וואטסאפ חסמה ליממה אלפי גולשים שמשתמשים בתוספים חיצוניים

משתמשי יישום "וואטסאפ פלוס" החלו להיחסם ל-24 שעות על ידי חברת וואטסאפ שהחליטה להעניש את מי שעושה שימוש בשירותים שלה באמצעות אפליקציות חיצוניות (דיגיטל, טכנולוגי)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

אלפי משתמשים בישראל ובעולם החלו לקבל בשעות האחרונות הודעה משירות המסרים המיידים וואטסאפ, לפיו הם נחסמו מהשירות למשך 24 שעות.

מדובר בעיקר במשתמשים העושים שימוש באפליקציית "ווטסאפ פלוס" שמשתמשת בשרתי וואטסאפ על ידי פריצה, ומאפשרת לבעלי מכשירי אנדרואיד מספר פיצ'רים נוספים שלא קיימים באפליקציה הרשמית של החברה.

נכון לעתה, מומלץ לכל המשתמשים העושים שימוש באפליקציית וואטסאפ פלוס לבצע גיבוי לשיחות (תוכלו למצוא בהגדרות), ולאחר מכן להסיר את אפליקציית וואטסאפ פלוס ולהתקין רק את האפליקציה הרשמית של השירות דרך אתר האינטרנט של החברה או דרך חנות האפליקציות של גוגל.

על פי דיווחי משתמשים, לאחר שהחסימה מופעלת קיימים קשיים בגיבוי השיחות. במידה ולא נתקלתם בבעיות בגיבוי השיחות תוכלו לבחור את אחזור כל השיחות שלכם בעת התקנת האפליקציה הרשמית.

מפתחי אפליקציית ווטסאפ פלוס טוענים כי בקרוב תצא גרסה חדשה שתגבור על החסימה שביצעה וואטסאפ למשתמשים, ותאפשר להם להמשיך ולעשות שימוש באפליקציית וואטסאפ פלוס.

למרות הפופולריות היחסית לה זוכה ווטסאפ פלוס, זו הפעם הראשונה בה חברת וואטסאפ חוסמת מהשירות את כלל המשתמשים העושים שימוש באפליקציה הפרוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר