כיכר השבת

הרב דוד יוסף בעצרת בחירות באלעד:

"אבא אמר לי: מאיר פרוש בוגד בי ותוקע לי סכין בגב"

חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף, תקף במהלך עצרת בחירות של ש"ס את מועמדותו של ישראל פרוש בניגוד לדעתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל. וציטט דברים שאמר אביו בימי חוליו בכדי שיעבירם לפרוש: "אתה בוגד בי ותוקע לי סכין בגב, איך אתה עושה לי את זה" (חדשות, הבחירות לרשויות)

122
ישי כהן | כיכר השבת | ט"ז בחשוון | 20.10.13
(צילום: יעקב לביא, כיכר השבת )

הבחירות לראשות עיריית אלעד מגיעות לישורת האחרונה: חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס הגאון רבי דוד יוסף, תקף במהלך אירוע פוליטי בעיר אתעד את החלטת משפחת פרוש להריץ מועמד בעיר, וכינה את הדבר "בגידה" במרן הרב עובדיה יוסף.

"לקראת סוף חודש אלול אבא היה מאושפז בהדסה" סיפר הרב יוסף, "הלכתי לבקר אותו בבית חולים מידי יום ביומו, הוא היה עוסק בתורה, לילה אחד אני מגיע אליו והוא ביקש ממני לשבת לידו" סיפר הרב יוסף והוסיף: "אני מעביר לכם עכשיו דברים שאני רואה בהם צוואה רוחנית מאבא".

"זה היה כאשר ש"ס עדיין לא החליטה מי יהיה מועמד, אבא ביקש ממני במקום להרים טלפון למאיר פרוש, ביקש ממני לומר לו כך: "אני רוצה שתזכור שבכמה וכמה מערכות ציבוריות הלכתי אתך למרות שכמה גדולי ישראל היו נגדך, כגון בעיר אלעד אבל אני הלכתי איתך".

הרב דוד יוסף המשיך וציטט את הדברים שביקש אביו להשמיע בפני פרוש: "לאורך כל השנים הלכתי איתך עם אביך מנחם פרוש ז"ל, ועכשיו אתה בוגד בי ותוקע לי סכין בגב, איך אתה עושה לי את זה, אני מבקש ממך אל תציג מועמדות של בנך ישראל פרוש, אלעד שייכת לש"ס".

"אבא הוסיף ואמר: "אני מוכן להגיע לנציג מוסכם, אבל להציג מןעמד זה בגידה" סיים הרב דוד לצטט את אביו, והמשיך: "התקשרתי למאיר פרוש והוא לא הסכים לקבל את הדברים".

"התלבטתי אם לספר לאבא את התשובה, לא רציתי לספר לו, אבל סיפרתי, אבא קבל את זה בצער רב. מייד אבא קרא לאריה דרעי וביקש ממנו להציג את צוריאל קריספל לראשות העיר אלעד".

מנהיג חסידי ברסלב המוהר"ש מיבניאל,אמר בכינוס: "באתי לפה הלילה במסירות נפש גדולה, אני מחוייב למרן זצ״ל להיות פה".

"נתאספנו פה רק בשביל דבר אחד, לתת את הכבוד למרן שהוא בוודאי פה. כואב מאוד שאנחנו לא יכולים לראות אותו, אבל רוחו הקדוש נמצא פה. הפעם האחרונה שראיתי אותו היתה בבחירת האחרונות, והוא ביקש ממני שאפעל למען ש"ס, וזה לא הספיק, הוא ביקש שאני אבטיח, והבטחתי".

"המוהר"ש סיפר על האיומים שקיבל: ״כל היום מתקשרים אליי באיומים עד ארצות הברית שאני לא ילך לפה אבל למרות זאת אני פה" אמר מנהיג ברסלב.

המוהר״ש הוסיף ואמר: "שמעתי מהרב דוד שמרן ביקש שהרב צוריאל קריספל יהיה פה ראש העיר, תאמינו לי שזה בושה וחרפה שאני עכשיו אעמוד ואשכנע אתכם, אם מרן השאיר את זה כצוואה אז כולנו עוזרים לו".

הרב בניהו שמואלי, שהגיע לכנס התמיכה בקריספל, אמר באירוע: "מורינו ורבינו פאר הדור והדרו רבי עובדיה יוסף זצוק״ל, שלא זכינו שינהיג אותנו, אבל הוא ידע לחנך ולהוביל אחריו, לכן עכשיו כאן, כל יהדות ספרד סביבו של מורנו ורבינו, אנחנו מצווים לשמוע למרן, מה שהוא אמר על אלעד כך נעשה, נכון שאני ברכתי את ישראל פרוש, זו ברכה שברכתי בברית מילה, אבל אין לנו אלא מה שמרן אמר, וכולנו אחריו, אין להמרות את פיו".

יו״ר שס אריה דרעי נאם אף הוא בכנס ואמר: "אני רוצה לומר דברים כואבים ואולי גם קשים, אבל את אמת חייב לומר.
עשיתי כל מאמץ שיכול להיות, היות וידעתי שזה רצונו של מורנו ורבינו הקדוש - למנוע מחלוקת. יום לפני סגירת הרשימות מרן בכל הכאבים ביקש ממני שנבקש ממרן הרב שטיינמן שלא לעשות מחלוקת, לא להעמיד מועמד אחר".

"לצערי הרב" הוסיף דרעי, "לא הייתה ברירה אחרת, ברגע האחרון הבאתי את הדברים בפני רבינו, ישבתי עם כולם ולא צלחה ביידי".

"מרן ביקש ומינה את צוריאל קריספל, כל מי שינסה לדבר בשם מרן כאילו לא נכון, הוא חצוף מחוצף. הרב קריספל מונה על ידי מרן, זו צוואתו".

עוד אמר יו"ר ש"ס: "אף אחד לא יפלג את ש״ס, את מפעלו של מרן, כולנו כאיש אחד, גם ידידי היקר רבי אליהו ישי, כולנו כאיש אחד" לגבי הקואליציה העתידית אמר דרעי: "אנחנו נצרף את כולם לקואליציה, נשקם את מה שצריך לשקם, שכל מוסד יקבל מה שמגיע לו".

חכם שלום כהן אמר באירוע: "כולנו צריכים להתאחד, ראש העיר רבי צוריאל קריספל מאחד את כולם, אני מברך אותו שהקב"ה יסייע אותו, שיעשה עוד מעלה ומעלה. צריך להמשיך את דרכו של מרן זצוק״ל".

במהלך האירוע, הוקרן קטע וידאו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק״ל בו הוא מברך את קריספל, מה שהוצג לכאורה כצוואה של הרב לתושבי העיר אלעד.

משמשו של מרן זצוק״ל זה כעשרים שנה רבי צבי חקק, נאם אף הוא בכנס ואמר: "קשה לעמוד כאן ולדבר כשמרן לא נמצא איתנו, אין מה להוסיף אלא רק לאשר, מה שרבי דוד יוסף ואריה דרעי סיפרו - נכון".

חקק הוסיף: "תמיד מרן דאג לחלשים, היום אנחנו נמצאים בעיר אלעד, העיר לא הייתה עיר, מרן על ידי נציגיו הקים את העיר אלעד, העיר אלעד שייכת כולה למרן. זו עיר של מרן, כאב לו שהאורחים מנסים לקחת לנו את העיר, מרן ראה בעיר הזאת כעיר שלו".

"מרן ראה חשיבות רבה מאוד שבעיר הזאת תמשיך ההנהגה של ש״ס ויבחר ראש העיר שלנו, שזה הרב צוריאל קריספל".

תוכן שאסור לפספס
122 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
64
עדות המזרח . מקומך בבית האסורים. רכבתם על הגב של בני עדות המזרח במשך שנים . ניצלתם את מרן. ורימתם את מרן.
הבוזז21.10.13
63
כל אשר יאמר רבי אריה נעשה ונשמע.
הצעיר שבחבורה21.10.13
62
בתור סגן שר השיכון בשעתו...
היסטוריון20.10.13

הצגת כל התגובות

61
אלעד שייכת לש"ס???????? מי שמך???? אלעד שייכת לתושבים שנקעה נפשם מש"סניקים!!!!! וכבוד הרב דוד יוסף אולי תספר לכולם באיזה ישיבות למדת? אולי תספר לכולם איפה ילדך למדו??? נכון... כולם ללא יוצא מן הכלל למדו בישיבות אשכנזיות!!! הרב למד בחברון אחד מבניו למד בעטרת!!! אז אל תירקו בבור שממנו שתיתם!! דייי
אלעדי20.10.13
אדוני שכנוז, אני רואה משעמם לך בחיים רק ללכת ולחפור לאנשים בקישקע איפה למדו ומה הבנים שלהם עושים רק אשכנזי נעייסן כמוך יכול לדעת בדיוק מה כל אחד עושה. סתום ת' פה שלך ושב בלול ואל תדבר נגד רבנים. אדיוט קופץ בראש
נורמל20.10.13
אתה א'ספרדישע'ר קאפ
ויזניצאי21.10.13
60
בגדול הוא לוקח!!!!!
אברומי21.10.13
59
מולם דחליל.
ספרדי21.10.13
58
רק בגלל שהם חושבים כך צריך להוציא את זה מהר מהר מהם שלא יחיו רגע אחד באשליה כזאת!!! ועוד מעט כבר יגישו צילום טאבו גם כן...
אזרח פשוט20.10.13
57
מיצגים הפורושים
יוסי20.10.13
56
עומד אריה דרעי שאיים על מרן יחד עם קריספל שביזה השפיל וציער את מרן תבע אותו לבית משפט הפריע לו לדבר והם מטיפים מוסר על כבוד מרן לפרוש ששייך למפלגה אחרת ואינו מחויב פוליטית להחלטות שס
בני20.10.13
חוץ מזה כל גדולי הדור הספרדים תומכים בו. אם זה לא הייתה דעת מרן הברורה הם לא היו תומכים בו נקודה.
תומר21.10.13
55
כדי להבין למה אין הסרטה????!
ספרדי לא תמים20.10.13
54
את מי??? בא לי לבכות. תתעוררו.
יעקב21.10.13
53
צוואת מרן היא להצביע שס!!!! זה ברור! מרן לא ציווה לדבר לשון הרע, להכפיש מועמד אחר. זו לא דרך התורה ולא דרך מרן!!! מערכת בחירות לא אמורה להתבצע בצורה כזו, זה לא מוסיף לנו כבוד ויראת שמים. בדידי הווי עובדה, שקריספל מתכונן להרוס מבני ארעי של תורה ולא לתת מבני קבע במקום - בשם החוק והסדר!!! (הוא היה אצל
ספרדיה21.10.13
52
בדיה לקבוע מי הרב הראשי, מי יהיו ראשי ערים, ומי יהיו 120 חברי כנסת! מהעולם הזה ומהעולם הבא.
אשר21.10.13
51
אנחנו דורשים לראות תמונות מהאירוע של פרוש אתמול למה רק כל הזמן נגד פרוש
יוסי20.10.13
50
אסורים ונמצא שם שמים מחולל
חילוני חכם 20.10.13
49
בגלל שאריה דרעי רוצה לצאת גדול?!
עוז ברנט20.10.13
48
עד היום ראיתי את פורוש כנציג המוביל בציבור מבחינתי האישית אבל עד כאן אני מזוהה איתו בהרבה דברים אבל עד כאן
אשכנזי טהור20.10.13
47
פעם סיפרו שהוא חכם,היום מבינים שהוא מתוסבך,אדם שקרן שמכניס את עצמו לתסבוכת של שקרים,הוא לא יודע לאיזה צרה הוא הכניס את עצמו,מסכן הכבוד המדומה שרכש לעצמו עומד להתפוצץ לו בפנים-בושה איומה,בזיון עצום שאין כדוגמתו בהיסטוריה כולה,תזכרו זאת היטב!
ליאורה22.10.13
46
אם היה מתמודד אחר מטעם ש"ס ולא קריספל שהרס את אלעד בזמן כהונתו, ויש לו ים שונאים מבית( בעיריה) ומחוץ - התושבים. למי שהיה נסיון בעבודה איתו בעבר יודע שהוא לא האישיות המתאימה. תמהני אם מרן היה חי מה היתה תגובתו לכל המחלוקת הזו בעם?!
נעמה חן21.10.13
45
כלום על העצרת הגדולה הזאת ממש כאילו לא היה כלום טוב נו הם אשכנצים וכואב להם לראות הצלחה של ספרדים
אמת21.10.13
44
פושע שקרן ועוד מטיף לנו מוסר .הוא מעולם לא שמע למרן כשהוא חשב אחרת. הוא מאיים על כולם ומכריח אותם לשקר במצח נחושה יחד עם ידידו חבר מועצת התחמנים. אין לכם מחילה , נמאסתם!!!
יוסי20.10.13
אבל השאלה מה עושים עם הציבור התמים שהולך פתי אחר דבריו? יש מלא חרדים תמימים שאין להם אינטרנט בבית.
מור22.10.13
43
ותיגבור על כולן
חיים20.10.13
42
למה מביאים לכנס חשוב אדם שרודף אחר רב חשוב וגאון בישראל והכל בגלל פוליטקה מלוכלכת איכססססס!!!
מנשה20.10.13
41
אכלו לי שתו לי............
אבי עידן20.10.13
40
אני לעולם לא אצביע למפלגה שבה אני ובני עדתי ייחשבו למאגר קולות בלבד ! מפלגה שבה אין שום סיכוי שאהיה נציג מטעמה רק בגלל צבע עורי והשתייכותי העדתית !!! איני מוכן להיות לחלק ממאגר קולות ! אני רוצה להיות שותף וחלק אינטגרלי ממפלגה - אבל בשום אופן איני מוכן להיות כשר לבוא בקהל המצביעים ולא בקהל המועדים !
ספרדי גאה20.10.13
39
אולי "הצרכים" שלו הם הגדולים שלו ותו לא
חיימק'ה קנייבסק21.10.13
38
אתה יושן חוץ מפוליטיקה אין כלום
אברהם21.10.13
37
רק לש״ס יש חכמי תורה ורבנים?? ישראל פורוש הוא ספרדי???? לישראל פורוש יש את הרבנים שלו שהורו לו להתמודד, ועל ש״ס להבין כמו שיהדות התורה לא מתערבת ותוקפת את דעת חכמי התורה של ש״ס, עליהם להבין שיש גם דעת גדולי ישראל אשכנזים שחושבים אחרת בפרט אחרי שראו לאיפה דרדרו את העיר לשאול תחתית בתקופת השלטון של ש״
אזרח מהצד20.10.13
36
אלעד: כעת זה רישמי: חסידות ויזניץ תומכת בהרב ישראל פרוש לראשות העיר, בשעה זו משתתפים מאות חסידים בכנס בחירות בעיר, האד׳ בהודעה רישמית לפעול להצלחת המועמדות של הר׳ פרוש.
החרדי20.10.13
35
חבל, זה נראה כנס מכובד והרסו אותו עם הנאום העלוב והחנפן של "המואראש" הקורא לעצמו צדיק...
ירושלמי20.10.13
מכרתם את כל גדולי התורה שלכם בשביל נזיד עדשים.
תומר21.10.13
צדיק ממך כנס לחור שלך בירושלמים ואל תתערב באיך כנס צריך ליראות
שסניק גאה21.10.13
34
ומי יוכל להכחיש ????
אבי20.10.13
33
שיתקיים בקרוב מאוד,השנה כבר תהיו עדים לו כל עם ישראל,ישתדל לשאת דברים הרברבן אריה דרעי שיחזור בתשובה,אמן. הפתעת האירוע תהא המלכתו של מלך המשיח שהיה עד לכניסת דרעי בשנית לפוליטקה,ומשנים קדמוניות!
ליאורה22.10.13
32
לא בוחרים מנהל לפי עדה צבע גזע. אלא לפי כישורים ומוניטין .
הצעה ראויה21.10.13
31
בירושלים כיהן לראשונה ראש עיר חרדי מוצלח, ושמו אורי לופליאנסקי. הוא ככל הנראה היה החרדי היחיד שמסוגל לנצח מועמד חילוני בעיר שרובה חילונים. כמה טבעי היה שהוא ירוץ לקדנציה נוספת. אך מה לעשות ולופוליאסקי הוא איש "דגל התורה" ולפי ההסכם עליו היה לפנות את מקומו למאיר פרוש נציג אגו"י. ניסו להסביר לאד
מסיר המסכות21.10.13
30
נראה כמו אספסוף משולהב.
אשר מנדיס21.10.13
29
מלך שמחל על כבודו אין כבודו מחול!!! כולנו יודעים איך צורי קריספל לעג על מרן ומה שמרן התבטא עליו, למרות שעכשיו מרן סלח לו אבל זה מחוסר ברירה, אין כבודו של מרן מחול!!!!!!!!!!!!! למען כבודו של מרן !! מצביעים פורוש!!!!!
ספרדי גאה20.10.13
28
בחר בקריספל
שכנוזהלה20.10.13
27
פליז תראו את העצרת של ש"ס באמפי פארק באלעד. הבנתי שהיו הרבה רבנים. תודה מראש. שסניקית בנשמה
נעמה20.10.13
26
כנראה שהרב דוד לא שמע היטב את דברי אביו ז"ל, הרב אמר שאריה דרעי תןקע לו סכין בלב ומסובבו בכחש ובשקרים בחייו ולא מניח לו גם בעולם האמת. אם חצי מהדברים שאומרים לאחרונה בשם הרב עובדיה נכונים, כנראה שהרב לא למד מילה ורק עסק בפוליטיקה, תככנות ועסקנות - והוא לא! לצערי הציבור - הספרדי והאשכנזי - הולך כעד
סכין בלב20.10.13
בכלל מבזה את החכמים ושזה אפיקורסות.
raz200021.10.13
25
לכל הפורשים משס אתם פשוט כפויי טובה אין מילה אחרת מרן הרים אותכם מאשפתות וזו התודה שלכם???? הרי אז בזמנו לא היה לספרדים אפילו בתי ספר והיתה גזענות מחפירה בין האשכנזים לספרדים ומרן פתח ועמל כל חייו כדי שלספרדים יהיה טוב אז מה עכשיו אתם בורחים לאדון פרוש אהה??? לכו למקורות תהיו גאים שאתם ספרדיים!!!
שסניקית מהלב22.10.13
24
הל כניראה שהיה כישלון מבחינת הציבור
יוני20.10.13
23
שיק מושחת חבר של דרעי שניהם הורסים את היהדות והכל בשביל שררה וכבוד מסכנים החסידים התמימים שלו איך הוא מפיל אותם ברשת שולט בהם כמו מכשף. גועל נפש של בן אדם ביוב טוב ממנו!
נחמן20.10.13
22
איך הוא לא מתבייש לעשות ככה למרן, כששכב על מיטת חוליו, הכל בשביל לסדר עבודה לבן שלו, בעזרת ה׳ הוא לא ייבחר, ושהוא ואביו יסיימו באזיקים במעשיהו.
אריה20.10.13
21
מרן שתי אומללי נפש
יעי20.10.13
20
מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל..תמך בפרוש לראשות עריית ירושלים לפני-5 שנים!!!
יודע וזוכר20.10.13
19
אין על מרן
שסניקית מהלב22.10.13
18
מוריי ורבותיי אנחנו חייבים להישמע לדברי מרן הקדוש וכול מה שבניו הקדושים אומרים נעשה ומשמע ...אנחנו עושים נחת רוח למורינו הקדוש..תוך כדי שאני כותב שורות אלו לא מפסיק להוריד דמעות כי אני מאמין שמרן עדיו איתנו והוא יקבל את משיח צידקנו אמן ואמן
מאיר21.10.13
17
פורוש העברין והפושטק שלמד לשקר ולהשמיץ מיבת אבא כפוי טובה משפחה דוחה שאין אחריהם שום גדולי דור (יש להם תמיכה רק כי הטעו את הרבנים שיש לו סיכוי) אבל אין אחריהם דעת תורה כל השקים התגלו בכנס האדיר והמרגש והמחזק גם אם חס ושלום צוראל לא יבחר הכנס הזה היה קידוש ה' ענק וגיבוש בני התורה הספרדים בעלעד
מנחם36721.10.13
16
מרן מרן זה מה ששומעים כל היום. בושה וחרפה הגאווה הזו. העיר אחעד שייכת לו?! ממש לא! הוא איננו הקב"ה עם כל הכבוד. מה-רן? מאיפה העזות הזאת להפוך אותו לאלוה על אפכם ועל חמתכם ישראל פרוש יעלה! ואתם תאכלו את הלב..
יוסף חיים20.10.13
15
כיכר השבת, בבקשה מכם תראו את העצרת של הבחירות באלעד במלואה
פליזהלה20.10.13
14
איפה אלי חשי המלאך איפה??????????.עוד פעם זרקתם אותו לשורה הסופית ימושחתים
אבי ל20.10.13
13
אלעד שייכת לש"ס?????? מי שמך???? אלעד שייכת לתושבים שנקעה נפשם משס"ניקים!!!!! די כבר לצנזר הודעות!!!
אלעדי20.10.13
לא נשמע שפוי, כתושב אלעד העיר שייכת לספרדים ולשס בהחלט
חיים21.10.13
12
אם זה נכון מה שהוא מספר על אביו הגדול והקדוש זצ"ל, נמצא שאביו לא למד תורה והיה עסוק כל היום בפולטיקה של אריה דרעי. שקרנים נמאסתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!
צביקה21.10.13
11
מי שמכיר את קריספל מבין שאין על פרוש
הקטן מכולם21.10.13
10
זה קצת מזכיר לי מה שלפיד עשה כדי לקבל הרבה מנדטים הוא יצא נגד החרדים וככה כל החילונים הלכו אחריו כי חשבו שסוף סוף יהיה שר בממשלה שייצא נגד החרדים ופה דרעי עושה אותו הדבר הוא שולף את השד העדתי כדי שכולם יראו איזה מסכן הוא וכדי שכל הספרדים יחשבו שהנה סוף סוף מישהו יורד על האשכנזים... סילחו לי על הדימו
עיוני21.10.13
9
אני בהלם
עמוסי20.10.13
8
דרעי מקומך בבית!!!!
אלעדי20.10.13
7
מי אתה דוד יוסף יחתיכת פושע
שסניק בעבררר20.10.13
איך אתה מדבר על אחד מגדולי הדור מרן מינה אותי למועצת חכמי התורה
יעקב21.10.13
6
יש להם אניין לפגוע בגדולי הדור. והכל באיטצלה של קדושה
ניסים22.10.13
5
את מרן .היום הוא יודע איזה מעללים עשית .רשע מרושע רודף בצע וכסף בעזרת השם תחטפו את כל מכות מצריים נבל ברשות הרבים.
מכות מצריים21.10.13
4
כולנו צריכים להיות ביייחד. כך הרצון של מרררן.
אריה דרעי21.10.13
3
הרי בינינו הספרדים לא מסתדרים בלי אשכנזים כל הזמן מנסים להכניס את בניהם ובנותיהם למוסדות אשכנזים וכמה הם בוכים כשלא עולה בידם הנה תיראו אפילו הנבל קריספל יודע איפה החינוך הטוב והטהור שלא לדבר על כל חברי מועצת ש"ס שכל משפחותיהם במוסדות אשכנזים אז אם אנחנו האשכנזים אורחים למה אתם שולחים את ילדיכם למו
אשכנזי מכוער21.10.13
2
לא יורים את כל הטילים. הגזמתם. עכשיו אם קריספל יכשל. ביישתם את מרן. דרעי מוכן להעמיד בסכנה את כבודו של מרן העיקר שינצח.
שמוליק20.10.13
1
מה זרעו בחיים, ש"ס בחיים, אף הוא בחיים. ביום רביעי תהיה הילולה גדולה בשמים, מרן ישב ועטרה גדולה בראשו, ויחגוג את נצחון ש"ס בבחירות.
דן סגל20.10.13
אולי חב״ד.. רק זה מה שחסר שיגידו שהוא לא מת, מעכשיו אמור מרן שליט״א.. אז זהו בוקר טוב עוד לא קם היהודי שבגללו תמות היהדות עולם היהדות והתורה היה לפני הרב עובדיה ויהיה אחריו בדיוק כמו שהיו גדולים ממנו שנפטרו מן העולם למעט עשרת הצדיקים שנכנסו בחייהם לגן עדן
יצחק20.10.13
אולי גם יעניין אותך
כיכר העיר

חוטובלי: לקיים בחירות חוזרות בב"ש

יוני גבאי | 28.10.13

למה הערבים החרימו את הבחירות?

קובי רוזן | 26.10.13

לאחר הכישלון

חילונים בבית שמש: הבחירות זוייפו

ניסים פרץ | 24.10.13

ויהי אחרי הכישלון:

ליברמן: "ברקת מכר את י-ם לחרדים"

יוני גבאי | 23.10.13

פפנהיים מאוכזב: עוזב את בית שמש

יוסי נכטיגל | 23.10.13
ש

לשובע ולא לרזון:

מאכילים את העניים – ומקבלים את הקמיע של ר' ישעי'לה

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

תושבי ביתר הביעו אמון בראש העיר

כיכר השבת | 23.10.13

אבוטבול: תודה לגדולי ישראל שתמכו

קובי רוזן | 23.10.13

תל אביב: בגוש החרדי-דתי מרוצים

כיכר השבת | 23.10.13

לאחר ניצחונו: ברקת התפלל בכותל

צילום: פלאש 90 | 23.10.13
ש

אביב הגיע ואיתו ההוצאות:

 קבלו הלוואה שתחסוך לכם זמן וכסף עם תנאים מעולים!

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

נאום הניצחון של שרוליק פרוש • צפו

שאול כהנא | 23.10.13

הרשות ניתנה: התוצאות ברחבי הארץ

ישי כהן | 23.10.13

נאום ההפסד של קריספל • צפו

ישי כהן | 23.10.13

בית שמש: משה אבוטבול ניצח

יוסי נכטיגל | 23.10.13
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

ליאון הפסיד ואיחל: "בהצלחה לי-ם"

צילום: שלומי כהן | 23.10.13

השניות שאחרי: פרוש זוכה לחיבוקים

ישראל כהן | 23.10.13

תבוסה קשה לש"ס

ניצחון לישראל פרוש באלעד

ישי כהן | 23.10.13

אלעד: כל נתוני האמת מהקלפיות

ישי כהן | 22.10.13
ש

אין מחירים כאלה!

מטורף: דירה על הים בפחות מ-16,000 שקלים למ"ר

כיכר בשיתוף פוואר גרופ | מקודם

כיכר העיר • עדכונים שוטפים

ליל ספירת הקולות: שלב אחר שלב

כיכר השבת | 22.10.13

אחוז הצבעה נמוך: 42.63% בלבד

ישי כהן | 22.10.13

כיכר העיר

י-ם: אחוז הצבעה נמוך אצל החילונים

יוני גבאי | 22.10.13