פרויקט ארה ממריא: טושיבה החלה בייצור 3 מצלמות לפרויקט של גוגל

שבועות ספורים לאחר ההודעה הרשמית על כישלונו של פרויקט הדגל Google Glass, מקבלת כעת גוגל בשורות טובות יותר, כשפרויקט דגל אחר - Ara, זוכה לאמונה של יצרנית האלקטרוניקה היפנית טושיבה שהחלה לשחרר רכיבים לפרויקט

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך יוטיוב)

פרויקט Ara ממריא: לאחר שנים של המתנה לתוצר של פרויקט הדגל מבית ענקית האינטרנט גוגל - Project Ara, ולאחר שהחברה הודיעה על אב הטיפוס השני שכבר פועל, ספירלה 2, מקבלת כעת גוגל חיזוק משמעותי כשיצרנית האלקטרוניקה היפנית טושיבה הודיעה כי פיתחה לא פחות משלשה דגמי מצלמות למכשיר המסקרן של גוגל.

על פי הודעת החברה, המצלמות שפותחו כוללות כאמור 3 דגמים באיכויות של 3 מגה פיקסל, 5 מגה פיקסל ומצלמה איכותית יותר הכוללת פיצ'רים מתקדמים לקבלת תמונות איכותיות ביותר, עם חיישן ברגישות של 13 מגה פיקסל.

החלקים ששחררה החברה זמינים כבר עתה להזמנה מאתר החברה, אלא שהם מוגבלים לארגונים ולמפתחים שכבר זכו להניח את ידם על פרויקט העתיד של גוגל, שמבטיח החלפת חלקים בטלפון ממש כאילו היה עשוי מחלקי לגו.

בסרטון ששחררה החברה ניתן לראות מצלמה באיכות של 5 מגה פיקסל בפעולה, כשבחברה מתגאים על כך שהצליחו לעמוד באתגר ולפתח את הרכיבים. יחד עם המצלמות תציג החברה עוד פריטים שיסייעו לטלפון. החברה צפויה להשיק באופן רשמי את הרכיבים לפרויקט ארה בעוד כשבועיים בוועידת המובייל הבינלאומית בברצלונה.

מה זה Project Ara

פרויקט ארה הוא פרויקט ניסיוני עליו עובדים בגוגל בשנים האחרונות, ומטרתו היא לפתח שלד למכשיר טלפון חכם עליו יוכלו המשתמשים לבנות את הטלפון שלהם עם אמצעי החומרה שיבחרו.

כאשר אמצעי החומרה יינזקו או סתם יתיישנו, יוכל המשתמש להחליפם בקלות. לצורך כך, שלדת הטלפון בנויה באופן ייחודי שמאפשר שילוב אמצעי חומרה בממדים המתאימים. מגנטים ייחודיים ידאגו לכך ש"קוביות" החומרה לא יצאו מהמקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר