"השריפה החמורה בעיר מזה שנים"

אסון כבד בברוקלין: שבעה ילדים חרדים נשרפו למוות

השריפה החלה במטבח דירת המגורים ככל הנראה בשל תקלה בפלטת השבת, והעשן התפשט במהירות לשאר החדרים בהם ישנו הילדים והאם. הנספים בשריפה הם אחים בגילאי 5, 6, 7 ו-11, ואחיותיהם בנות 8, 12, ו-15. דובר כוחות הכיבוי: "השריפה החמורה בעיר מזה שנים" (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

שבעה ילדים בגילאי 5 עד 15 ממשפחה יהודית חרדית בברוקלין, נשרפו השבת למוות בבית הוריהם לאחר שריפה שפרצה בעקבות תקלה בפלטת השבת. חייהן של אם המשפחה ואחת מבנותיה ניצלו והן מאושפזות במצב אנוש בבית החולים.

השריפה החלה במטבח דירת המגורים והעשן התפשט במהירות לשאר החדרים בהם ישנו הילדים והאם, האב לא שהה בבית ובשעות הראשונות לאחר האסון התקשתה המשטרה לאתר אותו.

נייט וובר, אחד מעדי הראייה לאסון שמתגורר באותו בניין עם המשפחה החרדית, סיפר כי שמע את אם המשפחה זועקת להצלת ילדיה כשקפצה מחלון הדירה הבוערת.

"שמעתי אותה צועקת 'הילדים שלי נמצאים שם, תוציאו אותם החוצה'. היא הייתה שרופה, יש עדיין דם על הרצפה. עמדתי מחוץ לבניין כאשר העשן הגיע אליי. ראיתי את העשן והבנתי שאלו חדשות רעות. ראיתי איך כוחות ההצלה לוקחים אנשים על אלונקות והסתובבתי, לא רציתי לראות את זה".

הנספים בשריפה הם אחים בגילאי 5, 6, 7 ו-11, ואחיותיהם בנות 8, 12, ו-15. דובר כוחות הכיבוי בניו יורק הגדיר את האירוע כ"שריפה החמורה ביותר בעיר בשבע השנים האחרונות". הדיווח הראשוני על המקרה התקבל בשעה 00:23 בלילה לפי שעון ניו יורק. כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על האש בשעה 1:30 לפנות בוקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר