כיכר השבת

הרב אמסלם מקים תנועה ומכריז:

"תומך בנישואים אזרחיים, אם אין כל פתרון אחר"

"אני בעד הפרדת הדת מהפוליטיקה", אומר חבר הכנסת הרב חיים אמסלם ומקים תנועה רעיונית חדשה שתקרא "עם שלם" ● בראיון לערוץ 2 הוא משרטט קווים לדמותה של התנועה ומבהיר: לא פורש מש"ס ● על פרשת אבריו של אבי כהן: זה כבוד המת, היו צריכים לתרום את אבריו ● צפו בראיון (פוליטי)

462
יוני גבאי | כיכר השבת | כ' בשבט | 25.01.11

"עם שלם" - זהו שמה של תנועה חדשה שמקים חבר-הכנסת הרב חיים אמסלם, שמדגיש הבוקר כי לא מדובר בתנועה פוליטית וכי הוא לא פורש מש"ס.

אמסלם סיפר בראיון לתוכנית הבוקר של ערוץ 2 כי "אנשים שלקחו יוזמה והדפיסו סטיקרים והדביקו אותם בת"א, אמסלם - העם איתך מאחוריך, אז כולם שולחים לי הודעות – ´יש לנו שם לתנועה שלך למפלגה העתידית".

הרב אמסלם שרטט קווים לדמותה של המפלגה החדשה: "כן לשמור על האורתודוכסיה כמו שאני רוצה, ויחד עם זאת לתת למי שרוצה לחיות במדינה הזאת איך שהוא רוצה ולאפשר לו את כל הכלים בלי שתכפה דעתך עליו ובלי שהוא יכפה דעתו עליך".

הרב חיים אמסלם, כך נדמה, אינו עוצר. חרף הדחתו מש"ס הוא שוב אחראי לשורת התבטאויות שנויות במחלוקת.

"אתמול", הוא מספר, "מישהו שלח לי בקשה ושאל: כבוד הרב מה דעתך על קבורה אזרחית?´ השבתי לו: מצוות הקבורה היא כבוד המת אבל כבודו של אדם רצונו ואם המת מצווה אותך לפני המות שהוא רוצה דבר מסויים, יש הלכה יותר חזקה שמצווה לקיים דברי המת.

"ולכן, כשציווה שחקן הכדורגל אבי כהן לתרום את אבריו להצלת חיי נפש, שזו מצווה לכשעצמה, יש רבנים שאני לא יודע מי הסמיך אותם או מי נתן להם את הסמכות שאמרו לא לתרום את האברים – הם עברו על מצווה חשובה לשמוע את דברי המת".

ומה באשר לנישואין אזרחיים? גם כאן, הרב אמסלם מספק תשובה מפתיעה וקשה לעיכול.

"אם אין מוצא אחר ואלטרנטיבה אחרת, ודאי שצריך נישואין אזרחיים. מה אתה רוצה להשאיר אנשים תלושים לא פה ולא שם? אני רוצה שכל מי שרוצה להתחתן במדינה הזו יעשה זאת בדרך ההלכתית המועדפת בשבילי, אבל אני לא רוצה תמיד להגיד ´לא´ ולא למצא פתרון."

תוכן שאסור לפספס
462 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
162
התנהג כמו גוי שיאכל טרפות שיסע בשבת אני רב וחייבים לשמוע לרב
אמסלם22.08.12
161
אני שלך
מאירקה26.01.11
160
קבלו האמת ממי שאמרה
משה מבין26.01.11

הצגת כל התגובות

159
רק הרב אמסלם יכול!!!
גדעון ס.26.01.11
158
אבל יש לו אומץ ותחכום בלתי רגילים ויכולת שכנוע מדהימים אצביע עבורו בלי ספק, רק חוששני שבסוף יחזירו אותו לש"ס אחרת הם בצרות גדולות ולש"ס לא אצביע יותר נגמר....
ביטון26.01.11
157
אין דברים כאלההההההההההההההה......
מוני25.01.11
156
להוציא את העצבים שלהם בטוקבקים כאן. בין כה וכה זה כבר לא יעזור להם...
תנו25.01.11
155
רבותי תבקשו כל מה שתרצו כי היום אמסלם מתיר הכל שאלו אותו על חזיר עם מותר לאכול הוא בטח יגיד לכם כן והוא יגדיל לעשות כאשר הוא יוכח לכם שלחזיר יש סימני טהרה - בושה וחרפה לא סתם כך אמר מר"ן שהוא כופר
int725.01.11
או אולי שמא שסני"ק טיפש
מוקי25.01.11
154
שנה ופרש קשה מכולם מרן ראש הישובה אמר עליו שהוא איננו שומע לו אלא הולך אחר שרירות ליבו המטופש לכן ירחק כל אדם מהאיש הזה ומדבריו הכפרניים לך לכס ותנוח והנח לעם שלם שקט ושלווה
ישיבת כסא רחמים25.01.11
כסא רחמים? לא מתאים לחבר'ה שלכם להסתתר, תזדהו בבקשה ותביעו דעתכם ואל תשרבבו שטויות. מי שנה, מי פירש, על מה אתם מדברים?
רחמנות25.01.11
153
מאיפוא זה בא ????????????????????????
jhho25.01.11
152
אמסלם הוא פופוליסט מן הזולים ביותר שמשווע לחיבוק הדב של תקשרות הישראלית ושל שונאי הדת על גווניהם. לא פלא שהוא חוזר על כל המנטרות הידועות: הפרדת הדת מהמדינה, נישואין אזרחיים, הקלות בגיור. מחר כבודו יחליט שמותר לחלל שבת, ואז מובטח לו עמוד שער בעיתון "הארץ".
שאול25.01.11
151
אדם שמפחד להפסיד בבחירות ואןמר שזה לא המפלגה שלו ולא השם שלו
שאול25.01.11
150
אדם מעוות עם שנאה חולנית לכל דבר אשכנזי, דרכו עליו פעם ומאז הוא יורק לכל הכיוונים, שנה שנתיים ויעבור מהעולם
שמעיה25.01.11
149
הוא יוצר אוירה של פריקת יראת שמיים,וחילול ה' שלא מדעת...
אופיר25.01.11
148
הרי הוא מרבה ממזרים בישראל, כמה גדולה ראיתו של צדיק הרב עובדיה שהוציאו מכלל ישראל, יכול להיות שהוא תלמיד חכם, אבל חכם הוא בוודאי שלא, ובוודאי כאשר הוא מרבה זימה, שיש להוציאו מכלל ישראל, לך לך רשע !!!
יהודי אמיתי25.01.11
147
רש"י דברים יא כט.
העם עם אמסלם25.01.11
146
הצעת החוק "ברית הזוגיות", המקבלת בשבועות האחרונים מקום של כבוד בשיח הפוליטי, הונחה עם פתיחת המשא ומתן הקואליציוני גם על שולחן הרבנים. מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף, ובעקבותיו גם הרב הראשי שלמה עמאר, תומכים באפשרות להנהיג נישואים אזרחיים רק כששני בני הזוג אינם יהודים, ואילו המנהיג הליטאי, הרב יוסף שלום א
א.א.25.01.11
145
בושה וחרפה לוקח והולך אחרי העם במקום להביא את העם לתורה
שסני"ק25.01.11
144
שאני יכול להיות בטוח שבאמת יעשה ולא יתקפל. אני מצביע לו בבחירות איפה שהוא לא יהיה.
קוווקווווריייקו25.01.11
143
הצעת החוק "ברית הזוגיות", המקבלת בשבועות האחרונים מקום של כבוד בשיח הפוליטי, הונחה עם פתיחת המשא ומתן הקואליציוני גם על שולחן הרבנים. מנהיג ש"ס הרב עובדיה יוסף, ובעקבותיו גם הרב הראשי שלמה עמאר, תומכים באפשרות להנהיג נישואים אזרחיים רק כששני בני הזוג אינם יהודים, ואילו המנהיג הליטאי, הרב יוסף שלום א
משה מבין26.01.11
142
ראו את תגובה 177.
ווז ווז26.01.11
141
"מצווה לשמוע לדברי המת"... חבל שאיזה מת לא ציווה עלי לפני מותר לעשן בשבתות, להקפיד פחות על הכשר, לחפףבהילכות נידה... איפה המתים האלה עם המצוות שלהם, איפה... אבל עזבו, לא צריך מתים... גם עם רבנים כמה הרב אמסלם שליט"א אפשר להסתדר לא רע בכלל!
shaul25.01.11
140
כופה את דעתו... וכי הרב עובדיה או הרב עמאר יבואו לחילונים אל תעשו כך וכך? מה זה הכפייה הזו?????????????????????
אשר25.01.11
139
איך שהרב אמסלם מתחיל לשבור לליטאים ולמשוכנזים את המנופול שחושבים שיש להם על התורה הם מגדפים... ועם מאות שמות בדויים, בסה"כ אני מהמר שמדובר על 4-5 מגיבים שמגיבים ללא הפסקה. זה מראה עד כמה הם שווים וכמה יראת שמיים יש להם. ועד כמה עם ישראל "זקוק לשירות" שלהם ברבנות וכד' כולם גו'רא אחד גדולה!
כי גרים הייתים25.01.11
138
ביקש ממנו שלא יגיב לדברי הרב אמסלם
מנשה25.01.11
137
מכל מצב ישי נופל!
פועל בנין הכנסת25.01.11
עדיין זה לא מצדיק את דברי הבלע של אותו טיפש.
דעה עצמאית25.01.11
136
גם לי יש דעות אבל הם מתבטלות מול דעתם של גדולי הדור
יוסי25.01.11
135
לא מקנה בו במשפחתו ובעולם הבא שלו.................
ניצן25.01.11
ועם זאת לקבל עולם הבא יפה מאוד. אין מונופול לרב עובדיה, בשום תחום שבעולם. יש גם רבנים אחרים
דגן25.01.11
שמרן שליט''א ביטל המון מנהגים של המרוקאים ועם כל זאת נשאר מרן כלומר לאף אחד אין מונופול לא למרוקאים ולא למרן
מאשש25.01.11
לאחר שביטל ועקר מהיסוד את כל מנהגיהם, כולם חוזרים כיום למנהגים הקדמונים שהונהגו ע"י אראלים ותרשישים, ראשונים כמלאכים, ואפשר לראות את זה בבתי הכנסת, עם הסידורים החדשים בנוסח יהודי מרוקו. לכן, כל אחד יעשה כדעת רבו, ואין לאף אחד מונופול על ההלכה (מרן יש רק אחד - בעל השו"ע)
דרעי26.01.11
במיוחד כשמדובר בגדול דורנו, לכן למען כולנו הסירו תגובה זו ע"מ לכבד תחילה את רבנו הרב עובדיה יוסף שליט"א הי"ו, ובכלל כל תומכיו וכל מי שהולך עפ"י דרכו וספריו, לא הייתי מוכן להיות זה שמסנן את התגובה, ממש לא וד"ל. אנא, כבדו אותנו ואת רגשותנו - הסירו את התגובה המזעזעת הזו, ואוי לו מי שיתמוך בסורר הזה.
יהודי אמיתי 26.01.11
המגיב לא ביזה את "מרן" אלא כתב שאפשר ללכת נגדו ולחלוק עליו. אנחנו מחוייבים לשולחן ערוך, לאו דוקא לפוסק זה או אחר
????26.01.11
"המבזה ת"ח אין רפואה למכתו"!!! מרן הקדוש והצדיק = כמשה רבינו בדורו, וכל העסקנים למיניהם הרי הם ה"ערב רב" של הדור, והם כקורח ועדתו שחלקו על משה שלא לשם שמיים אלא בגלל "פוליטיקה" וכבוד, וסופם שניבלעו באדמה חיים, כך כל אלו שדיברו, כתבו, ריססו, נגד מרן סופם להיות יחד עם משפחת קורח עמוק עמוק באדמה, ואז
דעת תורה אמיתי!26.01.11
אם בארזים נפלה שלהבת, וגם הראשונים כמלאכים טעו כמה פעמים כמו שהם מעירים אחד לשני, אז הרב עובדיה לא יכול לטעות בפסק הלכה? הלא הוא חזר בו עשרות פעמים מפסקי הלכה שכתב, כמו שמובא ב"עין יצחק" ובספרים אחרים של הרב יצחק יוסף, שמנסה לתרץ בתירוצים של הבל מדוע ולמה אביו חזר בו, אבל האמת היא אחת - הוא יכו
דעת תורה?26.01.11
בדיוק על זה אני מדבר בגלל שהוא חזר בו כמה פעמים בכמה מקומות, זה בדיוק אומר שהרב מחפש את האמת ורק את האמת ללא פוליטיקה ושטיקים, ושלא כמו אותם רבנים שלצערינו אחרי שהם פסקו וראו שהם טעו קשה להם לחזור בהם...
דעת תורה!26.01.11
מישהו אמר שלא? אבל הוא יכול לטעות, כמו כל רב אחר. ולכן, בענין הגיור, כל גדולי ישראל חלקו עליו, ויתכן שהוא טעה. אנחנו הקטנים לא נכריע ביניהם, אבל זו נקודה למחשבה לכל אחד שחושב שהרב עובדיה הוא אלוקים, ואם הוא אמר משהו - אסור לחלוק עליו
דעת תורה?26.01.11
וזה כולל את הרב עובדיה - גם לו אסור לבזות תלמידי חכמים שחולקים עליו
מרביצי התורה26.01.11
רק מי שהוא בדרגה של מרן!!!!!!!!! סלח לי ,אבל מיודענו בטח שלא מגיע לאפס קצהו. אני מסכימה עם אמסלם בהרבה דברים שהוא אמר, אבל לא ייתכן שהוא יפסוק לעיני כל הציבור דברים כל כך מכריעים ויסודיים ביהדות - זה חוסר אחריות משווע!!!
נועל´ה26.01.11
134
אנשי אמת זרע קודש בה' דבקים. נאמן לעם לה' ולתורתו. חזק ואמץ הרב אמסלם! סוף האמת לנצח!
אמסלם צודק25.01.11
133
הער האט א'חזיר פנים.
נמאסלם.25.01.11
132
תלמידו של רבי יהושוע בן פרחיה....
יוסי25.01.11
131
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
130
אני מרחם על האדם שפעם הערצתי שנפל לדיוטא הכי התחתונה. רודף כבוד ושררה במעטה צדקני. אמסלם הפכת למגלומן סהרור.זה שססוף פול תיפול זב בטוח השאלה מתי.
אהרון לשם25.01.11
129
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
ואנחנו באמת מאמינים לעוזרי אלי ישי ש'דואגים' לעם...
יוחאי25.01.11
128
"הרב" אמסלם: תומך בנישואים אזרחיים הרב איזה רב?? בושה לאתר!!
לבמלכה25.01.11
הוא זה שיקבע מי רב ומי לא?
יואב25.01.11
127
הגיב קרוב ל250 תגובות! אני מתפלא על כיכר השבת
בדוק!26.01.11
126
ממתי יש לאיזה אדם היתר לחלוק בהלכה ע"י טוקבק ??? כי מי שמטקבק כאן הוא לא רב או איזה איש ספר .וודאי שלא איש הלכה .אז מה לכם כי תקשקשו
דודי26.01.11
125
כמה שונאים יש לו איך הוא לא מת מהקיטרוגים והקללות ממש שבע נשמות
בת טובים25.01.11
שמונעים משנאה ליטאית כלפי מי שגדול מהם בכל פרמטר... אותו דבר השסניקי"ם המטומטמים
מומו25.01.11
124
העתק הדבק בפעם המיליון: "גורם בכיר בש"ס אומר הלילה ל"כיכר השבת" כי כבר ביממה הקרובה תהיה התפתחות משמעותית בנושא מיגור האפלייה. פסיעה קטנה ליו"ר ש"ס פסיעה קטלנית לציבור הספרדי. זה סוג של תגובות נבובות, פתאטי, דמגוגי ומניפולטיבי. תגובה אופיינית לראשי ש"ס הלוקחים את הציבור הספרדי כאלפאנבית. בק
אוי אוי25.01.11
123
לב לכל הקנאים הטפשים העם אתך!
יחזקאל25.01.11
122
אמסלאם =חוק גיור ליברמן
יהודי25.01.11
121
כפי שהגדירוהו מרן הגאונים רע"י והרב מאיר מאזוז רואה כמה שהם צודקים, אין לך דוגמא טובה יותר למושג תלמיד שהקדיח תבשילו, ושיפסיק הרפורמי והאפיקורס הזה ללכלך על רבי אליהו ישי, אמסלם לך לרפורמים ולחביריך החילונים שמה מקומך, לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב שונאי הדת ידידי נפשו שמה מקומו, הפתגם אומר אמור לי
יצחק בן נתן25.01.11
האמת הפשוטה. ושיפסיק אלי ישי להושיב פועלים להגיב בצורה מכוערת. זה פשוט לא יעזור לו, העם איתו! גם אם יסית את הרבנים נגדו, העם כבר יודע ומבין...
עולמית26.01.11
120
זהו צמד המילים הכי מתאים שמצאתי... אולי במילה אחת, מגעיל.!
איכסה!25.01.11
119
היום אומר לו כך ומחר אומר לו כך עד שאומר לו לך עבוד ע"ז והולך ועובד.
חיים25.01.11
118
נתנו לכם פה ואתם מעוותים הכל איפה הדעת תורה שלכם ????בורים תחזרו ללמוד תורה מתוך הספרים
דעת תורה25.01.11
הראיה לדברי מרן. כשמרן הוציא את המכתב, כולנו הזדעזענו, אך היום מראה לנו הקב"ה מהי דעת חכמים אמיתית, וכמה עלינו לכבדה ולא משנה מה נאמר שם, פשוט לקבלה. אין ספק שהוא יודע להתבטא כ"כ יפה ומושך את השומע, עד שאתה מתבלבל, הוא מסלף את דברי ההלכה הכתובים עפ"י דעתו האישית ומחבר קצוות והדבר יכול להטעות ב
אחד שמכיר25.01.11
117
בכבוד!
המגיבן25.01.11
116
כשם שיש מצווה על דברים לאומרם יש מצווה שלא לאומרם1 "גם אויל מחריש לחכם יחשב" לא כל מה שחושבים אומרים בקול מר אמסלם...
ספרדי מאוכזב!25.01.11
115
זה שבוע ימים שהרוחות סוערות בעקבות החלטתו של הרה"ר לישראל הרב שלמה עמאר לאפשר נישואין אזרחיים ל'לא יהודים'. הפרשה החלה כאשר אט אט רבו הגויים שעלו ארצה, בעיקר מחבר העמים, כאלה החיים כגויים לכל דבר ועניין, גאים במעמדם ואינם חפצים להתגייר ולהיות יהודים. עד כה נהוג היה בארץ על-פי חוק, שכל אדם נישא ל
שמיל25.01.11
114
האדם מן העולם.......פשוט כך!!!!!!
חרדית אמיתית25.01.11
113
אין עליך. שיהיה בהצלחה אינשאלה 10 מנדטים
*סטלנית*25.01.11
שתבני בית של אושר ועושר וכו'
יוסי-יוסי25.01.11
תשנני היטב את מה שאני כותב עכשיו! לא פשוט העניין, בפרט בדור הזה! צריך הרבה תפילות! הרבה הכנות נפשיות! הרבה הקרבה מהחיים! להתרגל לוותר מעכשיו! זה הכי חשוב בחיים ובפרט לאישה! (לא אמרתי במקרה שינוצל לרעה). שהקב"ה ינחך בעצה טובה שלא תצא תקלה מתחת ידייך, לא להתלהב יותר מידי מהר! ואם זה טוב שיעבור בשלום
חשוב מאד!26.01.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
אוהבים את הרב אמסלם, האזרח הנאמן ביותר בארץ.
פינחס25.01.11
112
אני בבחירות, עם שלם!!
חרדון קטון25.01.11
111
אינו מחוייב לאף מפלגה,אינו מפחד מאף אחד, לכן פסיקותיו ההלכתיות הם דעת תורה צרופה.מה שאי אפשר להגיד על הרבנים התוקפים אותו. אשריך ואשרי יולדתך.
דן סגל25.01.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
בנישואים אזרחיים"
לבמלכה25.01.11
110
יהדות של אור וקדושה מושכת אליה גם את הפרפרים הכי מעופפים, אלו שרוצים בנר להבה יוקדת ולפידי אש תבערה לא למדו כלום משני מקדשים שבורים ודברי הימים של עם מנותץ לארבע קצוות תבל. אם יש בך אמונה בשם שמים ובעוצמת היהדות אז ידוע שריר וקיים שלא תמחה ותביא לתיקון עצמה ועולם דרכינו ועתה, את פתח לו. למען קיבוץ
נמלול עיקש22.01.13
109
זה שבוע ימים שהרוחות סוערות בעקבות החלטתו של הרה"ר לישראל הרב שלמה עמאר לאפשר נישואין אזרחיים ל'לא יהודים'. הפרשה החלה כאשר אט אט רבו הגויים שעלו ארצה, בעיקר מחבר העמים, כאלה החיים כגויים לכל דבר ועניין, גאים במעמדם ואינם חפצים להתגייר ולהיות יהודים. עד כה נהוג היה בארץ על-פי חוק, שכל אדם נישא ל
משה מבין26.01.11
אזרחיים בישראל לאנשים גויים, אבל לפי המשתמע מדבריו של אמסלם להנהיג נישואין אזרחיים גם ליהודים שלא מעוניינים להינשא עפ"י התורה מאחר שהם "תלושים" כדבריו. תקן אותי אם אני טועה.
נועל´ה26.01.11
הוא אמר בפשטות, מי שאינו מוגדר כיהודי יש לאפשר לו להנשא אזרחית! "תלושים" הכוונה לכאלה שהם מוגדרים ללא דת!
מומו27.01.11
108
בעד נגד הוא לא משאיר אף אחד אדיש! כל הכבוד!
dagherev26.01.11
107
מתוך 306 תגובות: 43- לב מלכה. שדואג לעשות הרבה רעש וצלצולים. 9- תרביצאי. (תרביצלי כמו שכינו אותו פה) 4- int7. יאמר לזכותו. (אולי לחובתו שמא מגיב בשמות בדויים?) 2- אוריע. יאמר לחובתו שדואג להגיב באין ספור שמות בדויים כגון רחמים, יוסי, ימימה, יהודיה מתחזקת, יהודיה גאה, שבבניקית, שבבניקית לשעבר,
סטאטיסטיקן25.01.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי26.01.11
יצביע לו באיזו מפלגה שיהיה
הנבחר 26.01.11
106
יכפה את דעתו??? האם מרן יכפה את דעתו על חילוני שלא רוצה לשמוע להלכה!!??!! די לצביעות שלכם! כל משתכנז אפרוח וליטאי שרק היום נולד פוער את פיו. יש תשלום על כל הלשון הרע והרכילות.. חשבתם על כך??? הוא הדגיש שהוא הולך ללפי שיטת ההלכה אבל לא יכריח אחרים!
אשר25.01.11
105
מחריביך ומהרסיך ממך יצאו. השאלה הנשאלת איך ה' נותן לו לדבר את דברי הבלע והוא לא חוטף שבץ במקום. אבל - הלעיטהו וכו'
שמש25.01.11
104
להציל את הספינה הטובעת למען השם תביאו או . לא מאמין שיש לו כסף לארטור פינקלשטיין
אריאב מ.25.01.11
103
למה פוגעים בו.
הרב אמסלם צודק!25.01.11
מזה כמה תגובות שלי אתם לא מעלים??? כבוד לקשישים!!! "עטרת זקנים בני בנים ותפארת בנים אבותם" בכל מקרה אני עם הגר''ח אמסלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שישקו מרמת-גן25.01.11
102
אמסלם יגרום להחרבת עם ישראל וחומות היהדות!
מרוקאי25.01.11
101
הרחוקים מתורה ומצוות יעיפו אותו עוד מעט...חכו תראו!!!
עמוס שלום25.01.11
100
תודה שסוף סוף יש איש ציבור חרדי שמייצג אותי נאמנה!
חרדון קטון25.01.11
99
הרי הוא מרבה ממזרים בישראל, כמה גדולה ראיתו של צדיק הרב עובדיה שהוציאו מכלל ישראל, יכול להיות שהוא תלמיד חכם, אבל חכם הוא בוודאי שלא, ובוודאי כאשר הוא מרבה זימה, שיש להוציאו מכלל ישראל, לך לך רשע !!!
יהודי אמיתי25.01.11
98
הרב עמאר אמר אמש ל"הארץ", כי הפתרון שהושג הוא "פתרון אמיתי העולה בקנה אחד עם ההלכה, וגם פתרון אנושי למאות אלפים שלא יצטרכו לנדוד ולחפש פתרונות מסובכים בחו"ל". לדבריו, ההסכמות שהושגו זכו לתמיכתם של "רוב גדולי ישראל" - רמז לכך שהיו גם רבנים שהתנגדו ליוזמה. ח"כ אברהם רביץ (יהדות התורה) אמר כי אילו היו
אברהם25.01.11
97
תרגעו . ותבינו ככל שתשמיצו אותו ככה הוא רק יתחזק.
שטרית י.25.01.11
96
מן העולם
דניאל25.01.11
95
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
זה כבר לא עושה רושם, תבינו את זה עיתונאי יום ליום
צקצק25.01.11
94
גדולי ישראל הסירו מאותו האיש ימח שמו את התואר רב זה לא רב זה רבאאי רפורמי מסריח מעוונות ולכן אני מוחה מחאה נמרצת למה להתעלם מהדעות הרפורמיסטיות שלו המן הרשע בן המדתא האגגי קם על רבותיו אפילו מנדט אחד לא יהיה לו השמאלנים מעדיפים את מרץ והערבים
בת טובים25.01.11
חוץ ממך ומכמה "ישי-ים" קטנים, כולם אוהבים אותו, מעריכים, מכבדים ורואים בו רב אמיץ!!!!!!!! תתפגז...
המגיבן25.01.11
ועכשו חזרו בהם. גדולי ישראל בני אדם, ועלולים לטעות.
דן סגל25.01.11
93
רשמי והלכתי לחלוטין מאשר שיעשו מה שרוצים בפועל בלי פיתרון אחר ויגרמו לפסולים לא ידועים .עם זאת יתכן שאם יכירו בכך חוקית ותקציבית זה יקל וירבה/יעודד את התופעה
איש 20.05.14
92
לאחד את העם המשוסע והמפולג.
המגיבן26.01.11
91
הרב עמאר אמר אמש ל"הארץ", כי הפתרון שהושג הוא "פתרון אמיתי העולה בקנה אחד עם ההלכה, וגם פתרון אנושי למאות אלפים שלא יצטרכו לנדוד ולחפש פתרונות מסובכים בחו"ל". לדבריו, ההסכמות שהושגו זכו לתמיכתם של "רוב גדולי ישראל" - רמז לכך שהיו גם רבנים שהתנגדו ליוזמה. ח"כ אברהם רביץ (יהדות התורה) אמר כי אילו היו
משה מבין26.01.11
90
אין משהו אחר
מעיר 26.01.11
89
מה אתם באמת מאמינים ואוכלים את מה שמוכרים לכם פכתבה הזאת?? עדין לא הבנתם שיש ועדה רוחנית(עלאק)שמכריחה את הכתב לכתוב את הכתבה הזו כאילו הרב כופר! עדין לא הבנתם שש"ס והאשכנזים הליטאים משלמת ודחופת את המהלך הזה?? לא עוד! תקבלו אינפורמציה מכמה מקומות ואז תחליטו מה להגיב!!
מישהו25.01.11
88
מסכן לאן הדכדוך לקח אותו. אין לי מה להוסיף. וכבר הורה זקן "התרחקו ממנו ומדעותיו הכפרניות."
דעה עצמאית25.01.11
לא מבינה מה הולך פה? מה קורה לאתר הזה? ?? למה הוא מכניס תגובות משתלחות ובלתי מכובדות? תדעו לכם שטיפוסים כאלה רק מורידים את הרמה של האתר. כמה חבל עליכם.  
זקנה25.01.11
87
וחתן את בנך עם שיקסע מצה"ל ואת בתך עם ולאדימיר, נראה אותך משמש דוגמא.
emanon25.01.11
אתה התחתנת עם שיקסע מצה"ל, אחרים לא מעוניינים
עם - שלם26.01.11
86
עם שלם"
חרדון קטון25.01.11
85
דברים כדורבנות מתי נבין שיש עם ישראל ששונא אותנו בגלל התנהגותנו
יוסי25.01.11
84
מי שילך איתו יתן על זה את הדין בעולם הבא
מני25.01.11
83
יש הבדל בין הרב עמאר הקדוש שיגיד משהו לבין אמסלם שיגיד משהו....לא לערבב בין הקודש לחול....בבקשה!!!
דוד25.01.11
82
אבל גם לא מרוויחה הרבה אצל החילונים. אמסלם לוקח שם את כל הקופה בזכות התרפסותו הבלתי נלאית כלפיהם. אדם משובש, שנפלט מתנועה מבולבלת וחסרת כיוון.
שמואל קלובר25.01.11
בטח אתה גימל=גזענות. אתם לא מבולבלים אצלכם כל כך שאין עשיה עד שאפילו דרך אין. חוץ מלדבר אידיש במסדרונות הכנסת, לעבוד על הפריץ ולחכות לתקציבים מה עשיתם למען עם ישראל? פסלתם ופסלתם ופסלתם. כל הכבוד אתם אחלא תנועה ואחלא אידיאולוגיה
רק שס25.01.11
81
כי הוא גוליבר, וש"ס כולם גמדים.
ינון25.01.11
80
מה שקרה עם הגיור יקרה גם כאן. חכו ותראו!
אמסלם=עם שלם25.01.11
79
למחות על חילול כבוד שמיים,איפה "ואני קרבת אלקים לי טוב???" איפה יעקב אבינו משה רבינו הקדושים.... להדמות אליהם ולא להחנף בפני החוליגנים!!!
מנש25.01.11
78
"שובו בנים שובבים ארפא משובותיכם,אוהבם נדבה".
שלומי25.01.11
77
ולכן הוא מתנהג כך. כל תלמידי הישיבה מתחנכים על זלזול בת"ח ובפרט מי שלא פוסק כמותם, מלמדים אותם שרק הישיבה שלהם יודעת מה זה "העיון הישר" וכולם סתומים, וכו' וכו', ואת זה אתם יכולים לראות בספרים שחיברו יוצאי הישיבה, כמו "הרב" יצחק ברדא
מנשה ישראל25.01.11
מרן שליט"א כתב עליהם: "ולאפוקי ממה שראיתי לכמה ממחברי זמנינו אשר לא ייראו ולא יחתו מאימת רבותינו הראשונים אשר מימיהם אנו שותים, וגדולת חכמתם לא תבעתימו, לכתוב עליהם כאשר ידבר איש אל רעהו, ופני זקנים לא נהדרו". (פתיחה ליביע אומר חלק א') ובפתיחה ליביע אומר חלק ט' כתב עוד: "וראיתי לנכון להעי
ידידיה25.01.11
לכך שההלכה היא לפני הכל ולא אחרי הכל. שלא מסתירים הלכות כי זה לא נח/מסתדר/משתלם פוליטית, אישית, חברתית, "מסכמית..." ה-ב-נ-ת????? היה צפוי.
המגיבן25.01.11
תיכנס לאתר הישיבה ותשמע את השיעורים של מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שליט"א. לא מפחד מאף אחד. רק מה'. האמת היא נר לרגלינו וההלכה המבוססת היא יסוד חיינו. זה רב אמיתי . זה תורת אמת. ולא קרדום לחפור בו. קודם קובעים הלכה, מטרה ואח"כ מחפשים דעות. אצלנו לומדים אמת.
יו"ש25.01.11
תענה לגופו של ענין, ואל תבלבל את המח. כל יוצאי הישיבה נגועים בבעיות שכתבתי עליהם, ולא יעזור כלום
מנשה ישראל25.01.11
76
הצחקת אותי!
אוריע25.01.11
75
הוא קיבל שיגעון גדלות. ובהחלט מגיע לו תואר רב רפורמי!!!
אבי כהן25.01.11
74
יש הרבה בעיות בנישואין של הרבנות.
יונתן25.01.11
כולנו יודעים שיש הרבה מאד זוגות שחיים יחד ללא נישואים!
יוחאי25.01.11
73
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
למיון וגם משמה תמשיך לטקבק..
המאשפז הלאומי25.01.11
72
לדעתי המניע המרכזי של אמסלם הוא פשוט לרדוף את הציבור החרדי לפגוע בו בנקודות הרגישות, והכל במסע נקמה על זה שזרקו אותו בבושת פנים. למסע הנקמה הזה הוא גורר את התורה ומוכר את כל הקדוש והיקר בעבור המטרה הקדושה של רדיפת החרדים, כל מילה שהוא אומר הוא מודד ב"כמה זה יכאב לציבור החרדי". אני לא מטיח בו קלל
כאוב25.01.11
71
אבל יש גבול...
נועל´ה25.01.11
למדת ליב''ה או לא?!?! -("לא זה מהמילון...")
הקומקום25.01.11
70
מסכימה עם כולן...
אילה שלף25.01.11
אלא אם כן אתה באותו מחנה - ואת צריכה להחליט להיכן את שייכת - אני בטוח שלא למחנה שלו התכוונת
int725.01.11
יהודי כלשהוא? זה מה שאמר הרב אמסלם! תתביש לך! אין תרופה למכתך!
אשר25.01.11
69
דעות המוניות זולות, מנסה בכל כוחו להיות אהוב ומקובל בתקשורת, אינו משדר כלל ידע תורני, אינו מזכיר כלל דעות תורניות ובוודאי שאינו מבין בתורה, אולם גם אם היה ת"ח , עליו היה נאמר ת"ח שאין בו דעת וכו'
מתבייש כספרדי25.01.11
והצד השווה בכם שדרככם לילך ולהזיק ושמירתן עליך (ארבע אבות, ב''ק)
הקומקום25.01.11
68
מהיום נקרא לאמסלם אחר
בני 25.01.11
67
הגמרא מסתפקת אם קבורה זה כבוד לחיים או למת, ונפקא מינה במצווה שלא לקוברו, ומספק נפסק לחומרא שחייבים לקוברו. וכל הפוסקים כתבו שהמצווה לשרוף את גופתו, אין שומעים לו, עיין חזון עובדיה (אבלות א), אז מי שמצווה לקוברו עם רשעים, קרי קבורה אזרחית, אז ישמעו לו??
אמסלם = קורח25.01.11
יש הבדל עצום בין "קבור אזרחית" לשריפת הגופה. הרב אמסלם הוא גאון בהלכה והוא בניגוד לאחרים אינו חוייב לפוליטיקה כזאת או אחרת, אלא הלכה נטו
משה דוד25.01.11
66
אסור לשמוע בקולו יא זבל
אריה לייב25.01.11
65
ב"סד מה עושים בשביל כסא ר"ל
יוסי25.01.11
64
אמסלם=עם שלם
אמסלם=עם שלם25.01.11
63
אתה מלכלך את האתר. בתגובותיך המשעממות וחסרות הרמה!
המגיבן25.01.11
62
וכל הקנאים שמנסים לתפוס תרמפ בשניה האחרונה ולהיות"מזוהים אתו" (השסניקים שתי דקות לפני הבחירות) אמן שיאכלו אותה
בנו של אלי ישי 27.01.11
61
הבן אדם פצצת אנרגיה וידע. מרשים ביותר אני אתו!!!!
אברום25.01.11
60
מותר ליסוע לבילוי בשבת מפני מצוות עונג שבת! אין צורך ללבוש צנוע כדי לפרסם את מעשה בראשית אין לחזור בתשובה למי שהוריו חילונים מפני כיבוד הורים ובכלל מצווה שלא מוצאת חן בעיני החילונים פטורים מלקיימה כפי סיסמתו של אמסלם שיהא שם שמים מתאהב על ידך! (כמובן לכל האמור לעיל הוא ליצנות ברוח הפסיקות בכתב
רפי25.01.11
מותר לרקוד בחתונה מעורבת מפני מצוות שמח תשמח. מותר לאכול טרף אם זה גורם לך שמחה כי מצווה גדולה להיות בשמחה. מותר מותר מותר מותר מפני מפני מפני מפני נבל ברשות התורה היש''ו הזה.
נמאסלם25.01.11
59
שקץ תשקצנו
חרדי25.01.11
58
תחזור לחו''ל אתה עמלק
שי25.01.11
57
גילוי נאות, הייתי מתומכי אמסלם בעניין מציאת עבודה לגולשי כיכר השבת הפרזיטים. אבל עכשיו ידעתי למה נידו אותו חבריו, אין לו קווים אדומים בכלל. עצתי שיתרום את אבריו לרמ"ח גויים רוסים ואז יהיה בהם לפחות איבר אחד יהודי כשר.
emanon25.01.11
ציבור החולי נפש באברבנל מחכה לדרשתך הקבועה
דידי26.01.11
56
מש"ס. דבריו דברי כופרים, ולאחר מכתב הרב עובדיה יוסף אין לנו עוד מה להרהר, הנה לנו ההמחשה החיה, לצערנו. אל נא רפא נא לו, שיחזור בתשובה שלימה, ה' ירחם עליו ועלינו, אמן.
אחד שכואב25.01.11
55
דיי כבר, שישתוק, אנחנו לא מעונינים לשמוע את כל ההבל שיוצא מפיו. תודה רבה
Sמסניק25.01.11
ישי ועצמו?
המגיבן25.01.11
54
צריך לירשום בכותרת לגויים בלבד!!!
יאיר25.01.11
53
להבהרת העיניין, יש מחלוקת בין גדולי עולם האם מוות מוחי נחשב למוות או שהוא עדיין חי, הגרי"ש אלישיב, הגרי"ש ווזנר ועוד סוברים שכל זמן שהלב פועל האדם חי. את האברים של אבי כהן רצו להוציא כשעדיין הלב פעם, והמשפחה קיבלה את דעת הפוסקים שהוא עדיין חי ואם ייקצרו את האברים זה רצח. הרם אמסלם אל תטעה את הציבור
יקי25.01.11
52
בושה!!!!! אוי לנו שרה כזה מייצג אותנו כביכול!!!! שיעזוב את ש''ס וילך לעם שלם שלו!
משי25.01.11
51
לדעתי, בתוך זמן לא רב נראה את אמסלם משנה את גודל כיפתו, אולי גם צבעה, ובשלב כלשהו יש גם אפשרות שהיא תרד מראשו לגמרי. אגב, הוא מכיר היטב ומקרוב את תופעת הורדת הכיפה, ומי שמכיר אותו ואת משפחתו הקרובה יודע למה אני מתכוון. ואת האמת, כל פעם שהאיש הזה פותח את הפה, אני יותר ויותר חושב שהוא צריך להחליף
ישראל25.01.11
50
יד ביד כולנו כאחד!!!
המגיבן25.01.11
49
ישראל! לא צריך להביא כל שטות שלו!
שמואל25.01.11
48
צודק בריבוע!!
איה30.04.12
47
הדברים שמופיעים באתר המיושן של ש"ס: מס' 11: הרב חיים אמסלם - משמש כיום רב הקהילה הספרדית "היכל הנס" בג'נבה – שוויץ, השייכת לפינלטרופ מר ניסים גאון. בן למשפחת רבנים ודיינים ענפה, בוגר ישיבת "כסא רחמים" בראשות הגאון הגדול רבי מאיר מאזוז שליט"א, שבחר בו כנציגו לכנסת. בישיבה שימש כר"מ, כיהן מספר שנים כ
2 אתרי ש"ס25.01.11
46
אמנם איני אוהב את סגנונו של אמסלם אולם איני מכירו ולא הייתי צריך לכתוב דברים מבזים עליו, ואני מבקש ממנו סליחה.
ספרדי25.01.11
45
אנשי אמת זרע קודש בה' דבקים. נאמן לעם לה' ולתורתו. חזק ואמץ הרב אמסלם! סוף האמת לנצח!
אמסלם תמיד צודק25.01.11
44
המעשה הנלוז הזה של פסיקות הלכה הרות גורל ובעלות משקל הלכתי כבד - באולפן טלויזיה לעיני הרבה צופים חסרי ידע הלכתי בסיסי - זה לא טוב בלשון המעטה, וחסר אחריות. זו לא דרכה של תורה ! כשמראיין שואל שאלה (להתרסה או רייטינג) הלכתית ? יש להשיבו - "מקומם של ליבון סוגיות כאלו - הוא בבית המדרש, ולא בצרה של
נייעסמן25.01.11
הרב אמסלם אמר שזה שאדם מזרע ישראל שמבקש להתגייר ואפילו משרת בצבא ומוסר נפשו לעמ"י ניתן לראות בזה שהוא רציני בכוונתו להיות יהודי! מעולם הרב אמסלם לא אמר שזה בלבד מספיק כדי לגיירו! אלא יש לקרב אותו וללמד אותו את ההלכות והוא לא בבחינת 'קשים גרים לישראל כספחת' והבי"ד עצמו אחראי לבדוק לפני שמגיירים אותו
dagherev25.01.11
"הרב אמסלם אמר שזה שאדם מזרע ישראל שמבקש להתגייר ואפילו משרת בצבא ומוסר נפשו לעמ"י ניתן לראות בזה שהוא רציני בכוונתו להיות יהודי" "זרע ישראל"-מי שבנוסף להיותו מזרע ישראל,ע"י מעשיו מוכיח שיש לו אהבה והשתייכות לעמ"י,ומוכן לסבול צרתם,על דרך מה שאיתא בגמ' ביבמות (מ"ז ע"א) 'שאומרים לו מפני מה באת,אי אתה
יוצאת בשאלה27.01.11
43
מי זה הרשע הזה בכלל שכל הזמן נגד ה' ית'.... באמת הוא אפיקורוס קטן....חוצפה!!!
אלי25.01.11
42
אין כמו אמסלם בעולם!!!! גם הרב בקשי דורון תומך בנישואים אזרחיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעיה דער רויטער25.01.11
41
זה חסר כל היגיון! יוצאים נגד הגיור שלהם בשצף קצף, אבל גם לא נותנים להם להתחתן בישראל, מה בדיוק רוצים שהם יעשו?
גר צדק25.01.11
40
מה הבעיה, בדיוק?
דחילק!25.01.11
39
תפסיקו לעוות את הדברים. אתם סתם גורמים נזק ולא רק לאמסלם.
שיודע לקרוא25.01.11
38
איך הוא לא מתביש??? הכל כשר כדי להחניף לחילונים??
יוסי25.01.11
37
שוטה רשע וגס רוח
חיימון25.01.11
36
אלי ישי:אתה דורש על המשכורת יותר מדי כסף אוריע:תגיד תודה על כל אלפי הטיקבוקים שאני שולח אלי ישי: אבל כל התגובות שלך חוזרות במינוסים אוריע: זה בגלל שאני ספרדי אתה לא יודע אלי ישי: הטענה הזאת שמורה אך ורק לי בזכויות יוצרים(c) אוריע:יודע מה אני חזרתי והתריתי שהתגובות לא יוצאות טובות כי
אוריע המאוכזב27.01.11
35
נואו... תן חיואוך!
דדי גראוכר25.01.11
34
חבר הכנסת הרב חיים אמסלם הישגים בכנסת ה-17 חוק דמי מחלה: מטרת החוק שהתקבל בקריאה שלישית היא לאפשר להורה לעשות שימוש בימי המחלה שלו לטובת טיפול בילדו החולה. חוק הפיקוח על הכשרות: מטרת החוק היא להסדיר את מערך הכשרות הארצית, והוא הוכן יד ביד עם מחלקת הכשרות ע"מ לענות לצרכי המערכת ולסתום את הפרצות הר
אתר ש"ס25.01.11
מצד שני בא נראה תוך כמה שעות התנועה הַקְּדֵשָׁה תוריד את המידע הזה מהאתר.
נוקם נוטר ומקטר25.01.11
גם ככה מי נכנס לאתר שלהם, אז לא הפסדנו כלום.
והיה לאות עולם25.01.11
שחולם לקבל נציגות ש"ס בפתח תקווה ולכן הוא מגונן על שס ועל היור במיוחד כדי שיעזור לו. מה שמבחיל בו זה השקרים שלו יותר ממה שהוא נושם. חלאת אדם כפשוטו.
גולש 25.01.11
לימודיו, לך תלמד אח"כ נתייחס לתגובות המסכנות שלך
גולש קבוע26.01.11
גם זה הישג אדיר לאמסלם - שכל החילונים צוחקים ועושים מזה מטעמים גם זה הישג שלו, החילול ה' הנורה והגדול שהוא עושה בכל פעם גם זה הישג אדיר עבור אמסלם למה אתה לא מונה אותם ?
int725.01.11
33
הוא אמר שהוא נגד כפייה, זה הכל.
דתל"י.25.01.11
32
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעלויובוי25.01.11
31
וכל מי שיצא נגדו יאבד את חלקו בחלקת הרבנים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
גורנישט כחרדי גמור25.01.11
30
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בנק אדם25.01.11
29
ב"סד על מה קמה המדינה רק בזיכות הדת _(רבי סעדיה גאון- אין אומה זו נמדדת אלא בתורתה) אוי לנו מיום הדין יוצא נגד הגדולים אפילו יאמרו לך על שמאל ימין ועל ימין שמואל תקשיב להם ה' ישמור והחילונים מסכנים חושבים שאתה צוןדק כי אתה הכי קרוב אליהם אז טוב להם אחד שיתיר להם את השרץ !!!
יוסי25.01.11
28
גם הרב בקשי דורון תומך בנישואים אזרחים!!! כולנו אמסלם!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הרב בקשי25.01.11
27
פעם זה לפיד פעם זה אמסלם, אבל תמיד אותה שיטה: להכות בחרדים ולצבור פופוליזם.
יחיאל קקון25.01.11
26
מקרבך
והקאת את הרע 25.01.11
25
ודאי שאם יש שני חסרי דת החפצים להתגייר צריך לאפשר.
צבי ח. 25.01.11
24
כל התגובות שלך אותו הדבר.. הבנו ת'קטע תתחיל להרגיע..
ישראל קפלן25.01.11
23
אינני חרדי ולא דתי. אבל שיסלח לי אמסלם, מדוע הוא פוסח על שני הסעיפים? אתה לא מתאים לש"ס ובוחריה אינם מזדהים עם דבריך. אתה צודק, אבל תתפטר מיד!
צ'רלי25.01.11
22
צריך להחדיר את התורה בדרך של אהבה וקירוב לבבות! נמאס מהאיסורים והחומרות שהליטאים מנסים להשפיע על כולם!
מנחם מהר נוף25.01.11
יש פה עניין של איסור כרת ואתה קורא לזה חומרות?
????25.01.11
21
מי יצביע לו בכלל? הרבה מפלגות קמו ונפלו! מיזה? תראו לי חוק אחד שהוא פעל ועשה למען העם חוץ מ...אפליה...אפליה...אפלי ספרדי...אני הספרדי....אני הספרדי! עם המילים האלה שהוא יאמר הוא לא יקל עליכם במשכנתאות ובקצבאות האמינו לי! גס רוח
אוריע25.01.11
עוד לא עשו שום דבר מועיל בקדנציה הזו, רק רע כל היום!
אוריטוב25.01.11
20
אמ-סלם- עם שלם מאחוריך!
המגיבן25.01.11
בדרך כלל הבעיות נובעות ממהירות: דפדפן ישן/דפדפן איטי/מהירות האינטרנט. * סגור את כל הדפים האחרים. * רענן את הדף הנוכחי וחכה עד ש"יירגע" ושוב רענן. חזור על הפעולה 3-5 פעמים ברציפות (או עד למצב שהדף מתרענן במהירות). * באינטרנט אלחוטי - להניח המחשב בנקודה שבה יש את מירב הקליטה והמהירות. * שמעתי שכדאי לה
למעוניינים25.01.11
19
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תרביצאי25.01.11
18
וגם, ל"שחבות החלשות" פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוריע27.01.11
17
אור לגויים!
מוקי27.01.11
16
הקשבתי בקשב רב לנאמר בכתבה ולא מצאתי, שהרב אמסלם תומך בנישואים אזרחיים. למרות שאברי גלעד ניסה להתקיל אותו, הוא יצא בשלום ובכבוד. הוא הדגיש שאם לא ימצא פתרון, אז האלטרנטיבה תהיה נישואים אזרחיים. "אי אפשר להשאיר אותם תלושים" כלשונו. אז למה האתר, כל הזמן, מסלף את העובדות? מה זה? אנחנו לא יודעים הבנת הנ
חוני27.01.11
15
את עצמם. קיראו בעצמכם את התגובות.
פונביז'-שויינא26.01.11
14
הרב אמסלם אתה מלך אמיתי! אני צופה לך 15 מנדטים לפחות! תמשיך לא לראות בעינים! כל הכבוד!
מוני26.01.11
13
מי שמך בכלל לדבר על רבנים כל שהם... זה היה ר' חיים קנייבסקי לא? זה אפילו כבר לא מצחיק מרוב שזה הזוי..
טוביה26.01.11
12
והוא עושה את הכל כביכול על דעת תורה, זה אדם רע שלא היה בעם ישראל שנים רבות. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאיר26.01.11
11
רבותי תבקשו כל מה שתרצו כי היום אמסלם מתיר הכל שאלו אותו על חזיר עם מותר לאכול הוא בטח יגיד לכם כן והוא יגדיל לעשות כאשר הוא יוכח לכם שלחזיר יש סימני טהרה - בושה וחרפה לא סתם כך אמר מר"ן שהוא כופר
int725.01.11
אם מישהו יכול לפתור את החידה הוא מוזמן!
יצחק25.01.11
שדן בזה (כמדומני על הפסוק "ואת החזיר" וכו' שהחזיר נקרא חזיר על שום שעתיד לחזור להיות כשר. זה מדרש.
עיין שם26.01.11
יש לעיין
איני יודע26.01.11
כמו שקיבלנו מרבותינו: "זאת התורה לא תהא מוחלפת", כך שגם בימות המשיח חזיר יישאר כמובן טמא.
איתמר26.01.11
10
חנך את הילדים שלך איך שאתה רוצה, רד לנו מהנשמה
אין זמן בשבילך25.01.11
אולי סוף סוף תרימו את הרמה, בלתי נסבל לקרוא את התת רמה שלכם!
רמה25.01.11
9
שחוזר לתקוף שוב ושוב את אמסלם בראותו את המון התגובות הנלהבות התומכות באמסלם.
מבקר25.01.11
8
כשאני גולש ורואה את התגובות הכפולות מכמה מגיבים זה מעיד על לחץ חזק מאוד. חפשו כמה פעמים הגיב "לב מלכה" "תרביצאי" "אוביקטיבי" ולא דיברתי על השמות הבדויים שהם הגיבו מהם.. מסקנה אחת. הם בלחץ אטומי להגיב וחושבים שזה ישנה למישו את הדיעה על מה שהוא חושב על הרב אמסלם שליט"א. לא יעזור לכם, מ
מוטי דהן25.01.11
7
אמסלם קיבל מקרופון ליד והוא מברבר כאילו כל עם ישראל חרד למוצא פיו, אבל חוץ מהמטקבקים בשכר מטעמו, לא מעניין אף אחד מה הרפורמי הזה אומר. וכל הכתבים החילוניים שמריעים לו על הגיגיו המסולפים, גם הם יבעטו בו ביום פקודה.
שוב יום אחד...25.01.11
זה מה שקרה למי שרבו דוחה אותו בשני ידיו. גם הרב אשם כפי שראינו לאחרונה, שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ.
emanon25.01.11
על תרומת אברים, זה לא חדש שמותר אם זה רצון המת.
מתפלא25.01.11
קרא חלק ממה שכתבתי בנושא שולחן ערוך יורה דעה הלכות אבילות סימן שמט סעיף ב נויי המת המחוברים בגופו, כגון פאה נכרית וכיוצא בה, אסורים כמו המת עצמו. (הגה: ודוקא כשהם קשורים בשערות גופן, אבל אינן קשורים, מותר. (כך משמע מפרש"י פ"ק דערכין); (ולכן מותר ליטול טבעות שבידם של מתים, וכיוצא בזה). במה
emanon25.01.11
את הצדדים לאסור ויש עוד צדדים גם להקל (תסמוך על גדולי הדור שגם הם התירו במצבים מסויימים) לדעתי דעתו של הרב אמסלם היא לכתחילה לא להתיר! אבל אם זה יגרום להצלת נפשות והאדם עצמו ביקש..
מתפלא25.01.11
ראינו גם באתר כדורינט את הדברים המזעזעים שכתבת בלשונך המלוכלכת. גועל נפש
מרגי26.01.11
6
הנה עוד טיפש שאין בו דעת ויוצר אוירה של חול וטפשות יתירה...הרחמן יחזירהו בתשובה שלימה,אמן!!!
שמוליק25.01.11
5
אמסלם אומר שרבנים הכריחו את אבי כהן לא לתרום את איבריו ובכך עברו עבירה גדולה, זהו שקר גס שמלבה שנאה והסתה כי הלא כולנו יודעים שאשתו של אבי ז״ל ובנו תמיר אמרו שזאת היתה החלטה משפחתית נטו ללא התערבות רבנית.
ניסים זאב25.01.11
4
יצליח ויגדל....
אלמליח25.01.11
3
בושה וחרפה לוקח והולך אחרי העם במקום להביא את העם לתורה
שסני"ק25.01.11
2
סוף סוף דרך מקרבת לאחינו הטועים. רק בגישה כזאת נוכל לחיות יחד בארץ ישראל.
המגיבן25.01.11
1
אבל יש מצב שאצביע עבורו, בגלל שנמאס לי מש"ס.
שסניק25.01.11
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 12:29

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 10:57

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 09:03

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 08:50

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 08:27
ש

עם הצלחה לא מתווכחים

ככה ניצחתי את הפחד מהרבנות

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 07:42

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24

סקר חדש

כרבע ממצביעי גוש הימין: רה"מ נתניהו צריך להתפטר מיידית

ישי כהן | 01.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

נסיעה "מבצעית"?

נהגו של בן גביר ייחקר באזהרה; השר ימסור "עדות פתוחה"

יוני גבאי | 30.04.24