צפו: המשקפיים החכמים למיליונרים

חובבי סקי? תשמחו לשמוע כי חברה ישראלית פיתחה משקפים חכמים מיוחדים שיסייעו לכם לגלוש בצורה הטובה ביותר. צפו בוידאו המדגים את יכולות המשקפיים החכמים (חדשות,דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

הישראלית שתתפוס את מקום Google Slass? שבועות ספורים לאחר שהתבשרנו כי ענקית האינטרנט גוגל החליטה כי היא קוברת את פרויקט המשקפיים החכמים שלה, מציגה חברה ישראלית את הפיתוח שלה, ה-Ski Goggles, שאמנם לא ממש יאפשר לכם להסתובב ברחובות ולהביט בעולם במימד ממוחשב חדש שיוקרן על המשקף, אך בהחלט יסייע לגולשי סקי שיוכלו כעת לקבל נתונים רבים ישירות למשקף החכם החדש.

Ski Goggles כאמור מיועד בעיקר לחובבי הסקי מבני המעמד העליון, והוא מציע הקרנת נתונים פיזיים וטכניים על עדשות המשקפיים בטכנולוגיית תצוגה עלית על ידי עשרות עדשות זעירות הבנויות על המשקפיים, כשהגולש יוכל לראות את הנתונים כאילו הם חלק מהנוף.

כך למשל, יציגו המשקפיים את קצב הדופק שלו, לצד נתונים אודות הסביבה שלו כמו הטמפרטורה השוררת באזור בו הוא גולש, גובה ההר עליו הוא שוהה ואפילו גובה השלג עליו הוא גולש, לצד התראה על כיוון הרוחות שנושבות באזור. המשקפיים יוכלו להתחבר לאינטרנט דרך הסמארטפון, ולהציג נתונים נוספים ואפילו לשחק במשחקים וירטואליים על רקע אמתי לגמרי.

המשקפיים מצוידים בסוללה חזקה יחסית של 2,400 מיליאמפר שאמורים לספק לו עד 8 שעות פעילות, זמן ארוך בהתחשב בעובדה שהו מיועד לשמש כמשקפי סקי. המשקף עוצב גם הוא בצורה אופיינית למשקפי סקי, כשהוא אטום לאוויר על מנת להגן על הגולש מפני הרוח הנושבת.

אמנם לא מדובר במוצר אותו יהיה נוח ללבוש ברחוב, כמו משקפי Google Glass למשל, אך הוא בהחלט מציע חווית מציאות רבודה שתסייע לחובבי הסקי להגביר את האדרנלין שגם כך גבוה בספורט האקסטרימי. אלו מבניכם שאינם גולשי סקי, יאלצו להמתין לגרסה החדשה של Google Glass שמפתחת כעת ענקית האינטרנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר