הכירו: המטרייה שלא תלך לכם לאיבוד

כבר קרה לכם שמצאתם את עצמכם בגשם ולא זכרתם היכן הנחתם את המטרייה? פרויקט של חברת מטריות בניו יורק יעשה לכך סוף בעזרת התראות שתקבלו למכשיר הנייד שלכם (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: מתוך אתר הפרויקט)

המטרייה שלא תאבד: מדי שנה הולכות לאיבוד ברחבי העולם מיליוני מטריות, כולם מכירים את התסכול שאוחז באדם שגילה כי התחיל לרדת גשם והוא שכח את המטרייה באוטובוס או סתם בחנות אליה נכנס. פרויקט שעלה לאתר מימון ההמונים "קיקסטאטר" מציע פתרון גאוני ופשוט שיגרום לכם לא לשכוח לעולם את המטרייה.

יצרנית המטריות הניו יורקית "Davek" שילבה במטרייה איכותית שיצרה שבב בלוטות' פשוט וזול, שמשדר בזמן אמת לאפליקציה מיוחדת לאנדרואיד ולאייפון. ברגע שתתרחקו מהמטריה היא תשלח לכם התראה על כך ששכחתם אותה. אם אתם רוצים להשאיר את המטרייה בבית, תוכלו לבחור לכבות את ההתראות.

מנכ"ל החברה מסביר כי בתחילה חשב לשלב במטרייה שבב GPS שיסייע באיתור המטרייה, אך הם הבינו כי שבב ה-GPS זולל לא מעט חשמל וכי המשתמשים יאלצו להחליף סוללות לעתים תכופות. בנוסף, שבב ה-GPS לא קולט את אותות הלוויניים בתוך מבנים והוא גם יאלץ לעשות שימוש בשבב שידור שישדר את המיקום. במקום זאת הם החליטו להטמיע במטרייה שבב בלוטות' חסכוני בחשמל שהסוללה שלו מחזיקה מעמד לשנים.

המטרייה מגיעה עם גוף עמיד במיוחד שמבטיח שהיא לא תהרס בכל רוח קלה. מחירה יעמוד על 120 דולרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר