כך תגדילו את נפח האחסון ב-Gmail בחינם

ענקית האינטרנט גוגל מנסה לוודא כי החשבונות שלכם לא נפרצו, והיא מציעה כעת למשתמשיה להגדיל את נפח האחסון בשירותי החברה בעוד 2 GB אם רק יבדקו את הגדרות האבטחה בחשבון גוגל שלהם. כך תגדילו את נפח האחסון בGoogle בחינם (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(שאטרסטוק)

גוגל מגדילה את נפח הגלישה, על מנת לסייע באבטחה: ענקית האינטרנט גוגל שמשקיעה הון עתק באבטחת מידע ובהדיפת ניסיונות פריצה לשרתיה מדי יום, מציעה כעת למשתמשים הטבה משמעותית בשירותי החברה - 2 GB נפח אחסון שיתווספו באופן חינמי לחשבון Google או Gmail שלכם, בתנאי שרק תציצו בהגדרות האבטחה שלכם ותוודאו שאתם היחידים שעושים שימוש בחשבון שלכם.

ההצעה של גוגל מגיעה על רקע היום לאינטרנט בטוח שצוין בשבוע האחרון, והיא בתוקף עד ליום שלישי הקרוב בתאריך 17/02/2015. נפח האחסון לא יתווסף לחשבונכם באופן מיידי, אלא יגיע רק בסוף החודש הנוכחי בתאריך ה-28 לפברואר, בתנאי שאת בדיקת האבטחה תבצעו כאמור עד לתאריך ה-17 לפברואר.

כזכור, לפני מספר חודשים השיקה החברה את ממשק האבטחה החדש של Gmail שכולל את היסטוריית הגלישה בחשבון עם פירוט הכולל את המיקום הפיזי ממנו בוצעו הכניסות לחשבון, כמו גם פירוט על אודות המכשירים שחוברו לחשבון ואפשרות לניתוקם במקרה בו עולה חשד כי חשבון הגוגל שלכם נפרץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר