפווועעעע שתשרף אמן
אמן05.05.22
אני מבין את הכעס אבל זה ממש ממש מוגזם!! למה שלא תאחל לו פשוט לעוף מהתחום הפוליטי?! או אולי שישבור איזו רגל בדרך?? תזכור שלמילים גם אם הם מוקלדות יש כוח!
באגינס08.05.22
לא בגימטריה אלא לפי סדר הא"ת ב"ש
דניאל05.05.22
44
כל הכבוד לכם משפחות יקרות, הראיתם לבטן השקרן מיהו באמת.
א.א04.05.22
43
זה מה שחסר לנו שהנואם הבא יהיה עבאס
אריה04.05.22
42
רק לי נעלם הכיפה שלו לגמריי? הגיע לדפוק פוזהוזהווו
סוף סוף הוריד את הכיפה04.05.22
41
הוציאו משפחות שקלות בכח מהמקום. לפחות היו מביאים את מיקי לוי שיקרא קריאה ראשונה שניה ושלישית. בושה.
נחום04.05.22
זה לא כנסת פה זה הר הרצל לא מביאים את היו"ר הכנסת לפה🤨😶
אא04.05.22
40
בשביל מה הבאתם את כל הנאום של השקרן הנוכל הזה?
חיים04.05.22
39
די חלאס מבנט הזה נמאס ממנו, מה הוא לא מבין????? עכשיו רואים כמה הוא לא מתאים!!! גם בגלל בצעקות וגם בגלל הגימגומים וההסמקות שהוא דופק שם! מסכן הוא נראה נבעאךך לנתניהו בחיים זה לא היה קורה1
ידיעות אחרונות04.05.22
38
הצועק הוא חייל מפורסם של ביבי, שצועק בכל מקום. בושה לחלל את יום זכרון לנופלים הקדושים. ראש ממשלה מחליפים רק בקלפי. לא באזכרה לנופלים. פשוט חילול זכר הקדושים. אפשר לחשוב שכולם נרצחו בתקופת בנט והוא אשם. פשוט הורסים את המדינה הצועקים האלה.
חניתה04.05.22
הרצל חג'ג' שצעק הוא אב שכול שהיה פעיל בבחירות למען ימינה ובנט.
תתבייש04.05.22
37
לא רוצים שידבר אז שירד מהסטנדר, חיה חצופה,שנשאר על עומדו,ונשא את דבריו למרות הכעס העצום שהיה בקהל
איש קרית ספר04.05.22
36
מאיפה הבטחון העצמי שלו, לדעת שהוא נוכל שנמצא שם עם קולות גנובים, ובכל זאת לעמוד כך בלי למצמץ??
קג04.05.22
35
אסור להסתכל בפני רשע! ימח שמו! עוד מעט בעז"ה הוא יפול!
אני04.05.22
קצת הגזמת. לא?
גדי רוטמן05.05.22
34
יש מחיר לנוכלות תסתכל בעינים של המשפחות תתנצל ותגיד אני פורש
בין אדם לחבירו04.05.22
1000% !!! אבל הוא לא מבין החמר הזה, הוא מיתחפר ונאחז עוד יותר בכסא. הוא לא מפסיק לדרדר את עצמו ואת ממפלגתו ואת כבודו ומישפחתו אבל בעיקר אותנו.
הרבה אנשים לא באמת מבינים שהמעשה שבנט עש04.05.22
33
מסכן
נחמן05.05.22
32
הוא איש חצוף ועז פנים בן תשע מידות הנוכל הזה
אשי04.05.22
טוב חברה בנט הוא בן אדם נורא, איום שקרן ונוכל אבל מכאן ועד להלבנת הפנים הנוראית הזאת, הוא כמעט בכה, אנשים צריכים להשלים עם זה שהוא ראש ממשלה וסלמת. ושוב אני אומר הוא זבל של בן אדם אבל הוא כמעט גיז'דר שם....... תחשבו על זה
SHLOMO04.05.22
צודק 100% לכל זמן ועת.....
100%05.05.22
31
אים שם צעקו לך בוז תקפ הכול ותישאר ברעננה בושה וחרפהההה
ללא שם04.05.22
30
בנט רוצה לחסל את מדינת ישראל. אם הוא ממשיך יהיה כאן חורבן הבית. נורא ואיום
עודד מהמוסד04.05.22
29
הבעיה היא שהנוכל לא מבין שצועקים בגללו הוא חושב שצועקים כי הם משפחות שכולות ומסכנות.
יוסי04.05.22
28
שילך לעזאזל
מאיר04.05.22
27
בנט יא פלגמט תתעורר או שיהיה מאוחר מדי...
אביר קארה05.05.22
26
הכאב נובע מגרונם.. בנט אתה סמרטוט מהלך של הבדואים בנגב
כהנא04.05.22
25
הנעלבים ואינם עולבים, שומעים חרפתם ואינם משיבים, עושים מאהבה ושמחים בייסורים, עליהם הכתוב אומר (שופטים ה לא): "וְאֹהֲבָיו כְּצֵאת הַשֶּׁמֶשׁ
מאיר שוורץ04.05.22
יה מטומטם לא מדובר ברשע מדובר בצדיק שלא עשה כלום ובכ''ז מביישים אותו. אבל בנט גוי בן גויה מנוול רשע מכר תורת ישראל עם ישראל תורת ישראל מצוה לבזות אותו להשמיץ אותו הוא רשע מרושע ואין לו חלק בעוה''ב הוא עונש לעם ישראל אוטוטו נחזור בתשובה ואז הקב''ה יביא לנו ר''מ יהודי הגון כמו ביבי הדגול הי''ו או הכי
בב''א04.05.22
גם חשבתי על זה, אולי בכזות זה הוא עדין ראש ממשלה. אבל הוא נגד התורה והמצוות. אז נכון עברות ומצוות לא מתקזזים לעבירה יש עונש משלה ולמצווה שכר משלה, אבל אחרי הכל מגיע לו את הבזיון הזה
שירי04.05.22
24
אחרת היו זורקים עליו עגבניות
מזל ששנת שמיטה 04.05.22
23
עוד תזכורת עם איזה חבורת בבונים אנחנו שותפים פוליטים
בני04.05.22
בני בני - ילד רע! המבין יבין!!!!!!!!
אוראור זהבי04.05.22
22
בנט הנוכל הוא האדם הכי שנאוי בעם ישראל הוא נוכל שקרן וזולל וסובא
אפשטיין חרדק04.05.22
הכי שנוא שעם ישראל או בכיכר השבת??
ללא שם04.05.22
תתפלא אבל החילונים גם לא סובלים אותו וגם הערבים לא ואף אחד לא
שירי04.05.22
21
ויכוחים פוליטיים לא מתאימים ביום הזכרון
יום הזכרון04.05.22
היי - צבוע: כשהתלהמו והסיתו נגד ביבי ומשפחתו - איפה בדיוק היית - והמבין יבין ?????????
אוראור זהבי04.05.22
20
אבל לביבי לא צעקו באמצע הנאום.....
שרה08.05.22
19
הנוכל הכי גדול של הימין זה ביבי שלא טיפל בחונטה המשפטית השמאלנית במשך 12 שנות שלטונו ולהפך רק שלח מכתבי תמיכה וחיזוק לשופטי השמאל הקיצוניים.
שיח סוד04.05.22
18
חבל מאוד שקומץ קטן הורס לאלפי משפחות את יום הזיכרון שלהם. אין שום הצדקה לזה. פגעתם בהרבה משפחות שכולות והכאב שלכם לא עדיף משלהם.
ירושלמי04.05.22
17
שידור חי 7 צופים
אלי04.05.22
16
בנט האדם הכי שנוא במדינה.מכר את אבא ואמא שלו כדי להיות ראש ממשלת עבאס.
מני04.05.22
15
מגיע לו, רשע מרושע, מי הסכים לרשע הזה שמשתף עם הערבים פעולה לדבר? שילך הביתה ימ"ש!
יוני04.05.22
14
יהיה מה שיהיה ,לפי דעתי זאת הלבנת פנים , היה לי קשה לצפות
שרה 04.05.22
דם ישראל נשפך כמים טוב לך ? זה בנט אשם מעביר מיליארדים לעבאס שמממן מחבלים על חשבוננו. תתביישי לך ארורה
תתביישי ערביה04.05.22
מגיע לו - ואל תרחמי עליו! ואיפה בדיוק את היית - כשהלבינו את פניו של ביבי - אה? צבועה!!!!!!!
אוראור זהבי04.05.22
מי אמר לך שהיא לא הייתה כאובה גם כאשר הלבינו את פניו של ביבי? אה?? תחשוב פעמיים לפני שאתה קורה ליהודי צבוע. ובכלל מי קבע שמגיע לו?
חנני05.05.22
מסכימה איתך. גם לי כאב לראות את זה. אני מסכימה עם המוחים אבל עד להלבנת פניו של יהודי.
דיני04.05.22
בנט גוי בן גויה בדוק ברור
בנט יא זבל05.05.22
צודקת 100%
גיל05.05.22
13
אם לחצרוני מגיע כסא לפרצוף, לנפתלי לא מספיק גם טריבונה שלמה של אודיטוריום .... למשפחות השכולות ולכל האזרחים מותר וחובה לצווח כנגדו. אך לו אסור להשתלט על ראשות המדינה בהונאה חסרת תקדים ותוך סיכון בטחונינו האישי וחתירה כנגד ריבונות העם.
ה04.05.22
12
מעצים משפחות מחבלים שפגעו באותם משפחות שכולות איך איך לא יבזו התועבה הארורה שנקראת בנט. פפפפווועעע
פפפווועעע04.05.22
11
בנט מתי תתעורר ותבין כבר שהעם לא איתך
ללא שם04.05.22
10
הנוכל בנט אתיאיסט מוצהר, שם שמים לא יעלה על פיו לעולם, דם יהודי שנשפך פה בחודשים האחרונים על הידים שלו בלבד! הוא שואף להקים פה את ישראחמאסטן
אחד04.05.22
9
מתי נזכה להפטר מהנוכל המשוקץ הזה?
אפשטיין חרדק04.05.22
כבר נפטרנו מהנוכל ביובי נהנתניהו ברך שפטרנו מעונשו
לאפשתן04.05.22
אוטוטו תזכרו ענין של כמה שעות
האמיתי04.05.22
השנה בעז"ה👍
אא04.05.22
8
פושע ונוכל מה אתה מחפש שם בכלל תתבייש להיות שם להראטות את פניך. אדם שיושב עם תומכי טרור כהגדרתו הוא אני לא מבין איך לא היה לו את הבושה להראות את פרצופו שם
משה04.05.22
7
מותר לכם לכאוב את זה שחגגתי על הכאב שלכם וגרמתי לכם להצביע לי , אבל אין לכם מה לעשות
בנט04.05.22
תאמין לי, יותר משלושה רבעים מהאלה ששונאים אותו-זה לא בגלל שהוא רימה אותם בבחירות
המ06.05.22
6
גבר בנט אם אתה גבר תפזר את הממשלה תזרוק את עבאס לפח אל תנגן על רגשות ותשב עם עבאס תפסיק תיהיה אמיתי תזרוק את הכלבים ותפזר ממשלה רג לפני הסוף שאתב מאבד כל צל אנוש
יהודי 04.05.22
בנט לא גבר הוא סמרטוט רצפה שצריך לזרוק אותו לאלף עזאזל הוא עשה את שלו הרס את המדינה עוף הביתה חתיכת נוכל מסריח ותזרוק את עבאס לאלף עזאזל נמאסתם רוצים ממשלה ימנית וחזקה למדינה!!!! זמנך עבר שקץ עוכר ישראל!!!!
ר.א רוצה ממשלה ימנית!!!!06.05.22
5
איזה היתר יש של הלבנת פנים?? המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים ואין לזה שום הצדקה.
נועה04.05.22
זה לא נאמר על גוי
מנווול07.05.22
מותר ומצוה להלבין פני רשע שרודף יהודים ומענה אותם ומפליא אותם בנט רשע ונוכל
האקדאק05.05.22
איפה זה כתוב בדיוק? לא, שאני אדע פשוט כי בחיים שלי לא שמעתי על מצווה כזו. (זה נכלל בתרי"ג מצוות?)
גילי05.05.22
הלא שונאיך ה' אשנא
ראה ש''ע גם05.05.22
4
חח זה מזכיר לי את המורה בחיידר שמחכה לשקט של הילדים.
נתנאל מ.04.05.22
3
יא ווראדי כמה שנאה ועוד ביום כזה... אנשים יכולים להקפיד באבקת חלב נוכרי ובנייר טואלט עם בד"צ, אבל לעבור בכזו קלות על כמה לאווין מפורשים. למרות הויכוח הנוקב ומבחינתכם גם הצודק במדיניות הממשלה, רוצו לחזור בתשובה. כיפה שחורה ענקית ואפילו פיאות מהודרות לא בטוח שיעזרו ביום הדין.
מוטי04.05.22
מצדיק רשע רשע. אין לך עוה''ב אם אתה מגן על בנט הרשע. רואים שלא פתחת ספר בחייך אתה בור ועם הארץ
הנגעלת מבנט05.05.22
2
בנט יזכר לדראון עולם. עם ישראל שונא אותו
ללא שם04.05.22
1
ישר כח לראש הממשלה היקר שלנו. בושה למשפחות שמבזות את החללים ואת עצמם. בעזרת ה' הם לא יצליחו להנחיל תרבות ביביסטית לימי הזיכרון הבאים.
אברהם04.05.22
אז ככה ממשש לא יישר כח לראש ממשלה היקר שלנו אבל בהחלט בושה ההתנהגות הזאת עם כל הכעס בואו תרגעו וכבדו את עצמכם
ליבי הולנדר04.05.22
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה
.....04.05.22
אברהם שנים שלא קיבלת כ"כ הרבה יחס
רעיון טוב07.05.22
בוז לבנט הנוכל!!!!
רא שונא את בנט הרשע!!!!04.05.22
טיפש
כיפה שקל05.05.22
מעניין אם טעמת שכול ועל זה חוסר צדק. מאחלת לך שגם לא תטעם.
שכולה04.05.22
בושה שאתה כותב פה יא צבוע בעז"ה שיום הזיכרון הבא יהיה יחד עם ביבי המלך וממשלת ימין חזקה. ואתה שמאלני יפה נפש שב בצד ואל תפריע למאבק.
בננה04.05.22
בושה לך. אתה טפש שלא מבין את משמעות הגניבה והמירמה. זו לו פוליטיקא זה לגנוב מדינה. הוא לא נבחר על הטיקט של ראש ממשלה !!!! הוא אפילו לא היה מועמד !!!! הוא שיקר 1000 על הנקודה הזאת בלבד !!!! ( חוץ משאר השקרים והערכים שפמפם עליהם 20 שנה ובסוף קבר הכול ))
אתה לא מבין את גודל ועומק התהום !!04.05.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 10:23

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 08:14

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

האיום והעונש

ישראל מאיימת: נגיב באופן שיקריס את הרשות הפלסטינית

יוני גבאי | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24