צרפת: דרס אנשים וצעק "אללה אכבר"

גל טרור בצרפת? גבר כבן 40 דרס 11 בני אדם ופצע שניים באורח קשה תוך שהוא צועק "אללה אכבר". כלי תקשורת צרפתיים דיווחו כי לפוגע פרופיל של אדם בעל בעיות נפשיות (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: שאטרסטוק)

גל של אירועי טרור בצרפת? כלי תקשורת צרפתיים דיווחו הלילה (ראשון) על אדם שדרס 11 בני אדם ופצע שניים מהם באורח קשה סמוך למועדון בדיז'ון. לפי דיווחים של עדים לאירוע, הנהג הפוגע צעק "אללה אכבר" ו"למען ילדי פלסטין" תוך כדי נסיעתו.

ברשתות הצרפתיות נאמר כי מדובר בגבר כבן 40 בעל פרופיל של אדם הסובל מבעיות נפשיות שהיה שיכור במהלך האירוע. בסוכנות הידיעות אי.אף.פי כי הנהג הפוגע יועבר כנראה כבר בזמן הקרוב לטיפול בבית חולים פסיכיאטרי.

רק אמש (שבת) חדש צעיר ערבי כבן 20 לתחנת משטרה בעיר ז'ו לה טור במרכז צרפת כשהוא חמוש בסכין ותקף שוטרים ששהו במקום. כשהוא צועק "אללה אכבר" ירו בו השוטרים למוות. שלושה שוטרים נפצעו בתקרית.

לפי דיווח בעיתון "לה פיגארו" השוטרים שנדקרו ניסו להרגיע את הצעיר שרץ בזעם לעבר בניין תחנת המשטרה. גורם ביטחוני ששהה באזור ירה בו פעמיים והרג אותו במקום. במשטרת צרפת מייחסים לעת עתה לאירוע רקע טרוריסטי.

לפי דיווחים שפורסמו אתמול בכלי תקשורת בצרפת, לחשוד אח הידוע כאיסלאמיסט קיצוני, לתוקף עצמו רישום פלילי במשטרה. גורם המעורה בחקירה אמר כי נבדק כי המניע לאירוע הוא איסלאם קיצוני והוסיף כי אופי הפעולה תואם את שיטת דאעש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר