הנשיא ריבלין חתם על מינוי הרב אריה שטרן למועצת הרה"ר

נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח בלשכתו את רבה של ירושלים הרה"ג אריה שטרן ורעייתו, וחתם על מינויו למועצת הרבנות הראשית לישראל. צפו בגלריה מהאירוע (חדשות, בארץ)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: תומר רייכמן)

נשיא המדינה ראובן ריבלין אירח הבוקר (ראשון) בלשכתו את רבה של ירושלים, הרה"ג אריה שטרן, לרגל החתימה על מינויו לתפקיד חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל.

בפגישה, בה השתתף גם סגן שר הדתות אלי בן דהן, הגר"א שטרן שב והדגיש את החשיבות שהוא רואה בקירוב של כלל המגזרים החיים בירושלים אחד אל השני וקירובם של כולם יחד אל אביהם שבשמיים.

הנשיא ריבלין הדגיש את הקשר ההיסטורי שבין מוסד הנשיאות לבין הרבנות הראשית, כפי שהוא בא לידי ביטוי, בין היתר, בנשיא חיים הרצוג המנוח, שהיה גם בנו של הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל.

הנשיא אף ציין כי לאורך השנים הוא זכה להכיר כמה מרבניה המנוחים של הבירה, בהם, הגאון רבי יצחק קוליץ והגאון רבי בצלאל ז'ולטי, זצ"ל.

סגן השר בן דהן, שפעל רבות לבחירתו של הרב שטרן לתפקיד, אמר: "בתור תלמידו של הרב קוק זצ"ל אני מאמין שמדינת ישראל היא יסוד כיסא ה' בעולם, ברוך ה' זכינו להוציא לפועל מהפכה בעולם הרבנות ולמנות רבנים ציוניים אשר מאמינים שמדינת ישראל היא אתחלתא דגאולה. זכינו בפגישה הזו לחבר את עולם המלכות עם עולם הרבנות".

בפגישה עם נשיא המדינה השתתפו גם אלחנן גלט, מנכ"ל משרד הדתות, ויהושע ישי, יו"ר המועצה הדתית בירושלים, לצד רעייתו של הרב, הרבנית מרים שטרן.

צילום: תומר רייכמן

(צילום: תומר רייכמן)
(צילום: תומר רייכמן)
(צילום: תומר רייכמן)
(צילום: תומר רייכמן)
(צילום: תומר רייכמן)
(צילום: תומר רייכמן)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר