מתקפה מבית

עידן: "אנשי דרעי אינם בעלי רמה, זו הסיבה לכישלונות"

ראש עיריית אלעד הנוכחי מטעם ש"ס יצחק עידן, שובר שתיקה בראיון ל'פילפוליטיקה'. על אנשי דרעי: "הם לא אנשים אובייקטיבים, הם לא אומרים את כל האמת" • על ישראל פרוש: "הוא איש ראוי, אבל עדיין לא בשל" • ומשיב: מדוע בש"ס לא מעמידים אותו לקדנציה שניה בתפקיד ראש העיר? • האזינו לראיון (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

ראש עיריית אלעד היוצא יצחק עידן (ש"ס) שובר הערב (חמישי) שתיקה בראיון לתוכנית 'פילפוליטיקה' בהגשת הפרשנים יעקב ריבלין ואבי בלום ברדיו קול ברמה.

עידן פותח חזית נגד עוזריו הבכירים של יו"ר ש"ס אריה דרעי ומכנה אותם 'אנשים ללא רמה'. לדבריו, הם מעבירים מידע שאינו מדוייק ליו"ר התנועה.

בפתח הראיון מספר עידן על אי ההתמודדות לקדנציה שנייה ואומר: "דיברו איתי שבמידה מסוימת אני כן אוכל להמשיך, אבל רצו תנאים ש"כמעט על מנת שתעשה לרקיע", והדברים האלה לא קיימים ומאז לא דברו איתי".

במענה לשאלה מדוע בש"ס לא רוצים את המשך הקדנציה שלו, ענה עידן: "למען האמת אני באמת לא יודע בבירור, אחד הטענות שטענו 'אם אתה תמשיך ולא תתחבר לפלוני ואלמוני אז לא תוכל לקחת את העיר, ואנחנו רוצים שהעיר תמשיך להיות בידי ש"ס'".

" קצת הזוי", ניסים דהן (צילום: פלאש 90)

בהתייחסו לעוזריו של דרעי אמר עידן: "אלה שנותנים את העצות הם לא אנשים אובייקטיבים, הם אנשים שיש להם אינטרסים, אנשים שלא אומרים את כל האמת, אנשים שאולי לא מכירים את המציאות בשטח. אריה דרעי מקבל החלטות בהתאם למידעים שהוא מקבל, ולדעתי המידעים שהוא מקבל הם מידעים חסרים ולפעמים נוגעים באינטרסים".

ריבלין העיר ליצחק עידן כי הוא מדבר בקודים ושאל מי הם האנשים שמייעצים לדרעי, ועידן השיב: "אני לא רוצה לרדת לשמות. אני יכול להגיד דבר אחד, אני מכיר את אריה 30 שנה, האנשים שהיו אתו בזמן שהכרתי אותו לפני שנים - היו אנשים בעלי רמה, אנשים שרצו את טובתו של הבוס ונתנו לו את המידעים הנכונים, ובאמת הייתה לו הצלחה וזה בגלל שהוא קיבל מידעים נכונים".

עידן הוסיף: "אני מלמד עליו זכות שזה אולי בגלל שהוא קיבל את ההנהגה בפרק זמן קצר והוא נכנס לבחירות של הרבנות וכו', הוא היה צריך לקחת את האנשים שיש לו באותו רגע, והם לא אנשים בעלי רמה כמו פעם ולכן יש כשלים רבים".

"ישראל פרוש עדיין לא בשל"

עידן התייחס למועמדותו של ישראל פרוש, בנו של ח"כ מאיר פרוש: "אני להבדיל מראשי ערים אחרים, השתדלתי שכל מי שאני חושב שהוא ראוי לתת לו סמכויות ולתת לו לעשות ככל שהוא יעשה יותר, למעשה זה לטובת העיר. שרוליק פרוש הוא איש ראוי, אבל עדיין לא בשל".

"עדיין לא בשל" , ישראל פרוש (צילום: ברלה שיינר)

עידן יצא נגד הניסיון להריץ את ניסים דהן (חריש לשעבר) למועצת העיר, לא לפני שאמר כי הרצתו של איציק כהן הינה גימיק: "לגבי ניסים דהן אני חושב שזה קצת הזוי, בגלל שניסים דהן היה בחריש והיה לו את הכל כדי לעשות עיר מצליחה מאוד ולא ראיתי שזה זז, ובמקום שאין אנשים הוא לא הצליח, אז במקום שיש כל כך הרבה אנשים וכל כך הרבה פעילים כאן שהוא יצליח? נראה לי שזה קצת הזוי, אבל אולי הקב"ה ייתן לו הסיעתא דשמייא להצליח".

על צביקה כהן אמר עידן: "אני יכול להגיד בפה מלא שבזמנו אני השתדלתי שהוא יישאר, אבל לאחר שהחליטו שהוא לא נשאר, ולאחר שראיתי את כל ההתנהלות אז אני היום לא יודע להגיד בוודאות את כל הדברים האלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר