אפל תאפשר לקציני הסייבר הסינים לבדוק את מכשיריה

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית הסכימה להעניק לקציני צבא הסייבר של סין גישה מיוחדת אל מכשירי החברה, וזאת על מנת לוודא כי לא קיימות פרצות אבטחה במכשירים (טכנולוגיה)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

אפל נכנעת? חודשים לאחר שהואשמה ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל על ידי הסינים בהחדרת וירוס מסוג "דלת אחורית" למכשיריה, דיווחים שונים מלמדים כי החברה הגיעה להסדר מול הרשויות הסיניות במסגרתו יבדקו קציני צבא הסייבר הסיני את מכשירי החברה על מנת לוודא את בטיחותם.

כזכור, לפני כחצי שנה האשימה התקשורת הרשמית בסין כי חברת אפל שותלת במכשירי האייפון שלה "דלתות אחוריות" שמאפשרות לשירותי ביון מערביים גישה ישירה לכלל המכשירים של החברה ומאפשרת גישה מלאה למידע המאוחסן על המכשיר.

חברת אפל הכחישה את הטענות והודיעה כי היא אינה מאפשרת כל גישה למכשירים שהיא מוכרת. על פי ההערכות, המתקפה הסינית הגיעה בעקבות העובדה שמכשירי האייפון נחשבים לפופולריים ביותר במדינה הקומוניסטית.

על פי ההסכם החדש, תאפשר חברת אפל לקצינים מצבא הסייבר הסיני, הנחשב לאחד הטובים בעולם, גישה מיוחדת לכל מכשירי החברה כולל מכשירי האייפון והאייפד, זאת על מנת שהסינים יוכלו לוודא כי לא קיימות שום פרצות אבטחה "המסכנות את האזרחים הסיניים" במכשירי אפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר