סירבו לשחק ביום כיפור, ונדרשו לשלם פיצוי כספי

תמיכה מפתיעה להחלטת נבחרת ישראל לסרב לקחת חלק במשחק שייערך ביום כיפור. עו"ד אורי רגב מעמותת חדו"ש קבל על דרישת הפיצוי בגין הסירוב ואמר כי זהו "חוסר רגישות" (חדשות, מעניין)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

קידוש השם: נבחרת ישראל לטניס הודיעה לאחרונה כי היא מסרבת להשתתף במשחק מול בלגיה שיועד להיערך ביום כיפור. בתגובה, הטיל איגוד הטניס הבינלאומי על איגוד הטניס הישראלי דרישה לפיצוי בסך עשרת אלפים יורו. כעת, מפתיעים בעמותת חדו"ש, ומגנים את דרישת הפיצוי מהנבחרת הישראלית.

עו"ד אורי רגב, העומד בראש עמותת חדו"ש, פנה במכתב לנשיא איגוד הטניס הבינלאומי, פרנצ'סקו ריצ'י ביטי, וקרא לו לבטל את הקנס שהוטל על איגוד הטניס הישראלי.

לדברי רגב: "התאכזבתי מאוד מהאופן הלקוי שבו ניהל איגוד הטניס הבינלאומי את המשבר. הרעיון שאיגוד הטניס הישראלי צריך לפצות את האיגוד הבלגי כדי שטניסאים ישראלים יוכלו לכבד את היום הקדוש ביותר בלוח השנה היהודי מהווה זלזול בוטה בשחקני הקבוצה הישראלית, באמונתם ובמסורת שלהם.

רגב ציין: "זו התעלמות מוחלטת מהזכות האוניברסלית לחופש דת, המעוגנת בהצהרה הבינלאומית לזכויות האדם".

"לא ניתן להעלות על הדעת מצב שבו איגוד הטניס הבלגי היה נדרש לפצות את מתחריו כדי להעביר משחק שנקבע לחג המולד. זאת, במידה רבה בשל המציאות שבה איש לא ישקול לקבוע משחקים בחג המולד. מדוע לא יזכו ליחס זהה גם החגים המרכזיים של כל הדתות העיקריות בעולם?" כתב רגב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר