הדבר הגדול הבא של אפל נחשף: מכונית חשמלית

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית רוצה לצאת מהאייפון, האייפד והמק אל הרחובות ועל פי דיווחים שמגיעים בימים האחרונים היא שוקדת על פיתוח מכונית חשמלית חדשה. על פי בכירים בחברה, את חלום המכונית החשמלית הניע המנכ"ל המיתולוגי ג'ובס שאף רצה לראות מכוניות של אפל עוד לפני האייפון (חדשות, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

אפל עוברת לרחובות: דיווחים שמתפרסמים ביממה האחרונה ב"וול סטריט ז'ורנל" מלמדים כי ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל פועלת במרץ על הפיתוח החדש שלה, מכונית חשמלית. הפיתוח זכה לשם הקוד Titan (טיטאן).

על פי הדיווח, התכנית של אפל נמצאת כבר בשלבים מתקדמים יחסית, כשבשבועות האחרונים יצאו בכירים בחברה לסדרת פגישות עם שורת נציגי רכבי יוקרה עמם מעוניינים באפל לבדוק אפשרות לשיתוף פעולה. סטיב זדסקי, מי שאחראי על עיצוב האייפון, מונה לראש הפרויקט המהפכני.

העיצוב שבחרה החברה לרכב החשמלי שלה מזכיר עיצוב של מינוואן, כך על פי הדיווח. מה שאולי מסביר את הרכבים המסתוריים השייכים לחברה שהחלו להסתובב לאחרונה בכבישי קליפורניה וניו יורק.

רעיון הרכב החשמלי אינו חדש לאפל. על פי עדותו של פייל שילר, סגן נשיא באפל, שמסר עדות בבית המשפט בשנת 2012, מנכ"ל החברה המנוח, סטיב ג'ובס, רצה לראות רכבים חשמליים של אפל נעים על הכבישים עוד לפני השקתו של מכשיר הדגל של החברה - האייפון, בשנת 2007.

המקור שהדליף את הפרטים טוען כי ייתכן והתכנית לא תצא אל הפועל. לדבריו, אפל בוחנת לא מעט מוצרים שבסופו של דבר לא יוצאים לשווקים.

באפל פועלים בזמן האחרון לגייס עובדים של חברת "טסלה", המייצרת רכבי יוקרה חשמליים בהצלחה רבה בשנים האחרונות. על פי דיווח באתר ה"פייננשל טיימס", באפל מציעים לעובדים העלאה של 60% בשכר המשולם להם על ידי טסלה בנוסף לבונוס חתימה בסך של 250,000 דולרים.

על פי דברים שמסר מנכ"ל ומייסד טסלה, אלון מאסק, למרות המאמצים הרבים שהשקיעו באפל בגיוס עובדים של טסלה, עד עתה עובדים ספורים בלבד נענו להצעות המפתות של אפל והרוב בחרו להישאר בחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר