דיווח: גוגל תשחרר את העדכון הראשון לאנדרואיד 5.0 תוך חודשיים

עוד לפני שהרוב המכריע של המשתמשים קיבלו את העדכון למערכת ההפעלה החדשה של ענקית האינטרנט גוגל, אנדרואיד לוליפופ 5.0, דיווח מלמד כי החברה מתכוננת לשחרר את עדכון 5.1 למערכת ההפעלה הפופולרית שלה כבר במהלך החודשים הקרובים (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
אנדרואיד (צילום: shutterstock)

העדכון הבא של גוגל: עוד הרבה לפני שהרוח המוחלט של משתמשי מערכת ההפעלה של גוגל למכשירים ניידים, אנדרואיד, זכו לעדכון למערכת ההפעלה המעודכנת של החברה, 5.0 לוליפופ, דיווח המתפרסם באתר AndroidPit מלמד כי בכוונת החברה לשחרר את העדכון הבא למערכת ההפעלה, 5.1 , שיכלול שיפורים משמעותיים לצד תיקוני באגים שהתגלו באנדרואיד 5.0.

על פי הדיווח העדכון יכלול אפשרות להכנסת המכשיר למצב "שקט", מצב שמשום מה נמנע מהמשתמשים שעושים שימוש במערכת ההפעלה הנוכחית 5.0. כמו כן העיצוב החדש של גוגל, ה"עיצוב החומרי" צפוי להתעדכן ולכלול שיפור משמעותי, זאת לאחר תלונות רבות שהתקבלו בחברה על אודות העיצוב החדש והמהפכני.

מלבד השיפורים הללו, העדכון צפוי לפתור באגים חמורים במערכת ההפעלה אשר גרמו לקריסת אפליקציות, ולקריסת מערכת ההפעלה, אם כי לעתים נדירות. כמו כן תשפר החברה את צריכת האינטרנט המוגזמת שחווים המשתמשים כיום בחיבור לרשת האלחוטית הביתית, לצד שיפורים נוספים במערכת ההפעלה, שיגרום למכשירים לנצל טוב יותר את סוללת המכשיר ואת זיכרון ה-RAM.

מערכת ההפעלה הנוכחית של החברה, 5.0 לוליפופ, נחשב לעדכון המשמעותי ביותר שהוצג למערכת ההפעלה אנדרואיד. כאשר הוא כולל עיצוב חדשני וחדש לדמרי, שכאמור זכה לכינוי "העיצוב החומרי" ואשר מוצע גם למפתחים שיכולים לעשות שימוש במגמות העיצוביות החדשות שהציגה גוגל. כמו שיפרה החברה את ביצועי מערכת ההפעלה, כמו גם את יעילות המערכת, לצד שיפורים והוספת תכנות חיוניות.

אלא שלמרות שחברת גוגל שולטת ברמה בשוק מערכות ההפעלה למכשירים ניידים, עם למעלה מ-84% ממכשירי הטלפון החכמים שמריצים את אנדרואיד. אחוז המשדרגים למערכת ההפעלה החדשה עומד על כ0.01 אחוזים. מכיוון שעד עתה רק חלק מבעלי מכשירי הנקסוס של גוגל זכו לעדכון. בעוד שאר המכשירים טרם זכו לעדכונים כלל.

בשבועות ובחודשים הקרובים צפויים יצרניות המכשירים להחל בעדכון מכשירי הדגל שלהן, כאשר ענקית האלקטרוניקה סמסונג צפויה להתחיל בעדכון למכשיר הדגל שלה גלקסי S5, כבר בשבועות הקרובים, ועל פי דיווחים שונים כבר החלה במידה מצומצמת בעדכוני מערכת ההפעלה לגרסה החדשה.

אחרי צפויה חברת מוטורולה לשחרר את העדכון למכשירי הMoto G, ככל הנראה בשבועות הקרובים. כאשר החברות המתחרות כמו LG, HTC ועוד, צפויות להתחיל בעדכונים בחודשים הקרובים, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2015.

מקור

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר