בלי הפתעות

גלקסי 6: לא חידוש מהפכני, עיצוב נהדר

אחרי הציפייה הגבוהה שהציבה ענקית האלקטרוניקה סמסונג למכשיר ה-GALAXY S6, מגיע המכשיר החדש שאמנם מציע שיפור משמעותי יחסית למכשיר הדגל הנוכחי, אך נראה כמו חיקוי של המתחרה הגדול - האייפון 6. הבשורה הגדולה של הגלקסי 6S מתמקדת בעיצוב היוקרתי. ביקורת

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך, יוטיוב)

תמה תקופת החדשנות בסמסונג? אירוע ההשקה של ענקית האלקטרוניקה בברצלונה במהלכו הוצג מכשיר הדגל החדש של החברה - Samsung GALAXY S6 הזכיר במידה רבה את ההשקות המפורסמות של המתחרה הגדולה אפל.

אלא, שלמרות הציפיות הגבוהות שהיו מסמסונג שכשלה בשיווק מכשיר הדגל הנוכחי שלה - גלקסי S5, בעיקר בשל חוסר החדשנות שבו, גם הפעם נראה כי החברה מתקשה לחדש וכי הבשורה הגדולה ביותר שבמכשיר החדש הוא העיצוב שנראה כאילו עוצב במשרדיה של אפל.

למרות שהגלקסי S6 אכן מציג התקדמות לדור הבא של הסמארטפונים, עם מעבד, סוללה מסך וזכרון משופרים, המכשיר לא ממש מציע משהו מהפכני וחדש, וסמסונג בעצם ממשיכה להטמיע את השיפורים הטכנולוגיים המתבקשים בעקבות השינויים בשוק וההתקדמות הטכנולוגית.

כאמור, גם העיצוב שאכן מציע למשתמשי סמסונג לראשונה מכשיר דגל מעוצב ויפהפה שמשלב מתכת וזכוכית ומחליף את העיצוב הפלסטי המסורתי שליווה את סדרת הדגל גלקסי S מאז היווסדה, נראה ממש כמו חיקוי לעיצוב של האייפון. אפילו מגירת הסים החדשה שהוטמעה במכשיר המעוצב דומה באופן מחשיד לזה של האייפון.

החדשנות הטכנולוגית פורצת הדרך שליוותה את סדרת הגלקסי S עד להופעת ה-S5 נראית כאילו תמה לה, ומאז מכשיר הS4 מתמקדת סמסונג בהטמעת שיפורים טכנולוגיים המתחייבים מכורח ההתקדמות הטכנולוגית, כמו גם בגימיקים שלרוב חסרי משמעות אמתית למשתמש ביום יום.

למרות זאת, דווקא בגזרת הסוללה, תחום שלא ממש השתנה בשנים האחרונות באופן משמעותי, מציעה החברה שיפור משמעותי, כשזמן הטעינה נחתך בחצי לדברי החברה, וטעינה בת 10 דקות תספק 4 שעות חיים למכשיר החכם שאנו כל כך תלויים בו. זאת בין היתר על ידי שחרור כבל הטעינה המהיר לכלל המשתמשים ללא תוספת תשלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר