כיכר השבת

"נתעלם ממכונת הרעל" • צפו

גנץ וסער: "אנו מתאחדים - לא לגזענות, כן לציבור החרדי"

שני השרים הבכירים קיימו הערב הצהרה לתקשורת בה הודיעו רשמית על האיחוד ביניהם, השניים לא התייחסו לשאלה אם אייזנקוט יצטרף • גנץ: 'לאחר 3 מערכות בחירות, קיבלתי החלטה קשה' (חדשות)

98
יוני גבאי | כיכר השבת | י"א בתמוז | 10.07.22
גנץ וסער, הערב (צילום: דוברות תמונה: Tomer Neuberg/Flash90)

שר הביטחון בני גנץ ועמיתו לשולחן הממשלה, שר המשפטים גדעון סער, ערכו היום (ראשון) מסיבת עיתונאים, בה הכריזו על ריצה משותפת - תחת רשימה אחת. כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת'.

ראשון הדוברים, היה מי שצפוי לעמוד בראש הרשימה בני גנץ: "אזרחי ישראל, מאז כניסתי לפוליטיקה אני חוזר ואומר שאנחנו נמצאים במצב פנימי וחברתי לא הגיוני וחסר תקדים. הישראלים אוהבים את המדינה, אוהבים אחד את השני, ואפילו מסכימים על רוב הנושאים, ובכל זאת ישראל נמצאת במשבר הדמוקרטי, הממלכתי והפוליטי הגדול בתולדותיה".

"יותר מדי פעמים הקצוות והשוליים נותנים את הטון והמרכז הישראלי נותר בלי קול. יותר מדי שנים שבנימין נתניהו, גורר את הליכוד והמדינה לכרסום בממלכתיות ולפגיעה בעקרונות הדמוקרטיים. ישראל ראויה וזקוקה ליותר מזה. החברה הישראלית לא צריכה עוד לבחור בין קצוות - היא צריכה מרכז ישראלי וממלכתי שיוביל אותה. מרכז שבו אנשים מתבוננים מעט פנימה, רבים מהם יכולים להשתייך אליו".

לדברי גנץ, "לפני קצת יותר משנתיים, עם תחילת מגפת הקורונה, לאחר שלוש מערכות בחירות, קיבלתי החלטה קשה שגם פגעה בי פוליטית אך לא יכולתי לעמוד מנגד. שמתי את היריבות הפוליטית בצד, והנחתי יד על ההגה. היד הזו, הצליחה לבלום פגיעה אנושה בדמוקרטיה ולשמור על מערכת המשפט, ולאחר מכן הייתה המנוע להקמת ממשלת השינוי - שעשתה דברים מצוינים למען מדינת ישראל".

"לצערי, מספר מועט של אנשים בקצוות, עצרו את הדרך שבה התחלנו לצעוד, והורידו אותנו מהמסלול המרכזי לשוליים. מהשנה האחרונה למדנו - שהקצוות חייבים להתכוונן למרכז. היום, אנו מניחים את אבן היסוד לממשלה הבאה.
היום, מתוך ניסיון, הכרת המציאות ובצניעות, אני ושותפי גדעון סער, ביחד עם כל אנשי כחול לבן ותקווה חדשה, מתחילים לצעוד בדרך לפתרון המשבר הפוליטי ומקימים את הבית של המרכז הממלכתי".

"הגענו להסכמות טובות שיאפשרו לנו לשרת את אזרחי ישראל, כשתי מפלגות ותנועות שמבטאות את הקול האחראי, הריאליסטי, הביטחוני, והליברלי. הכוונה שלנו היא להקים לאחר הבחירות ממשלת אחדות, מרכזית, יציבה וממלכתית. ממשלה שתגיד - לא לגזענות, לא לקיצוניות וכן לאחדות בין כל חלקי העם וכל אזרחי המדינה: חרדים, דתיים וחילונים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים ויהודים – ממשלה שתיצור חיבור, בין כל מי שמאמין בישראל יהודית, דמוקרטית ובטוחה.
אזרחי ישראל זקוקים לממשלה מתפקדת שתדע לשמור על הביטחון".

לדברי גנץ, "הם חייבים ממשלה שתאחד את העם, תטפל באתגרים הביטחוניים מחוץ ומבית, במשילות, ביוקר המחייה, ובפערים במערכת החינוך והבריאות. יש המוני ישראלים בכל חלקי החברה, שיש בהם רצון עמוק לשותפות, לאחדות וליציבות. יש הרבה אנשים בימין הממלכתי שמחפשים בית. ובבחירות הקרובות תהיה לכולם כתובת אחת".

"החיבור שאנו בונים היום, מתבסס על אמון אישי, על ערכים משותפים, ועל הערכה הדדית שאני ויו"ר תקווה חדשה גדעון סער חולקים. גדעון, אדם בעל ניסיון רב, שביצע שורה של תפקידים בכירים בהצלחה, הוכיח שהוא מנהיג אמיץ וישר, אדם ששם את האגו בצד, והיה מהגורמים המרכזיים להקמת ממשלת השינוי. אדם שהביא להישגים רבים במשרד המשפטים, לאחר שנת הבלימה".

"בפתח מערכת הבחירות הקודמת", הסביר גנץ: "אמר גדעון את הדברים הבאים: "רבים מאזרחי ישראל מביטים לעתיד בחרדה וללא תקווה, הם שואלים איזה עתיד צפוי לי ולילדי ולנכדיי. זה לא תמיד היה כך וזה לא חייב להיות כך. יש ישראל טובה יותר אך המערכת הפוליטית במצבה ובהרכבה הנוכחיים לא יוכלו לבצע את התיקון הנדרש." הדברים הללו נכונים גם היום. לכן החלטנו ללכת ביחד, ואנו גם קוראים לגורמים נוספים שתומכים בדרך הממלכתית הזו להצטרף אלינו. אנחנו קוראים לכל מי שמכיר בישראל כמדינה יהודית, דמוקרטית חזקה ובטוחה ואינו מחזיק בעמדות גזעניות, לקחת חלק. אנחנו קוראים לבוחרים שרוצים שתוקם פה ממשלה, שרוצים ביציבות, לתת בנו את אמונם. אנחנו קוראים לכל מי שישראל יקרה לו, להצטרף ולשים את ישראל לפני הכל".

הנאום של סער

"אזרחי ישראל", פתח סער את דבריו, "מדינתנו האהובה עדיין מצויה בעיצומו של המשבר הפוליטי הגדול בתולדותיה. ישראל זקוקה היום לתקווה חדשה ולמהלך שיוציא אותה מהמשבר למרחב. תפקידם של מנהיגים הוא להתוות את הדרך לכך. בני ואני, כל אחד בנתיבו, פעלנו כל חיינו למען המדינה. בדיאלוג ארוך, מכבד וממצה בינינו מצאנו מכנה משותף רחב מאוד. הגענו להסכמה לשלב כוחות למען הקמת מחנה פוליטי פטריוטי גדול של הימין הממלכתי עם המרכז הביטחוני. נרוץ ברשימה מאוחדת של כחול לבן עם תקווה חדשה בבחירות הקרובות. מחנה פוליטי מאוחד כזה יוכל לפרוץ את המבוי הפוליטי הסתום".

"היעד הפוליטי שאליו יש לחתור אחרי הבחירות הקרובות הוא הקמתה של ממשלת אחדות לאומית רחבה שאינה נסמכת על הקצוות. בני גנץ הוא היום המנהיג המתאים לעמוד בראש ממשלת אחדות כזאת. בין המחנה של מפלגות "גוש נתניהו" לבין המחנה שמשמאל למרכז – יש מקום לכוח פוליטי חזק ואחראי של הימין הממלכתי והמרכז הביטחוני. כוח ממלכתי ופטריוטי זה יציע לישראל כיוון טוב ונכון יותר ממה שמציעים לה בצדדיו. זה הדבר האחראי והנכון לעשות ואת זה אנחנו עושים היום. הציפיה של אזרחי ישראל מנבחריהם היא להתעלות. לייצר כוח פוליטי גדול ולא לקדש ניואנסים".

"בממשלה", הוסיף סער, "שנינו עומדים בראש המערכות החשובות האחראיות לביטחון ישראל ולשמירה על שלטון החוק וזכויות האזרח. בני גנץ, את כל חייו הבוגרים, במשך עשרות שנים, העניק למען ביטחון ישראל. כאחד האנשים בעלי הניסיון בממשלה ובכנסת עקבתי אחריו בשנים האחרונות מאז נכנס למערכת הפוליטית. בני קיבל החלטות שביסודן טובת המדינה מעל כל שיקול אישי או מפלגתי. זה בדיוק מה שאני עשיתי בנחישות, בתנאים לא קלים".

"יותר מכך", הוסיף סער בעוקצנות: "בני עמד איתן מול מכונת הרעל. הוא הוכיח יכולת התמודדות, יכולת עמידה ויכולת ספיגה. הוא ידע להיחלץ ממצב פוליטי משברי באופן מרשים וכנגד כל הסיכויים. בשנים אלה הוא צבר את הניסיון הפוליטי החיוני, לצד בקיאותו העמוקה בבעיות ובאתגרים היסודיים של ישראל – האסטרטגיים והחברתיים. הוא כשיר עתה להוביל את ישראל ולפעול לאחד את החברה הישראלית השסועה".

"אני בא עם חברי לשותפות הזאת בלב פתוח למען מדינת ישראל האהובה, שאותה אנו משרתים ואת טובתה אנו שוחרים. מגיע לה שנתעלה עבורה. מגיע לנו שנילחם עבורה, ואנחנו יודעים להילחם. סמלי שאנחנו מקיימים את היום הזה ביום הזכרון ליצחק שמיר שקידש את האחדות. בואו איתנו ואחרינו למען עתיד ישראל", סיים גדעון סער את דבריו.

תוכן שאסור לפספס
98 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
57
היכן היתם כל השנה שממשלת השיסוי היתעללה בחרדים
פיתאום נהיו נחמדים לחרדים 13.07.22
56
מעניין מה תעשה איילת המטיילת ,
נידה11.07.22
איילה שלוחה עופי
פייירטי11.07.22
55
אפס ועוד אפס זה אפס
צבי11.07.22

הצגת כל התגובות

54
שניהם שומרים על בג''ץ מכל משמר... החרדים יתמכו במי שמאפשר חמץ בפסח בבית חולים... לכן רק בן גביר.
יוני11.07.22
53
זה מזכיר לי את התקופה הזו שבנט ולפיד התחברו... מזעזעע... ועוד יש אנשים שמאמינים.
ללא שם11.07.22
52
הנה עוד איחוד מספר 2 העיקר שיהיה כסא לסער ואלקין מי שישמע כמה מנדטים הם מביאים איתם.התקווה היחידה לעם ישראל היא נתניהו נקודה. תירצו או לא, תסכימו או לא.
היי טרללליייי11.07.22
אין מה שיגרום לך להפסיק להאמין בשבתי ביבי ימני קיצוני דווקא
פינחס11.02.24
51
פעם שמעתי מישהו שאמר ...דיבורי חול ואין מה לאכול
נו נו11.07.22
המשפט הנכון הוא- "דיבורים כמו חול,ואין מה לאכול."
פרופסור למשפטולוגיה תקינה11.07.22
50
זוג שמלאנים שבמשך שנה החזיקו ממשלת שמאל - מחבלים - הם ימין מרכז??? לא מאמין שיקבלו יותר 10-15 מנדטים נחיה ונראה
הזוג ממשלת עבאס10.07.22
לא מאמין שהם יקבלו יוצר מ120 מנדטים.......
ישראלי11.07.22
49
מה עם הדתיים למה לא מתאחדים ביחד ליכוד , שס , יהדות , ציונות
משה 10.07.22
נכון
צודק מאוד11.07.22
48
שני תאבי נקם שכמותם . אל תגידו כן לחרדים ! תתפללו שהם יגידו לכם כן.
מוטי10.07.22
47
שני נחשים מחבקים זה את זה לא מאהבה אלא משנאת ביבי. קטנים עלובים אפסים גנץ וסער זבל זבל
פפפווועעע11.07.22
46
אני ממש מאושר שהם אומרים כן לחרדים... על כל פנים יש לפחות לקוות שליברמן יובל במריצה לאופוזיציה ושם יתייבש למשך השנים הבאות
צבי11.07.22
תמייםם ככה זה לפני בחירות כולם מתחנפים לחרדים ואז שעולים לממשל מעיפים אותנו לקיבינימט...
ללא שם11.07.22
45
קרא אותי בני גנץ...🤣🤣 ''גדעון סער שם האגו בצד''... כנראה שגם הוא גדעון עצמו עומד שם בצד, וזה מה שגרם לו להחרים את נתניהו בכל מחיר... או אולי זה בכלל מגיע משפחות וענווה של סער:)
סער11.07.22
44
סער מינה לעליון שופט ערבי שמתנגד להריסת בתי המחבלים ! הוא רוצה לחסל את המדינה סופית. וחושב אולי שיקבל תפקיד תחת שלטון האחים המוסלמים.
א10.07.22
43
חחחחח שני דיסלקטים. יפלו נפילת התרסקות. אמןן
מנחם10.07.22
42
שני כלומניקים.... הזוי
יואל10.07.22
רק לעבור את אחוז חסימה ואחרי הבחירות יפרדו
חיבור סתמי10.07.22
ליצן.
כחול לבן10.07.22
אולי בשביל לא ליפול להיאחז בחבל הבחירות?
מי יודע? 11.07.22
41
שני נחשים מחבקים זה את זה לא מאהבה אלא משנאת ביבי. קטנים עלובים אפסים גנץ וסער זבל זבל
פפפווועעע11.07.22
40
מי שהיה חשוב לו האחדות בעם ובטח בזמן הקורונה היה מפסיק את הגזענות ההאפליות והיחס המשפיל ואין סוף גזרות שספג המגזר החרדי במהלך זמן הקורונה כשהתקשורת השמאלנית חגגה והפיצה שינאת חינם בין אדם לחברו עד כדי כך שראו בהם מצורעים שמפיצים מחלות... והאשימו בכל הזדמנות שהם חיים על חשבון הציבור החילוני מה קרה עכ
חרד לדבר השם11.07.22
39
הלוואי והחכים שלנו יקבלו שכל סוף סוף וישתחררו מהלפיתה העצמית שלהם בצבת של ביבי. ואז גם ביבי ידע להעריך יותר את החכים החרדים. אין שום סיבה ושום העדפה לביבי על בני גנץ! הלוואי ויפנימו כבר את הנזק העצום שהם מסבים לציבור החרדי בהתמכרותם "העיוורת" לביבי.
יוסי11.07.22
יוסי אתה מתעב ביבי אז מה הבעיה לך לעבאס לגנץ ללפיד לסער לך לך לעזזאל איתם יחד. ביבי גבר ביבי יהודי ביבי חזק אתם זבלים
לךךךךךךךךך11.07.22
אתה מאמין בשבתי ביבי אצרי כל מה שעשה ב17 שנה גם לתורה לחרדים למוסר תפסיק לנבוח על אחרים ושב בקט
פינחס11.02.24
38
בני לא שווה לך אתה יותר ממלכתי ונורמלי מסער
אחת10.07.22
37
תפסיקו להתחנף לביבי השקרן הזה כאילו שהוא יתן לכם משהו
זושא11.07.22
ביבי לא שקרן!!!!
ר.א 10.11.22
36
את הפגיעה בדמוקרטיה עושה מערכת המשפט ומי שרוצה להגביל את כמה שומר על הדמוקרטיה, הכנסת היא הדמוקרטיה, והבגץ הורס את הכנסת
צבי11.07.22
35
כן לציבור החרדי.מי אתם שני שמלאנים כאילו אתם עושים לנו טובה?עוד תתחננו להיכנס לממשלה של ביבי.בעז"ה
שלמה11.07.22
34
בעז"ה תקום ממשלה בלעדיכם.
שלמה10.07.22
33
יפה מאד
אבי10.07.22
32
בלבלן מוח שקרן השמאלן עלאק אחדות זה עם ביבי ביבי הרבה יותר רצוי ממכם מתוסכלים
רק ביבי 10.07.22
כולם כותבים ביבי ביבי אבל בבחירות בתוצאה יש בעיה והוא לא מצליח למשול למה?
מישהו יודע11.07.22
כי 300 אלף ליכודניקים לא יצאו להצביע!!!
אפרת11.07.22
31
אני לא יכול לסבול את הנאומים הללו. מדינתנו האהובה. בשעה שהם חושבים רק על עצמם ועצמם.
אביחי 13.07.22
30
גנץ הפקיר חיילים בצוק איתן. שיתבייש לו הוא ןבוחריו סמולני נתעב
לא שכחנו11.07.22
29
אני תוהה אם גנץ תאם את הנאום עם אבו מאזן?
אבי 11.07.22
28
שני שונאים, גנץ את לפיד, וסער את נתניהו, והשנאה מאחדת אותם, וזהו המתכון להפסד שלהם, כי לא יפעלו נכון, השנאה מעבירה אותם על דעתם.
אריה10.07.22
27
ליברלי=אנטי דתי. אין מקום להתבלבל בזה.
הם אמרו ליברלי11.07.22
26
אין ספק שגנץ עדיף על ביבי הבוגד. הלוואי ותצליח!
ס11.07.22
25
גנץ וסער שניהם סמולנים ארורים שונאים יהודים ומתים על ערבים שתחנקו אמן. מה עשיתם בחייכם זבלים רק להרוס ולפטם עבאס המחבל המחייך ע''ח עניי ישראל. ארורים אתם ומצביעכם פפפווועע
איכסע11.07.22
%$#%^^^%/""-;&*!!@?^&%,@ ככה התגובה שלך נראית בערך..
יודה11.07.22
למה אתה חושב ששלך יותר טוב?
אפרת12.07.22
24
כתוב בכותרת- לא לגזענות...כן לציבור החרדי...אבל אלו 2 דברים הסותרים אחד את השני...הרי אצל החרדים הגזענות היא מובנית היא דרך חיים...לא לומדים עם ספרדים לא מתחתנים עם ספרדים....בצורה גורפת....זה שיא הגזענות....אז איך אומרים לא לגזענות??? תרתי דסתרי אהדדי....
סתירה בדברים11.07.22
על ראש הגנב בוער הכובע, שנאת חינם ושנאת חרדים נודפת מדבריך...
שימי11.07.22
עלילות הדם מאירופה גירסה 2.0
שלום11.07.22
של לפיד אתה
פילגש 11.02.24
23
כן לציבור החרדי,ורק לא ביבי התחשבנות בעליל.גנץ היקר קח איתך את גדעון בער ותתבערו לנו מהחיים,המוניטין שלך ירד התחברת לבן אדם הכי מריר שיש. כלום לא יעזור לכם.
יאיר11.07.22
22
להגיד על יהודי מכונת הרעל זו הכפשה והסתה ולחזור על זה שוב ושוב או להגיד את זה אחרי שאמרו את זה כמה פעמים זה 'מכונת רעל'. עלמא דשיקרא
מ11.07.22
הם מה הם? ביוב מסריח. אינכם שוים הציפורניים של ביבי הדגול אפסים שכמותכם
גנץסער זבל11.07.22
21
חבל גנץ. עשית טעות ענקית
צ10.07.22
גם חושבת.איפה הבטחון
צריך להרים לו את הסנטר11.07.22
20
מדברים על כרסום דמוקרטי, פיחוג חברתי, כאוס פנימי .... ופשוט מתעלמים מהעבודה שזה בגללם. הם המחרימים , הם אלו שפוגעים בדמוקרטיה והם אלו שגורמים לכאוס ופילוג. למה? כי פשוט קשה להם לקבל את זה שיש מנהיג מפלגה עם כלכך תמיכה ציבורית גדולה . הכבוד של כל אחד שרוצה להנהיג עם מספר מנדטים , הוא זה שגורם לב
מוטי11.07.22
19
ב"ה יש לנו "כתב חדש" כמו ההוא מ"מספרים על עצמם", שמצא מקום להתגדר בו. ולהנחיל השקפה טהורה ל"עמך" שלא יודע איך ומה לחשוב. הסברים וחילוקים יש לרוב!! אך לא בזה עסקינן. צריך פעם אחת ולתמיד לומר את הדברים בקול ברור!!!! ולא יתקבלו תירוצים של "תורה וללמוד אנו צריכים" וכו' כתבים למיניהם - "בלי לזלזל ממעלת
הקטן מכולם11.07.22
18
גנץ וסער שניהם דרקים. כל חייהם לא עשו כלום. חוץ מלקחת לעצמם עוד ועוד
איכסע11.07.22
17
שניהם היו שותפים יפה מאוד לגזרות נגד החרדים, כל איזה פוץ שפתאום זורק מילה טובה לחרדים ישר קופצים על זה באתר, מה אתם ילדים???
חסוי10.07.22
16
אחדות ללא קצוות הכוונה עם נתניהו ובלי עבאס?
עוזיהו10.07.22
15
צריך להכין את נאום הפרידה בין גנץ לסער, הוא יהיה בערך כך, האמנתי בכל לבי שנוכל ללכת ביחד, אבל........ לכן החלטתי היום ...........
אריה10.07.22
14
הזיה איך 36 מנדטים של הליכוד נקראים הקצוות והשוליים ואיך עוד כ25 מנדטים של המפלגות החרדיות והציונות הדתית שמסכימים לנתניהו כראש ממשלה נדחקים הצידה בריאה של נגד הגזענות
מטורף11.07.22
13
חחח כך עובדים על אנשים תמימים חחחחח. הכל שקר.!
אחד10.07.22
12
הזרזיר והעורב התאחדו. גנץ לא נשכח לך שבשומר החומות הפקרת וסיכנת רבבות תושבי ישראל להתפרעויות חסרות רסן של טרוריסטים מלוד עכו ושאר ישובים ולא הסכמת להכניס צבא לערים. כדי שביבי לא יצליח לעצור את ההתקוממות. לעומת זה בתל אביב על מחבל אחד תוך שעה כבר היו 1000 חיילים ברחובות. אתה צבוע שמזלזל בחיי אדם וסע
היסטוריון10.07.22
מר היסטוריון.. תרשה לי בבקשה להזכיר לך היסטוריה קצת יותר מוקדמת.. כול זה קרה שביבי נתניהו היה ראש הממשלה, וזה ודאי באחריותו, כי כמו שהוא יכול לנכס לעצמו ולא לשרי הביטחון את-"העשור הביטחוני השקט ביותר" אז גם כשאין שקט, זה באחריותו. ואם אתה אומר שבגלל פרעות לוד אי אפשר לשבת עם גנץ, אז גם עם ביבי! וד.א
כחול לבן10.07.22
אדון כחול לבן אנחנו מדברים על אותה היסטוריה בדיוק ואל תנסה לשכתב אותה. לפני שנה ביבי היה ראה"מ ואדון גנץ היה שר בטחון ביבי ביקש להכניס צבא לערים גנץ הצבוע שם ווטו בסוג של התחסדות שזו עבודה של המשטרה. לא עיניין אותו שרבבות אנשים פוחדים לצאת לרחוב ושמים מיטות אחרי הדלתות שהשכנים שלהם לא יטבחו בהם . וג
היסטוריון11.07.22
תבין, ראש הממשלה אחראי לכול ההחלטות שמתקבלות בממשלה! וכמו שביבי השפיץ בעשור הביטחוני השקט ביותר, גם כאן יחטוף על פרעות לוד!
כחול לבן התקוה החדשה 11.07.22
11
אני פשוט חולה על בני גנץ הלוואי ויהיה ראש ממשלה וביבי יפרוש מהפוליטיקה ויעזוב לנו את החיים
אברהם10.07.22
מסכים בכול מילה!!
בע"ש10.07.22
גם אני.שביבי יעוף והאויר יעבור בכנסת
שלום10.07.22
חבורת דבילים איפה הייתם כשחילקו תשכל? בהצהרה שלהם?! טוב נו זה מסביר תטמטום
אפרת10.07.22
גם אני מסכים עם זה שהלואי שגנץ יהיה ראהמ הוא פי 8 טוב מביבי, שהלך גכ עם לפיד, וליברמן ובני וכהנה והנדל ומי לא??אפילו עם ברק
יודה10.07.22
10
סער נוכל וגנץ מטומטם שנכנס לפוליטיקה עם מיסטר איי קיו אפס בעזרת השם ינחלו רק מפלות בפוליטיקה וייפלו ביחד עם לפיד כמו המןןןן כמן כן יהי רצון
אפרת10.07.22
9
בואו לא נשכח לא לגנץ ולא לסער שהצביעו בממשלה הנוכחית על כל החוקים נגד החרדים.נזכור ולא נשכח
מנחם10.07.22
8
חחחחח לפני שתי מערכות בחירות אמר סער על גנץ ולפיד שהם שמאל בתחפושת. עכשיו הם מלקקים אחד לשני שתי דבילים מדומינים וכד'
יעקב10.07.22
7
עינים המפוחדות של סער משרה בטחון על האזרחים
קליין10.07.22
מסכים איתך
שלמה10.07.22
6
הדרך שלכם בטוחה באופוזיציה. יהיו שני שינויים שתקווה חדשה ישארו בפוליטיקה ושבני גנץ יהיה ראש האופוזיציה. אין לכם מה לעשות מול 61 שרוצים את ביבי נתניהו, לעומת זאת אתם לא יכולים ללכת עם המשותפת.
פלוני10.07.22
5
זה פשוט נורא לקרא את כל הדברים הנוראיים הללו, בני גנץ בסך הכללי איש טוב מאד. נעים הליכות וישר דרך, לא מזגזג, לעומת ביבי, סער, בנט, ועוד. לכתוב עליו כאלו דברים מגונים, זה בעיני שנאת חינם. ובמקום להתמקד בו, כדאי להתמקד באלו שבאמת שונאי דת שבני גנץ ממש לא אחד מהם! ועובדה, שר' גרשון אמר לגפני לנסות להקי
עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה10.07.22
גם אני חשבתי כמוךשבני גנץ בסך הכללי איש טוב מאוד נעים הליכות וישר דרך, כדבריך כנראה שכחת או יש לך זכרון קצר כי הבן הטוב הזה החזיק את הממשללה הנכלולית הזדונית, שהרסה כל חלקה טובה, אולי לא הרגשתה בכיס האישי שלך, אבל תמך בכלכלת שר האוצר .... תמך בגיור רפורמי... תמך בכותל רפורמי... תמך בביטול הסמכות ש
אפי 11.07.22
קראתי את מה שכתבת, והאמת שהרוב נכון ,אבל שוב, ר גרשון אמר להקים איתו קואליציה. אף על כול המיכאלי וכול מה שכתבת. ונ.ב. חבל שהרסת את המומנטום בכמה מילים בסוף..
עמ"י לממ"דא11.07.22
אני לא רואה איך שהם קרובים למסורת, לא שמעתי מהם מלה אחת נגד ליברמן או מיכאל ומלינובסקי כשרדפו את הדת ואת החרדים
צבי11.07.22
4
אני פשוט חולה על בני גנץ הלוואי ויהיה ראש ממשלה וביבי יפרוש מהפוליטיקה ויעזוב לנו את החיים
גאאימ10.07.22
אתה כנראה פשוט חולה כמו שכתבת אבל חולה באמת, מסכן...
יהודי10.07.22
טמבל אמיתי
אפרת10.07.22
3
אני אומר לכם גנץ הוא רה"מ הבא עם תמיכה של המפלגות החרדיות ,ש"ס קצת בעיה משום שהמצביעים שלה הם במילים אחרות מצביעי ביבי אבל יהדות התורה לא מוכרחה לשבת עם משום שבקמפיין שלהם לא מדברים מילה אחת על ישיבה בממשלה דווקא של ביבי
חרדי גאה10.07.22
שיהיה בהצלחה לגפני עם ליברמן והרפורי .
צולחה11.07.22
גם שס או ג יהדות התורה יכולים להיות ראש ממשלה ביחד או בניפרד כמו הקודם עם 6 מנדטים
וואי איך לא חשבתי11.07.22
2
גנץ לעולם לא ילך אם גוש הימין בגלל גנץ ולא יחזור על פירוק כחול לבן כמו שעשה במערכת בחירות השלישית
דוד10.07.22
1
צמד נוכלים ארורים נתתם יד והייתם שותפים לממשלת שמד ממשלת עמלק. חברתם לאויבי ישראל ונתתם להם צקים פתוחים על חשבונינו ציבור משלמי המיסים יום יום ורגע רגע גנבתם חברתם לאנשים מושחתים ליברמן בנט קריב ועוד ועוד לא נשכח ולא נסלח לעולם אל נקמות השם שיפרע ממכם ומכל חבריכם רשעים ארורים בקרוב אמן
דודו10.07.22
בני גנץ הוא היחיד בממשלה הרעה הזו, שלא היה מרוצה ממנה מהרגע הראשון. וודאי שהוא לא זה שנתן צק פתוח לעבאס! ובכלל, בממשלת לב"ן ב2015 ביבי היה זה שנתן לשונאי היהדות צק פתוח!! וגם אם קשה לומר את זה כי זה ביבי, זו המציאות!
ארלה כהן10.07.22
להזכירך גנץ נכנס לפוליטיקה עם לפיד בכל הכח נגד הימין. הוא זה שתקע את ביבי והחרדים בכנסת שנה וחצי מלהעביר חוקים. גם אם הוא לא שמאל קיצוני כמו מוסי רז הוא עדיין שמאל חלש ומטומטם
אפרת10.07.22
זה היה נטו משיקולים ואילוצים של לפיד. הוא עצמי בכלל לא שונא חרדים!!!
יודה10.07.22
גנץ לא חכם בכלל. הוא נגרר כמו טמבל. עשה טעות שנדבק לסער הנחש הזוי. גנץ לא יודע להנהיג. הוא חלש אופי. מפחד פחד מוות מהתשקורת הסמולנית יש לו תיק רציני מימד 5 זה לא תיק ביבי זה תיק פלילי ממש. מרוב שהוא פלילי ורציני לא מגישים אותו. גנץ לא יושן בלילה בכל מקרה.
גנץ הביתההה11.07.22
המטרה של גנץ היא ראשות הממשלה ואם סער יוסיף לו 2 מנדטים זה יקרב אותו למטרה.
ישראלי11.07.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24

סקר חדש

כרבע ממצביעי גוש הימין: רה"מ נתניהו צריך להתפטר מיידית

ישי כהן | 01.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

"אין לכך תקדים"

פוקס מגיב ללימון: "דרישה לא חוקית, ניסיון לכפות הפרדה"

יוני גבאי | 30.04.24

נסיעה "מבצעית"?

נהגו של בן גביר ייחקר באזהרה; השר ימסור "עדות פתוחה"

יוני גבאי | 30.04.24

קרב מוחות

"עימות או עסקה" | דריכות בירושלים לקראת תשובת חמאס 

יוני גבאי | 30.04.24

צפו בדברים המלאים

רה"מ על לכוונה להעמידו לדין: "יהיה זעם בממדים היסטוריים"

בני סולומון | 30.04.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

הרסן השתחרר

כך הגיבה בתו של ארדואן לפיגוע הבוקר שעשה תייר טורקי

יוסי נכטיגל | 30.04.24

בסרטון מצולם

נתניהו מתחייב: נכנס לרפיח, צווי האג - שערורייה היסטורית

יוני גבאי | 30.04.24

פונה לנתניהו ומזהיר

סמוטריץ בנאום חריף: "סינוואר תכנן להגיע בדיוק לנקודה הזו"

יוני גבאי | 30.04.24

מאיים על ראש הממשלה

בן גביר: נתניהו מבין מה תהיה המשמעות אם זה לא יתקיים

יוני גבאי | 30.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

ביקורת ציבורית

טלי גוטליב לנתניהו: "סינוואר מוריד אותך על הברכיים"

יאיר טוקר | 30.04.24