גוגל מגיעה לרכב: מערכת "Android Auto" הושקה

גוגל השיקה את שירות Android Auto שלה שיממשק את מכשיר האנדרואיד שלכם למסך הרכב באמצעות כבל USB. "נועד לאפשר לכם לנהוג ללא צורך ללחוץ בסמארטפון" (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: גוגל)

גוגל מגיעה לרכב שלכם: חודשים לאחר שהכריזה ענקית האינטרנט על שירות Android Auto שלה שיממשק את מכשיר האנדרואיד שלכם למסך הרכב באמצעות כבל USB, השיקה החברה את המערכת בארצות הברית, בריטניה ואוסטרליה, ובקרוב גם בכל העולם.

המערכת שכאמור עושה שימוש בחיבור USB סטנדרטי, מתחברת למערכות הבידור של הרכב, כרגע בעיקר מערכות מתוצרת חברת "פיונר", שם היא מציגה במסך הבידור מסכים שונים, הכוללים בין היתר את שירות המפות של החברה, הצגת סרטונים והשמעת שירים מהטלפון הנייד.

על מנת שתוכלו לעשות שימוש ב-"Android Auto", תאלצו לעדכן את מערכת ההפעלה שלכם לאנדרואיד 5.0, וכמובן לעשות שימוש במערכת בידור לרכב התומכת ב-Android Auto. אם כי מספר יצרניות כלי רכב גדולות כמו הונדה ו-BMW כבר החלו להטמיע ברכבים החדשים תמיכה מובנית ב-Android Auto.

מערכת Android Auto כאמור עושה שימוש רק במסך המערכת הבידורית, כשהיא פועלת באמצעות הסמארטפון שלכם בלבד. לדברי החברה, Android Auto נועד על מנת לאפשר לכם לנהוג ללא צורך ללחוץ על הסמארטפון, ובכך לאבד את הריכוז בנהיגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר