חודשיים לרצח בפריז: המרכול הכשר ייפתח מחדש

חודשיים אחרי רצח ארבעת היהודים במרכול הכשר בפריז, הוא ייפתח שוב לאחר שיפוצים שנעשו בו ויופעל על ידי צוות חדש. המשטרה בצרפת עצרה חשודים בסיוע למחבל (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
המרכול יום לאחר הפיגוע (Serge Attal/Flash90)

חודשים אחרי הטבח במרכול הכשר בפריז, הוא יפתח את שעריו מחדש לציבור מחר (ראשון) לאחר שעבר שיפוצים וחידש את פניו, כך דווח ביום שישי ברשת ב'. בנוסף, צוות חדש גוייס לעבודה במקום וצפוי להפעיל את המרכול.

בשבוע האחרון, עצרה משטרת צרפת ארבעה חשודים בסיוע למחבל אמאדי קוליבלי, שביצע את הפיגוע במרכול.אחת העצורות היא קצינת משטרה שהתאסלמה ומקורבת למחבל.

(מתוך Ynet)

נרצחי הפיגוע הם פיליפ ברהם, יואב חטב, יוהן כהן ופרנסואה מישל סעדה. הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף אמר שעות לאחר הרצח כי "יש להם דין של הרוגי מלכות שאין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם". והם הובאו למנוחות בירושלים בהלוויה בהשתתפות אלפי בני אדם.

רבה הראשי של צרפת הרב חיים קורסייה אמר יממה לאחר הפיגוע בראיון ל"כיכר השבת" כי "נבקש תשובות ברורות מהשלטונות תוך תקווה ואמונה שיגבירו את תחושת הביטחון של הקהילה היהודית". בעקבות הפיגוע, תוגברה האבטחה על מוסדות יהודים וחיילים צרפתיים הוצבו בבתי כנסת ובמוסדות יהודיים בצרפת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר