הפתעה: מיקרוסופט מציעה את Windows 10 גם למערכות פרוצות

מהלך מפתיע של מיקרוסופט: החברה תציע שדרוג בחינם ל-Windows 10 גם למשתמשים העושים שימוש בעותקים פרוצים ולא חוקיים של Windows 7 ו-8. מתי זה יגיע אליכם? (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
(Windows 10)

לא מפסיקה להפתיע: ענקית התכנה מיקרוסופט אמנם עוברת בשנים האחרונות שינויים דרסטיים ומנסה להפוך מענקית טכנולוגיה שמרוויחה מאות מליארדי דולרים ממערכות הפעלה ומערכות תכנה, לחברה ידידותית יותר שמנסה לחדור לעולם המובייל והענן, ולנטוש את ההתמקדות במונופול מערכות ההפעלה שלה.

אך ההודעה ששחררה החברה היום לציבור הצליחה ללא ספק להפתיע. החברה הודיעה כי היא תציע שדרוג חינמי ל-Windows 10 לכלל משתמשי מערכות ההפעלה מסדרת Windows, כל עוד המחשבים עומדים בדרישות החומרה, "גם עם העותקים אינם חוקיים (מערכות הפעלה פיראטיות ח.א.)".

הצעד המפתיע של מיקרוסופט נועד להעביר עשרות מילוני משתמשים סיניים ממערכות ההפעלה המתיישנות לעבר מערכת ההפעלה החדשה של החברה - Windows 10. השוק הסיני נחשב לרווי במיוחד במערכות הפעלה ללא רישיונות חוקיים, שעל פי מחקרים שונים מגיעים עד לכדי רוב של שלושת רבעים מהמשתמשים בסין - מה שעלול היה לגרום לעשרות מיליוני משתמשים שלא לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם.

במיקרוסופט הודיעו כי מערכת ההפעלה תגיע כבר בקיץ הקרוב, והיא תושק ב-190 מדינות ותכלול תמיכה ב-111 שפות שונות. החברה ששינתה כאמור את המודל העסקי העיקרי שלה כשהחליטה להתמקד בשירותי ענן ומובייל תחילה, עשויה להרוויח הון מניתוב חיפושים שונים דרך מנוע החיפוש שלה - בינג, שיוטמע כברירת מחדל במספר שירותים של החברה ב-Windows 10, בניהם בדפדפן החדש שלה שטרם זכה לשם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר