Sam sung: כרטיס הביקור של עובד אפל ששווה 80 אלף דולרים

עובד חברת אפל לשעבר שנושא את השם של המתחרה הגדולה סמסונג, מציע כעת למכירה פומבית את כרטיס הביקור שלו במחיר של יותר מ-80,000 דולרים. ההכנסות יועברו לצדקה (אינטרנט, ברשת)

חיים אבני | כיכר השבת |
כרטיס הביקור היקר (צילום מסך מתוך איביי)

לעובד לשעבר של חברת אפל בקנדה, בשם סאם סונג, יש שם שהוא ללא ספק ייחודי ומעניין. אך כשעיתונאי גילה לפני כשנתיים, כי סאם סונג עובד בחנות אפל המקומית בוונקובר שבקנדה, הוא כבר הפך למיני סנסציה. עד שסיפר שחשש למקום עבודתו, אחרי הכל הוא נושא את שמה של החברה שמצליחה להביס את אפל לא פעם, ונחשבת לאויב מושבע של החברה.

אך למרות זאת, באפל דווקא לא הייתה בעיה עם העובד, ולדבריו הם גרמו לו להרגיש נהדר בעבודה. אך לאחר שהתפטר מעבודתו, כשעבר לחברה אחרת, החליט לקחת למזכרת את כרטיס הביקור הרשמי שלו מאפל. שם ניתן לראות את הסמל הרשמי של אפל, לצד הכיתוב כי Sam sung עובד בחרת אפל, לא דבר שבשגרה הייתם מצפים לראות.

סאם סונג עם כרטיס הביקור וחולצת החברה

כעת מצא סאם סונג את אחד מכרטיסי הביקור שלקח למזכרת, והחליט לרתום אותו למטרה טובה. הוא החליט למכור את הכרטיס במכירה פומבית באתר איביי, ואת כל ההכנסות (למעט העמלה שאיביי חותכת מהמכירה) לתרום לארגון המגשים את משאלותיהם של ילדים החולים במחלות סופניות.

נכון לעכשיו, מחיר הכרטיס, שגם כולל את החולצה בה לבושים נציגי החנויות של אפל, עומד על סכום של למעלה מ-80,000 דולרים אמריקניים. והמכרז צפוי להימשך עד לבוקר יום שישי הקרוב.

כמה תשלמו על הכרטיס הזה?

למי מכם שיהיה מעוניין אולי ברכישת כרטיס הביקור היקר בהיסטוריה, נספר כי לדברי סאם סונג, הכרטיס אמנם משומש אך ללא קפלים שקעים גדולים או שריטות עליו, כך שתקבלו תמורה שלמה להשקעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר