צפו: כך אנשי הייטק נוסעים לעבודה בסן פרנסיסקו

באוטובוסים שמובילים הייטקיסטים לעבודה בסן פרנסיסקו תמצאו בר משקאות חמים וקרים, חנות למכירת חטיפים, מושבים נוחים, קישוריות WIFI ועוד. צפו (וידאו, דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך, יוטיוב )

אוטובוס החלומות? אם גם אתם נוסעים בכל בוקר לעבודה בתחבורה הציבורית הישראלית ומוצאים את עצמכם נדחסים באוטובוסים מתיישנים עם עוד עשרות נוסעים כמוכם. תוכלו רק לקנא על הדרך שמצאו בסן פרננסיקו להסיע את עובדי עמק הסיליקון למקומות העבודה שלהם בתחבורה ציבורית - פרטית.

בסן פרנסיסקו החלה חברת Leap להפעיל בשבועות האחרונים 4 אוטובוסים פרטיים, שמובילים בעיקר את עובדי ההייטק של עמק הסיליקון השוכן בעיר. מדובר באוטובוסים פרטיים מפוארים, הכוללים בתוכם בר משקאות חמים, חנות למכירת חטיפים, מושבים נוחים, קישוריות WIFI ועוד.

חלל האוטובוס עוצב בצורה מרווחת במיוחד, כשהוא כולל כיסאות בר וכיסאות נוחים במיוחד בתצורת ישיבה שמזכירה בתי קפה. מנכ"ל החברה קייל קירצ'אוף הצהיר כי "Leap לא מעוניינת להתחרות בחברות האוטובוסים האחרות אלא רק לשפר את העיר באופן כללי. Leap מנסה ליצור חוויית נסיעה שלא תרגיש כמו מטרד בחלל צפוף".

האוטובוס כולו מנוהל בצורה דיגיטלית, כשעל מנת לעלות עליו תאלצו להירשם לשירות החברה, ולהוריד את האפליקצייה הייעודית שפיתחו בחברה. לאחר מכן תוכלו להזמין מקום ישיבה באוטובוס המיוחד שיגיע לאסוף אתכם לאחר כרבע שעה. דרך האפליקציה תוכלו לשלם את מחיר הנסיעה - 6 דולרים, ולשלם על הקפה או החטיף שבחרתם, דרך קוד QR שיופיע על מסך הבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר