פורסמו שמות ילדי משפחת ששון שנשרפו למוות בברוקלין

השריפה הקשה בבית משפחת ששון שהיגרה לאחרונה מישראל לברוקלין, גבתה את חייהם של שבעה ילדים מגיל 5 ועד 15. שכנים סיפרו על זעקות "אמא, תצילי אותי" מתוך האש (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בשעות האחרונות פורסמו בכלי תקשורת מקומיים בארה"ב שמותיהם של הילדים שנשרפו למוות באסון הכבד בליל שבת שגבה את חייהם של שבעה ילדים, בני משפחה חרדית שהיגרה לאחרונה מישראל לניו יורק.

שמות הילדים ז"ל: יעקב ששון בן ה-5, שרה ששון בת ה-6, משה ששון בן ה-8, יהושע ששון בן ה-10, רבקה ששון בת ה-11, דוד ששון בן ה-12 ואליאנה ששון בת ה-15 זכרם לברכה.

"זה היה פשוט מחזה נורא", סיפרו השכנים בשדרות בדפורד בשכונת מידווד. "צעקות הילדים "אמא, אמא, תעזרי לנו" זיעזעו את כל רחובות השכונה".

"האם גילה ששון ובתה צפורה בת ה-14 הצליחו לקפוץ מהבית ועמדו בחוץ כשהגענו, כוויות קשות מכסות את ידיהן וחלק מגופן" תיארו עדי הראייה. "הן צעקו לנו תוציאו את הילדים. הם בתוך הבית". סיפר ראובן, שכן מבניין סמוך.

השריפה החלה במטבח דירת המגורים והעשן התפשט במהירות לשאר החדרים בהם ישנו הילדים והאם, האב לא שהה בבית ובשעות הראשונות לאחר האסון התקשתה המשטרה לאתר אותו.

נייט וובר, אחד מעדי הראייה לאסון שמתגורר באותו בניין עם המשפחה החרדית, סיפר כי שמע את אם המשפחה זועקת להצלת ילדיה כשקפצה מחלון הדירה הבוערת.

"שמעתי אותה צועקת 'הילדים שלי נמצאים שם, תוציאו אותם החוצה'. היא הייתה שרופה, יש עדיין דם על הרצפה. עמדתי מחוץ לבניין כאשר העשן הגיע אליי. ראיתי את העשן והבנתי שאלו חדשות רעות. ראיתי איך כוחות ההצלה לוקחים אנשים על אלונקות והסתובבתי, לא רציתי לראות את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר