ההאקרים הצפון קוריאנים חשפו את מכשיר הדגל הבא של סוני

"אולפני סוני", חשפו את הדור החדש של מכשיר הדגל של החברה אקספיריה Z4. המכשיר אמור להיות מקודם בסרט גדול שמפיקה סוני (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(מתוך גיזמודו)

נזקי הענק מהפריצה לשרתיה של חברת אולפני סוני נמשכים: לאחר שחשפו ההאקרים הצפון קוריאנים (כך על פי גורמים רשמיים בארצות הברית) את הסודות הכמוסים ביותר של הוליווד ותכתובות הדואר האלקטרוני שגרמו למבוכה רבה בצמרת ההייטק העולמי, פרסמו כעת ההאקרים את מכשיר העתיד בסדרת הדגל של ענקית האלקטרוניקה סוני, אקספיריה Z 4.

חברת אולפני סוני היא חברת בת של ענקית האלקטרוניקה, אך הקשר בין השתיים מסתכם בכך שבסוני רצו לקדם את מכשיר הדגל שלהם על ידי שילובו בסרט גדול שאמור לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב, במקביל להשקת מכשיר הדגל הבא.

על פי בלוג הטכנולוגיה גיזמודו, ההאקרים חשפו תמונות באיכות גבוהה של מה שנראה כמו מכשיר האקספיריה Z 4 לצד צמיד חכם בעיצוב חדשני שככל הנראה יושק במקביל למכשיר הדגל במהלך קיץ 2015. על פי התכתובות, מפיקי הסרט ייהנו מתקציב של למעלה מ-18 מיליוני דולרים עבור קידום המכשיר, כאשר התקציב יחולק בין ההפקה, הבמאים, התסריטאים והשחקנים שיגזרו קופון על קידום המכשיר בסרט.

כזכור, הפריצה חסרת התקדים לשרתיה של אולפני סוני ארעה בשבועות האחרונים, ומידע יקר ערך דלף לרשת. על פי ה-FBI, הפריצה בוצעה על ידי ממשלת צפון קוריאה בעקבות סרט הלועג למנהיגה, קים ג'ונג און שהופק על ידי החברה. החברה הוזהרה קודם לכן כי הפקת הסרט ופרסומו "תפתח את שערי הגיהינום".

לפני מספר ימים הודיעה החברה כי בכוונתה לגנוז את הסרט לעת עתה, זאת לאחר שחמישה מהרשתות הגדולות בארצות הברית סרבו להקרינו לאחר איומים על פגיעה פיזית בהם "בסדר גודל של פיגועי התאומים". גניזת הסרט עוררה ביקורת רבה על החברה בארצות הברית, בגין הפרת חופש הביטוי במעצמה הדמוקרטית הגדולה בעולם. מה שגם הוביל את נשיא ארצות הברית לקבוע כי הפריצה לשרתי החברה היא אירוע בסדר גודל לאומי שארצות הברית שומרת לעצמה את הזכות להגיב בעת ובזמן שתמצא לנכון.

מקור

(קרדיט: מתוך אתר גיזמודו)
(קרדיט: מתוך אתר גיזמודו)
(קרדיט: מתוך אתר גיזמודו)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר