כל מה שאנחנו יודעים על גלקסי S6

חברת "סמסונג" שוקדת על פיתוחו של מכשיר הדגל הבא שלה, Galaxy S6. מה השינויים שיכיל המכשיר הבא? וגם: הכירו, הסדרה המיוחדת של סמסונג שמיועדת לאלה שאין להם (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(זה הגלקסי הבא? XEETECHCARE)

סמסונג מצטרפת למירוץ על הכיס: ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג צפויה להכריז בקרוב על סדרת מכשירי סלולר חכמים במחירים זולים במיוחד של כמאה דולרים לסמארטפון. המכשירים צפויים להכיל אמצעי חומרה בסיסיים אך חזקים, ויריצו את מערכת ההפעלה Titen שהחברה מעורבת בפיתוחה ונחשבת כמתחרה לאנדרואיד של ענקית האינטרנט גוגל.

הסדרה החדשה אותה צפויים להשיק בסמסונג, מגיעה כתגובה להפסדים במכירות המכשירים החכמים לטובת חברות סיניות כמו שיאומי שהציגה מחזור מכירות מהגדולים בעולם והקפיץ את החברה למקום הרביעי בדירוג יצרניות הסלולר הגדולות בעולם.

הסדרה החדשה של סמסונג צפויה להתחרות בעיקר בשווקים מתפתחים עם דגש על הודו - מדינה שמתפתחת בקצב מהיר והנה בעלת פוטנציאל אדיר מבחינת יצרניות הסמארטפונים. במדינות אלו חווה סמסונג צניחה חדה במכירות בשל כניסתם של מתחרים כמו שיאומי ויצרניות סיניות אחרות המתחרות על נתח השוק של הסמארטפונים הזולים.

סמסונג איננה היצרנית היחידה שהחליטה להשקיע מאמצים בשווקים המתפתחים ובז'אנר הסמארטפונים הזולים. כזכור, ענקית האינטרנט גוגל הכריזה על סדרת מכשירי Android One המיועדים למכירה בעיקר בהודו ובשווקים מתפתחים אחרים, גם הם ימכרו במחיר של כמאה דולרים ויריצו את מערכת ההפעלה של החברה, אנדרואיד.

גם ענקית התכנה מיקרוסופט הכריזה על סדרת מכשירי Lumia 535 המיועדים להימכר במחירים זולים של כ-120 דולרים למכשיר וכוללים חומרה בסיסית אך מתקדמים. הם מיועדים להתחרות בשווקים המתפתחים עם דגש על שוק הסמארטפונים ההודי.

פרטים ראשונים על ה- Galaxy S6

במקביל, דיווחים שמגיעים בימים האחרונים מלמדים כי סמסונג לא זונחת את סדרת הדגל - גלקסי S, והמכשיר הבא שיושק בחודשים הקרובים אמור לכלול שיפורים משמעותיים. בהשקת המכשיר הנוכחי של החברה, ה-S5, ספגה החברה ביקורות שליליות על כך שלא חידשה דבר אלא הטמיעה שיפורים מינוריים, מה שגרם למחזור מכירות נמוך במיוחד ולפיטוריהם של בכירים בחברה.

ב-S6 מתכננת החברה לייצר מכשיר שישנה את כללי המשחק, כאשר על פי הדיווחים המכשיר יציע אמצעי חומרה מתקדמים שטרם נעשה בהם שימוש במכשירי הסלולר. כך למשל תכלול החברה במכשיר את מעבד סנאפדרגון 810 החדש של קוולקום יחד עם זיכרון RAM בנפח 4GB, מה שאומר שהחברה תעשה שימוש במערכת ההפעלה בגרסת 64 סיביות (גרסת 32 סיביות איננה יכולה לתמוך ביותר מכ-3 GB RAM).

גם מצלמת המכשיר צפויה לקבל עדכון משמעותי עם חיישן צילום ברגישות של 20 מגה-פיקסל, במקביל למסך באיכות של QHD שלפי דיווחים שונים גם יכלול גרסה עם מסך "גולש" שיציג בצידיו התרעות שונות. הסוללה תציג גם היא שיפור משמעותי באורך חיי העבודה של המכשיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר