5 אפליקציות שאתם חייבים לאנדרואיד

רכשתם מכשיר סמארטפון חדש? אתחלתם את המכשיר? את הכתבה הזו אתם חייבים לקרוא. 5 אפליקציות שכל בעל מכשיר אנדרואיד חייב להוריד ולהתקין. המדריך למתחילים (מדריכים)

חיים אבני | כיכר השבת |
מכשיר תומך אנדרואיד (צילום: שאטרסטוק)

אם הצטרפתם זה עתה לעולם האנדרואיד ועברתם למכשיר חדש שמציג ממשק שונה הגורם לכם לבלבול, "כיכר השבת" מגיש לכם מדריך למתחילים שיעזור לכם לעשות סדר בבלגן, ויסביר לכם איזה אפליקציות אתם חייבים במכשיר, ואיזה יוכלו להמתין עד שתתחילו להבין את מערכת ההפעלה.

לשמור על הטלפון נקי - Clean Master

מערכת ההפעלה אנדרואיד כוללת לא מעט יתרונות, והיא נחשבת כאחת ממערכות ההפעלה הטובות ביותר שניתן למצוא כיום. לא סתם החליטו רוב יצרניות הטלפונים לעשות שימוש במערכת ההפעלה של ענקית האינטרנט גוגל. אלא שכמו כל מערכת הפעלה, על מנת שהיא תעבוד באופן חלק יש צורך בתחזוק שוטף שכולל מחיקת קבצים זמניים, סגירת אפליקציות מיותרות ופינוי זיכרון RAM.

האפליקציה המומלצת ביותר בתחום התחזוק השוטף היא אפליקציית Clean Master. האפליקציה מציגה ממשק משתמש נוח לתפעול, שגם תומך בעברית (החל מהגרסה האחרונה של היישום). היא מאפשרת למשתמש למחוק את הקבצים הזמניים שמעיקים על המכשיר וגורמים לו להאט את המהירות באופן משמעותי.

(צילום מסך)

בנוסף, תוכלו לנהל את האפליקציות ולהגביר את כוח העיבוד שניתן לאפליקציות מסוימות, כשהאפליקציה תמליץ לכם אם להאיץ אפליקציה מסוימת. תוכלו גם לפנות את זיכרון ה-RAM של המכשיר על ידי סגירת אפליקציות שאינן בשימוש ותופסות זיכרון יקר. אם המכשיר מתחמם יתר על המידה תוכלו לעשות שימוש בתכונה שתסגור את האפליקציות התובעניות ותצנן את המכשיר.

Clean Master כוללת כפתור מיוחד למסך הבית, המאפשר על ידי לחיצה אחת ניקוי בסיסי של המכשיר ומאיץ אותו. בנוסף, הממשק כולל מערכת התרעות שתודיע לכם אם כמות הקבצים הזמניים חורגת מהמומלץ, או שקיים מספר חריג של אפליקציות הפועלות ברקע. ממשק המשתמש פשוט ונוח, ותכלו להסתגל אליו במהרה.

שמירת קבצים בענן

מערכת ההפעלה של גוגל החדירה עמוק לחיינו את השיתוף והסנכרון המתקדמים, חשבון גוגל המחובר לטלפון חכם שמריץ את אנדרואיד 'שואב' לא מעט נתונים ומגבה אותם בשרתי האחסון של החברה. על מנת לגבות ולשתף קבצים או סתם לאחסן את התמונות שגוזלות מקום רב יש לא מעט פתרונות.

בכל מכשיר אנדרואיד תוכלו למצוא את שירות Google Drive שמגיע מובנה במכשיר, שירות האחסון של גוגל נחשב לנוח ולנגיש מכל פלטפורמות המחשוב הקיימות, כשהוא לא דורש התקנת תכנה ייחודית. אך נפח האחסון שהוא מציע, 15 GB המשותפים גם ל-Gmail שלכם, יספיק לקבצים מסוימים אך עלול להיות מוגבל למשתמשים כבדים שרוצים לגבות את התמונות הכבדות שהם מצלמים.

(צילום מסך)

מלבד גוגל דרייב, ניתן למצוא פתרונות כמו דרופבוקס, שמציעה נפח אחסון חינמי של 2 GB בלבד שניתן להגדלה באופן חינמי על ידי חיבור החשבונות או הוספת משתמשים דרך לינקים שלכם. היא מאפשרת עריכת מסמכי אופיס ושמירתם מתוך השירות (גם גוגל דרייב מציעה שירות דומה). תוכלו גם למצוא את OneDrive של מיקרוסופט שמציעה נפח אחסון חינמי של עד 30 GB, אם תגדירו את השירות כשירות גיבוי התמונות שלכם. השירות מאפשר גם יצירת מסמכי אופיס ישירות משירות אופיס 365 המקוון והחינמי של החברה.

דיווחי תנועה בזמן אמת וקיצורי דרך "ישראליים" - וייז

למרות העובדה שנראה כי החברה מתקשה להוציא גרסאות שאינן כוללות באגים חמורים שמציקים למשתמשים, זכתה אפליקציית הניווט הישראלית לאמון המשתמשים ואף לאמונה של ענקית האינטרנט גוגל שרכשה את חברת ההזנק הישראלית בסכום של כמיליארד דולרים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים להתעדכן בזמן אמת בעומסי תנועה, במפגעים ואפילו בשוטרי התנועה שאורבים לכם מעבר לפינה או בהמשך הכביש. המידע מבוסס על המשתמשים הרבים שמעדכנים בזמן אמת על המפגעים, ועל אלגוריתמים המזהים עומסי תנועה לפי תנועת המשתמשים. גם המשתמשים בשירותי המפות של גוגל יכולים לבחור לקבל עדכונים מהשירות ישירות למפות, אך חלק מן העדכונים יחודיים לווייז.

(צילום מסך)

האפליקציה נחשבת לפופולרית מאוד בישראל, מה שמעלה משמעותית את רמת האמון של האפליקציה שכאמור מבוססת על המידע המתקבל מן המשתמשים. היא מנתבת את התנועה בדרך המהירה ביותר. מפנה את הנהגים לעתים קרובות לכבישים נידחים בשעות העומס בכבישים הרגילים ומציעה שלל קיצורי דרך "מקומבנים" בשיטה ישראלית אופיינית.

לפתוח ולערוך מסמכי אופיס מהנייד

מכשיר הטלפון החכם הפך מזמן לכלי עבודה חשוב שרבים אינם יכולים להסתדר בלעדיו. וזה כולל פתיחת ועריכת מסמכי אופיס. עד שמיקרוסופט תשחרר את האפליקציה שלה לאנדרואיד, תוכלו למצוא 2 אפליקציות חינמיות שיעשו את העבודה, ויתנו לכם לקרוא ולערוך את מסמכי האופיס שלכם.

הפתרון הראשון המוצע הוא Google Docs שמאפשר לכם ממשק קריאה נוח וגדול, לצד ממשק עריכה נוח שייפתח אם תבקשו לערוך את המסמך. גוגל גם מאפשרת כיום עריכת מסמכי וורד ישירות ממשק המייל שלכם, כאשר השינויים ישמרו בקובץ המקורי ולא בעותק. בשבועות האחרונים הכניסה דרופבוקס שירות דומה (בשיתוף עם מיקרוסופט) שיאפשר למסמכים המשותפים בשירות דרופבוקס לעבור עריכה ישירות בממשק האפליקציה.

תוכלו לעשות שימוש באפליקציית OfficeSuite הפופולרית, שמאפשרת קריאה של מרבית הפורמטים הנפוצים, כולל קריאת מסמכי PDF. תוכלו גם לערוך את המסמכים על ידי האפליקציה. בגרסת הפרימיום של האפליקציה תוכלו גם להמיר את קבצי ה-PDF שלכם למסמכי וורד.

שליטה על המחשב מרחוק - Chrome Remote Desktop

אם אתם עושים שימוש בדפדפן הפופולרי של גוגל, כרום, תוכלו להשתלט באופן פשוט ונוח על המחשב שלכם דרך הסמארטפון. לצורך כך אתם יכולים לעשות שימוש באפליקציית Chrome Remote Desktop של גוגל, שלאחר התקנת תוסף במחשב ואימות הפרטים תוכלו להשתלט בלחיצת כפתור על המחשב הביתי שלכם.

(צילום מסך)

מלבד האפליקציות הבסיסיות המוזכרות לעיל, מומלץ להתקין גם את אפליקציית "כיכר השבת" החדשה, שמציעה ממשק מתקדם ונוח.הורדתם? אל תשכחו לדרג אותנו כדי שגם חבריכם ייהנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר