גלקסי 6 נחשף: Samsung השיקה את GALAXY S6 החדש

לאחר חודשי ציפייה ולאחר מספר הדלפות, ענקית האלקטרוניקה סמסונג השיקה את מכשיר הדגל הבא שלה - סמסונג גלקסי S6. סוללה חדשנית עם זמני טעינה מהירים במיוחד, מעבד מהיר ומסך באיכות QHD ועיצוב חדש שהולך על הראש של האייפון - זה מה חידשה החברה במכשיר החדש. צפו (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |

Samsung GALAXY S6 מושק: לאחר חודשים של ציפייה למכשיר הדגל החדש של ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג גלקסי S6, השיקה הערב (ראשון) החברה את המכשיר באירוע הפתיחה של ועידת המובייל הבינלאומית שנערכת כעת בברצלונה - ספרד. כיכר השבת העביר שידור חי.

בסמסונג החליטו להשיק שירות תשלומים חדש דרך הסמארטפון, כשהגלקסי S6 יאפשר תשלום באמצעות חיישן ה-NFC שמותקן במכשיר בדומה לשירות אפל פיי. בסמסונג גם החליטו כצפוי להשיק 2 גרסאות למכשיר, גרסה רגילה וגרסת Edge עם מסך גולש.

הגלקסי S6 עוצב מחדש, ולראשונה זכה לעיצוב יוקרתי המשלב מתכת וזכוכית, בניגוד לעיצוב הפלסטי שליווה את סדרת הגלקסי מאז המכשיר הראשון בסדרה. גם עיצוב מערכת ההפעלה עבר מהפך של ממש, כשבסמסונג החליטו לנטוש לגמרי את העיצוב המסורתי של ה"טאצ' וויז" ובחרו בעיצוב חדש הכולל מסכים בצבעים שונים לאפליקציות השונות. בחברה גם הוסיפו גימיקים שונים כמו האפשרות להשתיק שיחות נכנסות על ידי מגע בחיישן הדופק המותקן לצד המכשיר.

מעבד המכשיר, נבנה בארכיטקטורת 14 ננומטר, שמבטיח בין היתר 20 אחוזים יותר בעוצמה, ו35 אחוזים יעיל יותר בשימוש באנרגיה.

<>המכשיר מציע מסך בגודל 5.1 אינצ' באיכות QHD בטכנולוגיית Super AMOLED, ובחברה מבטיחים כי מדובר במסך הטוב ביותר בעולם.

בסמסונג מבטיחים סוללה חדשנית שמלבד עוצמתו הוא גם מבטיח זמן טעינה מהיר במיוחד, כשבחברה מבטיחים כי 10 דקות טעינה יספקו 4 שעות עבודה, וכי זמן הטעינה של הסוללה הוא מחצית משל סוללה רגילה. במכשיר החדש החליטה החברה ליישר קו עם האייפון, ולצערינו לא תוכלו להחליף את הסוללה שמגיעה כמקשה אחת עם המכשיר.

מצלמת המכשיר במטיחה איכות שטרם נראתה כמוה במכשירים סלולריים לדברי החברה, כשסמסונג מצהירה כי מצלמת הסלפי של המכשיר יכולה לצלם בכל תנאי התאורה, ובפרט בתנאי תאורה חשוכים. זאת הודות לעדשה רחבה במיוחד, ולאיכות 5 מגה פיקסל.

המצלמה האחורית של המכשיר מבטיחה איכות של 16 מגה פיקסל כשהחברה הדגימה את איכות הצילום הגבוהה שמתקבלת גם בתנאי תאורה גרועים במיוחד. בנוסף, החברה מבטיחה מהירות צילום בזמן שיא של 0.7 שניות לתמונה, כשגם אפליקציית המצךמה תעלה עלח פי החברה בתוך שנייה אחת בלבד.

הולכים על הראש של האייפון

התחרות המוגברת שהציעו צמד מכשירי האייפון 6 ששברו את שיאי המכירות ההיסטוריים, נותנת את אותותיה, כשבחברה החליטו להציג שירות מתחרה באפל Pay ולאפשר למשתמשים לשלם את החשבון דרך הטלפון הסלולרי, כשבסמסונג הצליחו לגייס מספר קמעונאיות גדולות שמשתפות פעולה עם שירות התשלומים החדש, שיאובטח על ידי טביעת האצבע שלכם, ממש כמו זה של אפל.

המכשיר יגיע לשווקים החל מעוד כחודש בתאריך ה-10 לאפריל 2015, כשטרם ברור מתי יגיע לישראל. המכשיר יוצע במספר רב של צבעים ובנפח אחסון של החל מ-32 GB ועד 128 GB.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר