שיחות קוליות הגיעו לוואטסאפ - ועכשיו זה רשמי

אחרי חודשים של המתנה ולאחר שהודלפו מספר גרסאות ובהן הצצה לעתיד של ווטסאפ, השיחות הקוליות הגיעו באופן רשמי לאפליקציה הפופולרית והן זמינות לכלל המשתמשים. כך תבצעו שיחות קוליות ב-WatsApp (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
השיחות הקוליות הגיעו באופן רשמי לווטסאפ (shutterstock)

עכשיו זה רשמי: לאחר חודשים של המתנה ממושכת להופעתן של השיחות הקוליות באפליקציית המסרים המידיים הפופולרית להחריד, ולאחר אין ספור הדלפות שאפשרו לנו לראות את עתיד השיחות הקוליות בווטסאפ, שחררה החברה עדכון רשמי שמאפשר שיחות קוליות לכולם.

העדכון הנכסף כבר עלה לחנות האפליקציות של גוגל - Google Play, והוא זמין גם להורדה מאתר האינטרנט הרשמי של החברה. לאחר שתעדכנו את גרסת הווטסאפ תאלצו להמתין עד שאחד מחבריכם יתקשר עליכם דרך האפליקציה, אך לא מדובר במכשול של ממש מכיוון שרבים ממשתמשי ווטסאפ כבר קיבלו את השיחה הנכספת הראשונה שמאפשרת לכם להתקשר לכל אנשי הקשר שלכם, בכל מקום שהוא בעולם - ובחינם.

לאחר שתקבלו את השיחה הראשונה באפליקציה, יתווסף לכם באופן אוטומטי אייקון שפופרת טלפון בראש מסך ההודעות של אנשי הקשר שלכם, אליהם תוכלו להתקשר ולאפשר גם להם את השיחות הקוליות.

תוכלו גם ליצור קשר טלפוני עם חבריכם על ידי כניסה לכרטיסיית השיחות הקוליות ולבחור את איש הקשר אליו תרצו להתקשר על ידי לחיצה על סמליל הטלפון. במסך זה תוכלו גם לראות את היסטוריית השיחות שלכם ואת השיחות שלא נענו. שיחות שלא נענו גם יזכו להתרעה במסך ההתראות.

מניסוי שערכנו ב"כיכר השבת" עולה כי השיחות הקוליות אכן מאפשרות שיחות טלפון של ממש, ובאיכות סבירה. האיכות כמובן תלויה בטיב קישוריות האינטרנט של הצדדים. למרות זאת, בשיחות לחו"ל נתקלנו בדיליי קטן, אך ללא ספק מדובר בשירות שפועל כמעט ללא דופי, ותוכלו לתקשר היטב דרכו.

בנוסף, אם תקבלו שיחת טלפון רגילה למכשיר הטלפון שלכם, החייגן הרגיל ישתלט על הטלפון והוא לא יאפשר לכם להמשיך לנהל את שיחת הווטסאפ שלכם. גם התרעות על הודעות חדשות יתקבלו בעת השיחה כשצליל ההודעה הנכנסת יפריע לכם לשיחה. סביר להניח שבהמשך הדבר יתוקן.

כך זה נראה; שיחה קולית בווטסאפ
כך תתקשרו לאיש הקשר
כך נראית התראה על שיחה שלא נענתה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר