מרזל: אם אפסל - הרבנים יחליטו אם להמשיך לתמוך בישי

מרזל התייחס לאפשרות שבית המשפט יאשר את פסילתו מלהתמודד לכנסת ואמר כי לא ברור אם יתמוך בישי גם במידה וייאסר עליו להתמודד לכנסת: "נעשה מה שהרבנים יחליטו" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(Hadas Parush/FLASH90)

פעיל הימין ברוך מרזל, שנפסל בשבוע שעבר בועדת הבחירות המרכזית וממתין להתערבות בית המשפט העליון בנושא, אמר כי לא ברור שיתמוך ברשימת "יחד" של אלי ישי במידה וגם בית המשפט יחילט לאסור עליו את ההתמודדות.

"קודם כל אנחנו בבלוק טכני. אם אני אתמוך באלי ישי, נראה, אנחנו נראה את הדברים. מרזל נשאל אם תמיכתו בישי ברורה וענה: "לא ברור לי שום דבר, אני מקווה שאנחנו לא נפסלים. בעזרת השם, אם הכל יעבור בשלום אנחנו נתמודד ונעבור".

מרזל פרט מדוע בדבר לא ברור עבורו: "אני לא מחליט בדברים האלה, יש לנו מזכירות והנהלה ורבנים, מה שהם יחליטו אנחנו נעשה".

"אני הולך איתו (עם ישי. י.ג) בבלוק טכני. בלוק טכני זה הכוונה שאנחנו נשארים באופוזיציה. אני לא בטוח שאני יכול לתמוך בממשלת נתניהו מבפנים בכל מקרה".

"אנחנו צריכים כדי להצביע הזדהות אידאולוגית מוחלטת ולדעת שאני יודע שאני מצביע למישהו שלא ישב בממשלה שמשחררת מחבלים, לא יושב בממשלה של שתי מדינות לשני עמים".

בתגובה לפרסום אמר מרזל: "אני ואנשי הצוות שלי נערכים לדיון בבית המשפט העליון בבקשה לבטל החלטה של רוב שמאלני שהעובדות כלל לא עניינו אותו והחליט החלטה חסרת בסיס משפטי. אני מקווה שבימ"ש יפעל רק לפי ההלכות המשפטיות ואם כך יהיה אני מעריך שאכהן כחבר כנסת".

"העובדה שצעקתי על מוחמד בארכה ודב חנין לא אמורה הייתה לגרום לפסילתי ומדהים שמי שאישר את אחמד טיבי וזאחלקה פסל אותי. מלבד זאת אינני עוסק בשאלות תיאורטיות מה יהיה אם וכאשר. עוצמה יהודת היא מפלגה המונהגת על ידי רבנים וחברי הנהלה שידונו בבוא העת על כל סוגיה".

מרזל הוסיף: "השילוב והעבודה המשותפת בתנועת יחד הוא שילוב מנצח ומאמין שבבחירות הקרובות נכניס שמונה חברי כנסת הנאמנים לעם ישראל וארץ ישראל והכל לפי תורת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר