צפו: להדפיס מזל"ט בלחיצת כפתור

חברת Voxel8 פיתחה מדפסת תלת ממדית שמסוגלת להדפיס מוצרים אלקטרוניים ואפילו מטוסים זעירים ללא טייס. וגם: איך קשורים הישראלים לפיתוח מדפסות העתיד? (טכנולוגי)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מדפסת העתיד - להדפיס מטוס בלחיצת כפתור: מדפסות תלת הממד הופכות בשנים האחרונות לזמינות ונפוצות, וככל שהטכנולוגיה מתקדמת והמחיר יורד ניתן למצוא יותר ויותר מדפסות שמסוגלות להדפיס מוצרים רבים - החל מצעצועי פלסטיק זולים דרך משקפיים וכלה אפילו במוצרי מזון שנאס"א מדפיסה במדפסת תלת ממד עתידנית.

חברת Voxel8 רוצה לקחת את המדפסת התלת ממדית לשלב הבא, ומציעה מדפסת תלת ממדית שתדפיס מוצרים אלקטרוניים שלמים מתחילתם ועד סופם. החברה מדגימה הדפסת מטוס זעיר ללא טייס או רחפן זעיר מתחילתו עד סופו בעזרת מדפסת תלת הממד שלה.

המדפסת עושה שימוש בחומרים רבים ומגוונים לבניית חלקי הפלסטיק והמתכת, ושימוש בכסף על מנת לבנות את המעגלים המודפסים של החלק אותו תרצו להדפיס. על פי מנכ"לית החברה, המדפסת מיועדת על מנת לשמש מפתחים שיוכלו מעתה להדפיס אבות טיפוס למוצרים שלהם במחיר זול בהרבה מפיתוח אב טיפוס יקר על ידי הזמנת או ייצור חלקים רבים והרכבתם.

גם ישראל בעסק; הכירו את המתחרה הישראלי - ננו דיימנשן

לצד החברה האמריקנית שמשיקה עתה את מדפסת תלת הממד שמדפיסה מעגלים מודפסים, מתחרה גם חברה ישראלית בשם ננו דיימנשן, שהושקה כבר לפני מספר חודשים ומציעה שירות דומה של הדפסת מעגלים מודפסים אלקטרוניים.

לדברי מייסדי חברת ננו דיימנשן, ההתמקדות של החברה בהדפסת מעגלים אלקטרוניים מודפסים נולדה מתוך צורך שזיהו היזמים שגדלו בעולם הטכנולוגיה. מטרת המדפסת של החברה - לספק למהנדסים בחברות וגופים העוסקים בפיתוח ומייצרים מאות אבות טיפוס של מוצרים מידי שנה כלי יעיל, מהיר וזול יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר