'יהדות התורה' או 'יחד' - במי תומך הרב אליעזר ברלנד?

ב'שובו בנים' מציגים שתי גרסאות במי תומך הרב ברלנד בבחירות. מחד, מכתב בכתב ידו להצביע עבור יהדות התורה, בשיחה שלו עם אלי ישי קרא הרב ברלנד להצביע עבורו (בארץ)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
במי תומך? הרב אליעזר ברלנד (צילום: מאיר אלפסי)

בחירות 2015: בחסידות 'שובו בנים' בראשותו של הרה"צ רבי אליעזר ברלנד יש שתי גרסאות במי תומך מנהיג הקהילה בבחירות לכנסת ה-20, מצד אחד מכתב בכתב ידו של הרב הקורא לתלמידיו להצביע עבור 'יהדות התורה' ומאידך הקלטה של שיחה שלו יחד עם ח"כ אלי ישי הקורא להצביע עבורו.

בהקלטה שמפרסמים במפלגת 'יחד' נשמע הגר"א ברלנד משוחח עם ח"כ אלי ישי ואומר: "עושים למען ה' והמשכו, אתה אדם הנאמן לה' ולמשיחו, אתה ממשיך את דרך הרב עובדיה יוסף, אתה ממשיך, אתה היחידי בדור הזה שעושה לשם שמים באמת. תמסור לכולם להצביע 'יחד' כל שבטי ישראל. יצביעו רק לאלי ישי, כבודו הוא שליח הדור, הוא ינהיג בעז"ה את הדור. אני אתך באש ובמים".

מנגד במכתב שפרסם לתלמידיו בסוף השבוע הוא קורא להצביע עבור 'יהדות התורה'. בפתח המכתב של הגר"א ברלנד לתלמידיו הוא מזהיר מאי הצבעה וכותב: " כל מי שאינו מצביע ג' ביום שלישי הבא כמוהו כעובר על כל התרי"ג מצוות כמו שמובא בספר 'צדיק יסוד עולם' מהרבי מזוויל שלא להצביע זה יותר חמור מאוכל ביום הכיפורים".

לדברי הרב: "כי כל מי שלא הולך להצביע ג' הריהו אחראי במישרים לכל האסונות והחורבנות והגזרות הנוראות שיורדות על הישיבות ובתי הכנסת וגורם במישרים לסגירתם של מאות כוללים מחוסר תקציב ולהדרדרותם של אלפי נערים ונערות מחוסר תקציב, כי ברגע שלא ננצח בבחירות יקום אדם רשע מזרע עמלק רע מעללים שיפסיק את כל התקציבים ואם אין קמח אין תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר