ראיון נטול כפפות

"האם יכול להיות שבש"ס מעדיפים שדרעי ייכשל?!"

על רקע הקמפיין החדש של ש"ס התראיין אמש מנהיג ש"ס אריה דרעי למשה גלסנר ברדיו קול חי, ונאלץ להתמודד מול שאלות קשות: מדוע השם דרעי אינו מוזכר בקמפיין?! האם בש"ס לא רוצים שתביא קולות?! אולי הם בכלל מעדיפים שתיכשל ותיעלם?! וגם: מדוע הקמפיין איננו ספרדי ואפילו הגר"ע נעדר ממנו (בחירות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
צהלת ניצחון מוקדמת. דרעי (צילום: פלאש 90)

האם בש"ס מעדיפים שאריה דרעי ייכשל ולא יהווה איום אלקטוראלי על ש"ס, שאל הפרשן הפוליטי משה גלסנר אמש, את מנהיג ש"ס אריה דרעי, בראיון שעסק בקמפיין החדש של ש"ס.

כבר בתחילה הקשה גלסנר על דרעי, "האם קמפיין ש"ס שנחשף אמש, אתה היית מאלו שהגו אותו, או שהוא עורבב מעל לראשך על ידי השר האחראי על מטה ההסברה?", ולאחר שדרעי השיב כי היה מעורב, הקשה גלסנר - כיצד ייתכן שהבשורה החדשה של ש"ס, הלא היא אריה דרעי, כלל לא שולבה בקמפיין ההסברה של התנועה.

דרעי ניסה להסביר אודות המסרים החשובים של הקמפיין, אבל גלסנר לא הרפה. "האם במטה ההסברה לא חושבים שאתה יכול להביא קולות? אולי בש"ס לא רוצים בכלל שאריה דרעי יביא קולות, אלא אדרבא, שיכשל בקלפי, ירד מגדולתו, ולא יהווה איום עתידי על ש"ס?!..."

בהמשך גם נשאל דרעי מדוע הרב עובדיה יוסף לא מוביל את הקמפיין כמו שהיה עד היום בכל מערכות הבחירות של ש"ס, ונסוף, מדוע הקמפיין אינו ספרדי מזרחי, והאם סיסמה כמו "הבית של הספרדים" כבר לא מתאימה לש"ס.

חלק אחר של הראיון עסק בבחירה האסטרטגית של ש"ס להתקיף את הליכוד וליברמן. "אתה הרי ידיד אישי של ליברמן, איך ש"ס תוקפת אותו", תהה גלסנר.

האזינו לראיון המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר