חשבון הטוויטר של צבא ארה"ב נפרץ על ידי דאעש

מלחמת סייבר: חשבון הטוויטר הרשמי של פיקוד המרכז בצבא ארצות הברית נפרץ על ידי "חליפות הסייבר של דאעש". לחשבון הועלו מסמכים הכוללים פרטים אישיים של קצינים בצבא האמריקני. החשבון הושעה זמנית על ידי טוויטר ובצבא ארה"ב טוענים כי מידע רגיש לא דלף

חיים אבני | כיכר השבת |
החשבון לאחר הפריצה (צילום מסך)

מלחמת סייבר: לאחר שפרצו מספר פעמים לחשבונות ברשתות החברתיות השייכים לארגונים המזוהים עם הממשל הסורי, פרצו היום (שני) האקרים מטעם ארגון הטרור האיסלאמי קיצוני - דאעש, לחשבון הטוויטר הרשמי של פיקוד המרכז של צבא ארצות הברית, האחראי על אזורי השליטה של ארגון הטרור.

לאחר שנפרץ, הושחת חשבון הטוויטר ותמונת המשתמש שונתה לתמונתו של לוחם דאעש. כמו כן, החשבון התמלא בססמאות התוקפות את ארצות הברית.

בין היתר נכתב בחשבון "בשם אללה הרחמן, חליפות הסייבר תחת דאעש ממשיכה במלחמת הסייבר ג'יהאד. בזמן שארה"ב באמצעות הלוויינים שלה טובחת את אחינו בסוריה, עיראק ואפגניסטן, אנחנו נשבור את הרשתות שלכם ונדע הכול עליכם".

חשבון הטוויטר הוסר כעבור כמה דקות, כאשר גורמי צבא אמריקניים מסרו לסוכנות הידיעות רויטרס כי צבא ארצות הברית מודע לפריצה וכי הוא פועל להחזיר את המצב לקדמותו.

החשבון המושעה

דקות לאחר הפריצה, פרסמו ההאקרים רשימות של קצינים אמריקניים שלטענתם נגנבו ממחשבי הפנטגון. ההאקרים טוענים כי הצליחו לשים את ידם על חומרים רגישים הנוגעים לצבא סין, קוריאה הצפונית, וכן תכניות צבאיות מפורטות הנוגעות לפעולות אפשריות באסיה. גורמים אמריקניים שללו כי מסמכים רגישים הגיעו להאקרים.

בצבא האמריקני החליטו להקפיא לעת עתה גם את חשבון היטיוב הרשמי של צבא ארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר