טוויטר נגד פייסבוק; השיקה מתחרה לווטסאפ

הרשת החברתית המתחרה בפייסבוק השיקה היום שני שירותים חדשים שאמורים להתחרות ישירות באפליקציית המסרים המידיים ווטסאפ ובאפליקציית שיתוף התמונות אינסטגרם (סלולר ואפליקציות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

הקבוצה של טוויטר: רשת המיקרובלוגינג טוויטר שחררה היום (שלישי) את האפליקציה החדשה לרשת החברתית הפופולרית שלה, כשהמשתמשים גילו כי השירות שמאפשר פרסום טקסטים באורך של 140 תווים בלבד עובר להתחרות ישירות בקבוצות הווטסאפ. האפליקציה החדשה כוללת אפשרות ליצירת קבוצות ממש כמו באפליקציית המסרים המידיים הפופולרית.

שירות ההודעות הקבוצתיות החדש של טוויטר זמין לעת עתה באופן חלקי בלבד, והוא מאפשר הזמנת חברים לרשימת התפוצה שפותחים החברים ברשת טוויטר. בניגוד לקבוצות הווטסאפ, פותח הקבוצה לא יוכל לצרף לבד את חבריו לקבוצה.

את קבוצות הטוויטר שמכונות "רשימות" באפליקציה, ניתן להגדיר כרשימות פתוחות אליהן יוכל כל אחד להצטרף וכרשימות סגורות אליהן יוכלו החברים להצטרף רק על ידי הזמנה. למרות שבטוויטר כבר הכניסו את האופציה באפליקציה החדשה, בניסוי שביצע ב"כיכר השבת" עולה כי השירות אינו פעיל לגמרי לעת עתה.

מלבד התחרות שפותחת החברה מול חברת ווטסאפ שנרכשה לאחרונה על ידי הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק. פותחת החברה חזית נוספת מול רשת שיתוף התמונות הפופולרית, אינסטגרם, שנרכשה גם היא לפני מספר שנים על ידי פייסבוק - בטוויטר החליטו להוסיף אפשרות לשיתוף סרטונים קצרים בטוויטר, ממש כמו באינסטגרם.

2 השירותים החדשים של טוויטר ממשיכים את המסורת של טוויטר, בה לא ניתן לשתף טקסטים ארוכים יותר מ-140 תווים, כך שמובטח לכם כי גם החברים שלכם לא יוכלו להטריד אתכם יותר מדי. גם שירות שיתוף הסרטונים מאפשר שיתוף סרטונים של עד 30 שניות בלבד.

אם ברשותכם סרטון באורך של יותר מ-30 שניות, תוכלו לערוך את הסרטון בכלי המיוחד שצורף לאפליקציית טוויטר החדשה. השירותים החדשים זמינים (חלקית בינתיים) לכל מי שיבחר לעדכן את האפליקציה דרך חנויות האפליקציות של גוגל ואפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר