פייסבוק VS יוטיוב?

בלוג הטכנולוגיה "TechCrunch" מדווח כי הרשת החברתית פייסבוק פותחת חזית מול יוטיוב של גוגל, ותטמיע עיצוב חדש שדומה לעיצוב ערוצי היוטיוב. פייסבוק תחל גם להציג את מונה הצפיות ולשנות את מראה האתר

חיים אבני | כיכר השבת |
העיצוב החדש לצד העיצוב הישן (צילום מסך)

פייסבוק פותחת חזית נוספת מול גוגל? בלוג הטכנולוגיה TechCrunch מדווח כי במסגרת שינויי העיצוב שמסגלת לעצמה הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, הציגה החברה עיצוב חדש ללשונית הסרטונים בדפי הפייסבוק של המשתמשים. העיצוב החדש מזכיר את עיצוב ברירת המחדל של שירות הסרטונים הפופולרי של גוגל, יוטיוב.

במסגרת העיצוב החדש, יראו כעת החברים בדפי הפייסבוק את הסרטון הראשי שיוצג באופן גדול יותר מהסרטונים האחרים, ועל ידו יוצגו תיאור הסרטון והתגובות ששיתפו הגולשים. שאר הסרטונים ימשיכו להיות מוצגים תחת הסרטון הראשי כריבועים רבים.

כפי שתוכלו להתרשם בתמונה, עמוד הפייסבוק של ABC News כבר זכה לעיצוב החדש יחד עם מספר עמודים מצומצם, כשבקרוב תחל החברה להטמיע אותו בכל עמודי הפייסבוק.

בניגוד ליוטיוב, בפייסבוק לא מתכוונים לאפשר למשתמשים לבצע שינויים והתאמות אישיות בממשק עמוד הסרטונים, וכלל המשתמשים יאלצו לעשות שימוש בממשק ברירת המחדל. אם כי, יתכן כי בעתיד תאפשר הרשת גם לעצב באופן אישי את הערוצים ודפי הפייסבוק. הסרטונים לא יוכלו להיות מוגדרים בסרטונים ראשיים, אלא יוצגו בסדר כרונולוגי, כשהסרטון החדש ביותר יזכה להגדרה כסרטון ראשי.

במקביל, בימים האחרונים החלה הרשת החברתית להטמיע שינויי עיצוב בממשקי המשתמש שלה, הן בממשק המובייל, אשר זוכה לעיצוב פונטי חדש ומרווח ממנו תוכלו להתרשם נכון לעתה בעיקר במסך ההתראות והן בממשק המחשב שהולך ונהיה מותאם יותר.

בנוסף, על פי הדיווח באתר TechCrunch, בממשק המשתמש החדש תוכלו לראות באופן ברור יותר כמה משתמשים צפו בסרטון, כשהמידע יוצג יחד עם המידע אודות ה"לייקים" והשיתופים.

כך זה נראה כעת
וכך זה יראה בקרוב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר