בשורה לגולשים: וואטסאפ זמינה לשימוש גם דרך המחשב

זה קורה: שירות המסרים וואטסאפ משחרר את גרסת שולחן העבודה, ומעתה תוכלו להשתמש בשירות גם דרך המחשב, זאת בתנאי שיש לכם גוגל כרום ואין לכם אייפון (חדשות הטכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק, עיבוד: כיכר השבת)

אחרי חודשים של ציפייה - אפליקציית וואטסאפ מגיעה למחשב: שירות המסרים המיידים הפופולרי בעולם שחרר היום (רביעי) את גרסת הדסקטופ לשירות, שיאפשר למשתמשים להתחבר מעתה לשירות, לקרוא ולכתוב את ההודעות גם דרך דפדפן המחשב.

על מנת להתחבר דרך המחשב תאלצו לעשות שימוש בדפדפן גוגל כרום, הדפדפן היחיד שנתמך על ידי וואטסאפ בשלב זה. שם יוצג לכם קוד QR מיוחד אותו תצטרכו לסרוק בטלפון הנייד באפליקציית וואטסאפ, לאחר מכן תתחברו אוטומטית לחשבון הווטסאפ שלכם.

נכון לעתה, שירות הדסקטופ מוצע רק למשתמשים שעושים שימוש במערכות ההפעלה אנדרואיד ו-Windows Phone, כמו גם למשתמשי בלקברי. משתמשי אייפון ייאלצו להמתין ולא יוכלו לקרוא את ההודעות במחשב בשלב זה.

על מנת לקרוא את קוד ה-QR, עליכם לעדכן את אפליקציית ווטסאפ דרך חנויות האפליקציות, לאחר מכן יופיע בתפריט האפליקציה אפשרות WatsApp Web, לאחר שתלחצו עליה תועברו לקורא הקוד שהטמיעה החברה באפליקציה, ולאחר שתסרקו אותו תקבלו את ההודעות היישר למחשב שלכם.

למרות זאת, נכון לעתה, שירות הדסקטופ של וואטסאפ יעבוד אך ורק כאשר הטלפון שלכם נמצא במצב מקוון, כך שמשתמשים שאינם מחזיקים בטלפון סלולרי מתאים, לא יוכלו להיכנס לשירות דרך המחשב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר